Kyllä suurin suuresti Japanin sisukasta kamppailua!!!
Niin sydämestäni olisin suonut Japanille voiton!!
Jalkapallon mm
3
1023
Vastaukset
- ennustajaukko
Sanokaa mitä sanotte, mutta Uruguay vie MMn.
Suarez-Cavani lyömätön parivaljakko. Toivottavasti Cavani ei loukkaantunut pahasti.
Brasilia oli alunperin suosikkini, mutta ei enää.
Neymarilla ei kestä kantti. Kaatuilee kuin neiti, jopa itkee.. ei hyvä merkki. - Koskela
Milenkiitoset nämä tilastot kun katsoo mitkä joukkueet pääsi pitkälle nin niillä on keikkein eniten rikkeitä mulla meni kyllä milen kiiinto kun nä niin sanotu sukille potkijat päösee pitklle niinkuin venäjä paskatkisat keltasia pitäs antaa helpommin
- eerikki44
Täysin ulkourheilullinen kysymys: ovatko mm-futiksen selostajat sittenkin paikan päällä Venäjällä? Tänään nimittäin Ranska-Belgia-ottelun aikana yhteys Pietariin katkesi. Olen kuvitellut, että he selostavat Pasilasta. Pasanenkin on sitten matkustanut Pietariin, koskei ollut studiossa vaan kommentoimassa "paikan päällä", siis Pietarissa? - Ranska muuten vie mestaruuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995