Ondas Do Mar Beach Resort

hotelli

Hei! Lennot varattu talvelle 2019 Goaan. Hotelli on nyt etsinnässä. Onko kellään kokemuksia Ondas Do Mar Beach Resort-hotellista ? Tai vaihtoehtoisesti voitteko suositella hotellia jossa hinta-laatusuhde kohtaavat :)
Kiitos asiallisista vastauksista :)

9

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lieneeparasgoalla
      • Cobravaddo

Ondas do Mar hotellia kysyttiin ei Sea Breeze hotelleja. Niihin ei kai ole suomalaisilla matkanjärjestäjillä matkojakaan joten en niihin menisi.

• Cobravaddo

Ondas De Mar hotellissa en ole koskaan yöpynyt mutta sijaitsee hyvällä alueella Holiday Streetillä. Se jo kertoo paljon ja kuvathan näyttivät hyviltä.

• kylläkysyttiin
        Cobravaddo kirjoitti:

Ondas do Mar hotellia kysyttiin ei Sea Breeze hotelleja. Niihin ei kai ole suomalaisilla matkanjärjestäjillä matkojakaan joten en niihin menisi.

Ap kyllä kysyi: "Tai vaihtoehtoisesti voitteko suositella hotellia jossa hinta-laatusuhde kohtaavat :)"

• Rantatyttö

Goan Heritage ja Sonesta Inns Candolimissa mielestäni parhaat! Molemmat rannan lähellä.

• Ihanok

Ollaan majoituttu tässä hotellissa. Päähotellin puoli ok. Päähotellin allasalue ok. Hyvä ravintola. Mahtava sijainti. Muutaman sadan metrin päässä on "lisätilaa". Useita rakennuksia. Oma allasalue. Huoneet vaatimattomia. Majoituimme aikanaan juuri tällä vaatimattomammalla puolella. Huoneeseen ei sisältynyt aamiaista, mutta sitä nyt saa mistä vain. Menisin uudelleenkin, mikäli hinta natsaa.

• MAN6419

Casa de Goa on ainakin tosi mainio hotelli kaikin puolin. Ollaan nyt marraskuun lopulla menossa sinne kolmatta kertaa. KAikki toimii mainiosti, huoneet siistejä ja riittävän tilavia, aamupala runsas. Ollaan toki oltu aina siinä huonommalla puolella. Rantaan lyhyt matka samoin calanguten keskustaan, ruokapaikkoja riittää lähistöllä ja atien toisella puolella vuokraamo, josta on aina saatu skopo sopu hintaaan vuokralle loman ajalle.

• Gogogoa

Joskus monta vuotta sitten olin tässä hotellissa. Hotellissa on 2 erillistä rakennusta vierekkäin
      . Hyvällä paikkaa. Hotelli oli silloin vaatimaton perushotelli. Katso tripadvision sivuilta . Sieltä nöet kaikkien hotellin uusimmat arvostelut asiakkailta.

• Gogogoa

Parhaat hotellit missä itse olen ollut siellä ja ovat todella hyviä jos vertaa eurooppalaisittain : casa severina rannan puolella ei pitkä matka rantaan. Todella siisti ja hyvät sängyt ja uima allas hyvä. Rauhallinen sijainti, muta silti lähellä kaikkia. Colonia santa maria ja casa de goa boutique rest myös tasokkaita hotelleja. Eikä hinta kova. Casa severinassa sai edulliseen hontaan myös 2 hlö huone yhdelle. Kaikilaa hyvä sijainti ja paremmat huoneet kuin sonesta innissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe