Vanhimmat huoneessa on eräällä chattarilla ikäänkuin jäänyt levy päälle. Vikatila joka pitäisi jotenkin selvittää. Joku lähellä oleva voisi kevyesti tönäistä - jos vaikka jumi helpottaisi!
Sättäri rikki
9
3440
Vastaukset
- sviitlitllais
Eräällä, eräillä vai useimmilla?
- hörhö
Ainakin eräällä, samaa asia toistaa päivästä toiseen ja kertoo mielikuvitusjuttuja..
- fiftysixty
Vaihtoehtoja on liian monia, jopa kymmeniä. Voisitko antaa alkukirjaimen?
- riidanhaastajakokyselee
fiftysixty kirjoitti:
Onko kenties tarvetta päästä vittuilemaan joistain tietyistä nimimerkeistä vai miksi kyselet?
- voiettää
fiftysixty kirjoitti:
Oletko noin utelias?? Et kumminkaan tunne häntä. Chatissa ollaan anonyymeja..
- Nurkkapatriootille
Kaikenlainen toiminta, miljöö, tapahtumat, toiminnot, joita ei ole omassa elinpiirissään kokenut, on "mielikuvitusjuttuja" tynnyrissäkasvaneille.
- fiftysixty
riidanhaastajakokyselee kirjoitti:
Onko kenties tarvetta päästä vittuilemaan joistain tietyistä nimimerkeistä vai miksi kyselet?
Ei. Uteliaisuuttani.
- voivoi
Ruksaa sellaisen jonka juttuja ei halua lukea ..Sillä siitä pääsee:) Turhaa on täällä valittaa.
- voioivoi
Ignoraa sellaisen jutut, jotka on valittamista ..Sillä turhaa on täällä valittaa valittamisesta:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491