Miten meni?
Pääkilpailusta tuli televisiolähetys ja katsomo puolillaan.
Pihtiputaan keihäskarnevaalit 2018
464
2635
Vastaukset
Hei hei itsehallinto.
Jos seksin pyytäminen on mediatapahtuma, on aivan ymmärrettävää, miten huumausaineisiin suhtaudutaan.
Antamalla äidin kasvattaa, saadaan maat pois ja antamalla kannabista käyttää, saadaan kansa vihaamaan.
Sehän nähtiin Pihtiputaan kunnan palveluksessa, että raivaussahan/ruohotrimmerin ajaminen on sosiaalisen johtajan hommaa. Sosiaalisilta taidoilta heikommat haravoi kasaan ja hommautuu eroon näistä puutarhajätteistä.
Kuten savukkeissa ilmeisesti koukuttaa toisen puolen savun tuoma verenpaineen nousu ja siitä johtuva tajun alentuminen, mitä tupakkateollisuus voisi piilotella.
Olemassa tieto, mitä voi käyttää itsensä huumamiseen, mutta miksi alkoholinkäytön suolan kaltaisesta vaikutuksesta sisäelimille ei kerrota?
Kun jättää kertomatta, että poliisi kävi ahdistelemassa hakemaan apua kannabiksen.. sillä tiedottomuudella tappaa itsensä.
Vanhalla juopolla helposi halkeaa verisuoni päästä tupakoinnin, viinan juonnin ja muuten vähäisen nesteen nauttimisen johdosta.
Poliittista peliä.. tappaa kannabiksen käyttöön, olla kertomatta alkoholin sisäelinten kuivattamisesta, että savukkeissa osaltaan koukuttaa hapen puute.
Ei sillä vitulla ole edes puheaikaa, kun sanoo soittaneensa minulle, mutta en vastaa ja painostaa äidin soittamaan.
Onko mukava näin ymmärtää, että sinulla on ääri kielteinen suhtautuminen huumausaineisiin.
Ja tämän takia jossain Kippari-Kallen taivaassa saa piriä, lsd:tä, ekstaasia ja ties mitä roskaa tämän päälle. ?
Mutta kun tallaisella sivystysmaalla, kuten Suomi on velvollisuus huolehtia kansalaistensa ja vieraiden terveydestä ja hyvinvoinnista ja IHMISOIKEUKSIEN toteutumisesta maillaan.
Kuuluuko puhua työkavereille, että olen syönyt 1,5vuotta skitsofrenialääkkeitä ja nyt olen lopettanut niiden syömisen ja rupean laihduttamaan?
Kannabis tuomitaan pahaksi, pienempimuotoinen yritys voisi toimia ja tallaisten lääkkeiden käytön lopettamisesta pitäisi neuvotella.
Tässä peräänkuulutetaan sitä, että yhteiskunta pyörii toista palvelemalla ja se kuka ymmärtää parhaiten, kerää parhaimman voiton siitä palveluketjusta.
Pitkäaikaistyötön on eläkeläistä heikommassa asemassa, koska tämä parhaassa tapauksessa joutuu/ pääsee palvevelemaan lähelle 0-palkalla, kun eläkeläisen työnteko on vapaa-ehtoista. Pitkäaikaistyötön ja toimeentulolla eläjä ovat yhtä vahvoilla.
Nostat toimeentulotukea ainoana toimeentulona tai olet pitkäaikaistyötön, työllistymismahdollisuudet ovat yhtä heikot.
Jos Kela vaatii 65:n päivän sisään 5päivää työllistämistä edistävää toimintää täyttä työmarkkinatukea maksaakseen, eikä työvoimatoimiston tämä kuulu järjestää? Muutoinhan se on rangaistus kelpaamattomuudesta, mikä on syrjintää, eikö?
Jos en pysty täyttämään tätä 5päivän työssäoloehtoa, silloin työvoimatoimiston pitää se tarjota. On epäoikeudenmukaista alentaa työmarkkinatukea siitä, jos en kelpaa työmarkkinoille, vaikka aktiivisesti haen töitä tai työssäoloehdon täyttävää toimintaa.
Nythän on tulossa uusi laki, mikä velvoittaa hakemaan neljää (4) itselleen sopivaa työpaikkaa kuukauden - kolmen sisään.
Teuvo tulee äitiäni humalassa ahdistelemaan ja pakottaa soittamaan minulle, että tulen kaljaa hakemaan ja minua tästä rangaistaan.
Lapsentasoiset miehet ja naiset vaatii työnantajalta ihmisen oloja.. mistä tämä anarkismi on saanut alkunsa.
Minä en sinun hikisiä rahoja tarvitse, enkä velkoja. Kun niitä ei voi asiallisesti takaisin maksaa.
Siellähän on kirkonkirjoissa, minun tilitiedot ja TE-keskuksen tiedot ynnäämällä laskettavissa, että minä olen ollut alipalkattuna (alle työehtosopimuksen) työllistämistuella työllistettynä.
Ovat kilpailuetuja. Oikeus työllistämistukeen, oppisopimuskoulus kaupanpäälle. Ensimmäisen vuoden valtio maksaa täysipalkkaisen harjoittelina toimen ja toisen vuoden puolella kustannuksella.
Pihtiputaan kunnan julkisivun huolehtiminen pyörii työlistämistuella ja näin ollen semmoinen työ on suljettu vapaalta kilpailulta.
Ulkoistettu homma, mikä on vapaalta kilpailulta suljettu. Koska toimea pyörittää tukityöllistämisyritys, tai yritys mikä elää pitkäaikaistyöttömillä.
Tämän takiahan minua ei suljettu laitokseen, koska olen aivovammainen, kun kerroin Pihtiputaan tk lääkärille harhaäänistä, vainomisesta. Jos joudun suljettuun psykiatriseen laitoshoitoon kun lopetan lääkityksen ja kerron vainoamisen tunteesta Venäläisen naisen kanssa viestittelyn johdosta. Mikä oli vielä totta.. vainottiin "Venäläisen naisen" kansa viestin vaihdosta, kuka oli oikeasti luultavasti työnantaja.
Kato kun äiti opetti mulle kymmensormijärjestelmän tietokoneella, ilman että hän tietääkään.
Skitsofreenikko pakotetaan syömään, maanisdepressiivinen syö vapaasta tahdosta ja aivovammaisen selkäydintä se vammautaa siten että häiritsevä alitajuinen ajatus loppuu.
Mikä se selkäydin sitten onkaan, antipsykoottiset lääkkeet vammauttaa selkäydintä kroonisella käytöllä.
Olisi voinut käydä hakeen pari kaljaa ässältä ja Jumalan (naudan) kyljystä grilliin, mutta ei pysty kun on niin kova tohina viinapullon kanssa. Aamulla ei niin pikku-ukkoja näe, kun on kunnolla nestettä vetänyt ennen nukkumaan menoa..
Palaan vuosi toisen perään tekemään sinulle heinät tekemään ja ihailemaan rakentamaani navettaa.
Etkä sinä vittu kertonut minulle että se 95oktaanisella bensalla toimiva ruohonleikkuri tarvitsee ölljyä.
Nyt se ruuttaa välillä savut ilmaan, kun väljät männänrenkaat päästää kampikammiosta öljyä männän päälle.
Talven nostat punttia 30kg aiv-rehunsäilöntäainesäiliö täynn on turha vasemman käden paino.
Sinun kivikaivos kuolee siihen, kun kukaan ei osta sinun kiukauta, kun sinä saatana uhkaat tappaa minut.
Saisikohan löysävääntöisen moottorin hylsyavaimella käyntiin.. kaupan kassa läheisin naissuhde.. vaimokin pitää ostaa kaupasta, että saa luotettavan.
Suunnittelette kaikenlaista osoittaaksi, kuinka pentu minä olen ja minä osoitan kuinka lapsia ne teidän naiset ovat sen pillunsa kanssa, kun sitähän tässä haluaa.. eikä tapella.
Työkaveri lenkkipolun varrella vainoamalla härnää Alkon myyjän perseen esittämisestä, onko tämä liian läheistä?
Yhtä paljon minä saan teidän pillulla läträämisestä tietää, mitä te saatte tietää minun kannabiksen vetämisestä.
- raiggulainen
jo on säälittävää tekstiä
Kun valtio on rikollinen, sitä ei ruveta tutkimaan ja minun täytyy muuttaa kuuhun tämän takia.
- möhömaha
Samiviinik kirjoitti:
Kun valtio on rikollinen, sitä ei ruveta tutkimaan ja minun täytyy muuttaa kuuhun tämän takia.
juu muuta vaan svidduun täältä ruikuttamasta
Sinä olet maailman paras ja aikuisin ihminen, presidenttikin kalpenee sinun hyvyyden ja kypsyyden edessä!
On sillä Pihtiputaan kunnan alkoholistien ja seksiriippuvaisten hyysäystyönvetäjällä Hitlerin mahti <3
Se on luonnetta, kun töissä allekirjoitusta tehdessä huomaa olevansa humalassa, mutta ei tunnusta sitä.
Silloin puhutaan järjestäytyneestä rikollisuudesta, kun kaveri x saa kaverilta a 15€ rahaa, että tulee pyytämään minua alkoholia hakemaan ja kun hän ei usko kerta sanonnasta vaan rupeaa "jankuttamaan" tätä alkoholin hakemista.
En ole insinööri, vaan 2003 suorittanut elektroniikan ja tietoliikenneasentajan tutkinnon ja teidän toiminta on järjestäytynyttä rikollisuutta.
Matti sieltä kylän toiselta puolelta on kuin veli minulle, miksi koko saatanan kylä sortaa toinen toistaan.
Sinulla on kaikki maan ja taivaan väliltä ja hyvyyttä leikit minulle pilluakarvaa näyttämällä. Sorrat minut siihen, että minulla ei ole mitään ja hyvää leikit minulle markan antamalla.
Eihän valtion virkamiesten korruptiota tarvitse selvittää, se on vaan sama kuin näpistys ja tuleva murtovarkaus.
Pyhäpoika tietenkään ymmärrä, että vanhempien mahti lasten tupakointiin on melko vähäinen.
Vainoaminen.. ahdistelu lenkkipolulla ja kerjääminen kotioven takana ovat samanlaisia poliisiasioita.
Eikä tämä äitikään tässä ymmärrä, että hänen pitäisi soittaa poliisille, eikä minulle. Kun minua tullaan kyselemään ja minulle soitattamaan.
Pihtipudas julistautuu itsenäiseksi valtioksi, järjestää maanpuolustuksen.. sun muut hommat ja minä lähden täältä vetelemään.
Minulla ei ole mitään asiaa sinulle, eikä sinulla ole mitään asiaa minulle, kun minä olen meinannut kuolla sinun puukkoon!
"löydettiin arviolta 40vuotias eläimen tasolle taantunut mies, kenestä kaikki tietää, mutta kukaan ei tee mitään."
Annetaan tallaisten pikkujuttujen olla, 3vuotta tuhlaantunut elämää työnantajan (Pihtiputaan kunta) Venäläisten naisten esittämisen takia, mistä ei kukaan ota mitään vastuuta ja koko saatanan laholuukeidas nauraa minulle tämän takia.
On paha mieli, kun Teuvo ei saa mitään minua pidetään vankina täällä. Parannetaan kylän yhteishenkeä kohtelemalla minua kuin kulkukoiraa.
Toinen mies vollottaa, kun Teukka ei saa mitään ja samalla estää minun elämän ja hirnuu minun kyvyttömyydelle, mikä johtuu hänen vouhottamisesta.
Teen rahan eteen töitä ja sitä en voi tehdä täällä tuhkamulkkujen parattiisissa ja kyvytön munat ovat rikkoneet minua ja siitä pitää kyvytön munia rangaista, eli Pihtiputaan asukkaita :-D
1990-luvulla tuli Yleisradion rahoittamana televisiosarja, missä tämän suuntaista huumoria heitettiin "itse valtiaat".
En ole istunut vankilassa, mutta kun et tiedä minun menneisyydestä, saan tasa-arvoista kohtelua.
Rahahan kannattaa sijoittaa johonkin semmoiseen, missä se ei menetä arvoaan.. ruokaan sijoittaminen on se viimeinen virhe.
91Peugeot 205 poltettu. 89Mazda 626 poltettu, 94Wv Golf poltettu, 91Honda Accord poltettu, 99Citroen Berlngo taka-akseli runkattu poikki.. 87 pahvilaatikko Transit muuten vain hajoitettu.
Sitähän se työkalujen varastaminen tietenkin tarkoitti, että pitäisi ruveta puhumaan haluistaan työkavereille.
Sitä kun kuvittelee olevansa niin ylhäinen että minua hakkaamalla rupean rääpäleelle puhumaan.
Paikalliset naiset hermostuttaa sillä säälittävällä perseen vatkaamisella ja samaa minulle vollottaa, mitä minä vollotan eteenpäin.
Minut täytyy erottaa Pihtiputaan kuntaa palvelemasta, koska työnantaja on rikkonut minua, mitä minä en hyväksy.. minut täytyy häätää Pihtiputaan kunnasta, koska Pihtiputaan kunta on rikkonut minua, mitä minä en hyväksy.
On väärin, että sinun vaimo, kuka asuu sinun omistamassa asunnossa. Tekee sinulle ja lapsillesi ruuan. Pesee teidän kodin, antaa sinulle orjallisesti seksiä.. ja saatana nostaa vielä työmarkkinatukea.
Elän äitini tukemana ja kuvittelen pärjääväni yksin.. Pihtiputaalla, kukaan ei selviä yksin Pihtiputaan kunnan karussa ja alkukantaisessa sosiaalisessa hierarkiassa.
Vaimollesi kuuluu puolet sinun ansiosta ja äidilleni kuuluu puolet siitä, mitä tulisin saamaan oikeudenkäynnistä teitä vastaan?
Vaihtoehtoisesti menetetään kaikki maallinen omaisuus ja Pihtiputaan kunta jää elämään iänkaikkiseen häpeään joka tapauksessa :-p
Ei ole hyvää ilman pahaa ja sinä aivopeset Pihtiputaan kunnan minun pahuudesta ja sinä olet hyvä.
Vaan te olette pahoja, kosta te ette pysty tarjoamaan minulle sellaisia elinoloja, mihin minä olisin tyytyväinen. TE OLETTE HUONOJA IHMISIÄ !
Kun en lähde sinne tienvarteen ilmeistä pillun tarjoajaa jututtamaan, en hiippaile yläkertaankaan sakkoja hakemaan.
Vaan on turhauttavaa tehdä mitään, kun valtio pakottaa tukitöihin ja ryöstää saadun palkan.
Polttaa omistamani omakotitalon. Siunaa 12vuotiaan pojan hehtaarikaupat, ilman että kukaan tietää paljonko siellä metsissä on puuta.
Alkoholinkäyttö on tie helvettiin ja se on ainoa laillinen nautinnon lähde lyhytkasvuisille miehille ja lihaville naisille.
Talo oli suunniteltu polttaa jo silloin, kun ostin tämän saatanan pahvilaatikon pikalainalla.
Viinapullon pojalle pillumäen huumoria. En tule koskaan kunnioittamaan Pihtiputaan asukkaita, miehistä puhumattakaan, niin tulen kuolemaan poikuuteen.
Jos narsistinen persoonallisuushäiriö tulee (kasvu)ympäristön liiallisista vaatimuksista, sovinisti ja feministi tulee vastakkaisen sukupuolen liiallisista vaatimuksista.. kumppaniksi.
"Huumepoliisin ex-päällikköä Jari Aarniota epäillään STT:n tietojen mukaan henkirikoksesta Vuosaaren vuoden 2003 palkkamurhajutussa. Epäilynä on, että hän tiesi murhasta etukäteen ja jätti sen estämättä. Jos poliisi tietää murhasta ja jättää sen estämättä, on seurauksena käytännössä elinkautinen vankeusrangaistus murhasta."
Kehitysvammaisen naisen poika 2000-luvun Suomen maaseudulla kuin musta mies 1950-luvun Helsingissä.
- potslojo
Samiviinik kirjoitti:
On kylä täynnä inhottavaa miestä ja naista.
Siellä herra täydellisyys kommentoi.
Maat sijaitsee 20km taajamasta, minkä takia piti auto pikalainalla ostaa ja nyt minulta hajoitettiin auto ja olen tottunut niinkin korkeaan elintasoon, että minulla on auto käytettävissä. Kun on ajokorttikin ja sen takia piti ostaa auto pikalainalla.
Asun Pihtiputaan taajamassa, eikä auto ole niin välttämätön, muuta kuin että Pihtiputaan kunta kokonaisuudessaan ei pysty työllistämään minua ja minun täytyy vähintään käydä kunnan ulkopuolella töissä.
Vaimo hyppii joka ilta mulkun päällä ja suurin piirtein ammut kaverisi, etten minä seksiä saisi.
Olet kateellinen minun vapaudelle ja vittuilet minulle, kun on nainen pallon jalkaan asentanut.
Sinulla on kurja kohtalo ja olet naimisissa, eikä minun liikkumista sen takia tarvitse estää.
Korruption tapaista toimintaa, missä tiettyyn piiriin kuulumalla saat etuuksia, kuten asunnon, naisen, alkoholia.. ja tämä piiri pyörittää omaa todellisuutta siitä, mitä täällä saa tehdä.
En näe metsää puilta.. Pihtiputaan kunta, Pihtiputaan kunnan miehet leikkii minun puhumisen uskaltamattomuudella.
Murhaa ei voi hyvittää, mutta kymmenen vuoden ehdoton vankeusrangaistus on siitä sopiva rangaistus..
Saat tuntea miltä minusta tuntuu, miltä heistä tuntuu kun toiset miehet itkee armeijassa pillun saamattomuutta.
Minä olen hyvä esimerkki siitä, että Pihtipudas on Suomen kunta, kuvainnollisesti suo. Mihin pilaa elämänsä.
Jos minä joutaisin työkyvyttömyyseläkkeelle, minun pitäisi kouluttautua ja te hajoitatte käytännössä arvokkaimman omaisuuteni 1000€ auton, mikä..
Luulisi olevan kirkonkylän kaverille sama, kuka niitä korpimaita viljelee.. kuinka paljon sillä pillulla on ajettu.
Olen äitini kanssa perinyt maitotilan, minkä olen menettänyt ja kiitokseksi esität minulle pillun saamista, kun minä en sitä saa.
Tuhdin peräkärry lenkkipolkuni varrella tai vanhan traktorin myynti-ilmoitus tori.fi:ssä on mieskyvyttömien pudejen vittuilua menetyksistäni.
Pihtiputaan kunta on ollut sama, mitä vankimielisairaala, kun minulle on vapaana pakotettu antipsykoottisia lääkkeitä.
Alkon myyjä keinutteli persettään edessäni, on tuijotellut minua viinapulloa hakiessani, esittänyt räkäistä naurua kirjoittaessani julkisesti epäilykseni huoraamisesta, hiippaillut takanani kun olen hakenut viereisestä k-marketista kaljaa.. jossain vitun sukkahuosuissa. Olisi varmaan pitänyt kertoa siellä psyk hoidossa, että luuloon on tallaisia muitakin perusteita, kuin sähköpostit ja niihin liittyvä vainoaminen.
Eipähän minulla ole täällä tuhkamulkkukeitaalla muuta mahdollisuutta, kuin olla mieskyvytön pentu.
Pyydetään kännissä ajamaan mummolaan hakemaan päähän meneviä lääkkeitä ja soitetaan poliisi.
Laittomasta uhkauksesta tehdään rikosilmoitus ja minun siunauksella sitä kiljua siellä myydään.
Ei passaa sortua haukkumaan yksinäisiä ihmisiä, kuten Teuvo, vaan toisia parisuhteessa eläviä.
Minä olen elänyt harhassa, että jostain 1700-luvun tekniikasta ollaan hypätty suoraan traktorin puikkoihin.
Tai Alko oy:n asiakaspalvelu toimii mielivaltaisesti, koska poliisia odottaa syyte murhan yrityksestä, tässä kustaan ennemmin vaikka korvaan mitä mitään tunnustetaan.
Kristillisen Jumalan nimissä.. kenen uskonlahko on paras.. on varmaan ollut jopa kansojen välisiä sotia, sopii sitä sinun Jumalaa halveksia. Sinun Jumala on tehnyt minulle huorin.
Koska olen kehitysvammaisen naisen biologinen lapsi ja Intiassa.. kaikenlaisia biologisia ihmeitä. Kristinusko on suvaitsematon, jopa syntymäsairaat tuomitaan saatanan lapsiksi.
Olet pannut toista ja puoliso jättää, jos siitä hänelle kerrot. Tekee niin mieli hänen kusivehettä, ettei passaa kertoa.
Pihtiputaan kunta on yhtenä yksikkönä minua vastaan, koska poliisi on minua vastaan ja siksi täällä saa käyttää huumeita.
Rikoksella saatu taloudellinen hyöty määrätään valtiolle luovutettavaksi ja olet nauttinut 3vuotta virkaa, mikä sinulta olisi pitänyt jäädyttää tämän minun juttu tiimoilta. Olet ansainnut rikoksella valtion maksamaa palkaa, kun et ole ilmiantanut itseäsi ja saadut palkat tulee maksaa takaisin valtiolle?
Mikään ei anna oikeutta tehdä rikosta ja näin ollen poliisi on työkyvytön, koska tätä ei ole ruvettu selvittämään, vaikka tein lopputalvesta peräti rikosilmoituksen kun Facebookin käyttö estettiin..
Ja Pihtiputaan kunta kunnanjohtajan vetämänä on valtion puolella, koska tässä syytetään valtiota minun murhan yrityksestä.
Tai on päivän selvää, että valtio on yrittänyt tappaa minut, ketään ei ole vain rangaistu siitä.
Sama mies hakee kolmeen otteeseen kolme pulloa, tai enemmän kirkasta viinaa Alkosta saman päivän aikana.
Minä kuljettajan ominaisuudessa pohdin someseinälle, pitäisikö tästä alkoholin suurkulutuksesta huomauttaa.
Täällä autossa odottaa liikuntavammainen kaveri omaa pulloaan ja se on sitten viimeinen kerta, kun täällä asioit, kun tälle viinan hakeminen saadaan tietää. Samanlailla isä käytti taksikuskia Alkossa, kun ei enään pystynyt ihmeemmin kävelemään.
Pentumainen temppu pyytää pyytämään ja sitten torjutaan. Traumaattista hommaa.. asioida Alkossa.
Jos tyhjäpullo maksaa 50penniä, nollaseiska pullo 100markkaa ja lypsylehmä 10 000markkaa ja täytenä pullojen arvo olisi ollut 12 000mk. Siinä oli lypselehmän edestä viinaa juotu.
Erävoitto kannabikselle, kun valtio yrittää tappaa kannabiksen kasvatuksen ja käytön johdosta ja esittää tyypillisen huumekuoleman, vaikka olin kännissä pissillä ja olin poliisin puheiden mukaan puhunut tätä ennen itsemurhasta. Liialliset luulot itsestäni huumeidenkäytön seurauksena ja virtsaan parvekkeen kaiteelta.
Oulaisten poliisin pitäisi syyttää Viitasaaren poliisia siitä, mitä minä siellä nurmikolla tajuttomana makaan.
Mistä päästään siihen, että pohjois pohjanmaan poliisi on antanut virka-apua keski-suomen poliisille korrruptionsa piilottamiseen.
Valtion tilaama palkkamurha Oulaisten juoppojengiltä, kun yksi jäsen oli vanha koulukaverini.
Näin taiteillaan vaikka murha hyväksyttäväksi.. kun tarpeeksi moni tietää ja pitäisi rangaista tiedosta, on helpompi tappaa uhri.
- lllestadius
Onko sinulla tästä tarkempaa, omakohtaista kokemusta?
Rohkeuden ouutteen takia asun, asutaan yleensä täällä lapsentasoisten miesten lähiössä, pihtiputaan keskustassa.
Kun ei puukko hampaiden välissä juokse naisen perässä, on se sitä itsestään välittämättömyyttä.
Kun jää teini-ikäisenä aikuisen huomiolta paitsi ja aikuisa huomaa, että ne aikuiset ovat samanlaisia kusipäivä, mitä ne koulukaverit yläaste ikäisenä.
Sehän ei jokamiehen perseessä tunnu, jos valtio tilittää minulle 100 000€ toimistaan minua kohtaan.
- pekarainenn
Mene juopplalli töihin.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386