Kävimpä otsikon testissä aika moinen kesti yli 6 tuntia ja siinä hämärässä huoneessa painettiin nappulaa äänen ja valon perässä 10 minuuttia, sitten pelkän valon perusteella 3 sekunnin välein painettiin nappia 40 minuuttia ja kaikki tämä toistettiin 3 kertaa jos tulee 3 virhettä testi hylätään, 1 ateria myös kuului testiin! Kaikki tämä vain siksi että omistan ABC kortin eli saan ajaa kuorma-autoa mutten ammatikseni nyky käytännön mukaan ja minulla on lievä uniapnea. Aika moista tuhlausta kun itseltä kului työpäivä ja sairaanhoitajalta myös! Halvemmaksi tulisi yhteiskunnalle testata vaan ammatikseen ajavat henkilöt, mutta mutta asioista päättävät ei ole ajan tasalla tässäkään asiassa!
----Hereillä pysymis testi-----
HurjAA
3
2962
Vastaukset
- yhteuskuntaakupataan
Tuo testi pitää muuten toistaa vuosittain!
- Anonyymi
Ei pidä
- Jdkfieleölwueoöerjfiow
En aja ammatiksi ja ajokorttikin oikeuttaa vaan prätkä ja henkilöautolla ajamiseen kuitenkin kuukauden päästä joutuu mennä tohon Osler hereilläpysymistestiin kun multa todettiin keskivaikea uniapnea, ajokiellon sain kylkiäisinä.
Nyt vähän jännittää toi testi että miten käy.. montako virhettä aloittavalle tuli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216