Mopon helppo viritys?!

Eli tosiaan itellä on sellanen 2018 vuoden gilera smt aivan vakio ja miettisin että jotain pitäis saaha tehtyä niin mitä porukka suosittelee että sais vähän enemmän vääntöä peliin. Itse miettisin että jos viilaisin alkukäyrän kurista pikkaen pois niin vaikuttaakohan mihinkään ja leipooko jossei vaihda uutta suutinta. Kiitos jo etukäteen :D
Ilmoita

Voi vaikuttaa aika paljonkin se viilaus mutta en tiedä paljon ne 2018 mallin tupla katalysaattorit kuristaa. Moposportista saa turbokitin kurittomia alkukäyriä, mutta ite ostasin joltain käytettynä täysin tyhjennetyn derbin vakioputken kun tulee paljon halvemmaksi.
Ja tottakai suutin täytyy vaihtaa isompaan. Vakiosuuttimella lämpöleikkaa aika nopeasti.
4 VASTAUSTA:
Kiitos vastauksesta! Tietäisiks muute et mikä mahtaa olla mun.vakio suuttimen koko ku en löydä mistään tietoo ja jos vähän viilais just sitä alkukäträn kuria niin paljo kannattais ostaa isompi suutin? :D
Avaa ja katso. 10-20 kokoa isompi suutin on hyvä.
meikällä on sama mopo mut eiks näissä uusissa 2018 derbeissä gileroissa ja apikoissa ole sähköne kuri jossai ecu:ssa tai cdi:ssä tai niin oon lukenu. ihmiset on ottanu kurit pois putkesta mut on silti kulkenu vaan 55 ku rajotin hakkaa vastaan. En tiiä sopiiko noihin uusiin derbeihin nuo vanhempien derbien rajoittamattomat cdi boksit.
Uusissa derbeissä on eri sytkä eli ei sovi.
+Lisää kommentti
Ostakaa tää nii rajottaa vasta 12000rpm
https://m.gearparts24.de/item/3131333337
3 VASTAUSTA:
Rajoittimet pitää juu ohittaa jos meinaa laitella.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Jossei rahasta oo kiinni niin tuo on ihan hyvä. Muuten kannattanee ostaa joltain käytetty tai uusi derbin ducati sytkä (magneetto ja cdi). Noita ducateita on saatu kiertämään 14k-15krpm.
nääin kirjoitti:
Jossei rahasta oo kiinni niin tuo on ihan hyvä. Muuten kannattanee ostaa joltain käytetty tai uusi derbin ducati sytkä (magneetto ja cdi). Noita ducateita on saatu kiertämään 14k-15krpm.
Kuulostaa hyvältä.
+Lisää kommentti
Minulta löytyy tuo gilera smt 2018 ja joo siellä on putkessa kuri leikkaa se pilli rautasahalla tai rälläkällä ota huomioon että pultit pitää myös rälläköidä sillä hitsattu kiinni putkeen Sen jälkeen kulkee saman verran kun vakiona joten ota ilmanputsarin ja kaasarin välistä reikälevy ja vaihda suutin 90-92 itsellä löytyy tuo 92 kulkee noilla 55km/h ja aivan helevetin perseestä ajaa jos ei oo varaa pistää rajottamattomaan cdihin rahaa älä tee koko viritystä sillä puolessa välissä kaasua rupeaa 6 vaihteella nykimään eli cdi rupeaa rajottamaan itse jätin koko paskan ekan reissun jälkeen autotalliin ja ootelen tässä kevättä että sais rahaa cdihin silloin mopo menee 70noin suosittelen vielä tilaamaan 12 etu rattaan ja 15 € rajoittimen jos poliisit sattuu yllättämään :DDD
1 VASTAUS:
Kannattaa suoraan ostaa ducatin staattori ja cdi (ehkä vauhtipyörä jossei sovi) käytettynä. Ei maksa paljoa ja varmasti paremmat kuin nuo 2018 mallin nevahööd sähköt. Siihen kaveriksi vaikka joku halpa putki esim. turbokit lacada niin alkaa kulkemaan.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mopon helppo viritys?!

Eli tosiaan itellä on sellanen 2018 vuoden gilera smt aivan vakio ja miettisin että jotain pitäis saaha tehtyä niin mitä porukka suosittelee että sais vähän enemmän vääntöä peliin. Itse miettisin että jos viilaisin alkukäyrän kurista pikkaen pois niin vaikuttaakohan mihinkään ja leipooko jossei vaihda uutta suutinta. Kiitos jo etukäteen :D

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta