Heippa!
Olen 17 vuotias ja työskentelen siivoojana eräässä toimistorakennuksessa. Ymmärtääkseni minä ja työnantajani emme ole siellä töissä siivousfirman kautta, vaan suoraan heillä. Olen saanut kerran palkan kesäkuun alussa, ja odotan nyt täksi päiväksi toista palkkaa. Kysynys kuuluu: mihin kellonaikaan palkan kuuluisi tulla, ja kuuluuko minun saada lisiä? Käyn töissä kolmesti viikossa ja työtunnin ovat 3-4h. Minulta ei oteta veroa, mutta olen joka kerta töissä vielä kuuden jälkeen. Näistä ei ole tosin mainittu minulle, jonkinlaisen pienen kesälisän saan.
siivoustyön lisät
Kummastunut_siivooja
1
650
Vastaukset
- puti
Palkan pitää olla tilillä palkkapäivänä, mutta kellonaikaaei ole säädetty. Jos huonosti käy se voi tulla vasta illalla.
Lisät saat selville, kun kysyt esimieheltäsi tai kun luet työsopimuksestasi, mitä työehtosopimusta noudatetaan ja sitten luet siitä työehtosopimuksesta. Jos iltalisää maksetaan, niin sitä saa klo 18 alkaen.
Sinun kannattaisi muutenkin pyytää jotakuta neuvomaan palkka- ja työsuhdeasioissa. Jos olet kesätyöntekijä, kysy kesäduunari-infosta kesaduunari.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683