Huawei Y6 2018 ja Call Recorder

Eivainonnistu

Olen vasta ostanut Huawei Y6 2018. Asensin siihen Call Recorderin, mutta puheluja jää nauhoittamatta. Minulla on toinenkin puhelin, Huawei Honor, ja se nauhoittaa kaikki puhelut. Olen katsonut Call Recorderin asetuksista, että ne ovat kummassakin puhelimessa samat. Onko muilla kokemuksia Y6:n nauhoittamisista?

5

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huaweinoutous

En omista kyseistä mallia mutta kokemus on se että ostaessasi huawein puhelimen et tiedä toimiiko mikään softa puheluiden nauhoituksessa. Yleensä ei toimi. Tminulla on tainnut olla 5 huaweita ja vain yhdessä ACR pro toimi normaalisti.

• arvaaja

Ei ole kokemuksia, mutta onhan uusin malli on aina erilainen ja edistyksellisempi kuin vanhemmat vastaavat. Näin asetuksetkin ovat luultavasti eri lailla.

• niinsevarmastion

Ostin tänään hintaan 89€.
      Hinta/laatusuhde kyllä erinomainen.

• järkevääostaa

Heh 10 euron lisähintaan saa Nokia 1 jossa on puhdas alusta ja lupaus 3-vuoden päivityksistä. Kuka nyt Huaweita ostaisi:D

• Anonyymi

Ei tota mallia kannata ostaa toimi 2kk ongelmitta. Mutta sitten ei pystynyt enää soittamaan ja kun joku yritti soittaa niin hälytty sille normaalisti mutta puhelu ei tullut perille. Vika poistui päiväksi pariksi kun puhelimen uudelleen käynnisti. Kun vika oli päällä niin viestit ei toimineet eikä netti. Puhelin menossa takuuhuoltoon saa nähdä pystyykö kannattaako korjailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      408
      8965
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      184
      3457
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1920
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      80
      1207
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1080
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1075
    7. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1035
    8. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1031
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1003
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65