Adidas verkkarit

uuhhadidas

Olenko ainoa joita kiinnostaa ja kiihottaa muut pojat eritoten Adidaksen verkkareissa?
Poikien perseet vaan on niiiiiin ihania addun kolmiraidoissa ja saa mut kiihottumaan. Myös poikien pullotus adidaksissa näkyy hyvin ja selvästi.

51

8597

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkareissa

      Et ole ainoa jota kiinnostaa ja kiihottaa verkkarit. Itse käytän verkkareita lähes aina jo siksi, että urheilen, lisäksi ne ovat mukavat jalassa. Verkkarit ovat kiihottavat miesten yllä. En ole onnistunut löytämään ketään samoin tuntevaa?

      • AdidasAP

        Olis kiva löytää joskus joku joka pitää addun verkkareita ja olis bi/homo. Olis kiva tehdä jotain hauskaa :D


      • Seuraoiskiva

        Niin ois


      • hannu65

        OOkko nainen vai mies. minä mies


      • VäliSex

        Jotain siltä väliltä


      • Anonyymi
        AdidasAP kirjoitti:

        Olis kiva löytää joskus joku joka pitää addun verkkareita ja olis bi/homo. Olis kiva tehdä jotain hauskaa :D

        Samoin ajattelen.


    • skaterdude

      Kotona käytän lähes aina tai ainakin varsin usein Adidas verkkareita mutta yleisillä paikoilla suht harvoin. Kieltämättä ne tuntuu hyvältä ja jopa kiihottavalta. Ja näyttää hyvältä monilla.

      • AdidasAP

        Ootko se aito ja alkuperäinen skaterdude? Oon lukenut paljon sun juttuja :D


      • skaterdude

        Joo :D mut tosiaan harvoin adduja käytän julkisilla paikoilla... ehkä pettymys joillekin :D


      • Anonyymi

        skaterdude: Oletko milloin viimeksi pitänyt verkkareita ilman mitään muuta niiden alla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        skaterdude: Oletko milloin viimeksi pitänyt verkkareita ilman mitään muuta niiden alla ?

        Joka päivä mut vaan kotona. En käytä verkkareita yleisillä paikoilla vaan sit on yleensä farkut tai välillä reisitaskuhousut.


      • Anonyymi

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä mut vaan kotona. En käytä verkkareita yleisillä paikoilla vaan sit on yleensä farkut tai välillä reisitaskuhousut.

        Oletko milloin viimeksi käyttänyt reisitaskuhousuja tiettyyn tarkoitukseen ?


      • Olen samaa mieltä.käytän niitä joka PV,ne ihanat mul 20 kpl niitä,erilaisia ja sit 15 tavallisia LIUKAS pintasia


    • Valtteriii

      Mulla on just samat kiinnostuksen kohteet

      • skaterdude

        Käytätsä ite usein adidas verkkareita ja jos niin minkä väriset?


      • hannu65

        Siniset ja joskus punaset. mulla niitän. 40 kpl.


    • 03poju

      Sama mulla :D

    • Juhaddu

      Ne näyttää kyllä hyvältä ja jopa kiihottavilta. Itelle kertynyt niitä aika kasa kun mun lentopallojoukkueessa käytetään treeniasuna kun liukuu pirun hyvin parkettia vasten. Salilla myös erittäin hyvät. Viileämmät kuin trikoot ja esim. tempauksessa ei tanko hankaa jalkoja vasten.

    • fghj

      Kolmiraitafetissi olet.

    • Addun verkkareissa tulee oltua tosi usein kotona ja urheillessa. Kyllähän ne hyvältä näyttää. Harmi ettei kaveripiirissäni kukaan muu tunnu omaavan mieltymystä verkkareihin :D

    • Adidasst

      Poikien perseet kivan näkösiä niissä.

    • Adduboi

      No et oo ainoo, itel kans iha sama, ku näkee jonku pojan tiukois verkkareissa, ja addun verkkareihi varsinki on tosi kiva runkkaa.

      • addut

        niin on


    • MioIllusia03

      et oo ainoo. Oon 15 ja samat kiinnostaa.

    • 02Åbo

      Aina kun näkee jonkun söpön pojan adduissa rupeaa omissa verkkareissa tulemaan ahdasta... Molemmat puolet kiinnostaa... Ketään halukasta tulla tekemään jotain? ;)

      • shs

        Vois


      • 02Åbo

        Ei oo...


    • kollarifani

      Joskus kesäaikaan tulee käytettyä Adidaksen kiiltäväpintaisia shortseja ilman alushousuja tai boksereita niiden alla.

    • jäbä_03

      juoksu- tai pyöräilytrikoot on tosi kiihottavia jätkillä. Esim. nuorten yleisurheilukisoja seuraan ihan vaan maisemien takia ;)

    • Jnsboeh

      Joo, ihan sama juttu!! Tykkään kävelylenkillä käyttää kans ite verkkareita ja sit bongata muita kun niistä näkyy niin selvästi :)

    • Näinpä

      Et oo yksin!! 14v ja oon samaa kans ajatellu :P

    • Boi13

      Addun verkkarit on kyl sairaan kiihottavat pojilla, monet kaverit käyttää niit niin välil on vähä tukalat paikat :D

    • Addupoikakik

      On kyllä ihan parhaat ite käytän joka päivä condivo 16 taikka tiro 15 ja on muitaki verkkareita. Terv. 14 v addupoju.

    • Anonyymi

      Ite käytän kans verkkareita. Kyl se aika selvästi näkyy. -14v

    • Anonyymi

      Ite käytän joka päivä condivo 16 tai uusii condivoi ja on muitaki paljon. Kommandona chilli terv. 15 v addufutari

    • Anonyymi

      Muistan ku olin meidän luokalla eka joka alko käyttää addun verkkareita. Oli tosi mahtavaa nähä kun muillakin luokan jätkillä ja tytöillä alko farkut ja kollarit vaihtuu verkkareihin. Yks mun kaveri käytti pitkään farkkuja melkein kaikkialla. Sit mä sain sen sovittaa addun verkkareita. Jätkällä alko seistä heti. Onneks silläkin on nytten addut jalassa. Paljon kiihottavammat ja sporttiset kuin jotkut farkut. Onks muut saanut kavereita käyttää addun verkkareita?

    • Anonyymi

      Adidaksen verkkarit on hienot! Ei kannata runkkaa niihin siltikään. Älä runkkaa, please.

      • Anonyymi

        Kannattaa kuitenkin kokeilla.


    • Anonyymi

      Mene nukkumaan

    • Anonyymi

      Käytättekö vielä Adidaksen verkkareita?

      • Anonyymi

        Käytän


      • Anonyymi

        Käytän ☺️


    • Anonyymi

      Kyllä niitä Adidaksen verkkareita näkee päivittäin tai lähes päivittäin. Käytän itsekin.

    • Anonyymi

      Tykkään Adduista ja tuntuu mukavalta päällä.

    • Anonyymi

      Minäkin käytän Adidaksen verkkareita.

    • Niin minäkin käytän ja yleensä kesällä ei muuta alla.

    • Anonyymi

      Mäkin käytän.

    • Anonyymi

      Kyllä Addun verkkarit kiihottaa minuakin.

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe