Pihtiputaan keihäskarnevaalit 2018

Miten meni?

Pääkilpailusta tuli televisiolähetys ja katsomo puolillaan.

464

2600

    Vastaukset

    • Hei hei itsehallinto.

      • Pakotetaan asumaan Pihtiputaalla ja vittuillaan köyhyydestä.


      • En tiedä, eikä kiinnosta.


      • Pihtiputaan kunnan oppi seksiä pyytämään <3


      • Jos seksin pyytäminen on mediatapahtuma, on aivan ymmärrettävää, miten huumausaineisiin suhtaudutaan.


      • Se siitä ja sen kestävyydestä.


      • Minä olen työkyvytön, koska en ole koskaan saanut seksiä.


      • Vaan on niin köyhää aluetta, ettei passaa euroakaan ulos kantaa.


      • Uudestaan, uudestaan, oli mukavaa.


      • Tarinoita anteeksiantamattomuudesta.


      • Meillä ei ole muuta samaa, kuin asuinkunta.


      • Pennullahan se on pakkomielle pojitella.


      • Antamalla äidin kasvattaa, saadaan maat pois ja antamalla kannabista käyttää, saadaan kansa vihaamaan.


      • 2015 syksyllä olisi pitänyt lahjoa/ voidella, niin tämä olisi pysynyt piilossa.


      • Jos tämmöistä yksin puhujaa ei uskalla maailmalle päästää..


      • Lapsilleni rahaa kerään.


      • Sitähän työnteko on, rahan keräämistä.


      • Että voi ostaa hallusinaatioita aiheuttavia pähkinöitä ja maitoa lapsille.


      • Tavallisesti tämä rahan kerääminen naamioidaan toisen palveluun.


      • Tupakka-askin hinnalla ei vaan enään mitään tapahdu.


      • Herran työ hyväksikäyttöä.


      • Herra kuvittelee tahdonvoimalla nostavansa sadan kilon punnuksen.


      • Herra kuvittelee olevansa ylivertaisen älykäs.


      • Herra on semmoinen piipittäjä, mikä pistää hermoon.


      • Mitäs meinasit lääkitä?


      • Nousee heinän ajaminen päähän.


      • Sehän nähtiin Pihtiputaan kunnan palveluksessa, että raivaussahan/ruohotrimmerin ajaminen on sosiaalisen johtajan hommaa. Sosiaalisilta taidoilta heikommat haravoi kasaan ja hommautuu eroon näistä puutarhajätteistä.


      • 12 alkoholisoitunutta esimiestä töitä toisilleen jakamassa.


      • Tavallisesti pitkäaikaistyötön on vähintään seksiriippuvainen?


      • Tai koti isä/äiti.


      • Riippuvuus saatanan keksintö.


      • Kuten savukkeissa ilmeisesti koukuttaa toisen puolen savun tuoma verenpaineen nousu ja siitä johtuva tajun alentuminen, mitä tupakkateollisuus voisi piilotella.


      • Olemassa tieto, mitä voi käyttää itsensä huumamiseen, mutta miksi alkoholinkäytön suolan kaltaisesta vaikutuksesta sisäelimille ei kerrota?


      • Kun jättää kertomatta, että poliisi kävi ahdistelemassa hakemaan apua kannabiksen.. sillä tiedottomuudella tappaa itsensä.


      • Vanhalla juopolla helposi halkeaa verisuoni päästä tupakoinnin, viinan juonnin ja muuten vähäisen nesteen nauttimisen johdosta.


      • Ihmistä ei korvata rahalla :-)


      • Minulla elinkautinen vankeusrangaistus isättömyydestä :-)


      • Kuolemantuomio lievennettiin elinkautiseen vankeuteen :-)


      • Minun kyvyttömyys on yleinen naurun aihe!


      • 4200 kehitysvammaista kippurassa hirnumassa.


      • Kuka on Pihtiputaan kovin runkkari?


      • Poliittista peliä.. tappaa kannabiksen käyttöön, olla kertomatta alkoholin sisäelinten kuivattamisesta, että savukkeissa osaltaan koukuttaa hapen puute.


      • Minä olen mieskyvytön pentu, kun en pääse pois Pihtiputaalta!

        Niinkuin sinäkin ;-)


      • Miksi rasvainen ruoka toisinaan vedättää vaakatasoon?


      • Mitä säälittävämpi, sitä parempi.


      • Siksihän sille Teukalle käydään viinaa hakemassa, että osoitetaan minun mieskyvyttömyys.


      • Herran viina on minun viinaa paremmin tislattua.


      • Kun en nuole Pihtiputaan kunnan persettä, en pääse edes pois täältä.


      • Ei sillä vitulla ole edes puheaikaa, kun sanoo soittaneensa minulle, mutta en vastaa ja painostaa äidin soittamaan.


      • Mieskyvytön pentu niitä naisia tarvitsee.


      • Se on tallaisen kaupunkilaistollon itsetunto sokeria.


      • Onko mukava näin ymmärtää, että sinulla on ääri kielteinen suhtautuminen huumausaineisiin.


      • Tämä tarina puhuu kannabiksen laillistamisen puolesta?


      • Pihtipudas - kunta mikä tekee armeijan käyneistä miehistä poikia.


      • Seksiriippuvaisten miesten valtakunta.


      • Kun kysyisin suhtautumistasi kannabikseen, pahoitan mieleni ja nyt ollaan tässä.


      • Vaan kuinka tunteita herättävä aine se on ja kuinka suvaittua sen käyttö on.


      • Herättää liikaa tunteita laittomana.


      • Ja tämän takia jossain Kippari-Kallen taivaassa saa piriä, lsd:tä, ekstaasia ja ties mitä roskaa tämän päälle. ?


      • Päihteet ovat valtiolle epäedullinen asia, mikä lisää kansan viihtyvyyttä.


      • Mutta kun tallaisella sivystysmaalla, kuten Suomi on velvollisuus huolehtia kansalaistensa ja vieraiden terveydestä ja hyvinvoinnista ja IHMISOIKEUKSIEN toteutumisesta maillaan.


      • Uskallatte minua rangaista kannabiksen käytöstä.


      • Kotietsintä tavallisuudesta poikkeavasta valaistuksen käytöstä on tietenkin liioittelua..


      • Ja tätä kauttahan olen päässyt siitä eristyksestä pois, missä olin armeijan jälkeen.


      • Määräävän kilpailuaseman väärinkäyttöä puhua Jumalasta tässä.


      • Käyttää itsekkäisiin tarpeisiin.


      • Nyt siellä samalla kentällä pelaa jalkapalloa joku harrastelija seurue.


      • Kuuluuko puhua työkavereille, että olen syönyt 1,5vuotta skitsofrenialääkkeitä ja nyt olen lopettanut niiden syömisen ja rupean laihduttamaan?


      • Kannabis tuomitaan pahaksi, pienempimuotoinen yritys voisi toimia ja tallaisten lääkkeiden käytön lopettamisesta pitäisi neuvotella.


      • Tässä peräänkuulutetaan sitä, että yhteiskunta pyörii toista palvelemalla ja se kuka ymmärtää parhaiten, kerää parhaimman voiton siitä palveluketjusta.


      • Pitkäaikaistyötön on eläkeläistä heikommassa asemassa, koska tämä parhaassa tapauksessa joutuu/ pääsee palvevelemaan lähelle 0-palkalla, kun eläkeläisen työnteko on vapaa-ehtoista. Pitkäaikaistyötön ja toimeentulolla eläjä ovat yhtä vahvoilla.


      • Nostat toimeentulotukea ainoana toimeentulona tai olet pitkäaikaistyötön, työllistymismahdollisuudet ovat yhtä heikot.


      • Jos Kela vaatii 65:n päivän sisään 5päivää työllistämistä edistävää toimintää täyttä työmarkkinatukea maksaakseen, eikä työvoimatoimiston tämä kuulu järjestää? Muutoinhan se on rangaistus kelpaamattomuudesta, mikä on syrjintää, eikö?


      • Jos en pysty täyttämään tätä 5päivän työssäoloehtoa, silloin työvoimatoimiston pitää se tarjota. On epäoikeudenmukaista alentaa työmarkkinatukea siitä, jos en kelpaa työmarkkinoille, vaikka aktiivisesti haen töitä tai työssäoloehdon täyttävää toimintaa.


      • Nythän on tulossa uusi laki, mikä velvoittaa hakemaan neljää (4) itselleen sopivaa työpaikkaa kuukauden - kolmen sisään.


      • Teuvo tulee äitiäni humalassa ahdistelemaan ja pakottaa soittamaan minulle, että tulen kaljaa hakemaan ja minua tästä rangaistaan.


      • Eihän semmoisella voi olla varaa jokapäivä humalaan itseään juoda.


      • Lapsentasoiset miehet ja naiset vaatii työnantajalta ihmisen oloja.. mistä tämä anarkismi on saanut alkunsa.


      • Tämä rikkoo häntä samanlailla, mitä minua.


      • Minä en sinun hikisiä rahoja tarvitse, enkä velkoja. Kun niitä ei voi asiallisesti takaisin maksaa.


      • Miten voi olla Suomalaisen keskiansio jotain 3000€/kk ja tämmöistä pelataan?


      • Siellähän on kirkonkirjoissa, minun tilitiedot ja TE-keskuksen tiedot ynnäämällä laskettavissa, että minä olen ollut alipalkattuna (alle työehtosopimuksen) työllistämistuella työllistettynä.


      • Työllistämistuki on kilpailun vääristämistä.


      • Niinkuin maatilan poikuus, kehitysvammaisen naisen poikuudesta puhumattakaan.


      • Ovat kilpailuetuja. Oikeus työllistämistukeen, oppisopimuskoulus kaupanpäälle. Ensimmäisen vuoden valtio maksaa täysipalkkaisen harjoittelina toimen ja toisen vuoden puolella kustannuksella.


      • Pihtiputaan kunnan julkisivun huolehtiminen pyörii työlistämistuella ja näin ollen semmoinen työ on suljettu vapaalta kilpailulta.


      • Ulkoistettu homma, mikä on vapaalta kilpailulta suljettu. Koska toimea pyörittää tukityöllistämisyritys, tai yritys mikä elää pitkäaikaistyöttömillä.


      • Minä lähden 10 000€ taskussa luomaan uraa humalassa seinille puhuvana aivovammaisena.


      • Mitä te minusta tai minun mulkusta juoruatte, vaan minä itse kerro kaiken maailmalle.


      • Tämän takiahan minua ei suljettu laitokseen, koska olen aivovammainen, kun kerroin Pihtiputaan tk lääkärille harhaäänistä, vainomisesta. Jos joudun suljettuun psykiatriseen laitoshoitoon kun lopetan lääkityksen ja kerron vainoamisen tunteesta Venäläisen naisen kanssa viestittelyn johdosta. Mikä oli vielä totta.. vainottiin "Venäläisen naisen" kansa viestin vaihdosta, kuka oli oikeasti luultavasti työnantaja.


      • Kato kun äiti opetti mulle kymmensormijärjestelmän tietokoneella, ilman että hän tietääkään.


      • Laiha lohtu syödä 1,5vuotta pahanolon tekeviä lääkkeitä.


      • Skitsofreenikko pakotetaan syömään, maanisdepressiivinen syö vapaasta tahdosta ja aivovammaisen selkäydintä se vammautaa siten että häiritsevä alitajuinen ajatus loppuu.


      • Mikä se selkäydin sitten onkaan, antipsykoottiset lääkkeet vammauttaa selkäydintä kroonisella käytöllä.


      • Onhan väkinäinen selibaatti hyvä vaihtoehto seksuaaliseen alistamiseen.


      • Olisi voinut käydä hakeen pari kaljaa ässältä ja Jumalan (naudan) kyljystä grilliin, mutta ei pysty kun on niin kova tohina viinapullon kanssa. Aamulla ei niin pikku-ukkoja näe, kun on kunnolla nestettä vetänyt ennen nukkumaan menoa..


      • Sitten kun luen, mitä olen kirjoittanut. Parantaa muistitoimintoa?


      • Palaan vuosi toisen perään tekemään sinulle heinät tekemään ja ihailemaan rakentamaani navettaa.


      • Etkä sinä vittu kertonut minulle että se 95oktaanisella bensalla toimiva ruohonleikkuri tarvitsee ölljyä.


      • Nyt se ruuttaa välillä savut ilmaan, kun väljät männänrenkaat päästää kampikammiosta öljyä männän päälle.


      • Onhan minulla aikaa ruveta ruohonleikkurin männänrenkaita ruveta asentamaan.


      • On semmoinen homma, mitä ei kannta tehdä.


      • Kato kun minä nyt kun kato minä häpäisin itseni alkoholismista.


      • Siksihän ne vanhat autot savuuttaa, koska männänrenkaat päästää öljyä palotilaan.


      • Nostaa moottorin lämpötilaa ja on kiinni leikkaamisen vaara.


      • Talven nostat punttia 30kg aiv-rehunsäilöntäainesäiliö täynn on turha vasemman käden paino.


      • Sinä itket voimaa ja pomotat minua älykkyydelläsi.


      • Kun siitä lehmän ruokkimisesta saa yhtä paljon, mitä painon nostamisesta.


      • Mustalainen kateellinen paskantamisesta.


      • Haluaako se Pekka vielä louhokselleen mainetta?


      • Isällä ei ollut ylähampaitakaan ja kuoli jo 46 vuotiaana.


      • Tuhkamulkkujen terveydenhuolto elättää valheessa.


      • Niinkuin.. lapsentasoinen mies. :-(


      • Mutta siinä on Riitamolla oppia, viikatetöillä elätti kymmenen lasta!


      • Kaikkihan ne on vammaisia ja sitten pitäisi antaa pentu, kuka sitä hevosen verta jatkaa.


      • Puhutaan tietenkin naisesta minun näkökulmasta ja sinä kohtelet, kuin koiraa.


      • Kohtelet lastasi kuin koiraa ja minä voin siihen auttaa.


      • Minulla on "louhos" Lehtoperällä, millä minä voin elättää vaikka pienne armeijan.


      • Tai minulla ja äidilläni, mutta saan kohtuulista vuokraa vastaan koko tilan omistukseeni.


      • Jos minä kuusien taimilla lapsenlapsia ruokin, ei varmasti pahastu.


      • Niin ja siten pitää lopettaa juominen, kun meillä on niitä biologisia lapsia.


      • Lehmä maksaa 2000e ja kuusentaimi ?, kumpaakin tarvitaan kuin vehnää nälkään.


      • Ei ole lapinmiehellä asiaa ja väkisilllä minä tässä olen.


      • Antti kuolee Pihtiputaan kunta kuvittelee omistavansa Lehdon!


      • Tuhkamulkut on kuvitellut muutakin, kuten Pasasen Taunon neljän poliisin murhan.


      • Sinun kivikaivos kuolee siihen, kun kukaan ei osta sinun kiukauta, kun sinä saatana uhkaat tappaa minut.


      • Mitä Antti Teuvosta sanoo, "mieskyvytön pentu".


      • Minä olen viimeksi armeijassa kunnoalla puhunut, enkä sielläkään.


      • Kokkosen elämä perustuu valheelle.


      • Minula on tässä kaksi teini-ikäistä poikaa ja minä kerron sinulle tämän koko paskan.


      • SInä oley hyvä isä.


      • Sinun vouhottamisesta aivovammaisella miehellä elämä helvettiä ja se vain pahenee.


      • Sinä olet minulle lapsentasoinen mies ja minä hakkaan sinut kuoliaaksi jos sinä rupeat..


      • Minä kun olen voimakkaampi, niin parempi pysyä siellä pennun raudan takana.


      • Kumpi nostaa penkistä enemmmän?


      • Jos minä painan satakiloa ja vedän 3x 30 punnerruksen sarjan puolentunnin sisään?


      • Minä en tiedä naisten liikkeistä, typerää tulla puolta vahvemmalle uhoamaan tappamista.


      • Näin.. alkoholismi motorinen sairaus, kuten seksiriippuvuus.


      • Ei passaa haluta mitään, niin ei tule paha mieli.


      • Rikollisilla ja lestadiolaisilla on ihmisarvo, toisin kuin minulla.


      • Eikä vasemman kätensä kanssa tarvitse mitään sopia.


      • Paras olisi tavaksi seksiä harrastaa.


      • Juostaan velan maksua karkuun.


      • En anna nauttimaani alkoholia takaisin, vaan 20€n taksikyytiä vitosella.


      • Saisikohan löysävääntöisen moottorin hylsyavaimella käyntiin.. kaupan kassa läheisin naissuhde.. vaimokin pitää ostaa kaupasta, että saa luotettavan.


      • Ei kestetä omaa leikkiä.


      • Sehän on tietenkin nykyaikaisessa ruohonleikkurissa sähköstartti.


      • Suunnittelette kaikenlaista osoittaaksi, kuinka pentu minä olen ja minä osoitan kuinka lapsia ne teidän naiset ovat sen pillunsa kanssa, kun sitähän tässä haluaa.. eikä tapella.


      • Tyhmä akka makaa rahasta.


      • Sehän on sitä teknista tappamista väännellä eläimen tasolle.


      • Etten saisi muka edes alkoa käyttää.


      • Hoidetaan seksiriippuvuutta ja mennään unilääkkeillä nukkumaan.


      • Työkaveri lenkkipolun varrella vainoamalla härnää Alkon myyjän perseen esittämisestä, onko tämä liian läheistä?


      • Elettiin syksyä 2014 <3


      • 2013 kesällä pistin hamppufarmin pillit pussiin.


      • Yhtä paljon minä saan teidän pillulla läträämisestä tietää, mitä te saatte tietää minun kannabiksen vetämisestä.


      • Kuka tekee eniten huorin on siistein jätkä.


      • Minua pistää samanlailla teidän touhu hermoon, mitä minun touhu teitä suututtaa.


      • raiggulainen

        jo on säälittävää tekstiä


      • Älä itkuun tukehdu.


      • Sosiaalisen media käytön takia täytyy alkoholinkäyttö lopettaa?


      • Kun valtio on rikollinen, sitä ei ruveta tutkimaan ja minun täytyy muuttaa kuuhun tämän takia.


      • Vitun valtio ryöstää minut!


      • Mieskyvytön herra kuolee nälkään :-D


      • Pennulle ruokaa!


      • möhömaha
        Samiviinik kirjoitti:

        Kun valtio on rikollinen, sitä ei ruveta tutkimaan ja minun täytyy muuttaa kuuhun tämän takia.

        juu muuta vaan svidduun täältä ruikuttamasta


      • Pääsee pentu vastuusta.


      • Sinä olet maailman paras ja aikuisin ihminen, presidenttikin kalpenee sinun hyvyyden ja kypsyyden edessä!


      • Samahan se missä minä asuin, samassa kusessa jokatapauksessa olette.


      • Tai siis ei kun Suomen valtio saa murhata ihmisen ilman vastuuta :-D


      • Suomen valtio on murhaaja ja raiskaaja!!


      • On sillä Pihtiputaan kunnan alkoholistien ja seksiriippuvaisten hyysäystyönvetäjällä Hitlerin mahti <3


      • Pihtipudas on maailman paras paikka olla ja elää <3


      • Täällä kun ei ole poliisiasemaa, täällä saa tehdä rikoksia.


      • Epäturvallinen kylä.


      • Jatkakaa.. elämän kestävää leikkiä.


      • Se on luonnetta, kun töissä allekirjoitusta tehdessä huomaa olevansa humalassa, mutta ei tunnusta sitä.


      • Erehdyt makkaran pätkän antamaan, saat elinikäisen kaverin.


      • Se kerjääminen on taas sitä touhua, mistä soitetaan poliisille.


      • "jos sinä nyt kerrasta usko, minä soitan poliisille ja syytän sinua ahdistelusta"


      • Sehän on kuin 10vuotias poika isältään uutta tietokonepeliä pyytämässä.


      • Järjestäytynyttä rikollisuutta, kuten lestadiolaisten usko, hyvää pyhämiesten päivää!


      • Silloin puhutaan järjestäytyneestä rikollisuudesta, kun kaveri x saa kaverilta a 15€ rahaa, että tulee pyytämään minua alkoholia hakemaan ja kun hän ei usko kerta sanonnasta vaan rupeaa "jankuttamaan" tätä alkoholin hakemista.


      • Hommaat minulle neitsyen vaimon, niin otan muovipussinkin.


      • Hauskaahan tässä on se, että semmoinen keskisormen näyttäminen ei tarkoita oikein mitään.


      • Minulle piti se lapsi tehdä..


      • En ole insinööri, vaan 2003 suorittanut elektroniikan ja tietoliikenneasentajan tutkinnon ja teidän toiminta on järjestäytynyttä rikollisuutta.


      • En äitini takia, vaan Pihtiputaan miesten takia olen jäänyt kehityksessä jälkeen.


      • Pihtiputaan kunnan kuramoottori tarvitsee aivot.


      • Matti sieltä kylän toiselta puolelta on kuin veli minulle, miksi koko saatanan kylä sortaa toinen toistaan.


      • Ollaan liian läheisiä.


      • Sinulla on kaikki maan ja taivaan väliltä ja hyvyyttä leikit minulle pilluakarvaa näyttämällä. Sorrat minut siihen, että minulla ei ole mitään ja hyvää leikit minulle markan antamalla.


      • Hyvä puhe, lihaksikas vartalo, hyvä liike vakituinen toimeentulo, kuten toimeentulotuki.


      • Isoin koskaan näkemä penis.


      • 185cm taivasmitta.


      • Yhteiskunnan kasvatuksen takia olen 164cm pitkä.


      • Erinlaisuudesta on aivan turha napista.


      • Äiti sanoi minun lapsi ollessa, ettei naapurista tarvitse mallia ottaa.


      • Harhainen karjapaimen.


      • Kiitos minun sinun lapsella on paremmat mahdollisuudet menestyä elämässä.


      • Olen mukana mukulasi kasvatustyössä :-D


      • Kansan etu tietenkin teloittaa minut, se nyt vaan on rikos.


      • Eihän valtion virkamiesten korruptiota tarvitse selvittää, se on vaan sama kuin näpistys ja tuleva murtovarkaus.


      • Passaa paljoa puhua, kun on päätä lyhyempi, kun menet puhumaan,


      • Kotini on kuin vankila.


      • Täytyy saunoa, niin valkoinen leukaparta ruskistuu.


      • Puhelintytöt soittelee, kun 10 000€ erääntynyttä maksamatonta velkaa.


      • Samanlailla se joka toinen nainen makaa rahasta.


      • Ei ole miestä tunnustamaan rikosta.


      • Minun lyhytkasvuisuus on lastensuojelurikos ja olen elämäni asunut Pihtiputaalla.


      • Pyhäpoika tietenkään ymmärrä, että vanhempien mahti lasten tupakointiin on melko vähäinen.


      • Se pitää selittää siten, että semmoinen rötös rupeaa tuntumaan pahalta.


      • Valtiolla on valta väkivaltaan, vanhemmilla täytyy puheen riittää.


      • Se on hyvä kieltää nautinto elämästä.


      • Ole minun puolesta onnellinen.


      • Ime tikkaria ja syrji minua.


      • Tämä on kunnia asia, tämän asian kanssa ei ymmärryksellä ole paljoa tekemistä.


      • Vainoaminen.. ahdistelu lenkkipolulla ja kerjääminen kotioven takana ovat samanlaisia poliisiasioita.


      • Se ei kannata minua rikkoa, kun voin vasikoida siitä maailmalle.


      • Eikä tämä äitikään tässä ymmärrä, että hänen pitäisi soittaa poliisille, eikä minulle. Kun minua tullaan kyselemään ja minulle soitattamaan.


      • Sivystys 50km:n päässä, kylän laki voittaa maan lait.


      • Pihtipudas julistautuu itsenäiseksi valtioksi, järjestää maanpuolustuksen.. sun muut hommat ja minä lähden täältä vetelemään.


      • Rahattomana pitäminen on sitä kunnan pakkoasutusta.


      • Sitä paremmalta se tuntuu, mitä vähemmän sitä saa.


      • Jousen huoltopäivä.


      • Suomalaisen keskiansio 3000€/kk, täällä 520€/kk :-D


      • Herra ja talonpoika, valtion pitää puuttua tähän!


      • Pihtiputaan kunnan herrat viljelee luokkayhteiskuntaa!


      • Minulla ei ole mitään asiaa sinulle, eikä sinulla ole mitään asiaa minulle, kun minä olen meinannut kuolla sinun puukkoon!


      • Se olen minä, kuka sinun opeteltuja repliikkejä vastaan halua mitään tehdä.


      • Teuvo kuolee kaljan aiheuttamaan alkoholimyrkytykseen ennemmin, mitä minä naista saan.


      • Haetetaan vanhalle miehelle alkoholia ja puoliso pitäisi hommata.


      • Tässä tämä Pihtiputaan kunnan elinvoimaisuus.


      • Erehdytään leikkimään.


      • Et saa pillua ja sinulla on kehitysvammainen äiti :-D


      • Eihän täällä saa muut, kuin lääkärin lapset lisääntyä.


      • Paska nakki.. leikkiä isäänsä.


      • Pihtiputaan kunta kohtelee minut puhekyvyttömäksi.


      • "löydettiin arviolta 40vuotias eläimen tasolle taantunut mies, kenestä kaikki tietää, mutta kukaan ei tee mitään."


      • Pihtiputaalainen = veltto, psykopaatti, tuhkamuna, tuhkamulkku, mieskyvytön pentu.


      • "sporttipitäjä Pihtipudas", Suomen epäurheilijamaisin kunta.


      • Tavallisesti terveet ihmiset elää seksillä ja estetään vielä viinan juominenkin.


      • Annetaan tallaisten pikkujuttujen olla, 3vuotta tuhlaantunut elämää työnantajan (Pihtiputaan kunta) Venäläisten naisten esittämisen takia, mistä ei kukaan ota mitään vastuuta ja koko saatanan laholuukeidas nauraa minulle tämän takia.


      • On paha mieli, kun Teuvo ei saa mitään minua pidetään vankina täällä. Parannetaan kylän yhteishenkeä kohtelemalla minua kuin kulkukoiraa.


      • Toinen mies vollottaa, kun Teukka ei saa mitään ja samalla estää minun elämän ja hirnuu minun kyvyttömyydelle, mikä johtuu hänen vouhottamisesta.


      • Minä olen menettänyt 3vuotta elämää tämän vitun takia!!!


      • Teen rahan eteen töitä ja sitä en voi tehdä täällä tuhkamulkkujen parattiisissa ja kyvytön munat ovat rikkoneet minua ja siitä pitää kyvytön munia rangaista, eli Pihtiputaan asukkaita :-D


      • Minä kärsin ja teidän maine on pilalla.


      • Turkulaiset on kuulema homoja.


      • 1990-luvulla tuli Yleisradion rahoittamana televisiosarja, missä tämän suuntaista huumoria heitettiin "itse valtiaat".


      • Asetun samalle tasolle ja esitän, että minua kiinnostaisi sinun liikeyritys.


      • Pyydän töitä.


      • Eipä se toisen rahaverstas tahdo kiinnostaa.


      • Sitä alkoholistin ja kehitysvammaisen risteytyksen halveksimista.


      • En ole istunut vankilassa, mutta kun et tiedä minun menneisyydestä, saan tasa-arvoista kohtelua.


      • Oikeusmurhalaitos Pihtiputaan kunta.


      • Pihtipudas "mitäs rupesit leikkimään".


      • Minä syljeskelen korroosiota.


      • Syleilen korruptiota.


      • Niin se on yksin kännääminen vähän sama, mitä raiskaaminen.


      • Säälistähän sitä annetaan.


      • Meidän presidentti on Aku Ankka.


      • Annetaan ennemmin piriä, mitä pillua.


      • Ei ole pennulla puhe riittävällä tasolla edes yksin paskalla käymään :-D :-D :-D


      • Ari Kinnunen on Pihtiputaan VIIMEIN KUNNANJOHTAJA, jos se minusta kiinni on.


      • Rahahan kannattaa sijoittaa johonkin semmoiseen, missä se ei menetä arvoaan.. ruokaan sijoittaminen on se viimeinen virhe.


      • Asutaan kohta kaikki veneen alla.


      • Loppuu ilman eteen passaus.


      • Köyhä koiran paska!


      • Satutat kumpaakin osapuolta ja keräät voiton.


      • Raukka runkkari johtaa joukkojaan piilosta.


      • 91Peugeot 205 poltettu. 89Mazda 626 poltettu, 94Wv Golf poltettu, 91Honda Accord poltettu, 99Citroen Berlngo taka-akseli runkattu poikki.. 87 pahvilaatikko Transit muuten vain hajoitettu.


      • Käytetty Foordi vetelee aina viimeisiään.


      • Se on hyvä, kun minulla ei ole varaa asua Pihtiputaalla.


      • Olen hävinnyt elämäni aikana tänne enemmän omaisuutta, mitä sinulla on.


      • Pihtipudas - saatanan sikala


      • Paikallinen teollisuusneuvos ei saa minun pillun nuolemisesta mitään..


      • Oikein huijataan asumaan Pihtiputaalla.


      • Ne halut kannattaa valehdella.


      • Sitähän se työkalujen varastaminen tietenkin tarkoitti, että pitäisi ruveta puhumaan haluistaan työkavereille.


      • Sitä kun kuvittelee olevansa niin ylhäinen että minua hakkaamalla rupean rääpäleelle puhumaan.


      • Hyvä neuvottelu asema, kun vastapuoli pelkää päällekäymistä.


      • Paikalliset naiset hermostuttaa sillä säälittävällä perseen vatkaamisella ja samaa minulle vollottaa, mitä minä vollotan eteenpäin.


      • Yksityisyydenloukkaus kysyä minne ne viinat on menossa.


      • Siinäpä pojille puhuttavaa.


      • Minut täytyy erottaa Pihtiputaan kuntaa palvelemasta, koska työnantaja on rikkonut minua, mitä minä en hyväksy.. minut täytyy häätää Pihtiputaan kunnasta, koska Pihtiputaan kunta on rikkonut minua, mitä minä en hyväksy.


      • On väärin, että sinun vaimo, kuka asuu sinun omistamassa asunnossa. Tekee sinulle ja lapsillesi ruuan. Pesee teidän kodin, antaa sinulle orjallisesti seksiä.. ja saatana nostaa vielä työmarkkinatukea.


      • Elän äitini tukemana ja kuvittelen pärjääväni yksin.. Pihtiputaalla, kukaan ei selviä yksin Pihtiputaan kunnan karussa ja alkukantaisessa sosiaalisessa hierarkiassa.


      • Eihän teitä tuhkamulkkuja voi muuta, kuin halveksia <3


      • Vaimollesi kuuluu puolet sinun ansiosta ja äidilleni kuuluu puolet siitä, mitä tulisin saamaan oikeudenkäynnistä teitä vastaan?


      • Vaihtoehtoisesti menetetään kaikki maallinen omaisuus ja Pihtiputaan kunta jää elämään iänkaikkiseen häpeään joka tapauksessa :-p


      • Omahan on valintani ja sinun säälittävän tuhkamulkun aloittama tapahtumaketju tämä on!


      • Olet vammaisempi ja vanhempi, mutta et Jumala, kenen perse pitäisi pyyhkiä.


      • Säälittävällä miehellä on rahalla vittumainen yliasema naapurin miehen seksielämään.


      • Ei ole hyvää ilman pahaa ja sinä aivopeset Pihtiputaan kunnan minun pahuudesta ja sinä olet hyvä.


      • Pakkoasutatte minua tässä, miksi keväällä kävin Jyväskylässä yleislääkäriä jututtamassa.


      • Vaan te olette pahoja, kosta te ette pysty tarjoamaan minulle sellaisia elinoloja, mihin minä olisin tyytyväinen. TE OLETTE HUONOJA IHMISIÄ !


      • Koska ette pysty tarjoamaan minulle elämää, missä tunnen itseni tyytyväiseksi.


      • Vai onko tarkoituksenmukaista rääkätä minua?


      • Tiedätte kärsimyksestäni, eikä tilanne ole parantumassa.


      • Vitun turha kylä ja sinun nakkikioski on kohta konkursissa, kun tuota pelleilyä jatkat.


      • Minä olen maksumies, kun minä valitan huonoista oloista Pihtiputaan kunnassa.


      • Kunn tyydy eläimen asemaan, pilataan elämä antipsykoottisella lääkityksellä.


      • Äitini kun ei ymmärrä tarpeeksi, häntä ei voida jututtaa minun kanssa seurustelusta.


      • Kun en lähde sinne tienvarteen ilmeistä pillun tarjoajaa jututtamaan, en hiippaile yläkertaankaan sakkoja hakemaan.


      • Ilveily on ihmisarvoa alentavaa.


      • Tämän takia kai ne jotkin seeprat irvistelee ja kieltä näyttelee.


      • Teidän minun kohteluhan on minun ihmisyyttä kunnioittavaa.


      • Vaan on turhauttavaa tehdä mitään, kun valtio pakottaa tukitöihin ja ryöstää saadun palkan.


      • Polttaa omistamani omakotitalon. Siunaa 12vuotiaan pojan hehtaarikaupat, ilman että kukaan tietää paljonko siellä metsissä on puuta.


      • Länsimaat pyörii viinakaupalla.


      • Näin ollen kristillinen Jumala suvaitsee alkoholinkäytön.


      • Keskenkasvuisen käytös on sukuvika.


      • Toivotaan toivotaan.


      • Alkoholinkäyttö on tie helvettiin ja se on ainoa laillinen nautinnon lähde lyhytkasvuisille miehille ja lihaville naisille.


      • Talo oli suunniteltu polttaa jo silloin, kun ostin tämän saatanan pahvilaatikon pikalainalla.


      • Etten ymmärtäisi, että minut on kasvattanut nainen, kuka tarvitsee itsekkin hoitoa.


      • Maa antaa mahdollisuuden ikuiseen elämään ja maan takia tapetaan.


      • Kaupunkilaiset ei ymmärrä, että heidän leipänsä tähden maalaiset tappavat toisiaan.


      • Mutta minä toin asian päivänvaloon!


      • Se on Lehto viinan voimalla kasattu maatila.


      • Käärmekkin voisi kuvata hyvin psykopaattia.


      • Käärme esittäytyi Jumalana raamatussa.


      • Tai Jumala esittäytyi käärmeenä.. on syytä olettaa, että Jumala on psykopaatti.


      • Jos sen säälilahjan käytös olisi aikuistunut ensi kesään mennessä.


      • Eläähän äitini samanlaisessa eläimentilassa, mitä te minua elätätte.


      • Viinapullon pojalle pillumäen huumoria. En tule koskaan kunnioittamaan Pihtiputaan asukkaita, miehistä puhumattakaan, niin tulen kuolemaan poikuuteen.


      • Kunnon sovinisti ei naisen kosketusta itke!


      • Tiedättehän.. sovinisti on niinkuin narsisti, kenen vehkeily kohdistuu naisiin.


      • Jos narsistinen persoonallisuushäiriö tulee (kasvu)ympäristön liiallisista vaatimuksista, sovinisti ja feministi tulee vastakkaisen sukupuolen liiallisista vaatimuksista.. kumppaniksi.


      • "Huumepoliisin ex-päällikköä Jari Aarniota epäillään STT:n tietojen mukaan henkirikoksesta Vuosaaren vuoden 2003 palkkamurhajutussa. Epäilynä on, että hän tiesi murhasta etukäteen ja jätti sen estämättä. Jos poliisi tietää murhasta ja jättää sen estämättä, on seurauksena käytännössä elinkautinen vankeusrangaistus murhasta."


      • Jos se ahdistelu ei lopu, soitan poliisille.


      • Te soittelette poliisia ja nauratte minulle, kun en saa uskomaan puhetta.


      • Raha ei korvaa ihmistä, vaan kone korvaa ihmisen ja koneita saa rahalla.


      • Kehitysvammaisen naisen poika 2000-luvun Suomen maaseudulla kuin musta mies 1950-luvun Helsingissä.


      • On kylä täynnä inhottavaa miestä ja naista.


      • potslojo
        Samiviinik kirjoitti:

        On kylä täynnä inhottavaa miestä ja naista.

        Siellä herra täydellisyys kommentoi.


      • On minussakin sen verran vikaa, ettei minussa ole vikoja.


      • Maat sijaitsee 20km taajamasta, minkä takia piti auto pikalainalla ostaa ja nyt minulta hajoitettiin auto ja olen tottunut niinkin korkeaan elintasoon, että minulla on auto käytettävissä. Kun on ajokorttikin ja sen takia piti ostaa auto pikalainalla.


      • Asun Pihtiputaan taajamassa, eikä auto ole niin välttämätön, muuta kuin että Pihtiputaan kunta kokonaisuudessaan ei pysty työllistämään minua ja minun täytyy vähintään käydä kunnan ulkopuolella töissä.


      • Ja semmoinen loppuunajettava Escort on riittämätön auto työautoksi Viitasaarella kulkuun.


      • Vaimo hyppii joka ilta mulkun päällä ja suurin piirtein ammut kaverisi, etten minä seksiä saisi.


      • Olet kateellinen minun vapaudelle ja vittuilet minulle, kun on nainen pallon jalkaan asentanut.


      • Eipä tässä äidiltään paljoa seksiä saa.


      • Mikä on sopiva rangaistus siitä, miten minua kohdellaan? Ehdoton vankeus.


      • Sinulla on kurja kohtalo ja olet naimisissa, eikä minun liikkumista sen takia tarvitse estää.


      • Kun et kuulu Pihtiputaan kunnan hyvä veli -verkostoon, et voi kasvattaa lasta täällä.


      • Korruption tapaista toimintaa, missä tiettyyn piiriin kuulumalla saat etuuksia, kuten asunnon, naisen, alkoholia.. ja tämä piiri pyörittää omaa todellisuutta siitä, mitä täällä saa tehdä.


      • En näe metsää puilta.. Pihtiputaan kunta, Pihtiputaan kunnan miehet leikkii minun puhumisen uskaltamattomuudella.


      • Saatanan supersankarit huvittaa itseään asettamalla minulle ylivoimaisia esteitä.


      • Murhaa ei voi hyvittää, mutta kymmenen vuoden ehdoton vankeusrangaistus on siitä sopiva rangaistus..


      • Saat tuntea miltä minusta tuntuu, miltä heistä tuntuu kun toiset miehet itkee armeijassa pillun saamattomuutta.


      • "hajoon".. vedä käteen.


      • Suomen epäseksikkäin kunta.


      • Psykopaatti on solmussa itsensä kanssa poissa muiden katseelta.


      • Tule tuhlaamaan elämäsi Pihtiputaalle ja palvomaan tyhjänpäiväistä kristillistä Jumalaa.


      • Minä olen hyvä esimerkki siitä, että Pihtipudas on Suomen kunta, kuvainnollisesti suo. Mihin pilaa elämänsä.


      • Jos minä joutaisin työkyvyttömyyseläkkeelle, minun pitäisi kouluttautua ja te hajoitatte käytännössä arvokkaimman omaisuuteni 1000€ auton, mikä..


      • Minä olenb työkyvytön ja äiti kyvytön lasta kasvattamaan teidän laholuugeenien takia.


      • Miten ne minun maat on Markon omistuksessa paremmat maat?


      • Luulisi olevan kirkonkylän kaverille sama, kuka niitä korpimaita viljelee.. kuinka paljon sillä pillulla on ajettu.


      • Olisi jäänyt monta rakkaustarinaa syntymättä, enkä minä olisi katkera elämälleni.


      • Olen äitini kanssa perinyt maitotilan, minkä olen menettänyt ja kiitokseksi esität minulle pillun saamista, kun minä en sitä saa.


      • Kunnalla ei riitä resurssit edes vammaishoitoon.


      • Kun tunnet olemattomasta liikkeestä itsesi uhatuksi, se on vainoharhaisuutta?


      • Tuhdin peräkärry lenkkipolkuni varrella tai vanhan traktorin myynti-ilmoitus tori.fi:ssä on mieskyvyttömien pudejen vittuilua menetyksistäni.


      • Se sinun nakkikioski ilmeisesti itkee nälässä velkarahalla.


      • Velkaisin yrittäjä, paras yrittäjä.


      • Pihtiputaan kunta on ollut sama, mitä vankimielisairaala, kun minulle on vapaana pakotettu antipsykoottisia lääkkeitä.


      • Alkon myyjä keinutteli persettään edessäni, on tuijotellut minua viinapulloa hakiessani, esittänyt räkäistä naurua kirjoittaessani julkisesti epäilykseni huoraamisesta, hiippaillut takanani kun olen hakenut viereisestä k-marketista kaljaa.. jossain vitun sukkahuosuissa. Olisi varmaan pitänyt kertoa siellä psyk hoidossa, että luuloon on tallaisia muitakin perusteita, kuin sähköpostit ja niihin liittyvä vainoaminen.


      • Tussua tai tuohta.


      • Eipähän minulla ole täällä tuhkamulkkukeitaalla muuta mahdollisuutta, kuin olla mieskyvytön pentu.


      • Pyydetään kännissä ajamaan mummolaan hakemaan päähän meneviä lääkkeitä ja soitetaan poliisi.


      • On Teuvosta välittämistä olla antamatta hänelle alkoholia.


      • Mieskyvyttömän pennun pitäisi laulaa tietonsa minulle.


      • Semmoinenhan se minun elämässä menestymisen estää, mieskyvytön pentu.


      • Viinakaupan myyjä kuvittelee olevansa aikuinen ja asiakas on harmaa 30vuotiaana.


      • Laittomasta uhkauksesta tehdään rikosilmoitus ja minun siunauksella sitä kiljua siellä myydään.


      • Sillä monopolilla ei parane leikkiä.


      • Pyöräytät Jumalalle kymmenen lasta piilotellaksesi mielisairautta.


      • Ei passaa sortua haukkumaan yksinäisiä ihmisiä, kuten Teuvo, vaan toisia parisuhteessa eläviä.


      • Vaikka hän sitä kerjääkin.. on heikkoutta toimia toisen mielen mukaan :-D


      • Lähtee kunnanjohtaja vankilaan.


      • Niitähän oli hevosella vedettäviä niittokoneita..


      • Minä olen elänyt harhassa, että jostain 1700-luvun tekniikasta ollaan hypätty suoraan traktorin puikkoihin.


      • Johtuu varmaan siitä, että on viikate, muttei hevosella vedettävää niittokonetta.


      • Minua pakoillaan ja vainotaan.


      • On se hyvä, ettei vituta.


      • On se hyvä, kun Pihtiputaan Alkolla on mielivaltainen asiakaspalvelu.


      • Tai Alko oy:n asiakaspalvelu toimii mielivaltaisesti, koska poliisia odottaa syyte murhan yrityksestä, tässä kustaan ennemmin vaikka korvaan mitä mitään tunnustetaan.


      • Ei ole mitään pyhää.


      • Hyvä palvelu, kun nolataan jo kassalla.


      • Omat aivot kuin reikäjuusto ja täytyy mollata minun ymmärrystä.


      • Kristillisen Jumalan nimissä.. kenen uskonlahko on paras.. on varmaan ollut jopa kansojen välisiä sotia, sopii sitä sinun Jumalaa halveksia. Sinun Jumala on tehnyt minulle huorin.


      • Kaikki Pihtiputaan miehet ovat lapsentasolla.


      • Suomen valtiolla on puutteellinen ymmärrys, koska myy alkoholia huumausaineeksi.


      • Kristillinen Jumala ei anna pillua ja Allah 11 neitsyttä.. hmm.


      • Koska olen kehitysvammaisen naisen biologinen lapsi ja Intiassa.. kaikenlaisia biologisia ihmeitä. Kristinusko on suvaitsematon, jopa syntymäsairaat tuomitaan saatanan lapsiksi.


      • Pakoillaan mielenterveysongelmia uskolla Jumalaan.


      • Kirkolle ei kannata antaa mitään.


      • Vaan papit ja piispat kiikuttaa lepositeissä hoitoon.


      • Hyvänä Jeesusmiehenä selität äidilleni tämän kaiken :-)


      • Ja kaikki Pihtiputaan miehet oli lapsentasolla..


      • Syytetään poliisia minun murhan yrityksestä.


      • Mikä järki on ottaa itsensä kiinni?


      • Tässä pitää muuttua pankkiautomaatiksi, että sitä ylivuotolihaa voi vastaanottaa.


      • Pihtiputaan kunta on korruptoituneen poliisin kätyri.


      • Olet pannut toista ja puoliso jättää, jos siitä hänelle kerrot. Tekee niin mieli hänen kusivehettä, ettei passaa kertoa.


      • Siis jos et ole enään pätevä virkaasi toimittamaan, mitä tätä pitkittää?


      • Haluaminen ei ole häpeä, halu on mielen heikkoutta ja semmoinen on nolo juttu.


      • Pihtiputaan kunta on yhtenä yksikkönä minua vastaan, koska poliisi on minua vastaan ja siksi täällä saa käyttää huumeita.


      • Rikoksella saatu taloudellinen hyöty määrätään valtiolle luovutettavaksi ja olet nauttinut 3vuotta virkaa, mikä sinulta olisi pitänyt jäädyttää tämän minun juttu tiimoilta. Olet ansainnut rikoksella valtion maksamaa palkaa, kun et ole ilmiantanut itseäsi ja saadut palkat tulee maksaa takaisin valtiolle?


      • Jos rikos on semmoinen, että siitä seuraa erottaminen.


      • Korruptiota ruokkimalla meillä on 2050 presidenttinä joku psykopaatti.


      • Keski-suomen virkamieskoneisto on pilalla, kun tämä tähän jätetään.


      • Tiedät minkälainen puolijumalan tila kova humala on ja haluat sitä loppuelämäsi.


      • Onnellinen tekninen avioliitto <3


      • Perjantai 13, päivä kuka kantaa mukanaan huonoa onnea.. sama kun uskoa Jumalaan.


      • En ole älykäs, vaan halvaantunut poliisin vouhotuksen seurauksena keväällä 2009.


      • Mikään ei anna oikeutta tehdä rikosta ja näin ollen poliisi on työkyvytön, koska tätä ei ole ruvettu selvittämään, vaikka tein lopputalvesta peräti rikosilmoituksen kun Facebookin käyttö estettiin..


      • Poliisi osoittaa työkyvyttömyytensä.


      • Alkon myyjää hermostuttaa oma pentuus.


      • Poliisihan pitää pellenä minua esittämällä pillun antamista.


      • Ja Pihtiputaan kunta kunnanjohtajan vetämänä on valtion puolella, koska tässä syytetään valtiota minun murhan yrityksestä.


      • Tai on päivän selvää, että valtio on yrittänyt tappaa minut, ketään ei ole vain rangaistu siitä.


      • Kiitä Jumalaa, jos ajatuksen sinun pillulle annan.


      • Lapsihan se naisten perässä juoksee.


      • Valtio pelleilee kristinuskolla.


      • On pakko kuulua luteriaiseen seurakuntaan ja sen toiminnasta tehdään yksi vitun sirkus.


      • Myydän pokasaha, terä vain puuttuu.


      • Vähän sama, mitä naapurin setä on tilattu joulupukkia esittämään.


      • Onneksi siellä Kallioniityntiellä on raitis jengi.


      • Sama mies hakee kolmeen otteeseen kolme pulloa, tai enemmän kirkasta viinaa Alkosta saman päivän aikana.


      • Minä kuljettajan ominaisuudessa pohdin someseinälle, pitäisikö tästä alkoholin suurkulutuksesta huomauttaa.


      • Täällä autossa odottaa liikuntavammainen kaveri omaa pulloaan ja se on sitten viimeinen kerta, kun täällä asioit, kun tälle viinan hakeminen saadaan tietää. Samanlailla isä käytti taksikuskia Alkossa, kun ei enään pystynyt ihmeemmin kävelemään.


      • Valtion virkamiehen korruptiota :-D


      • Pentumainen temppu pyytää pyytämään ja sitten torjutaan. Traumaattista hommaa.. asioida Alkossa.


      • Viedä 60markan edestä tyhjiä isin kossupulloja kierrätykseen.


      • Jos tyhjäpullo maksaa 50penniä, nollaseiska pullo 100markkaa ja lypsylehmä 10 000markkaa ja täytenä pullojen arvo olisi ollut 12 000mk. Siinä oli lypselehmän edestä viinaa juotu.


      • Eikö tämä vaikuta aivan kohtuulliselta?


      • Sen paremmin tuntematta tästähän vetää päätelmän pullo pari viikkokulutuksesta.


      • Ja minä taistelen kannabiksella alkoholikuolemaa vastaan.


      • Erävoitto kannabikselle, kun valtio yrittää tappaa kannabiksen kasvatuksen ja käytön johdosta ja esittää tyypillisen huumekuoleman, vaikka olin kännissä pissillä ja olin poliisin puheiden mukaan puhunut tätä ennen itsemurhasta. Liialliset luulot itsestäni huumeidenkäytön seurauksena ja virtsaan parvekkeen kaiteelta.


      • Oulaisten poliisin pitäisi syyttää Viitasaaren poliisia siitä, mitä minä siellä nurmikolla tajuttomana makaan.


      • Mistä päästään siihen, että pohjois pohjanmaan poliisi on antanut virka-apua keski-suomen poliisille korrruptionsa piilottamiseen.


      • Valtion tilaama palkkamurha Oulaisten juoppojengiltä, kun yksi jäsen oli vanha koulukaverini.


      • Mistä tietää kaikki muut Pihtiputaan asukkaat, paitsi minä ja äitini.


      • Näin taiteillaan vaikka murha hyväksyttäväksi.. kun tarpeeksi moni tietää ja pitäisi rangaista tiedosta, on helpompi tappaa uhri.


      • lllestadius

        Onko sinulla tästä tarkempaa, omakohtaista kokemusta?


      • Puhutaan riippuvuudesta, kun ei hallitse tunnetta.


      • Rankaise rikoksen uhria.


      • Rohkeuden ouutteen takia asun, asutaan yleensä täällä lapsentasoisten miesten lähiössä, pihtiputaan keskustassa.


      • Kun ei puukko hampaiden välissä juokse naisen perässä, on se sitä itsestään välittämättömyyttä.


      • Sama pistää elämä risaiseksi ja juoda itsensä humalaan.


      • Olen riippuvainen ympäristöstö, mikä kerjää verta nenästään.


      • Lumppu rakastaa sitä omaa pilluaan, mitä minulle nauratte.


      • Kun jää teini-ikäisenä aikuisen huomiolta paitsi ja aikuisa huomaa, että ne aikuiset ovat samanlaisia kusipäivä, mitä ne koulukaverit yläaste ikäisenä.


      • Täällä asutaan rohkeuden puutteen takia ja tämä on kuin eläintarha.


      • Ja minä olen karhu.


      • Sehän ei jokamiehen perseessä tunnu, jos valtio tilittää minulle 100 000€ toimistaan minua kohtaan.


      • Haluat niin paljon, että kuolet.


      • Julkista huvia, minkä valtio rahoittaa, kuten yleisradio tai luterilainen seurakunta.


      • Tässä vaan on vitsi minun pisuvehkeen naisen tunnottomuus.


    • pekarainenn

      Mene juopplalli töihin.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe