Ekat menkat (?)

Ehkämenkkanen

Siis okei oon (vasta) 10v ja mul on alkamassa ehkä ekat menkat! Eilen tuli sellainen ihme kramppi et niinku lihakset vaan jännitti ja rentoutu, jännitti ja rentoutu... emt miten selitän. Se tuntu tosi ihmeelliseltä mut ei kunnolla sattunu. Ja sit tuntuu et oon vuotanu ainakin valkoviinia tän päivän aikana kuin viimeistä päivää mutta mitään ruskeaa/punaista vuotoa ei ole tullut... Paitsi kun kävin äsken vessassa niin alushousuissa näky pieni läntti rusehtavaa tai jotain mut en oo varma onks se vaan joku muu ihme tahra... (Ja pliis älkää heittäkö tosta mitään ’oot kakannu vaan housuun xDXD!!’)

5

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoto

Moikka! Valkovuoto on merkki siitä että menkkasi saattaisi alkaa pian, mutta mullakin valkovuotoa tuli ihan joku 1-2 vuotta ennenku ensimmääset menkat tuli. Ja joo älä murehdi jos kuukautises ei näytä suoraa oikein punaaselta. Tästä ollaan aika vähän valistettu mutta monilla (kuten myös mulla) ihan ensimmäinen vuoto on ruskean väristä eikä niin vetistä (ruskea väri on vain hyytynyttä verta) mutta oot vielä aika nuori, joten luulisin että nyt sulla alkaa ainostaan valkovuoto eikä menkat mutta saatan olla väärässäkin :) kuulostele vähän ittees ja kannattaa kattoo lisää tietoa menkoista netistä, tsemppiä!

• Ehkämenkkanen

Mulla on valkovuotoa tullu jo aika pitkään muistaakseni 1,5-2 vuotta... Ja ei ainakaan vielä menkat alkanu... Alavatsa tosin sen ’krampin’ jälkeen ollu aika kipeä. Kaikki aina sanoo et ’Nauti menkattomasta elämästä!’ Mut siitä on vaikee nauttia kun tietää et minä hetkenä tahansa menkat voi alkaa... Ja varsinkin kun mun valkovuoto on aika runsasta niin koko-ajan pelkään et entä jos menkat alko!

• Ehkämenkkanen
        Ehkämenkkanen kirjoitti:

Mulla on valkovuotoa tullu jo aika pitkään muistaakseni 1,5-2 vuotta... Ja ei ainakaan vielä menkat alkanu... Alavatsa tosin sen ’krampin’ jälkeen ollu aika kipeä. Kaikki aina sanoo et ’Nauti menkattomasta elämästä!’ Mut siitä on vaikee nauttia kun tietää et minä hetkenä tahansa menkat voi alkaa... Ja varsinkin kun mun valkovuoto on aika runsasta niin koko-ajan pelkään et entä jos menkat alko!

Niin joo ja karvoitustakin on jo aika paljon kaikkialla... Aattelin sanoa vielä ettei tarvii kysyä siitä.

• Ehkämenkkanen

Ja tosiaan kun kirjotin puhelimellan niin se vaihto ton valkovuotoa sanan valkoviiniksi...

• Samoin

Äää, mulla tää sama. Jotain ruskeaa mulla oli alushousuissa (oon 11) en tiiä onks se kuivunutta verta vai mitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 476
      6992
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2531
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      220
      2504
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      145
      1805
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1718
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      61
      1124
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1123
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1115
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      930
    Aihe