Vain sen takia että halusin sulta pillua. Olin tosi vihainen ettet antanut pillua, sillä olisin sitä ansainnut. Olinhan niin mukavakin. Olin mukava vain sen pillun takia.
Kerroin olevani ihastunut
31
1250
Vastaukset
- Eiseriitä
Olisko siinä syytä siihen miksi et saanut..
Ei pidä alentaa naisia.- henkistäeikäfyysistäkään
tai sitten ei vain ole sen naisen ihmistyyppiä. ei kaikille kaikki kelpaa.
- paskansaapyytämättäkin
eikä se alentaminen erityistä lisävaikutusta tee, jos ei olisi muutenkaan kelvannut.
- Eimullamuutakysyttävää
Terve ! Siinä kohdin meni pieleen, kun kerroit olevasi ihastunut, koska bongasin sinut valehtelemasta. Muutoin olisi irronnutkin.
- J2E
Kieltämättä sitäkin olisin halunnut.
- jasinutitsensäkaa
Rehellinen täytyy olla, muuten ei saa:)
- yhäkinvainihastunut
jasinutitsensäkaa kirjoitti:
Rehellinen täytyy olla, muuten ei saa:)
Olisiko sitten jos viestiin olisin senkin laittanut? Saamatta jäi, eikä taida myöhemminkään olla mahdollisuuksia?
- jasinutitsensäkaa
yhäkinvainihastunut kirjoitti:
Olisiko sitten jos viestiin olisin senkin laittanut? Saamatta jäi, eikä taida myöhemminkään olla mahdollisuuksia?
En mä ainakaan minkään tekosyyn varjolla ala kenenkään kanssa vehtaamaan, vaan puhtaasta halusta ja tykkäämisestä. Itse en vehtaisi miehen kanssa esimerkiksi siksi, että koen jotain yksinäisyyttä tms. Silloin voidaan vaikka jutella puhelimessa, sillähän se yksinäisyyden tuntemus lievittyy.
- jokusivusta
jasinutitsensäkaa kirjoitti:
En mä ainakaan minkään tekosyyn varjolla ala kenenkään kanssa vehtaamaan, vaan puhtaasta halusta ja tykkäämisestä. Itse en vehtaisi miehen kanssa esimerkiksi siksi, että koen jotain yksinäisyyttä tms. Silloin voidaan vaikka jutella puhelimessa, sillähän se yksinäisyyden tuntemus lievittyy.
Oon täysin samaa mieltä kanssasi.
- heimitensäosaat
Tosi ovelaa juonittelua, kerta kaikkiaan uutta, ennenkuulumatonta ja nerokasta. Itse Machiavelli ja Raamatun anakonda kumartaisivat edessäsi. Jos olet omahyväistä tyyppiä, lisättäköön kuitenkin *sarkasmiwaara*
- tarkkarajoistaan
Kyllä sellainen tyyli paistaa läpi, ei tipu.
- joku.nainen.jostakin
Saattaisit olla eräs M-mies, hänellä oli kiire päästä n.....n minun kanssa mutta juttu jäi kesken koska rupesi epäilyttämään hän etenemisensä meidän suhteemme. Tämä mies on kaikille niin mukava töissä paitsi minulle on äksyillyt ja muutenkin ollut välinpitämätön. Onneksi selvisi ajoissa hänen todellinen luonteensa!
- Pöyritär
Rehellistä puhetta. Ja niin järkyttävän surullista ja tyhjää.
- ijnbhuygvft
Ei kuulosta nyt kyllä yhtään mukavalta. Olet säälittävä, HYI häpeä, mene itseesi! Kerro tuolle naiselle, että halusit vain pillua etkä ole ollut häneen koskaan ihastunut!!
Ihastuminen ja tunnesotkut on monesti epämukavia. Sun olis ehkä pitänyt vain rehellisesti kertoa haluavasi vaakamambopartneria...
- tuntuukohyvältä
Tuntuu varmaan hyvältä nyt. Saat vielä tuntea kaiken omissa nahoissasi.
- kjhgfdhop
Mun mielestä ap:n olisi pitänyt kertoa naiselle että haluaa pelkkää seksiä ja pillua eikä missään nimessä tuollain valehdella että on ihastunut. Kuvottavaa käytöstä.
- kiitosjahyvästi
Tämä selittää kaiken. Nyt ymmärrän kaiken. Kiitos ja hyvästi!
- senainen
Ei haittaa enää. Mäkin "leikin" sulla vain. Mulla on nyt kiikarissa mies joka on rakastunut muhun ja mä olen häneen, en ole sulle kertonut.
- Selitä
Mitä teet täällä? Kaikkihan sen ja sinut tietää varattu nainen!
