Matkaseuraa kanarialle

sinne

Lähden Kanarialle loka-marraskuun vaihteessa. Olen yksinäinen yli 65 vuotias leskinainen.
Minulla on asunto kahdella makuuhuoneella käytössä siellä.
Löytyykö matkaseuraa mies tai nainen.
Vietän etelässä 4-5 kk
Ottaisin mielelläni kaverin mukaan. Halpa vuokra , joka jaetaan puoliksi.
Pelaamme minigolfia ja grillausta ym. ulkoilua .

9

1977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espanjaan

Kiinnostaa

• sinne

Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
        pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
        Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus.

• irahouk
        sinne kirjoitti:

Kiva juttu. Olen terve ja itsenäinen ja kivaa matkaseuraa. En kaipaa mitään holhousta , mutta ainoastaan myös itsenäistä mukavaa juttu seuraa. En ole lihava , en ole ruma . Minulla on
        pitkä vaalea tukka ja terveet elämän tavat.
        Mutta hyvän kaverin kanssa olisi kiva ottaa kuoharit joskus.

Elekee hyvät miehet vain lähtekö tämä on kuohari

• Valtteri12v

ooks sää joku maho limppu ku kyttää nuorta poikaa? YÄK.

• Espanjaan

Kiinnostaisi ja sopisi suunnitelmiin hyvin. Nainen eläk. ota yhteyttä [email protected].

• leid5
    • kauriinkaitsija

Moi. Olen itsekin etsinyt matkaseuraa. 68 v mummo.. Soita 040-9309240. Marja

• pekka.siren..s

olen 60v mies myöskin ki ollut jo 5v- ois kiva kun ois kaveri reissussa kurja lähtee illallkin syömään yksinään tai kävelemään .haluisin olla kaveri sulle ?kirjoita jos kiinostaa [email protected]

• peksi.p

Hei olen 60v myöskin leski.Olen ollut kanariallalla paljon tunnen paikat paremmin kun oman kylän jossa asun. Olen itse menossa maspalomasiin lokakuun viimeisenä päivänä ja pois lähdössä 16 marraskuuta tarkoituksena olisi saada talveksi joku kiva halpa asunto mielummin jostain vähän sivummalta. Tarkoitus olisi olla maaiskuun loppuun asti sit olis jo suomeskin jo aika mukavat mökkikelit .Missä päin sulla on asunto jonka meinaat vuokrata ja minkälainen jos voi vaikka krillata sehän olis ihan mahtavaa,tiedän muutaman kivan lihakaupan frendandon puolella mistä saatais kivat grillattavat.mut jos kiinostaa niin ota yhteyttä tai laita viestiä ......0415438803

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4148
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3562
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1481
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe