Poijat 380A:lla Pattayalle, no kohta pääsee myös 250 kilometriä tunnissa
Bangkokista Pattayalle. . . Se on nyt vauhtia.
https://www.youtube.com/watch?v=WENdxy0hlWY
No Bangkokista myös:
https://www.youtube.com/watch?v=ZVAASdkoQAM
Miten meneekö Teillä Bussi joka tunti ?
Poijat poijat 380A:lla Pattayalle ja pääsee
39
1751
Vastaukset
- Perintöbussiko
Olen miettinyt ostaa asuntoja lapsen nimiin Thaimaasta ja muualta aasiasta.
Saako suomen valtio mitään otetta näihin asuntoihin ja mitä veroja lapsille
tulee myöhemmässä vaiheessa ?
Tarkoitus olisi käyttää niitä asuntoja itse niin kaun, kuin elän ja lapset saisivat
ne sitten ja uudet naiset eivät voisi saada niistä hyötyjä.
Paras perintö on jättää asuntoja luotettavan lapsen nimiin ehdoilla, että ei
saa myydä ja käyttö-oikeus tulee antaa muilla lapsille ja lapsenlapsille erillisellä
sopimuksella. Muuten osa lapsista joisi ja ryyppäsi rahat ja nyt ne saisivat
mahdollisuuden edetä elämässä.- 63NumBall
Ei saa, siksi suosin Thaimaan luxus-asuntoja, perintökaari on toki thaimaassakin, mutta kulut on murto-osa Suomen vastaavasta, lisäksi suomessa on rasitteena lakiosa jonka jokainen pentu saa joka tapauksessa,
Thaimaassa voit hyvin testamentata jollekin luottavalle taholle omaisuutesi, vaikkapa yhtiö, tai säätiö... "jonka itse perustat älä osta ns. valmisyhtiötä niissä saattaa olla kiinnityksiä ja rasitteita"
tai luottopentusi, ja asettaa rajoituksia edelleen myyntiin, siis testamentissa...
Tämä tietysti koskee ainoastaan condoja, jos yhtiössä on myymättömiä ulkomaalaisosuuksia.
Älä osta lasten nimiin vaan omallesi, ja hoida perintön kautta siirto joko valitsemallesi taholle, toki voi ostaa myös suoraan yrityksen miniin, mutta tähän liittyy riskejä.
- Cubitosta
Kyllä Thaimaa ja Aasialaiset naiset on kauniita ja on siellä toki rupsahtaneita
myös. Miten se menee, että vakka kantensa valitsee ?
Niin, joku syy siihen on jos ne suomen naiset ei päästä miehiä Thaimaahan ?
Kyllä siihen on joku syy ja haukutaan ja silti ne on miesten mielestä kauniita ?
Kyllä minua yritti myös yksi 80 kiloinen perjantaina suomessa, että tule tänne
takapenkille pussaamaan, minä sanoin, että en minä tule sinne sinun kanssa pussaamaan.
Vaikka kimppataksilla mentiinkin. Minä sanoin kuskille, että mene sinä sinne.
Jos olisi ollut nätti aasialainen tai Thaimaalainen nainen, niin minä olisin ollut siellä
takapenkillä jo alusta alkaen.
Ei muuta, kuin rohkeasti vain hakemaan seuraa Thai cubitosta ja muista dating jutuista.
Sormi vain näppäimelle rohkeasti vain, antaa ämmä huudella siellä taustalla. Se
on sinun mielipiteesi ja halusi.- ValtionMetalli
Eräs vanhempi kohtuullisen hyvin toimeentuleva herrasmies meidän duunista tuomitsi aina aiemmin poikamiesten Thaimaan matkat typeränä rahanhaaskauksena ja syntisenä porsasteluna jossa hän ei nähnyt mitään järkeä. Mieluummin hän käytti rahansa talon kunnostukseen, mökkeilyyn ja vaihteli Toyotia kahden vuoden välein uuteen.
Sattuipa jäämään sitten poikamieheksi itsekin, kun rouvansa yllättäen pakkasi kimpsunsa ja lähti. Yksinäisyys alkoi kalvaa miestä ja ääni muuttui kellossa. Hän kertoi että olishan hänkin matkustellut jos vaimo olisi päästänyt. Hän kyseli että uskaltaako sinne Thaimaahan lähteä ollenkaan, kun hän pelkäsi että rakastuu jokaiseen vastaantulevaan nuoreen naiseen.
Lähti sitten kuitenkin yhden toisen työkaverin kanssa kahden viikon matkalle. Toisena päivänä hän tapasi neiti X:n ja viettivät mukavan loman. 2 kuukautta myöhemmin mies palasi Thaimaahan X:n luokse ja viettivät pari kuukautta yhdessä. Ukkeli jättäytyi eläkeputkeen ja toi neiti X:n Suomeen. 5 vuotta tuli heillä yhdessä täyteen. Ikäeroa vähemmän kuin Jennillä ja Saulilla ja hyvin menee. Molemmat tekivät melkoisen hyvän löydön. Kiltti nainen ja viimeisen päälle herrasmies mies. Viettelevät laatuaikaa matkustellen ja ottaen rennosti. Miehen lapset eivät ole kamalan iloisia kun pelkäävät perinnön lipuvan thaivaimolle. Minä sanon että senkus lipuu, jos niin hän haluaa. - NumBall63
Jaa jaa toisenlaistakin on kerrottu sen nimi on rahasta lähimmäistäsi, siitä on jopa kirjoitettu kaksi kirjaa, factaahan on se että kannattaa pitäytyä pattayan vuokramorsiamista, voipi mennä rahat ja terveys...
- taasmokasit
NumBall63 kirjoitti:
Jaa jaa toisenlaistakin on kerrottu sen nimi on rahasta lähimmäistäsi, siitä on jopa kirjoitettu kaksi kirjaa, factaahan on se että kannattaa pitäytyä pattayan vuokramorsiamista, voipi mennä rahat ja terveys...
Se on kaikkien kielitaidottomien, sovinististen ja epäsosiaalisten suomijunttien lempikirja. Juuri sopivaa luettavaa sinulle. Ainoa vaan että ne reppanat eivät ole tajunneet sen olevan sarkasmia ja parodiaa. Lerpan kaltainen rumistus kun lähtee naiselle viittilöimään ja irvistelemään, niin ei siinä kovin suuret kertoimet ole suurelle rakkaudelle missään päin maailmaa. Hauskaa että esität thain aviomiestä, mutta jaksat joka välissä kertoa miten kieroja, ahneita ja epäluotettavia ne thainaiset ovat.
- AhneKineauPihi2010
taasmokasit kirjoitti:
Se on kaikkien kielitaidottomien, sovinististen ja epäsosiaalisten suomijunttien lempikirja. Juuri sopivaa luettavaa sinulle. Ainoa vaan että ne reppanat eivät ole tajunneet sen olevan sarkasmia ja parodiaa. Lerpan kaltainen rumistus kun lähtee naiselle viittilöimään ja irvistelemään, niin ei siinä kovin suuret kertoimet ole suurelle rakkaudelle missään päin maailmaa. Hauskaa että esität thain aviomiestä, mutta jaksat joka välissä kertoa miten kieroja, ahneita ja epäluotettavia ne thainaiset ovat.
Hyvin sanottu.....epäsosiaalinen suomijuntti......tarkoitatko tätä laiffia jonka ainut sosiaalinen kontakti ulkomailmaan on tämä palsta ?
- mitenon
AhneKineauPihi2010 kirjoitti:
Hyvin sanottu.....epäsosiaalinen suomijuntti......tarkoitatko tätä laiffia jonka ainut sosiaalinen kontakti ulkomailmaan on tämä palsta ?
Laitoslerppa taas kääntelee velkoja saataviksi neljän seinän sisällä istua pönöttäen koko päivän. Kerro lisää elämästäsi! Minä vuonna syrjäydyit ja vammauduit? Onko niin ettei sinulla ole enää mahdollisuutta matkailuun eikä ihmiskontaktiin?
- OnkoMiten
mitenon kirjoitti:
Laitoslerppa taas kääntelee velkoja saataviksi neljän seinän sisällä istua pönöttäen koko päivän. Kerro lisää elämästäsi! Minä vuonna syrjäydyit ja vammauduit? Onko niin ettei sinulla ole enää mahdollisuutta matkailuun eikä ihmiskontaktiin?
Aijaa jotain omasta matkailustasi todisteellisesti todistaen aivoton selfiekuvarunkkari.
- NumBall63
taasmokasit kirjoitti:
Jep resupeppu olet taas täysin oikeassa se tosiaan on kirjoittelu parodiaa niistä hölmöistä jotka vuokraavat morsianta, ja palauttavat sen sitten uudelleen vuokrausta varten vuokra-antajalle, tosiaan eihän niin hölmöjä ole olemassakaan, siitä se parodia syntyy...
- laiffinperheSiestalla
NumBall63 kirjoitti:
Jep resupeppu olet taas täysin oikeassa se tosiaan on kirjoittelu parodiaa niistä hölmöistä jotka vuokraavat morsianta, ja palauttavat sen sitten uudelleen vuokrausta varten vuokra-antajalle, tosiaan eihän niin hölmöjä ole olemassakaan, siitä se parodia syntyy...
Sinunhan sen pitäisi tietää. Olethan sentään Pattayan ahkerin turisti ja tämän Pattayasivuston ahkerin kirjoittelija.
Se keiden minä olen kuullut kyseistä kirjaa aikoinaan siteeranneen totena, ovat persaukisia ja pihejä impotentteja, jotka kyseisen kirjan avulla vannottelevat itselleen ja muille ettei heitä kiinnosta thaimaalaiset naiset laisinkaan. Samoja miehiä ei kiinnosta suomalainenkaan nainen. Eivät pysty eivätkä jaksa. Peräkylän persaukset lottoajat eivät ole mitään naistenmiehiä.
He ovat juuri samanlaisia kuin sinä. Katkeria perkeleitä.
Panomiehet, rahamiehet ja naistenmiehet on ihan eri levelillä kaltaistesi junttien kanssa.
Ne vuokratytöt mitä minä olen nähnyt, ovat oman itsensä työnantajia ja liki kaikki toivovat löytävänsä hyvän ja toimeentulevan miehen, joka pitäisi heistä huolta. Minulla ei ole koskaan ollut yhtään thainaista ja olen onnellisesti naimisissa oleva perheenisä. Minä en kuitenkaan kiukuttele, jos muilla on.
https://aijaa.com/PNe1KJ
Siesta-aika täällänyt meillä. Kuva toissaillalta. Rantapartyn jälkeen rannalla ylläpidettiin notskia jossa vähän nakkeja lämmiteltiin lapsille. - 63NumBall
NumBall63 kirjoitti:
Resupeppu kun tämä kielitaitoni on mitä on, tarkoitin tietysti kirja on varsinaista farssia en parodiaa, hieman yksinkertaiset ja lahjattomat reppanat luulevat että 25 vuotias vuokramorsian on tosiaan kiinnostunut tämä lahjattoman jostain muusta kuin ominaisuudesta kuin lompakosta reppana. Muuten minulla on no kirjat tuossa kirjahyllyssä, niitä on hauska lueskella kun falle on iskenyt elämänsä naisen jolla on aataminomena kuten tällä sinisensmurffin tyttöystävällä...
- laiffinperheSiestalla
laiffinperheSiestalla kirjoitti:
Sinunhan sen pitäisi tietää. Olethan sentään Pattayan ahkerin turisti ja tämän Pattayasivuston ahkerin kirjoittelija.
Se keiden minä olen kuullut kyseistä kirjaa aikoinaan siteeranneen totena, ovat persaukisia ja pihejä impotentteja, jotka kyseisen kirjan avulla vannottelevat itselleen ja muille ettei heitä kiinnosta thaimaalaiset naiset laisinkaan. Samoja miehiä ei kiinnosta suomalainenkaan nainen. Eivät pysty eivätkä jaksa. Peräkylän persaukset lottoajat eivät ole mitään naistenmiehiä.
He ovat juuri samanlaisia kuin sinä. Katkeria perkeleitä.
Panomiehet, rahamiehet ja naistenmiehet on ihan eri levelillä kaltaistesi junttien kanssa.
Ne vuokratytöt mitä minä olen nähnyt, ovat oman itsensä työnantajia ja liki kaikki toivovat löytävänsä hyvän ja toimeentulevan miehen, joka pitäisi heistä huolta. Minulla ei ole koskaan ollut yhtään thainaista ja olen onnellisesti naimisissa oleva perheenisä. Minä en kuitenkaan kiukuttele, jos muilla on.
https://aijaa.com/PNe1KJ
Siesta-aika täällänyt meillä. Kuva toissaillalta. Rantapartyn jälkeen rannalla ylläpidettiin notskia jossa vähän nakkeja lämmiteltiin lapsille.Kysyisin sinulta vielä numerotollo, että missä ne ovat ne sinun Pattaya beachin rottasi, saasteet, likainen vesi ja pallomahat? En ole tälläkään kertaa nähnyt vaikka sanojesi mukaan ranta kuhisee niitä.
- laiffinperheSiestalla
63NumBall kirjoitti:
Resupeppu kun tämä kielitaitoni on mitä on, tarkoitin tietysti kirja on varsinaista farssia en parodiaa, hieman yksinkertaiset ja lahjattomat reppanat luulevat että 25 vuotias vuokramorsian on tosiaan kiinnostunut tämä lahjattoman jostain muusta kuin ominaisuudesta kuin lompakosta reppana. Muuten minulla on no kirjat tuossa kirjahyllyssä, niitä on hauska lueskella kun falle on iskenyt elämänsä naisen jolla on aataminomena kuten tällä sinisensmurffin tyttöystävällä...
Tuo on kaltaistesi junttien viljelemää stereotypiaa suomalaisista miehistä. Old schoolin miehiä ei enää oikein tapaa missään. Se oli sitä aikaa kun se eka kirja tuli ja Pattayan matkailu alkoi puhututtaa suomalaisia. Tietoa ei ollut ilman matkaa, niin legendoilla ja parodialla se tiedon puute korvattiin. Ei ihmiset ole niin tyhmiä ja vietävissä kuin kuvittelet, tai olet itse ollut ja saanut siitä kärsiä. Minun näkökulmastani suomalaisilla on varsin voimakas itsesuojeluvaisto ja kyllä eronneet keski-ikäiset miehet on jo naisia nähneet ihan tarpeekseen eivätkä hullaannu ihan helpolla. Kivahan se vaan on jos olisikin sellainen kyky heittäytyä tilanteisiin, mutta ei sellaisia miehiä montaa ole enää 2010 luvun loppupuolella.
- RunkkaaSelffielles
Tuo on kaltaistesi junttien viljelemää stereotypiaa suomalaisista miehistä. Old schoolin miehiä ei enää oikein tapaa missään. Se oli sitä aikaa kun se eka kirja tuli ja Pattayan matkailu alkoi puhututtaa suomalaisia. Tietoa ei ollut ilman matkaa, niin legendoilla ja parodialla se tiedon puute korvattiin. Ei ihmiset ole niin tyhmiä ja vietävissä kuin kuvittelet, tai olet itse ollut ja saanut siitä kärsiä. Minun näkökulmastani suomalaisilla on varsin voimakas itsesuojeluvaisto ja kyllä eronneet keski-ikäiset miehet on jo naisia nähneet ihan tarpeekseen eivätkä hullaannu ihan helpolla. Kivahan se vaan on jos olisikin sellainen kyky heittäytyä tilanteisiin, mutta ei sellaisia miehiä montaa ole enää 2010 luvun loppupuolella.
2010 kirjoittaa ainoastaan sinisellään juu juu mutta kuinka kummassa tämä perhelaiffi gagaa samaa ja samoin sanoin, taitaa olla veljeksiä, mutta mikä parasta....
Panomiehet, rahamiehet ja naistenmiehet on ihan eri levelillä. - äikkä
RunkkaaSelffielles kirjoitti:
2010 kirjoittaa ainoastaan sinisellään juu juu mutta kuinka kummassa tämä perhelaiffi gagaa samaa ja samoin sanoin, taitaa olla veljeksiä, mutta mikä parasta....
Panomiehet, rahamiehet ja naistenmiehet on ihan eri levelillä.Jos koet että kaikki jotka kirjoittavat hyvää suomen kieltä, ovat nimimerkki 2010, niin sinulle lienee melko hankalaa tuo lukeminen ylipäätään, kun löydät sen yhden ja saman vainoajasi joka paikasta miltei jokaisesta julkaisusta.
- JulkaisuVoiVittuTaas
äikkä kirjoitti:
Jos koet että kaikki jotka kirjoittavat hyvää suomen kieltä, ovat nimimerkki 2010, niin sinulle lienee melko hankalaa tuo lukeminen ylipäätään, kun löydät sen yhden ja saman vainoajasi joka paikasta miltei jokaisesta julkaisusta.
Samaa paskaa hyvää suomen kieltä JULKAISUISSA.
- Pietromennea
63NumBall kirjoitti:
Kerro miksi se on sulle tärkeää. Mitä sitten jos resu on hetken onnellinen.
Miksi se on sulle niin tärkeää ettei se morsian ollutkaan muun kuin rahan perässä.
Jos sinun hahmosi pitää paikkansa niin luuletko vaimosi olevan sinun kanssa hauskan luonteen ja komean ulkonäkösi vuoksi. - 63NumBall
Stereotypia suomalaisesta miehestä, mitä sinä oikein sekoilet ei kirjassa puhuta sanakaan suomalaisesta miehestä reppana, kirjailija on muistaakseni aussi, mutta mutta kääntäjä taitaa olla tämä palstalla vaikuttava Keronen jos en väärin muista... voi olla että muistan...
Kysyit missä on rotat ja paskainen ranta, silloin kun olisi pattayalla kavereiden kanssa vesisodassa huhtikuussa pattayalla, kirjoitin täällä että rotat on kadonneet, tai ei nyt tarkaalleen ottaen kokonaan kadonneet, mutta jonkin verran rannalta vähentyneet...
Paskasta saat ihan kokemuksen nenääsi kun kävelet rantakatua hiljakseen kävelykadulle päin hieman ennen kävelykatua rannanpuolella on ensin sellainen iso puhdistusauto ja sen vieressä pumppuasema, ja siinä haisee auteettinen paska, on haissut jo 20 vuotta, jolloin pumppuasema avattiin... ja haisee edelleen... sinne vaan lapsesi uimaan...
Tämä pumppu ja puhdistusasema avattiin noin 20 vuotta sitten, toki se on vaikuttanut pattayabeachin veden puhtauteen, muita puhdistusmenetelmiä siellä ei ole, ne isot putket jotka näet rannalla eivät ole paska putkia, paskaa ei enää lasketa mereen, vaan haetaan kohteesta säiliöautolla ja lasketaan jossain muualla mereen... nämä isot putket on osa tulvasuoja järjestelmää...
Tarvitsetko vielä konsultaatiota asiasta... - 63NumBall
Laitanpa oikein konsultaatio kuvia aijaan kautta, resulle... etsi vaan pattayalta tuollainen paikka... ja siihen viereen vaan uimaan sekopää... tai ainakin eväät mukaan...
Kuvassa on ylhäällä mainittu auto ja pumppuasema....
https://aijaa.com/5wbNx6 - soisoiman
63NumBall kirjoitti:
Laitanpa oikein konsultaatio kuvia aijaan kautta, resulle... etsi vaan pattayalta tuollainen paikka... ja siihen viereen vaan uimaan sekopää... tai ainakin eväät mukaan...
Kuvassa on ylhäällä mainittu auto ja pumppuasema....
https://aijaa.com/5wbNx6Lopeta valehtelu ja ikivanhan tiedon viljely. Kuten itsekin huomaat niin tuossa kuvassa betoniporsaineen on kyseessä viemäröinnin huoltotyö, avaustyö, joita tehdään kerran tai kaksi kuukaudessa. 2014 valmistui uusi puhdistusasema ja vedenpuhdistussysteemit. Se ei ollut mikään halpa eikä pieni prosessi. Puhdistusasema ei todellakaan ole 20 vuotta vanha. Nyt rantaviivan laajentamisen ohessa suoritetaan samaan aikaan monsuunien varalta puhdistuslaitteiston kapasiteetin lisäämistä kestämään suuremmatkin tulvat. Mitään ongelmia ei muulloin ole enää vuosiin ollut kuin kerran kaksi vuodessa tulvien aikaan. Seuraavat tulvat osoittavat riittääkö kapasiteetti. Viemäriverkkoon on tehty myös alipaineistussysteemi, joka estää viemäreistä hajujen nousun kuumilla keleillä. Eipä nuo viemärinhajut ole häirinneet sen enempää Pattayalla kuin Helsingissä porttikonkeihin kuseskelukaan.
Puhdistusasemia on nyt vuoden 2014 jälkeen rantakadun molemmilla puolilla. Toinen on maan alla lähellä poliisiasemaa. - NumBall63
soisoiman kirjoitti:
Lopeta valehtelu ja ikivanhan tiedon viljely. Kuten itsekin huomaat niin tuossa kuvassa betoniporsaineen on kyseessä viemäröinnin huoltotyö, avaustyö, joita tehdään kerran tai kaksi kuukaudessa. 2014 valmistui uusi puhdistusasema ja vedenpuhdistussysteemit. Se ei ollut mikään halpa eikä pieni prosessi. Puhdistusasema ei todellakaan ole 20 vuotta vanha. Nyt rantaviivan laajentamisen ohessa suoritetaan samaan aikaan monsuunien varalta puhdistuslaitteiston kapasiteetin lisäämistä kestämään suuremmatkin tulvat. Mitään ongelmia ei muulloin ole enää vuosiin ollut kuin kerran kaksi vuodessa tulvien aikaan. Seuraavat tulvat osoittavat riittääkö kapasiteetti. Viemäriverkkoon on tehty myös alipaineistussysteemi, joka estää viemäreistä hajujen nousun kuumilla keleillä. Eipä nuo viemärinhajut ole häirinneet sen enempää Pattayalla kuin Helsingissä porttikonkeihin kuseskelukaan.
Puhdistusasemia on nyt vuoden 2014 jälkeen rantakadun molemmilla puolilla. Toinen on maan alla lähellä poliisiasemaa.Tuo puhdistus ja pumppuasena rakennettiinbtuohon vuonna 2002 ja otettiin käyttöön 2004 , tarkalleen ottaen se ei edes puhdista mitään, vaan suodattaa kiinteän jätteen pois, tuolta paskavesi siirretään 35 kilsanpäähän puhdistamolle, tuo auto on taas eräänlainen painepesuri joka pitää putket auki ruiskuttamalla suodattimet äiti puhtaaksi... Auton huomasin ekan kerran vuonna 2013 ja sen on ollut siinä sen jälkeen pysyvästi.. Mutta kävele ohi absoluuttinen paskanhaju tämä virityksen ympärillä käsittämätön... Ja on ollut jo liki 20 vuotta.
- ravintoloitsija
NumBall63 kirjoitti:
Tuo puhdistus ja pumppuasena rakennettiinbtuohon vuonna 2002 ja otettiin käyttöön 2004 , tarkalleen ottaen se ei edes puhdista mitään, vaan suodattaa kiinteän jätteen pois, tuolta paskavesi siirretään 35 kilsanpäähän puhdistamolle, tuo auto on taas eräänlainen painepesuri joka pitää putket auki ruiskuttamalla suodattimet äiti puhtaaksi... Auton huomasin ekan kerran vuonna 2013 ja sen on ollut siinä sen jälkeen pysyvästi.. Mutta kävele ohi absoluuttinen paskanhaju tämä virityksen ympärillä käsittämätön... Ja on ollut jo liki 20 vuotta.
Höpönlööperiä. Beach roadin laajennuksen levennyksen yhteydessä oli se jättiremontti ja vuodet oli 2013-2014 kun sitä duunattiin. Auto ei todellakaan ole siinä pysyvästi. Olen mennyt siitä monta kertaa viikossa ohi viimeiset vuodet ja sattumoisin tiedän milloin se on siinä vai ei. Käyn lihatukussa Klangin kulmassa ja ajelen rantakadun kautta kotiin Jompparille.
- PiffiäTallinnassa
No nyt Dille on ravintoloitsija.
Käy lihatukussa ajellen kotiin kun oikeat ravintoloitsijat käy lihatukussa ja ajelee lihat ravintolaan. - lihamuna
PiffiäTallinnassa kirjoitti:
No nyt Dille on ravintoloitsija.
Käy lihatukussa ajellen kotiin kun oikeat ravintoloitsijat käy lihatukussa ja ajelee lihat ravintolaan.Ja dille on varmaan myös Vladimir Putin sekä Donald Trump? Molemmilla on kaksi kättä ja korvaa. Olet hullu.
- DonaldPutin
lihamuna kirjoitti:
Ja dille on varmaan myös Vladimir Putin sekä Donald Trump? Molemmilla on kaksi kättä ja korvaa. Olet hullu.
Niin mutta vain Dillellä on valokuvakihlattu jota hän ei ole vielä tavannut.
Muuten tunnetko sinä Dille nimsen neidin, koska käyt kuumana ?
Ehei ei poijat kysymys ole siitä, että saako naisen suomessa vai ei ½! !!!!
Kysymys on siitä minkälaisen naisen saa samaa sanoo varmaan sauli myös ?
Poijat, eikä kysymys ole siitä paleltuuko pakkasessa jos voi elellä lämpimässä !
No perse jäässä ja ruma nainen vieressä on kait masokisimi leikki vai ?- soimansoi
Veit sanat suustani. Täällä jotkut itkee toisten saamisten perään jatkuvasti ja epäilevät etteivät saa kuin rahalla. Se kertookin kaiken vain heidän omista saamisistaan. Ketä se edes haittaa jos se jonkun kohdalla pitäisikin paikkansa? Onhan Suomessa ehdotettu jopa kristillisten ja sosiaaliviranomaisten taholta prostituutiota lailliseksi, jotta kaikilla olisi mahdollisuus toisen ihmisen kosketukseen. Totuushan on että ei ole ihmiselle terveellistä olla yksin pitkiä aikoja. Se sairastuttaa.
Tällaiselle keski-ikäiselle ylipainoiselle raavaalle miehelle löytyy yhä Suomesta sellaista kolmekymppistä yksinhuoltajaa panoseuraksi, mutta en ole sellaisesta kiinnostunut kuin satunnaisesti. Lapsettomassa kolmekymppisessä on yleensä jotakin vikaa.
Siinä leikissä joku pahoittaa mielen. Nelikymppiset alkaa olla elähtäneitä ja miesvihaajia. Niitä saisi vaikka kuinka mutta ei sellaiseen riitä enää oikein edes Viagra.
Viisikymppisiä saisi vaikka viikon joka tunnille eri naisen Suomesta. Sori mutta en huoli.
Minulla on oikeus olla huolimatta ja minä vaan kiukuttelisin sellaisessa seurassa ja katselisin aidan toiselle puolelle.
Mikäpä sen helpompaa kuin testailla Pattayalla nuoria hoikkia kaunokaisia, jos niin haluan. Voin olla halutessani myös testaamatta. Kellekään ei tule paha mieli. Seksihurjastelukin on mukavaa joskus ja kukaan ei soittele perään eikä kysele että miksi paita on lattialla eikä pyykkikorissa. 19 vuotta naimisissa riitti minulle. - JutteleeItsellensä
soimansoi kirjoitti:
Veit sanat suustani. Täällä jotkut itkee toisten saamisten perään jatkuvasti ja epäilevät etteivät saa kuin rahalla. Se kertookin kaiken vain heidän omista saamisistaan. Ketä se edes haittaa jos se jonkun kohdalla pitäisikin paikkansa? Onhan Suomessa ehdotettu jopa kristillisten ja sosiaaliviranomaisten taholta prostituutiota lailliseksi, jotta kaikilla olisi mahdollisuus toisen ihmisen kosketukseen. Totuushan on että ei ole ihmiselle terveellistä olla yksin pitkiä aikoja. Se sairastuttaa.
Tällaiselle keski-ikäiselle ylipainoiselle raavaalle miehelle löytyy yhä Suomesta sellaista kolmekymppistä yksinhuoltajaa panoseuraksi, mutta en ole sellaisesta kiinnostunut kuin satunnaisesti. Lapsettomassa kolmekymppisessä on yleensä jotakin vikaa.
Siinä leikissä joku pahoittaa mielen. Nelikymppiset alkaa olla elähtäneitä ja miesvihaajia. Niitä saisi vaikka kuinka mutta ei sellaiseen riitä enää oikein edes Viagra.
Viisikymppisiä saisi vaikka viikon joka tunnille eri naisen Suomesta. Sori mutta en huoli.
Minulla on oikeus olla huolimatta ja minä vaan kiukuttelisin sellaisessa seurassa ja katselisin aidan toiselle puolelle.
Mikäpä sen helpompaa kuin testailla Pattayalla nuoria hoikkia kaunokaisia, jos niin haluan. Voin olla halutessani myös testaamatta. Kellekään ei tule paha mieli. Seksihurjastelukin on mukavaa joskus ja kukaan ei soittele perään eikä kysele että miksi paita on lattialla eikä pyykkikorissa. 19 vuotta naimisissa riitti minulle.Vastasit siis itsellesi kun ensin teit aloituksen 2 minuuttia aikaisemmin, no kommunikointiahan se tuokin.
- itevastailet
JutteleeItsellensä kirjoitti:
Vastasit siis itsellesi kun ensin teit aloituksen 2 minuuttia aikaisemmin, no kommunikointiahan se tuokin.
Kaikki ei ole kuin sinä. Naurettiin tuossa juuri kun tunnettu polkupyörävaras pitää omaa pyöräänsä sisätiloissa ettei sitä varasteta. Sellaiset epäilee aina muita millainen on ite.
- NaapurinPojanFillari
itevastailet kirjoitti:
Kaikki ei ole kuin sinä. Naurettiin tuossa juuri kun tunnettu polkupyörävaras pitää omaa pyöräänsä sisätiloissa ettei sitä varasteta. Sellaiset epäilee aina muita millainen on ite.
Sellaiset epäilee aina muita millainen on ite, joo sopii hyvin rakkaiden Pattayan onnellisten jokapäiväisiin purkauksiin, ovat niin onnellisia niin onnellisia että.
- borrelioosi
Äläs nyt Tapsa. Se ei ole mahdollista. Lentoexpertti numeroboltsi on kieltänyt laajarunkoisia koneita laskeutumasta U-Tapaolle. Hän kertoi ettei ne mahdu sinne.
Olisko niin, että Nämä Thai tytöt tanssii ja liikkuu paljon ja pysyy siksi
solakoina ja nätteinä ?
https://www.youtube.com/watch?v=0bFkeHm3vRc
- Pierux
380A on joku Pattayan peräkammarinpoikien lähetekoodi hoitoon syrjäytymisestä?
Pierux
2.7.2018 18:25
UUSI
380A on joku Pattayan peräkammarinpoikien lähetekoodi hoitoon syrjäytymisestä?
__________________________________________________________________________________________________
Mitäs Thaimaan matkaajat on mieltä tästä "Pierux" Nimimerkistä ja kommentista ?
a) Onko hänellä vaimoa tai millainen se on ?
b) Millainen sivistystaso hänellä on ?
c) Onko tämä henkilö koskaan käynyt Thaimaassa ?
Kommentti antaa minun mielestä aika hyvän yleiskuvan henkilön asumismuodosta
ja iästä ja yleisestä ulkonäöstä. Missä voisitte kuulla vastaavaa ?
No siis oikeasti sopisiko tälle kommentin antajalle siro eurooppalainen blondi ?
Sopisiko hänelle asiakaspalvelussa oleva vaimo yleensäkään ja olisko se nuori
ja hoikka ja moderni ja kouluja käynyt ?
Katsokaa, kuinka hienoa on taide, se antaa kuvan koko kirjoittajasta.- Pää_Läy
Pierux on valtakunnanrakastaja nimeltään aviomies-lerppa-amalia. seiskasta kymppiin joka päivä. siitä tunnet pattaya trollin.
- Pieruxin_työkaveri
Pierux on kovepi kun kukaan Pattayan löysämahoista ja löysäkyrvistä
- pieruxonkova
Pieruxin_työkaveri kirjoitti:
Pierux on kovepi kun kukaan Pattayan löysämahoista ja löysäkyrvistä
On toki. Pumppu leikattu Jorvissa ja voi olla että pystyy jopa kusemaan joku päivä ilman katetria ja avustajaa.
- HiilikuituJokke
pieruxonkova kirjoitti:
On toki. Pumppu leikattu Jorvissa ja voi olla että pystyy jopa kusemaan joku päivä ilman katetria ja avustajaa.
Pattayan poissit ei siis pysty sitäkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151