Matkaseuraa kanarialle

sinne

Lähden Kanarialle loka-marraskuun vaihteessa. Olen yksinäinen yli 65 vuotias leskinainen.
Minulla on asunto kahdella makuuhuoneella käytössä siellä.
Löytyykö matkaseuraa mies tai nainen.
Vietän etelässä 4-5 kk
Ottaisin mielelläni kaverin mukaan. Halpa vuokra , joka jaetaan puoliksi.
Pelaamme minigolfia ja grillausta ym. ulkoilua .

9

1960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espanjaan

Kiinnostaa

• sinne

Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
        pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
        Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus.

• irahouk
        sinne kirjoitti:

Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
        pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
        Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus.

Elekee hyvät miehet vain lähtekö tämä on kuohari

• Valtteri12v

ooks sää joku maho limppu ku kyttää nuorta poikaa? YÄK.

• Espanjaan

Kiinnostaisi ja sopisi suunnitelmiin hyvin. Nainen eläk. ota yhteyttä [email protected].

• leid5
    • kauriinkaitsija

Moi. Olen itsekin etsinyt matkaseuraa. 68 v mummo.. Soita 040-9309240. Marja

• pekka.siren..s

olen 60v mies myöskin ki ollut jo 5v- ois kiva kun ois kaveri reissussa kurja lähtee illallkin syömään yksinään tai kävelemään .haluisin olla kaveri sulle ?kirjoita jos kiinostaa [email protected]

• peksi.p

Hei olen 60v myöskin leski.Olen ollut kanariallalla paljon tunnen paikat paremmin kun oman kylän jossa asun. Olen itse menossa maspalomasiin lokakuun viimeisenä päivänä ja pois lähdössä 16 marraskuuta tarkoituksena olisi saada talveksi joku kiva halpa asunto mielummin jostain vähän sivummalta. Tarkoitus olisi olla maaiskuun loppuun asti sit olis jo suomeskin jo aika mukavat mökkikelit .Missä päin sulla on asunto jonka meinaat vuokrata ja minkälainen jos voi vaikka krillata sehän olis ihan mahtavaa,tiedän muutaman kivan lihakaupan frendandon puolella mistä saatais kivat grillattavat.mut jos kiinostaa niin ota yhteyttä tai laita viestiä ......0415438803

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4333
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1312
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe