Näen ympärilläni ihmisiä, mutta en voi uskoa, että he kaikki tekisivät töitä.
He vain tekevät jotakin, mutta eivät tee missään koskaan työtä.
Miksi he tekevät mitä tekevät, sitä ei tiedä, ehkä he eivät keksi mitään muutakaan.
Minä sen sijaan olen työtön ja pidän tätä tilaa ainoana oikeana tilana elää.
Työnteko on vaaraksi ja erityisesti sitä ei ole olemassa, koska ihmiset
väärentävät kaiken työntekonsa niin hyvin, että kaikki uskovat toistensa
tekevän vain työtä, mutta kun oikeasti kukaan ei tee yhtään mitään.
Oikeasti ei ole mitään työtä olemassakaan ja kaikki Mol.fi:n töistä ovat feikkeja,
niitä ylläpidetään sen varalle, että mollin työväki ikään kuin olisivat töissä.
Ajattelin, että ehkä ihmiset ovat tyhmiä oikeasti. Niin he ovat. Zombieita.
Eivät he ehkä edes elää oikeasti.
En usko, että joku tekee työt, sillä se on feikkiä
Kardemumma
2
234
Vastaukset
- Zombieland
Ihmisiä liikkuu virastojen, päivystysten ym. käytävillä edestakas, mitä ne tekevät?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881