- kirjoitust
Selitä kirjoitti:
Mitä teet täällä? Kaikkihan sen ja sinut tietää varattu nainen!
Satuin nyt kirjoittamaan tänne, olen kirjoitellut jo aika pitkään ja flirttaillut olen tottakai muidenkin kuin sun kaa. Susta ei ottanut selvää, niin toinen kerkisi ensin.
- Truthfindsyou
kirjoitust kirjoitti:
Satuin nyt kirjoittamaan tänne, olen kirjoitellut jo aika pitkään ja flirttaillut olen tottakai muidenkin kuin sun kaa. Susta ei ottanut selvää, niin toinen kerkisi ensin.
Miksi sitten vielä kirjoittelet täällä hänestä? Ei taida kaikki olla ihan selvää..
- lutkanmoka
Jännä et lutkalta ei irronnut. Eihän ne määritelmänkään mukaan niin tarkkoja ole kuka panee missä panee milloin panee. Eihän se muuten lutka olis? Outoa. Lienetkö niin puoleensavetävä että edes lutkalta ei irtoo. Mitä sekin kertoo.
- oivoimitenvoiolla
Selväst liuan seksikäs olen, meni pikkulutkalla pupu pögsyyn.
- lutkillataksat
oivoimitenvoiolla kirjoitti:
Selväst liuan seksikäs olen, meni pikkulutkalla pupu pögsyyn.
Ehkä et vain tarjonnut tarpeeksi rahaa.
- Allekymmenev
lutkillataksat kirjoitti:
Ehkä et vain tarjonnut tarpeeksi rahaa.
Väitätkö, että taksat on vain lutkilla? Kun mennään parisuhteessa pidemmälle, taksa vaimon pitämiseen nousee. Mennyt jo yli 300 000 K.
- ruokinelinkelvotontatrol
Arvaisin, ettei sinua pidetä yleisesti ottaen mukavana ihmisenä, mutta olet sosiaalisesti niin tyhmä ja alikehittynyt, että se jää jatkuvasti huomaamatta. Niinpä läpinäkyvä yrityksesi - tämänkertainen siis, mistä kirjoitat - ei tietystikään tuota tulosta. Sekään nainen ei ole ollut kiinnostunut missään vaiheessa yhtään. Olet luultavasti niitä, jotka kyselevät joka toiselta, aina valmiina huoraamaan kenen tahansa kanssa ja aina yhtä valmiina moralisoimaan muita ihmisiä. :-)
- Omavalta
Ihastus on ihan eri asiakuin Rakkaus. Terveisin kokenut.
- Ohionpelleilyt
Todellakin näin. Ihastus ja rakkaus ovat kaksi täysin eri asiaa elämässä!
Ihastumisessa se pointti, et ihastumisvaihe ei kestä vuosikymmeniä kehenkään ihmiseen.
Vaihe on mukaansa tempaava ja ohimenevä ja se muuttuu, toisesta ihmisestä välittäväksi, avoimmeksi, kanssakäymiseksi, tutustumiseksi. Ihastunut ihminen myös tekee, tunteensa tiettäväksi ja lähestyy avoimin kortein kohdettaan.
Rakastuminen vie mennessään ja johtaa seurauksiin, jotka yleensä ovat positiivisia seurauksia.
Ihastuminen /Rakastuminen, mitä sitten onkin?
On pakkomielteinen sairaus, toiseen ihmiseen - ellei se johda yhtään mihinkään elämän mittaisissa vuosissa. Tälläistä olen kokenut omakohtaisesti ja pahempaakin, jota nimitetään häirinnäksi.
Kenellekkään ihmiselle en soisi samaa kokemusta.
- ghghgghfshhghghghgh
NYT POMPPAS! TÄÄ ALOTUS OLI EHOTTOMASTI VUODEN PARAS! B) 5/5 :D
- Itsepäätäntästä
Hei Mies. Lopeta ensin valehtelu ja kiertely asioissa! Katso myös peiliin ja mieti käytöstäsi, käytöstäsi oikein perin pohjin ja mieti sitten myös ulkoista olemustasi, että olisiko siinä mitään paranneltavaa. "Vaikka sanonta, kauneus on katsojan silmissä". Pitää paikkansa joiltain osin ukonäkö asioissa jokaisella ihmisellä ja vaikka ulkonäkö ei ole koskaan se ainut tekijä ihmisessä.
Ja kaikista tärkein seikka taisi unohtua.
Oletko kertakaan miettinyt, että haluanko minä sinua?
Oletko miettinyt kertaakaan sitä tosiasiaa, miksi haluan elää yksinäni ja rauhassa?
Oletko miettinyt sitä kertaakaan, että ehkä en ole samanlainen kuin aikaisemmat naisesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172