Mä tykkäsin opetella Python-ohjelmointia, kun siinä voi kivasti tehdä pieniä funktioita, jotka mahtuvat kokonaisuudessaan kuvaruudulle. Voiko HTML5-ohjelmointia tehdä samaan tapaan jollain kielellä siten, että siinä jaettaisiin HTML loogisiin pieniin osiin, jotka mahtuu kuvaruudulle? Tai jos haluaisin opetella ihan perussivujen tekoa HTML:llä ja CSS:llä siten, että Python generoi koodin, niin onko tällaiseen vinkkejä minkä kokosiin funktioihin koodin generointi kannattaa laittaa, jotta esimerkiksi koodi on PEP8-standardin mukaista eli ei ole liian pitkiä rivejä.
HTML:n ja CSS:n kirjoittaminen Pythonilla
Pythonisti
1
1534
Vastaukset
- Turbo-Urpo1
HTML, CSS, Javascript, käy asiat läpi tässä järjestyksessään, unohda Python, ja minä anna 100 ‰ tyytyväisyystakuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611