Myydään 4 tervettä luovutus ikäistä kissavauvaa.1tyttö ja 3poikaa.tyttö on kilpikonnan värinen ja pojat mustavalkoisia.kisut on madotettu ja ovat myös sisäsiistejä.kuvia saa pyytämällä.jos olet kiinnostunut laita viestiä sähköpostitse noorakoivunen6@gmail.com
Kissanpentuja
2
630
Vastaukset
- Mindela
Minkä ikäisiä pennut ovat ja missä?
- tehdasta
Hienoa, pentutehtailija. Hinta varmaan 200€ per pentu, ei tietoa milloin syntyneet, miten hoidettu, madotukset, rokotukset, mikä tausta, Luovutusikäinen, sekin on täällä palstalla suhtelliinen käsite.
Mistä tiedät että terveitä? Onko ne käyneet eläinlääkärissä?
Kaikki sopii pentutehtailijaan. Älkää ihmiset ostako!
On aivan järkyttävää että näitä aina riittää. "vahinkopentuja".
Hoidan itse yhdistyksessä näitä oikeita vahinkoja, ulkopopulaatioiden pentuja.
Yhdistykset on pullollaan kissoja ja silti ihmiset ostaa näiltä villeiltä tehtailijoilta.
Yhdistyksien kissat on madotettu varmasti, rokotettu ainakin kerran ja sirutettu. Ne on käyneet eläinlääkärissä sitä varten. Eikä maksu ole maltaita, jotain 120-150 välillä uskoisin.
Ihmiset on kammottavan tyhmiä kun menee tällaisiin ilmoitukssiin tai Tori ilmoituksiin.
Sitten niiden kissojen satoa hoidan minä. Oikea kissan haluaja voi odottaa vaikka vuoden, että sopiva pentu löytyy Ottaa selvää asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?2453458Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4872988Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3992475- 5312204
- 992039
- 81574
- 2571355
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.311300Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391067Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41962