Olen aloitteleva nikkari ja haluaisin pistää vanhan runkopatjasänkyni paloiksi.
Metalliosat veisin metallinkeräykseen ja käsittelemätön(?) puu menisi polttopuuksi.
Loput energiajätteeksi.
Riittääkö käsisaha ja sivuleikkurit varusteeksi?
Runkopatjasänky paloiksi
8
840
Vastaukset
- vastailija
Sivuleikkuri ei riitä katkomaan lankoja. Rautasaha tai ns. voimapihdit tarvitaan. Puuosat kyllä saa katkottua käsisahalla.
Työ tekijäänsä neuvoo, kunhan alat purkaa, niin huomaat sitten mitä tarvitset.
Pari runkopatjaa sekä muutaman nojatuolin ja sohvan olen purkanut, mutta en enää muista mitä kaikkea minulla siinä oli. Mutta kyllä se metallihäkkyrä lähti sellaisenaan sorttiasemalle, ei niitä vietereitä tarvinnut irrottaa eikä mitään rautalankoja pätkiä, kunhan oli riisuttu kaikki ei-metallinen pois.- laturi
tolleen 4kg dynamiittia, auttaa hävittämään tekeleen, kuin taikaiskusta.
- uTeliaSmanta
Ja mistäs sitä saa?
- ksdfskdfjdklklsd
1. lue valtion tulo- ja menoarvio ja katso mihin verorahasi käytetään.
2. raivostu
3. tuosta voimaantuneena ota kirves käteen.
4. hakkaa sänky palasiksi apinan raivolla
5. nyt voit viedä palaset kaatikselle - Estävätkestävät
Kutaa kuinkin noin ja kankaista saa vaikka pestävät kalsarit entisten pissinpolttamien tilalle.
- Öyenssöyen
Melkomoinen homma tuollaisen purkamisessa.
Itse olen "mädättänyt" noita ensin pari vuotta ulkona maata vasten esim. alueilla, joissa en haluaisi heinän / kasvien kasvavan, mutta joissa on muutoin heikosti liikuntaa pitääkseni kasvustot siitä pois. Kääntelee niitä vaikka puolen vuoden välein, niin tulee molemmat puolet "käsiteltyä". Sitten muutaman vuoden jälkeen alkaa jo nätisti jousisto näkymään, kun patjan pehmusteinen pintakerros lähtee mätäneenä siististi irti "levyinä".
Linnut (tai jotkut, en ole nähnyt) hakee sieltä jousien välistä sitä pehmikettä pesiinsä pehmusteeksi.
Sitten se jousisto on helppo jo pistä pienemmäksi ja viedä kierrätykseen! - jsdjfsdklfldskllfs
Metalli palasiksi kulmahiomakoneella, puut menee poikki kun laittaa vaikka toisesta päästä jonkin korokkeen päälle ja polkaisee keskeltä tyhjän päältä ronskisti poikki sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3834364Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032705Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152249Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521920Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551105