Jatkuva tiputteluvuoto..

Aloitin toukokuussa cerazettet parin kuukauden tauon jälkeen..tauon aikana söin 10 pvm terolut kuurin jotta menkat alkais. Nyt on koko kesäkuun tiputellut enemmän tai vähemmän. Voiko tää juttua cerazettestä?? Aiemmin ne lopetti vuodot kokonaan. Alkaa jo ärsyttää tää ainainen vuoto.
1145
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kuulostaa tutulta, jatkuvaa tiputtelua. Joillakin kai loppuu kokonaan jossain vaiheessa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hunaja kirjoitti:

Aloitin toukokuussa cerazettet parin kuukauden tauon jälkeen..tauon aikana söin 10 pvm terolut kuurin jotta menkat alkais. Nyt on koko kesäkuun tiputellut enemmän tai vähemmän. Voiko tää juttua cerazettestä?? Aiemmin ne lopetti vuodot kokonaan. Alkaa jo ärsyttää tää ainainen vuoto.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu