Heippa
Olen rukoillut johdatusta vapaaehtoistyöhön ja mahdollisesti tulevaisuudessa ammatinvaihtoonkin tai lisäopiskelua nykyiseen ammattiini (terveysala). Tällä hetkellä minua koskettaa mm. asunnottomat siskot/veljet ja heidän auttaminen elämässä. Haluaisin olla mukana hengellisessä yhteisössä tai nimenomaan sen kautta toimia. Olisin valmis esim. lauluryhmään mikäli hartaushetkissä tarvitaan ihmisiä esim. vankilakäynnit/ asuntolat (päihde) tai ruuan/ vaatejako. Kyllä minua koskettaa myös perheväkivallan kokemat lapset/ nuoret ja orpokodit ulkomailla.
Minua on aikoinaan kannateltu ja kannettu kokiessani burnoutin. Nyt jälkikäteen ymmärrän miten suuri siunaus mm. tälläkin asialla oli elämääni. Se kokemus muutti arvopohjani ja olen kiitollinen kaikista vaikeistakin hetkistä. Nyt haluaisin olla antamassa sellaista mitä itse sain kokea aikoinaan uupumisen aikana eli mm. lähimmäisenrakkautta, uskoa, toivoa ja kokemusta että jokaisella meillä on oma arvo....
Asun tällä hetkellä Akaassa.
Onko joku mukana tällaisessa toiminnassa Akaan alueella.
Pirkanmaa + hengellisen yhteisön kautta
IloaJaValoaElämään
0
295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673