Matkaseuraa kanarialle

sinne

Lähden Kanarialle loka-marraskuun vaihteessa. Olen yksinäinen yli 65 vuotias leskinainen.
Minulla on asunto kahdella makuuhuoneella käytössä siellä.
Löytyykö matkaseuraa mies tai nainen.
Vietän etelässä 4-5 kk
Ottaisin mielelläni kaverin mukaan. Halpa vuokra , joka jaetaan puoliksi.
Pelaamme minigolfia ja grillausta ym. ulkoilua .

9

1823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espanjaan

      Kiinnostaa

      • sinne

        Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
        pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
        Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus.


      • irahouk
        sinne kirjoitti:

        Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
        pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
        Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus.

        Elekee hyvät miehet vain lähtekö tämä on kuohari


    • Valtteri12v

      ooks sää joku maho limppu ku kyttää nuorta poikaa? YÄK.

    • Espanjaan

      Kiinnostaisi ja sopisi suunnitelmiin hyvin. Nainen eläk. ota yhteyttä [email protected].

    • leid5
    • kauriinkaitsija

      Moi. Olen itsekin etsinyt matkaseuraa. 68 v mummo.. Soita 040-9309240. Marja

    • pekka.siren..s

      olen 60v mies myöskin ki ollut jo 5v- ois kiva kun ois kaveri reissussa kurja lähtee illallkin syömään yksinään tai kävelemään .haluisin olla kaveri sulle ?kirjoita jos kiinostaa [email protected]

    • peksi.p

      Hei olen 60v myöskin leski.Olen ollut kanariallalla paljon tunnen paikat paremmin kun oman kylän jossa asun. Olen itse menossa maspalomasiin lokakuun viimeisenä päivänä ja pois lähdössä 16 marraskuuta tarkoituksena olisi saada talveksi joku kiva halpa asunto mielummin jostain vähän sivummalta. Tarkoitus olisi olla maaiskuun loppuun asti sit olis jo suomeskin jo aika mukavat mökkikelit .Missä päin sulla on asunto jonka meinaat vuokrata ja minkälainen jos voi vaikka krillata sehän olis ihan mahtavaa,tiedän muutaman kivan lihakaupan frendandon puolella mistä saatais kivat grillattavat.mut jos kiinostaa niin ota yhteyttä tai laita viestiä ......0415438803

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe