Hei me silvotaan!

pihvinsilpoja

Vanha kunnon karjansilvonta esille, kun siitä oli tuossa maininta. Lukaiskaapas FBI:n tutkimukset ja kirjeenvaihto. Eivät ottaneet silpomisia huumorilla.
https://vault.fbi.gov/Animal Mutilation/Animal Mutilation Part 1 of 5/view
Coloradossa pelkästään 130 tapausta.
Kahden vuoden aikana silpomisia oli yhdeksässä osavaltiossa.

Joissakin tapauksissa veret oli "kuivatettu" kokonaan karjasta. Verta ei ollut vuodatettu, vaan silpomiset olivat tapahtuneet "verettömästi". Seksielimet, korvat, huulet, utareet olivat kadonneet kirurgin tarkasti.
Silloin ei eletty informaatioyhteiskunnassa ja kesti pitkään ennenkuin asiasta alettiin puhua mediassa, joten eri osavaltioissa tapahtuvat silpomiset tiettynä ajanjaksona eivät voineet mittakaavansa vuoksi olla mikään trendi tai massamurhahysteria. Se olisi edellyttänyt järjestäytynyttä toimintaa.

Coloradossa kaikilta eläimiltä oli viety vasen korva, vasen silmä, peräsuoli ilman verijälkiä.
Tiedon levittyä sittemmin lehdistön kautta ihmiset alkoivat huolestua, että seuraavaksi aletaan silpoa ihmisiä. Tämä johti taasen asearsenaalin kasvattamiseen kodinturvaksi.

Kyse ei ollut mistää pienestä asiasta. Selityksiä on annettu monenlaisia. Väitettyjen helikopterien läsnäoloa joissakin tapauksissa on selitetty muun muassa siten että ne ovat olleet säikyttelemässä petoja pois karjan kimpusta ja karjaa on kuollut sitten helikopterin pelkäämiseen, jonka jälkeen terävähampaiset kirurgiketut ovat vieneet valikoidut ruhon osat karjalta.

San sää sitä kato?

16

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KriittinenNäkökulma

      Ää... väärennetyt sivut..
      öö... väärennetyt tiedostot...
      Ooh.. kaikki on sekaisin..
      uuh... pervot panee karjaa...
      iih... mä haluun oman lehmän huulen...
      eih... missä on mun vasen korva...?

      Kyse on joukkohallusinaatioväärennöksistä joiden mukana on maakaasuun sekoittunut mieli kaikissa osavaltioissa kollektiivisesti.

    • KylläPärisee

      Helläpyllyinen ufoääliö ei tajua vetää johtopäätöksiä siitä että pehmytkudokset ovat hävinneet. Hyönteiset syövät ensimmäiseksi pehmytkudokset joihin pääsevät käsiksi, ja tekevät sen juurikin "kirurgisella tarkkuudella". Asiassa ei ole mitään mystistä, paitsi tietämättömille ufoääliöille.

      Karjaa kuolee normaalistikin, ja pelkkä salamanisku saattaa tappaa koko lauman "mystisesti".

      Miten pyllis jaksat nostella näitä vanhoja, jo tuhanteen kertaan debunkattuja ja lytättyjä ufolegendoja kun tiedät että niin käy nytkin? Sitä paitsi siinä että tuhansia tai peräti miljoonia vuosia meitä väitetysti edellä olevat olennot varastelisivat peräsuolia, ei ole sitten yhtään mitään järkeä ellei kyseessä ole jokin fiksaatio, sillä erittäin kehittyneiden olentojen pitäisi saada esim. dna ihan vain skannaamalla. Mutta toisaalta, eipä tämä ole ufostelijoiden ufosaduissa ainoa alalaji jossa peräsuolet näyttelevät merkittävää osaa.

      • JaKireelleSitten

        Siiver kööver pärseer suoleer!

        Ehkä niitä suolia tarvitaan propulsiovoimanlähteeksi, vrt. kuminauhalennokki?


      • Ehkä ajatuksena on se, että kun samaa valhetta toistaa vuodesta toiseen niin jossain vaiheessa siihen aletaan uskoa. Minä ainakin olen väsynyt lapioimaan vuodesta toiseen samaa moskaa enkä enää välitä näitä juurikaan kommentoida ja se kai tuossa floodaamisessa on tarkoituksenakin. Tätä karjansilpomisjuttuakin on tänne tarjottu niin kauan kun olen palstalla vaikuttanut ja on kymmeniä kertoja osoitettu ettei siihen ole tarvittu apua pieniltä vihreiltä miehiltä.


      • venyypaukkuu
        JaKireelleSitten kirjoitti:

        Siiver kööver pärseer suoleer!

        Ehkä niitä suolia tarvitaan propulsiovoimanlähteeksi, vrt. kuminauhalennokki?

        Ehkä Crashwellin ufotörmäys johtui juuri siitä että aluksen suolesta loppui viäntö?


      • ihuiiguiyguyuy

        Älä ny hyvänenaika meille suutu. Mee sanoon se noille fbi hemmoille, jotka ovat vuosikausia asiaa tutkineet. he olisivat todella kiitollisia terävistä tiedoistasi ja asialle saataisiin päätös.


    • pihviä-poskeen

      Ufotutkimus on osoittanut karjansilvontaan kolme pääasiallista syytä:
      1) Naudat ovat Universumin harvinaisin eläinlaji . Telluksen ohella niitä esiintyy
      vain muutamalla Andromedan tähdistön planeetalla. Tämä osaltaan selittää
      maapallolle suuntautuvan vilkkaan ufoliikenteen.
      2) Toinen syy on puhtaasti käytännöllinen, alieenien ravinnon hankinta pitkillä
      avaruusmatkoilla.
      3) Kolmas ja tärkein syy on alieenien kiinnostus nautojen sisäelimistä, etenkin suolista
      ja sukupuolielimistä, mikä kiinnostus on sitten vallannut myös Telluksen ufohullut.

    • Rooe

      En usko että karjansilvonnan takana on ufot humanoidineen.
      Ehkä joku väittää nähneensä lehmän vedetyn alukseen, jos näin on käynyt niin epäilen että kanttura on palautettu ehjänä ja elävänä takaisin.

      Laitumella seisoskeleva karja on halpaa koe-eläimistöä. Monet merkit viittaavat ihmisten tekoihin.
      Syyttämällä ufoja ei tarvitse maksaa.

      Hyönteisillä ei kaikkia jälkiä selitetä, joka näin väittää sekoittaa pakkaa entisestään.
      Eläimiä on pudoteltu korkealta ilmasta, ja maahan jääneistä jäljistä on voitu päätellä pudotus korkeudet. Joistakin eläimistä väitetään löytyneen ylimääräisiä verta hyydyttäviä aineita.

      Eräässä tapauksessa näytti karja kuolleen pystyyn jonkun säteilyn aiheuttaman kärähtämisen vuoksi. Tuollaisesta saavat ufo tarinat alkunsa.
      Ehkä jotkut päättivät kokeilla sitä voimakasta tutkaa "kuolemansäde" ihan luonnossa.

      Suurin virhe joka voidaan tehdä on jättää asiat tutkimatta. Itse lähden siitä että kaikki on mahdollista.
      Voihan olla että joku primitiivinen kansa saa sellaista tekniikkaa haltuunsa, joka ei osaisi sitä itse kehittää.
      Lahjana saaneen tekniikan avulla lähtisi vieraisiin aurinkokuntiin lehmiä vuolemaan.
      Tällaiselta poppoolta voisi odottaa mitä vain.

      Vieläkö ihmettelette missä ne todisteet on.

      • einäyeikuulu

        "Vieläkö ihmettelette missä ne todisteet on."

        Kyllä, joten alapas esittää niitä todisteita jos jotakin väität. Ja luonnollisesti tarkoitamme oikeita, tieteellisiä todisteita. Ei "ufotutkijoiden" tai muiden larppaajien tarinoita.


    • Trullit olleet asialla.

      • Freudian.slip

        Hellis.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe