Lähden Kanarialle loka-marraskuun vaihteessa. Olen yksinäinen yli 65 vuotias leskinainen.
Minulla on asunto kahdella makuuhuoneella käytössä siellä.
Löytyykö matkaseuraa mies tai nainen.
Vietän etelässä 4-5 kk
Ottaisin mielelläni kaverin mukaan. Halpa vuokra , joka jaetaan puoliksi.
Pelaamme minigolfia ja grillausta ym. ulkoilua .
Matkaseuraa kanarialle
9
1960
Vastaukset
- Espanjaan
Kiinnostaa
- sinne
Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus. - irahouk
sinne kirjoitti:
Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus.Elekee hyvät miehet vain lähtekö tämä on kuohari
- Valtteri12v
ooks sää joku maho limppu ku kyttää nuorta poikaa? YÄK.
- Espanjaan
Kiinnostaisi ja sopisi suunnitelmiin hyvin. Nainen eläk. ota yhteyttä [email protected].
- leid5
Hei!
Olisin kiinnostunut. Olen nainen. Ottaisitko yhteyttä [email protected] - kauriinkaitsija
Moi. Olen itsekin etsinyt matkaseuraa. 68 v mummo.. Soita 040-9309240. Marja
- pekka.siren..s
olen 60v mies myöskin ki ollut jo 5v- ois kiva kun ois kaveri reissussa kurja lähtee illallkin syömään yksinään tai kävelemään .haluisin olla kaveri sulle ?kirjoita jos kiinostaa [email protected]
- peksi.p
Hei olen 60v myöskin leski.Olen ollut kanariallalla paljon tunnen paikat paremmin kun oman kylän jossa asun. Olen itse menossa maspalomasiin lokakuun viimeisenä päivänä ja pois lähdössä 16 marraskuuta tarkoituksena olisi saada talveksi joku kiva halpa asunto mielummin jostain vähän sivummalta. Tarkoitus olisi olla maaiskuun loppuun asti sit olis jo suomeskin jo aika mukavat mökkikelit .Missä päin sulla on asunto jonka meinaat vuokrata ja minkälainen jos voi vaikka krillata sehän olis ihan mahtavaa,tiedän muutaman kivan lihakaupan frendandon puolella mistä saatais kivat grillattavat.mut jos kiinostaa niin ota yhteyttä tai laita viestiä ......0415438803
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779