Olen matkustellut 2 vuotta , ja saako enää 21v kavereita yliopistosta? Liian vanha bileisiin?
Välivuodet ja kaverit
11
929
Vastaukset
- 3vuottaulkomailla
Ei "omakehuhaisee-juppi" saa ikinä kavereita.
- Ntön
Suurin osa opiskelijoista on 20 - 30-vuotiaita. Sovit ikäsi puolesta joukkoon hyvin. Kaverien saamisen ratkaisee luonteesi ja käyttäytymisesi.
- Hassukysymys
Olen yli 40 v ja minäkin olen saanut kavereita yliopistosta. Enkä ole huomannut yläikärajaa bileisiinkään.
- Upup
Up up
- Anonyymi
Kannattaa joka tilanteessa tuoda esille matkustelunsa ja se, että suoraan lukiosta opiskelemaan lähtemisessä ei ole mitään järkeä. Lisäksi tulee joka käänteessä kertoa, kuinka lapsellisilta vuosi pari nuoremmat kaverit tuntuvat.
Näin pääsee parhaiten mukaan porukoihin. - Anonyymi
21-vuotias, 2 vuotta jo maailmalla matkustellut ja käsittämättömän lapsellinen! Voi olla vaikea löytää kaltaista porukkaa.
- Anonyymi
Opiskelija vuodesta 1987, kavereita. No ei hirveesti. Päivät menee osa-aika työssä etänä, Loppuaika opiskelussa.
- Anonyymi
Onko 21-v. liian vanha bileisiin? No on todellakin!!! Biletys kuuluu vain alle 20-vuotiaille.
Yliopistossa niitä tosin ei paljon ole!
Mutta kokeile, sittenhän sen näet! Voit hyvinkin sulautua joukkoon. Siellä on täydessä vauhdissa sinua 10 vuotta vanhempiakin.
Yliopistossa ei kysytä eikä korosteta ikää! Sellainen kuuluu teineille. Yritä aikuistua. - Anonyymi
Aloitus on varmaan provo. Mutta katsotaanpa kuitenkin.
Tiesitkö, että vuoden 2017 uusista ylioppilaista 72 % ei aloittanut tutkintoon johtavia opintoja samana vuonna? Kuulut tähän joukkoon. Tästä joukosta suuri osa ei aloittanut opintoja vielä seuraavanakaan vuonna. Taidat siis ikäsi puolesta kuulua enemmistöön uusista opiskelijoista.
Aloittavat yliopisto-opiskelijat lienevät keskimäärin yli 20-vuotiaita. Ikähaitaria riittää eläkeikään asti, vähän tiedekunnasta riippuen. Mutta kaikille ei biletys ole tärkeintä, ei kaikille nuorimmillekaan! - Anonyymi
Provo
- Anonyymi
matkustelit 2 vuotta rillutellen ja nyt haluat yliopistoon opiskelemaan. Päällimmäinen huolesi on löytyykö yliopistolta bilekavereita. Luulisi suurimman huolen olevan löytyykö oikeasti opiskelukykyä. Muutos entiseen vapaaseen elämäntapaan on raju kulttuurishokki. Joudut "alistumaan" opiskelijan päivärytmiin. Luentoja, omatoimista lukemista, harjoitustöitä, aikatauluja, deadlineja, tenttejä. Tiukkaa vääntöä. Muuten ei tule opistopisteitä. illanveittoja ja opiskelijarientoja kaiken päälle. Jokin sloti ilta ja yö riennoillekin voi olla. Kerran kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773