Kerroin olevani ihastunut

Pilluonsaatanankeksintö

Vain sen takia että halusin sulta pillua. Olin tosi vihainen ettet antanut pillua, sillä olisin sitä ansainnut. Olinhan niin mukavakin. Olin mukava vain sen pillun takia.

31

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiseriitä

      Olisko siinä syytä siihen miksi et saanut..
      Ei pidä alentaa naisia.

      • henkistäeikäfyysistäkään

        tai sitten ei vain ole sen naisen ihmistyyppiä. ei kaikille kaikki kelpaa.


      • paskansaapyytämättäkin

        eikä se alentaminen erityistä lisävaikutusta tee, jos ei olisi muutenkaan kelvannut.


    • Eimullamuutakysyttävää

      Terve ! Siinä kohdin meni pieleen, kun kerroit olevasi ihastunut, koska bongasin sinut valehtelemasta. Muutoin olisi irronnutkin.

    • J2E

      Kieltämättä sitäkin olisin halunnut.

      • jasinutitsensäkaa

        Rehellinen täytyy olla, muuten ei saa:)


      • yhäkinvainihastunut
        jasinutitsensäkaa kirjoitti:

        Rehellinen täytyy olla, muuten ei saa:)

        Olisiko sitten jos viestiin olisin senkin laittanut? Saamatta jäi, eikä taida myöhemminkään olla mahdollisuuksia?


      • jasinutitsensäkaa
        yhäkinvainihastunut kirjoitti:

        Olisiko sitten jos viestiin olisin senkin laittanut? Saamatta jäi, eikä taida myöhemminkään olla mahdollisuuksia?

        En mä ainakaan minkään tekosyyn varjolla ala kenenkään kanssa vehtaamaan, vaan puhtaasta halusta ja tykkäämisestä. Itse en vehtaisi miehen kanssa esimerkiksi siksi, että koen jotain yksinäisyyttä tms. Silloin voidaan vaikka jutella puhelimessa, sillähän se yksinäisyyden tuntemus lievittyy.


      • jokusivusta
        jasinutitsensäkaa kirjoitti:

        En mä ainakaan minkään tekosyyn varjolla ala kenenkään kanssa vehtaamaan, vaan puhtaasta halusta ja tykkäämisestä. Itse en vehtaisi miehen kanssa esimerkiksi siksi, että koen jotain yksinäisyyttä tms. Silloin voidaan vaikka jutella puhelimessa, sillähän se yksinäisyyden tuntemus lievittyy.

        Oon täysin samaa mieltä kanssasi.


    • heimitensäosaat

      Tosi ovelaa juonittelua, kerta kaikkiaan uutta, ennenkuulumatonta ja nerokasta. Itse Machiavelli ja Raamatun anakonda kumartaisivat edessäsi. Jos olet omahyväistä tyyppiä, lisättäköön kuitenkin *sarkasmiwaara*

    • tarkkarajoistaan

      Kyllä sellainen tyyli paistaa läpi, ei tipu.

    • joku.nainen.jostakin

      Saattaisit olla eräs M-mies, hänellä oli kiire päästä n.....n minun kanssa mutta juttu jäi kesken koska rupesi epäilyttämään hän etenemisensä meidän suhteemme. Tämä mies on kaikille niin mukava töissä paitsi minulle on äksyillyt ja muutenkin ollut välinpitämätön. Onneksi selvisi ajoissa hänen todellinen luonteensa!

    • Pöyritär

      Rehellistä puhetta. Ja niin järkyttävän surullista ja tyhjää.

    • ijnbhuygvft

      Ei kuulosta nyt kyllä yhtään mukavalta. Olet säälittävä, HYI häpeä, mene itseesi! Kerro tuolle naiselle, että halusit vain pillua etkä ole ollut häneen koskaan ihastunut!!

    • Ihastuminen ja tunnesotkut on monesti epämukavia. Sun olis ehkä pitänyt vain rehellisesti kertoa haluavasi vaakamambopartneria...

    • tuntuukohyvältä

      Tuntuu varmaan hyvältä nyt. Saat vielä tuntea kaiken omissa nahoissasi.

    • kjhgfdhop

      Mun mielestä ap:n olisi pitänyt kertoa naiselle että haluaa pelkkää seksiä ja pillua eikä missään nimessä tuollain valehdella että on ihastunut. Kuvottavaa käytöstä.

    • kiitosjahyvästi

      Tämä selittää kaiken. Nyt ymmärrän kaiken. Kiitos ja hyvästi!

    • senainen

      Ei haittaa enää. Mäkin "leikin" sulla vain. Mulla on nyt kiikarissa mies joka on rakastunut muhun ja mä olen häneen, en ole sulle kertonut.

      • Selitä

        Mitä teet täällä? Kaikkihan sen ja sinut tietää varattu nainen!


      • kirjoitust
        Selitä kirjoitti:

        Mitä teet täällä? Kaikkihan sen ja sinut tietää varattu nainen!

        Satuin nyt kirjoittamaan tänne, olen kirjoitellut jo aika pitkään ja flirttaillut olen tottakai muidenkin kuin sun kaa. Susta ei ottanut selvää, niin toinen kerkisi ensin.


      • Truthfindsyou
        kirjoitust kirjoitti:

        Satuin nyt kirjoittamaan tänne, olen kirjoitellut jo aika pitkään ja flirttaillut olen tottakai muidenkin kuin sun kaa. Susta ei ottanut selvää, niin toinen kerkisi ensin.

        Miksi sitten vielä kirjoittelet täällä hänestä? Ei taida kaikki olla ihan selvää..


    • lutkanmoka

      Jännä et lutkalta ei irronnut. Eihän ne määritelmänkään mukaan niin tarkkoja ole kuka panee missä panee milloin panee. Eihän se muuten lutka olis? Outoa. Lienetkö niin puoleensavetävä että edes lutkalta ei irtoo. Mitä sekin kertoo.

      • oivoimitenvoiolla

        Selväst liuan seksikäs olen, meni pikkulutkalla pupu pögsyyn.


      • lutkillataksat
        oivoimitenvoiolla kirjoitti:

        Selväst liuan seksikäs olen, meni pikkulutkalla pupu pögsyyn.

        Ehkä et vain tarjonnut tarpeeksi rahaa.


      • Allekymmenev
        lutkillataksat kirjoitti:

        Ehkä et vain tarjonnut tarpeeksi rahaa.

        Väitätkö, että taksat on vain lutkilla? Kun mennään parisuhteessa pidemmälle, taksa vaimon pitämiseen nousee. Mennyt jo yli 300 000 K.


    • ruokinelinkelvotontatrol

      Arvaisin, ettei sinua pidetä yleisesti ottaen mukavana ihmisenä, mutta olet sosiaalisesti niin tyhmä ja alikehittynyt, että se jää jatkuvasti huomaamatta. Niinpä läpinäkyvä yrityksesi - tämänkertainen siis, mistä kirjoitat - ei tietystikään tuota tulosta. Sekään nainen ei ole ollut kiinnostunut missään vaiheessa yhtään. Olet luultavasti niitä, jotka kyselevät joka toiselta, aina valmiina huoraamaan kenen tahansa kanssa ja aina yhtä valmiina moralisoimaan muita ihmisiä. :-)

    • Omavalta

      Ihastus on ihan eri asiakuin Rakkaus. Terveisin kokenut.

      • Ohionpelleilyt

        Todellakin näin. Ihastus ja rakkaus ovat kaksi täysin eri asiaa elämässä!
        Ihastumisessa se pointti, et ihastumisvaihe ei kestä vuosikymmeniä kehenkään ihmiseen.
        Vaihe on mukaansa tempaava ja ohimenevä ja se muuttuu, toisesta ihmisestä välittäväksi, avoimmeksi, kanssakäymiseksi, tutustumiseksi. Ihastunut ihminen myös tekee, tunteensa tiettäväksi ja lähestyy avoimin kortein kohdettaan.
        Rakastuminen vie mennessään ja johtaa seurauksiin, jotka yleensä ovat positiivisia seurauksia.
        Ihastuminen /Rakastuminen, mitä sitten onkin?
        On pakkomielteinen sairaus, toiseen ihmiseen - ellei se johda yhtään mihinkään elämän mittaisissa vuosissa. Tälläistä olen kokenut omakohtaisesti ja pahempaakin, jota nimitetään häirinnäksi.
        Kenellekkään ihmiselle en soisi samaa kokemusta.


    • ghghgghfshhghghghgh

      NYT POMPPAS! TÄÄ ALOTUS OLI EHOTTOMASTI VUODEN PARAS! B) 5/5 :D

    • Itsepäätäntästä

      Hei Mies. Lopeta ensin valehtelu ja kiertely asioissa! Katso myös peiliin ja mieti käytöstäsi, käytöstäsi oikein perin pohjin ja mieti sitten myös ulkoista olemustasi, että olisiko siinä mitään paranneltavaa. "Vaikka sanonta, kauneus on katsojan silmissä". Pitää paikkansa joiltain osin ukonäkö asioissa jokaisella ihmisellä ja vaikka ulkonäkö ei ole koskaan se ainut tekijä ihmisessä.
      Ja kaikista tärkein seikka taisi unohtua.
      Oletko kertakaan miettinyt, että haluanko minä sinua?
      Oletko miettinyt kertaakaan sitä tosiasiaa, miksi haluan elää yksinäni ja rauhassa?
      Oletko miettinyt sitä kertaakaan, että ehkä en ole samanlainen kuin aikaisemmat naisesi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2063
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1732
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      262
      1699
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      67
      1696
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1502
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      288
      1219
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    9. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      49
      1200
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe