Runkopatjasänky paloiksi

Kyselijä

Olen aloitteleva nikkari ja haluaisin pistää vanhan runkopatjasänkyni paloiksi.
Metalliosat veisin metallinkeräykseen ja käsittelemätön(?) puu menisi polttopuuksi.
Loput energiajätteeksi.

Riittääkö käsisaha ja sivuleikkurit varusteeksi?

8

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastailija

Sivuleikkuri ei riitä katkomaan lankoja. Rautasaha tai ns. voimapihdit tarvitaan. Puuosat kyllä saa katkottua käsisahalla.

• Työ tekijäänsä neuvoo, kunhan alat purkaa, niin huomaat sitten mitä tarvitset.
      Pari runkopatjaa sekä muutaman nojatuolin ja sohvan olen purkanut, mutta en enää muista mitä kaikkea minulla siinä oli. Mutta kyllä se metallihäkkyrä lähti sellaisenaan sorttiasemalle, ei niitä vietereitä tarvinnut irrottaa eikä mitään rautalankoja pätkiä, kunhan oli riisuttu kaikki ei-metallinen pois.

• laturi

tolleen 4kg dynamiittia, auttaa hävittämään tekeleen, kuin taikaiskusta.

• uTeliaSmanta

Ja mistäs sitä saa?

• ksdfskdfjdklklsd

1. lue valtion tulo- ja menoarvio ja katso mihin verorahasi käytetään.
      2. raivostu
      3. tuosta voimaantuneena ota kirves käteen.
      4. hakkaa sänky palasiksi apinan raivolla
      5. nyt voit viedä palaset kaatikselle

• Estävätkestävät

Kutaa kuinkin noin ja kankaista saa vaikka pestävät kalsarit entisten pissinpolttamien tilalle.

• Öyenssöyen

Melkomoinen homma tuollaisen purkamisessa.

Itse olen "mädättänyt" noita ensin pari vuotta ulkona maata vasten esim. alueilla, joissa en haluaisi heinän / kasvien kasvavan, mutta joissa on muutoin heikosti liikuntaa pitääkseni kasvustot siitä pois. Kääntelee niitä vaikka puolen vuoden välein, niin tulee molemmat puolet "käsiteltyä". Sitten muutaman vuoden jälkeen alkaa jo nätisti jousisto näkymään, kun patjan pehmusteinen pintakerros lähtee mätäneenä siististi irti "levyinä".

Linnut (tai jotkut, en ole nähnyt) hakee sieltä jousien välistä sitä pehmikettä pesiinsä pehmusteeksi.

Sitten se jousisto on helppo jo pistä pienemmäksi ja viedä kierrätykseen!

• jsdjfsdklfldskllfs

Metalli palasiksi kulmahiomakoneella, puut menee poikki kun laittaa vaikka toisesta päästä jonkin korokkeen päälle ja polkaisee keskeltä tyhjän päältä ronskisti poikki sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe