Olen aloitteleva nikkari ja haluaisin pistää vanhan runkopatjasänkyni paloiksi.
Metalliosat veisin metallinkeräykseen ja käsittelemätön(?) puu menisi polttopuuksi.
Loput energiajätteeksi.
Riittääkö käsisaha ja sivuleikkurit varusteeksi?
Runkopatjasänky paloiksi
8
762
Vastaukset
- vastailija
Sivuleikkuri ei riitä katkomaan lankoja. Rautasaha tai ns. voimapihdit tarvitaan. Puuosat kyllä saa katkottua käsisahalla.
Työ tekijäänsä neuvoo, kunhan alat purkaa, niin huomaat sitten mitä tarvitset.
Pari runkopatjaa sekä muutaman nojatuolin ja sohvan olen purkanut, mutta en enää muista mitä kaikkea minulla siinä oli. Mutta kyllä se metallihäkkyrä lähti sellaisenaan sorttiasemalle, ei niitä vietereitä tarvinnut irrottaa eikä mitään rautalankoja pätkiä, kunhan oli riisuttu kaikki ei-metallinen pois.- laturi
tolleen 4kg dynamiittia, auttaa hävittämään tekeleen, kuin taikaiskusta.
- uTeliaSmanta
Ja mistäs sitä saa?
- ksdfskdfjdklklsd
1. lue valtion tulo- ja menoarvio ja katso mihin verorahasi käytetään.
2. raivostu
3. tuosta voimaantuneena ota kirves käteen.
4. hakkaa sänky palasiksi apinan raivolla
5. nyt voit viedä palaset kaatikselle - Estävätkestävät
Kutaa kuinkin noin ja kankaista saa vaikka pestävät kalsarit entisten pissinpolttamien tilalle.
- Öyenssöyen
Melkomoinen homma tuollaisen purkamisessa.
Itse olen "mädättänyt" noita ensin pari vuotta ulkona maata vasten esim. alueilla, joissa en haluaisi heinän / kasvien kasvavan, mutta joissa on muutoin heikosti liikuntaa pitääkseni kasvustot siitä pois. Kääntelee niitä vaikka puolen vuoden välein, niin tulee molemmat puolet "käsiteltyä". Sitten muutaman vuoden jälkeen alkaa jo nätisti jousisto näkymään, kun patjan pehmusteinen pintakerros lähtee mätäneenä siististi irti "levyinä".
Linnut (tai jotkut, en ole nähnyt) hakee sieltä jousien välistä sitä pehmikettä pesiinsä pehmusteeksi.
Sitten se jousisto on helppo jo pistä pienemmäksi ja viedä kierrätykseen! - jsdjfsdklfldskllfs
Metalli palasiksi kulmahiomakoneella, puut menee poikki kun laittaa vaikka toisesta päästä jonkin korokkeen päälle ja polkaisee keskeltä tyhjän päältä ronskisti poikki sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984