Mies maksaa liikaa

rahaaturhuuteen

elareita. On tosi kurjaa kun rahat menee haaskuuseen ja exä voi ostella mitä haluaa itselleen. Mies maksaa lapsitaan melkeen 500 e kk ja mun mies maksaa vaan 200 e. Miten voi olla noi suuri ero? M en kehtais rahastaa mun exää mut miehen exä rahastaa meitä. Törkeä eukko. Luulisi äidin elättävän lapsensa kun on niitä halunnutkin.
Meillä on asuntovelkaa tai miehellä on, talo on hänen ja me asutaan vaan tässä. Olisi kiva kuluttaa omat rahat omaan perheeseemme eikä heitellä muiden perheeseen.
Mies on aina äkäinen kun ei oo rahaa mihinkään, ja minkin olen työtön enkä aio edes hakea sitä, sillä ei ole mitään ammattia tullut luettua, joutuu vielä paskaduunia tekeen. Kotonakin on paljon tekemistä, ja lapsia hällä ja mulla. Nuorin on 14 joten apua kyllä kotitöissä on, mutta on paljon tekemistä silti.
Voiko elarit pienentää jotta meille jäisi paljon enempi. Jos mies jäisi työttömäksi niin ei varmaan tarvis maksella.

6

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiiderivalasOnFörbi

      Tietysti miehesi voi jäädä työttömäksi,ja tulojen pudotessa elaritkin laskee. Mutta tulot laskee tietysti enemmän, joten käteen jää vähemmän.

      Parhaiten nostatte perheenne tuloja, jos sinä lopettaisit siiderin lipityksen ja menisit töihin.

    • Voivoi

      Mitäs sinä transu LissuLasse täällä marmatat , eihän sulla ole puolisoa eikä lapsia , onko vanha äitis pienentänyt sun viikkorahojasi ,niin et saa tarpeeksi viinaksia.

    • todellisuusontässä

      Kyllä se rahan tuhlaaja on se perheenrikkoja joka ei ole töissä ja elää miehen siivellä. Niin paljon on rahattomia naisia että ainoa keino saada elintaso paremmaksi on etsiä perheellinen mies jonka vie lapsiperheestä ja ryhtyä asumaan tämän kotiin.

      • Zzzzzzzz

        Sinähän sen tiedät, kun olet sellaisessa suhteessa elät yhteiskunnan ja puolisosi piikkiin.😏


      • ikävääon

        Joo sillai se menee. Lapsettomat naiset ne osaa tuon ketkuilun. Viedään mies, viedään miehen koti ja auto ja rahat. Ei yhtään ihme että miehillä menee huonosti.
        Sitten taas etsitään uusi mies ja toisto,toisto toisto....


      • Verojaveroja
        ikävääon kirjoitti:

        Joo sillai se menee. Lapsettomat naiset ne osaa tuon ketkuilun. Viedään mies, viedään miehen koti ja auto ja rahat. Ei yhtään ihme että miehillä menee huonosti.
        Sitten taas etsitään uusi mies ja toisto,toisto toisto....

        Mistä sää oletkin löytänyt noin monta täys ääliöö äijää ....
        Sulla on sitten monta taloa ja autoja nurkat väärälläs ja lahjaveroakin olet aikalailla maksanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe