Adidas verkkarit

Olenko ainoa joita kiinnostaa ja kiihottaa muut pojat eritoten Adidaksen verkkareissa?
Poikien perseet vaan on niiiiiin ihania addun kolmiraidoissa ja saa mut kiihottumaan. Myös poikien pullotus adidaksissa näkyy hyvin ja selvästi.
1
Ilmoita

47 Vastausta

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Et ole ainoa jota kiinnostaa ja kiihottaa verkkarit. Itse käytän verkkareita lähes aina jo siksi, että urheilen, lisäksi ne ovat mukavat jalassa. Verkkarit ovat kiihottavat miesten yllä. En ole onnistunut löytämään ketään samoin tuntevaa?
4 VASTAUSTA:
Olis kiva löytää joskus joku joka pitää addun verkkareita ja olis bi/homo. Olis kiva tehdä jotain hauskaa :D
Niin ois
OOkko nainen vai mies. minä mies
Jotain siltä väliltä
+Lisää kommentti
Kotona käytän lähes aina tai ainakin varsin usein Adidas verkkareita mutta yleisillä paikoilla suht harvoin. Kieltämättä ne tuntuu hyvältä ja jopa kiihottavalta. Ja näyttää hyvältä monilla.
6 VASTAUSTA:
Ootko se aito ja alkuperäinen skaterdude? Oon lukenut paljon sun juttuja :D
Joo :D mut tosiaan harvoin adduja käytän julkisilla paikoilla... ehkä pettymys joillekin :D
skaterdude: Oletko milloin viimeksi pitänyt verkkareita ilman mitään muuta niiden alla ?
Anonyymi kirjoitti:
skaterdude: Oletko milloin viimeksi pitänyt verkkareita ilman mitään muuta niiden alla ?
Joka päivä mut vaan kotona. En käytä verkkareita yleisillä paikoilla vaan sit on yleensä farkut tai välillä reisitaskuhousut.
Ok.
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä mut vaan kotona. En käytä verkkareita yleisillä paikoilla vaan sit on yleensä farkut tai välillä reisitaskuhousut.
Oletko milloin viimeksi käyttänyt reisitaskuhousuja tiettyyn tarkoitukseen ?
+Lisää kommentti
Mulla on just samat kiinnostuksen kohteet
2 VASTAUSTA:
Käytätsä ite usein adidas verkkareita ja jos niin minkä väriset?
Siniset ja joskus punaset. mulla niitän. 40 kpl.
+Lisää kommentti
Sama mulla :D
Ilmoita
Ne näyttää kyllä hyvältä ja jopa kiihottavilta. Itelle kertynyt niitä aika kasa kun mun lentopallojoukkueessa käytetään treeniasuna kun liukuu pirun hyvin parkettia vasten. Salilla myös erittäin hyvät. Viileämmät kuin trikoot ja esim. tempauksessa ei tanko hankaa jalkoja vasten.
Ilmoita
Kolmiraitafetissi olet.
Ilmoita
Addun verkkareissa tulee oltua tosi usein kotona ja urheillessa. Kyllähän ne hyvältä näyttää. Harmi ettei kaveripiirissäni kukaan muu tunnu omaavan mieltymystä verkkareihin :D
Ilmoita
Poikien perseet kivan näkösiä niissä.
Ilmoita
No et oo ainoo, itel kans iha sama, ku näkee jonku pojan tiukois verkkareissa, ja addun verkkareihi varsinki on tosi kiva runkkaa.
1 VASTAUS:
niin on
+Lisää kommentti
et oo ainoo. Oon 15 ja samat kiinnostaa.
Ilmoita
Aina kun näkee jonkun söpön pojan adduissa rupeaa omissa verkkareissa tulemaan ahdasta... Molemmat puolet kiinnostaa... Ketään halukasta tulla tekemään jotain? ;)
3 VASTAUSTA:
Onks sulla kik ?
Vois
Hih kirjoitti:
Onks sulla kik ?
Ei oo...
+Lisää kommentti
Joskus kesäaikaan tulee käytettyä Adidaksen kiiltäväpintaisia shortseja ilman alushousuja tai boksereita niiden alla.
Ilmoita
juoksu- tai pyöräilytrikoot on tosi kiihottavia jätkillä. Esim. nuorten yleisurheilukisoja seuraan ihan vaan maisemien takia ;)
Ilmoita
Joo, ihan sama juttu!! Tykkään kävelylenkillä käyttää kans ite verkkareita ja sit bongata muita kun niistä näkyy niin selvästi :)
Ilmoita
Tykkään kans runkata liukaspintaisissa verkkareissa.
5 VASTAUSTA:
Sama homma ja oikeestaan toi liukaspintaset verkkarit tai tuulihousut on se ratkaseva juttu :D
Uikkarit ja liukkaat verkkarit on just parhaita runkkaukseen.
Kokeile samaa pelkät verkkarit jalassa ilman mitään muuta niiden alla.
Olen koittanu, tosi hyvän tuntoset.
Anonyymi kirjoitti:
Olen koittanu, tosi hyvän tuntoset.
Kokeile seuraavaksi siten, että sinulla on seisokki verkkareiden etumuksen alla ja sitten jatka siitä eteenpäin.
+Lisää kommentti
Et oo yksin!! 14v ja oon samaa kans ajatellu :P
1 VASTAUS:
Ootsä kokeillut suihkussa verkkapuku päällä ?
+Lisää kommentti
Joo mua myös kiihottaa adidakset, runkkaan usein adidas hupparissa, onko kenellä adidas futis asuu?
3 VASTAUSTA:
Sulla kun noita suihkuvideoita on youtubessa, niin tee ihmeessä suihkuvideo verkkaripuku päällä tai jos ei pukua, niin vähintään verkkarit jalassa ja vaikka huppari kaverina.
Verkkariuimari kirjoitti:
Sulla kun noita suihkuvideoita on youtubessa, niin tee ihmeessä suihkuvideo verkkaripuku päällä tai jos ei pukua, niin vähintään verkkarit jalassa ja vaikka huppari kaverina.
Linkkiä videoon??
Kinostaa kirjoitti:
Linkkiä videoon??
Youtubessa poika983 nimellä löytyy
+Lisää kommentti
Addun verkkarit on kyl sairaan kiihottavat pojilla, monet kaverit käyttää niit niin välil on vähä tukalat paikat :D
1 VASTAUS:
Käytätsä addun verkkareita, ootko kokeillut suihkuun ne päällä ?
+Lisää kommentti
On kyllä ihan parhaat ite käytän joka päivä condivo 16 taikka tiro 15 ja on muitaki verkkareita. Terv. 14 v addupoju.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ite käytän kans verkkareita. Kyl se aika selvästi näkyy. -14v
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ite käytän joka päivä condivo 16 tai uusii condivoi ja on muitaki paljon. Kommandona chilli terv. 15 v addufutari
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Adidas verkkarit

Olenko ainoa joita kiinnostaa ja kiihottaa muut pojat eritoten Adidaksen verkkareissa?
Poikien perseet vaan on niiiiiin ihania addun kolmiraidoissa ja saa mut kiihottumaan. Myös poikien pullotus adidaksissa näkyy hyvin ja selvästi.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta