Näen ympärilläni ihmisiä, mutta en voi uskoa, että he kaikki tekisivät töitä.
He vain tekevät jotakin, mutta eivät tee missään koskaan työtä.
Miksi he tekevät mitä tekevät, sitä ei tiedä, ehkä he eivät keksi mitään muutakaan.
Minä sen sijaan olen työtön ja pidän tätä tilaa ainoana oikeana tilana elää.
Työnteko on vaaraksi ja erityisesti sitä ei ole olemassa, koska ihmiset
väärentävät kaiken työntekonsa niin hyvin, että kaikki uskovat toistensa
tekevän vain työtä, mutta kun oikeasti kukaan ei tee yhtään mitään.
Oikeasti ei ole mitään työtä olemassakaan ja kaikki Mol.fi:n töistä ovat feikkeja,
niitä ylläpidetään sen varalle, että mollin työväki ikään kuin olisivat töissä.
Ajattelin, että ehkä ihmiset ovat tyhmiä oikeasti. Niin he ovat. Zombieita.
Eivät he ehkä edes elää oikeasti.
En usko, että joku tekee työt, sillä se on feikkiä
Kardemumma
2
232
Vastaukset
- Zombieland
Ihmisiä liikkuu virastojen, päivystysten ym. käytävillä edestakas, mitä ne tekevät?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819