Kohta ois muuton paikka.
Kohta muutan tänne
378
3565
Vastaukset
Kun ois vaan tarpeeksi rahaa..
- Parempipaikka
Muuta! Muista tilaa Kotiseudun Sanomat
Haravoinnin tasoiselle teollisuudelle täällä on kysyntää, muuta en tiedä, että kannattaako tänne muuttaa.
Vaan pentulauma rikkoo selkä märkänä, ettei pysy enään perässä, kuka on minäkin vuonna syntynyt. Eikun mitä kaikkea pahaa tukikset ovat tehneet.
Ei ole hyväksi terveelle kilpailulle, kun minulta hajoitetaan auto, etten pääsisi ihmisten ilmoille paikkakunnalle rahaa vuolemaan.
Alkoholistit soittaa humalassa ja kehuu, kuinka on pää täynnä viinaa, naapuri 15minuuttia joka vitun yö siten että minäkin sen kuulen.
Jumalan pennulla täytyy olla joku vammainen pelle, ketä pilkata ja kehua vaimollee, kun minä olen täydellisyys. Puren jopa kieleni poikki nukkuessa, kun puristan niin vitun täydellisesti.
Voihan niitä mökkejä sinne rakennella, mutta tämä kehitysvammainen leskirouva pitäisi voidella asian tiimoilta.
Minähän olen selittänyt tämän.. tässä pitäisi olla lasketut kantavuudet. Vakuutusyhtiön hyväksymä rakennus vahingon varalta. Ja tässä on kunnan julkisivua kuin narkomaanileiri.
Annetaan minulle 30 000€ käteistä ja toivotetaan hyvää loppuelämää.. pääsen pois täältä vitun peräkylästä. Tallaista tekemällä äidillenikin pitäisi omalla kustannuksella semmoinen mökki tehdä, etten minä vaadi joka vitun kopin purkamista!
Senhän ne osaa tehdä, osoitella kehitysvammaisia ja päihdeongelmaisia ja kuvitella olevansa jotenkin parempia ihmisiä.
Hajoitetaan autostani taka-akseli ja heti sen perään toinen naapuri rupeaa rakentamaan tallaista katosta.
VITTU KUN SINÄ OLET RIKOLLINENSe pitää pennun myydä osakkeensa ja lähteä pois, ettei rikosoikeudellinen rangaistus koita siitä, mitä tietää minusta ja minun elämästä :-D
Mitäs sitten kun minä teen tästä lämpöisen tilan? Yhtälailla siihen saa seinät lyödä ja sähkölämmitys ja siinä on 10m2 lisää lämmintä asuintilaa.
Palvelin moitteettomasti Viitaseudun kumppanuus ry:tä, kerran menin vahingossa humalassa töihin. Ei muuta palvelusvirhettä. Työnantaja rupeaa esittämään Venäläistä naista sähköpostin välityksellä, mistä kertominen johtaa tahdonvastaiseen hoitoon jne. Mikä oli aivan tarpeetonta.
Kehuin tätä todellista, "paritettavaa" sähköpostin välityksellä riittäväksi, Kotiseudun sanomien vitsilaatikossa puhutaan jotain "Sievin miehistä".
- vahinkovain
Samiviinik kirjoitti:
Palvelin moitteettomasti Viitaseudun kumppanuus ry:tä, kerran menin vahingossa humalassa töihin. Ei muuta palvelusvirhettä. Työnantaja rupeaa esittämään Venäläistä naista sähköpostin välityksellä, mistä kertominen johtaa tahdonvastaiseen hoitoon jne. Mikä oli aivan tarpeetonta.
Siis "vahingossa". Just.
vahinkovain kirjoitti:
Siis "vahingossa". Just.
Sanothan sinäkin vahingoksi toisen kanssa naimista, vaikka olet naimisissa.
Asun tässä ja tallainen parvekekatottomuus loukkaa minun tunteita ja olen Pihtiputaan asukas ja tallainen syrjivä rakennelma töhrii kunnan julkisivua.
Eihän se mukavaa ole, että Pihtiputaalla ei ole Alkoa kummempaa, mikä kolmekymppistä poikamiestä kylässä pitää.
Ongelmahan on siinä, että kehitysvammainen nainen on perinyt 1990 taitteessa kilpailukykyisen maitotilan, mistä täkäläinen ymmärrä hevon paskaa.
Tässä on loistoesimerkki siitä, että viikon putken jälkeen ei välttämättä enään ymmärrä olevansa humalassa. Ette ymmärrä tai halua ymmärtää tekevänne minulle väärin.
Pihtiputaalla asuminen on ihmisarvoa alentavaa hommaa tiiviin kyläyhteisön ja siitä seuraavan vainoamisen johdosta.
Tämä kaikkihan todistaa sen, että sairastami psykoosi on ollut vain valtion ja yhteiskunnan valhetta, koska nyt tässä on taas tallainen ei voida puhua asetelma.. mutta hyvin pitkälte toisinpäin, mitä silloin kun olen seinien kanssa seurustellut.
Lahjuksien antaminen olisi loputon suo ja näin ollen rikos vain pahenee, eli kannattaa tunnustaa heti, kun mahdollista.
Ei tässä naapuriakaan mitenkään älyttömän fiksuna voi pitää, kun näin julkeasti täytyy kehitysvammaista naista syrjiä.
Eihän tässä ole ollut kuin 3vuotta eristettynä työelämästä.. eristettynä kehitysvammaisen äitinsä takia koko elämänsä.
Sitten kun kaikissa yhdeksässä asunto-osakkeessa on tämä katos, se voidaan tehdä taloyhtiön rahoilla äidilleni, ettei näitä yhdeksää tarvitse purkaa.
Estetään seksielämä ja rangaistaan kannabiksen, joka alkoholinkäytöstä, en minä näe mitään syytä miksi tallainen pitää hyväksyä.
- kuka-muistaa
Pihtipudas 7.3.69.
Toinen saa omaisuuden väkisin makaamalla, toinen väksin naimatta, mitä suvun yhteentoimimista.
Jos tähän Mikko Niskasen elokuvaan on uskominen, kunnalla on pitkät perinteet kuntalaisten kiusaamiseen.
Nyt se lähti mattoa pesemään matonpesupaikalle ja minun pitäisi ruveta kaikki kynää raskaammat asiat hänelle nostelemaan.
Vaan kun tässä oli se, että minut on yritetty tappaa 2009 keväällä, mistä kaikki tietää. Niin olen tälleen teknisesti kuollut lopun elämääni.
TERVETULOA PIHTIPUTAALLEps. tuossa Niittytien varressa pidetään samanlailla autoja, mitä mm. minä tässä autoani pidän, kun en pysyvää asutusta ole vaan odotan tämän tallaisen tilanteen ratkeamista että pääsen Helsinkiin elämään omaa elämääni.
Ja semmoisen Pirjon olisin voinut ottaa mukaan, kun tämä ei edelleenkään ole mitenkään elinvoimainen kunta.
Joku sattumanvarainen tyyppi huitaisee laudan pätkällä lenkkipolulla päähän on melko pieni, mutta täällä on tallainen kyläyhteisön vainoaminen uhka.
- HullujaRiittää
Samiviinik kirjoitti:
Joku sattumanvarainen tyyppi huitaisee laudan pätkällä lenkkipolulla päähän on melko pieni, mutta täällä on tallainen kyläyhteisön vainoaminen uhka.
Taitaa noi mielenterveyspalvelut olla retuperällä teillä päin kun sinun yksin kirjoituksia lukee mene hyvä mies hoitamaan pääsi kuntoon.
Alkoholismista paranee yhtä hyvin, mitä kehitysvammasta, niin tämä on täysin turhaa runkkaamista.
HullujaRiittää kirjoitti:
Taitaa noi mielenterveyspalvelut olla retuperällä teillä päin kun sinun yksin kirjoituksia lukee mene hyvä mies hoitamaan pääsi kuntoon.
No se on lakimiehen hommia, ei mielenterveystoimiston.
Vaikka vainoharha on pohjimmiltaan suuruusharha, on siinä pää vielä vähän enemmän sekaisin, kun suuruusharhaa vainoharhaksi nimitetään.
Näinhän minulle viime kesänä meinattiin, että Alkon toiminta aiheutti minulle vainoharhan, miksi olin Jyväskylässä psykiatrisessa sairaalassa ja minulla on mustaa valkoisella tarinasta, mikä edustaa suuruusharhaa ja se todettiin vainoharhaksi.
Tauno keitti pontikkaa kunnan virkamiehet kiusasi, minä olen kasvattanut kannabista ja virkamiehet kiusaa.
Tarpeeksi monesti kun tulee turpaan, hiljalleen hyväksyy epäonnisen elämänsä Pihtiputaan keskustassa.
Hyvä osoittaa lapselleen, kun olen puoliorpo kehitysvammaisen naisen poika, kenestä ei ole mihinkään kun en saa oikeutta ja käytän päihteitä liiaksi asti.. että isi on täysi kusipää.
Joku käsittämätön syy on siihen, miksi minua kohdellaan eriarvoisena ihmisenä täällä Pihtiputaalla.
Annan tallaisen kolmen vuoden tarpeettoman vankeuden anteeksi ja lähden pikalainalla Helsinkiin.
Täällä itketään insinöörin tasoista miestä ja siellä itketään kaveria, kuka viitsii työkseen liikkua.
Minun elämä on kannattamatonta Pihtiputaalla ja niin on sinunkin elämä kannattamatonta Pihtiputaalla.
Tässä pitäisi käärmeen oloja matkia, koska käärme on Jumala, käärmeellä on heikoimmat olot ja heikoimman mukaan mennään.
Lapsiystävällinen kunta, huomattavan omaisuuden perinyt puoliorpo ryöstetään, tai käytetään lapsena taloudellisesti hyväksi kunnan siunaamana.
Jos niitä Venäläisiä naisia pitää esittää, niin siitä sitten otetaan vastuukin, kerran kunnan virkamiestä TÄYTYY LEIKKIÄ !
Nostan vielä 30vuoden päästäkin samaa työmarkkituen erää, koska kunta ei voi työllistää minua, sen takia mitä se on menneyt leikkimään 35vuotta sitten.
Kun minulla on erioikeus kannabiksen käyttöön, Pihtiputaan asukkaat estivät minulta seksielämän.
Feminismi ei ole kirosana ja sovinismi on jotain saatana palvontaan verrattavaa toimintaa.
Se olisi pitänyt talvella 2015 työnantajan tunnustaa esittäneensä Venäläistä naista sähköpostin välityksellä, mistä minua kyläyhteisö vainosi ja mistä kertomalla minulle ruvettiin pakottamaan antipsykoottisen lääkityksen jatkamista ja kun tähän en suostunut. minut vietiin tahdonvastaiseen hoitoon. Eikä kerrottu, että mielenterveyslääkkeitä ei ole pakko ottaa muualla, kuin laitoshoidossa. Vaan kesällä esitetään kolmea uutta Venäläistä naista sähköpostin välityksellä ja vainoamalla osoitetaan uudella työkaverilla olevan tallaisia haluja minua kohtaan, mitkä hän kielsi sitten syksyllä..
Kunnan alhaisin työ ja työnantajan ja työkavereiden on täysi pakko leikkiä minua parempaa.
Onhan siinä jotain perää, jos tallaisesta kirjoituksesta tulee pakottava tarve häpäistä minut.
Suuttumus johtaa laittomaan uhkaukseen, mikä oikeuttaa tahdonvastaiseen hoitoon..
Tässä kun pitäisi saada muultakin kuin vasemmalta kädeltään seksiä..Johtaja kiroaa alaisiaan kuola valuen töihin, minun ei parane edes näyttää kiihtynyttä tilaa, muuten lähdetään hoitoon.
Tallaisesta vuodesta ei tarvitse antaa mitään, kun on jo muutenkin saatavia, millä saa oman elämän.
Sitten kun nämä pikku-ukot päästää minusta ilmat pihalle, Viitasaarella nauretaan räkäisesti teidän vouhottamiselle.. luultavasti jo nauretaan.
- vidusaari
Samiviinik kirjoitti:
Sitten kun nämä pikku-ukot päästää minusta ilmat pihalle, Viitasaarella nauretaan räkäisesti teidän vouhottamiselle.. luultavasti jo nauretaan.
Eiköhän SINULLE naura puoli Suomea.
Kateuden takia tapetaan ja kaikki hc Jeesus fanit kulkee omakotitalon verran omaisuutta niskassa.
Niitä maalaiskunnan tapoja huijata vanhapoika olemaan ilman naista esittämällä vuosikausia jotain vitun kaukorakkautta.
Annanhan minä olla, mutta miksi vitussa sen tyttären on pitänyt mennä mitään erikoisempaa minulle näyttelemään, koska se vittu suojeli Pihtiputaan Alkoa ja sinä saatana olet vääntänyt kymmen lasta ja uskot Jumalaan.
Pihtipudas on kunta, mikä ei tarjoa tasapuolisesti elinkelpoisia oloja asukkaileen, vaan pitää tallaisia kehitysvammaisen naisen poikia kuin eläintä ja huvittaa kunnan paskanvääntömoottoria semmoisen hyvinvoimmin kustannuksella ja nyt valitetaan kun on paha mieli kun valita ala-arvoista kohtelua.
Täällä kun ei ole ammatti, eikä naapurissa korkeakoulua. Vanhemmat ostaa työpaikankin sille valkoisella mersulla ajavalle puuhelminauhan kantajalle.
Valtio käyttä taloudellisesti minua hyväksi, äiti seksuaalisesti ja hän on eläkeläiseksi syntynyt nainen.
Niin se kunniallinen maatalousyrittäjä kesäisin vääntää kellon ympäri paita hiessä uiden ja illan päälle ottaa pullon viinaa vitutukseen.
Myyn syksyllä tilan 100 00€lla tori.fi:ssä ja muutan Monacoon.. mutta enhän minä sitä voi tehdä, kun en teidä joka vitun naulan paikkaa.
Tässähän pullistelen, minä en kehitysvammaisen lestadiolaisen, enkä kenenkään muun hyväksyntää tarvitse.
Sinä rankaiset minua alkoholinkäytöstä ja minä rankaisen sinua siitä, että sinä rankaiset minua.
Talvella olin myymässä autoa 1200€lla, vähän tämän jälkeen Pihtiputaalla myytiin saman merkkistä autoa, mistä oli taka-akselin vääntösauva poikki 400€. Keväällä kun aloitin Farmarin uran, viikka tämän jälkeen minun tästä saman merkkisestä kulkuneuvosta oli taka-akseli mennyt poikki. Pärnäsen korjaamolla työntekijät nauroivat itseään tytöiksi, kun olin viemässä rouvaa hoitoon.
Kun alkoholin elimistön kuivattamisesta ei tiedoteta, alkoholin myynti tulisi "jäädyttää", kunnes tästä asiallisesti kerrotaan alkoholin uhrille "uhrille".
Eihän se mukavaa ole, kun minun äiti on semmoinen.. kehitysvammainen, ketä te vitut pidätte pellenä.
Kasvatan viinapullon kanssa semmoisen imperiumin, mille 10 pennun rosvolaumat ei voi mitään.
Sitten kun ymmärretään alkoholismi ja seksiriippuvuus, jäädään uskovaisten (lestadiolaisten) riesaksi maalle.
- lestantti
säälittävää.....................................
Tiedät miltä se piri tuntuu ja kieltäydyt seuraavasta kerrasta. Olisi voinut tk lääkäri varoittaa että masennuslääkkeet on köyhänmiehen piriä.
Kannabiksen poltto on luonnollista, kun lapsena leikitään seiniäpitkin kävely humalan hakemista.
Ja semmoisista hallusinaatioita aiheuttavista sienistä pitäisi olla helppo kieltäytyä, koska siihen vaikutuksen saamisen menee puolivuotta nauttimisesta.
Psykologi kirjoitti kolmiomerkittyjä masennuslääkkeitä, kun luistelin tämän tippusen jälkeen olleella työvoimakurssilla työharjoittelusta.
Ostitte multa pilveä 50€:lla uutena vuotena ja minä pistin tämän rahan meidän yhteiseen alkoholivarastoon.
Pyysin 10€ bensa rahaa ja poimin 10l ämpärin marjoja, mikä maksoi 20€, mikä kaikkinensa maksoi 30€, 10€ halvempi satsi mitä Hyvösellä.
- durbo
Juu, oot sä kyllä kova jätkä.
Et varmaan halua naida tätä viimeistä viinapulloa ja ne poliisin pennut. Olisin sinun isälle mies ja koko saatanan kylälle.
Kerroinhan minä, että tässä on sukusairautena skitsofrenia, maanisdepressivyys, alkoholismi, yleinen velttous millä käärii paremmin kuin mehiläispesästä hunajaa.
- purzumi
onse ÄIJÄ!!!!!!!!!!!!!!
Minä olen riippuvainen alkoholista ja sinä olet pellenä pitämässä.
Mutta jos minun ainoa realisoita omaisuus on 99 Citroen Berlingo, mistä taka-akseli hajoitetaan mikä menettää myyntiarvonsa tästä.
Viitasaaren syrjäkylän savutuvasta nousi Ruotsiin, Hallstahammariin!!! trukkia pulttitehtaalle ajamaan.
Oli vintillä hänen ampuman hirven talja ja sarvet. Tekee mitä on pakko tehdä, kuten palvella Pihtiputaan kuntaa.
Täytyy ruveta syömään antipsykoottisia lääkkeitä, niin vuoden päästä jaksa kilometriäkään kävellä.
Viime kesän lääkärin loppulausunto Jyväskylän psykiatrisesta kotiutuessani oli "paranoidinen ajatuskuvio Pihtiputaan Alkoon liittyen". Tahdonvastainen hoito, mistä piti vielä maksaa 700€ !
Kuka hakee lähestyskieltoa kaivelee flirttailevasti hiuksiaan oikeustuvan aulassa ja todistaja näyttää tätä mökönaamaa.
Ensin petti työnantaja, sitten petti valtio nyt pettää Jumala. Ensin petti valtio, sitten kaverit tai toisinpäin. Selkä keski-suomalaisella kauniilla rusetilla.
Ruotsalaiset toi ev lut uskon ja ortodoksinen Venäjä valtasi Suomen Ruotsilta ja Suomi erosi Neuvostoliitosta sen uskon takia. Tää on ihan selvä juttu.
Härnätään tahdonvastaiseen hoitoon, koska herra ei halua vastata rikoksistaan minua kohtaan.
- pohojammaa
Muuta sitten pois sieltä Pihtiputaalta, jos elämä on noin vaikeeta. Kun kerran olet niin pätevä tyyppi niin töitä löytyy kyllä. Tällä vinkumisella teet vain entistä typerämmän itsestäsi.
Eikun minun piti tehdä se 100 000€ arvoinen maatila, kun ne vitun letkut teki autostani arvottoman.
Pöhöllä tavallisesti tarkoitetaan skitsofrenialääkkeistä turtunutta lääkärien pilaamaa ihmissielua.
jamit - Lähinnä improvisaatiotyyliin toteutettu bänditreeni ja vapaa soittelu esim. baarissa.
Kertoo urbaani sanakirja.Sehän oli juoni poliisin kanssa vainota minua, kun julkaisin twitterin tilillä tallaisen "huhtikuun trance jamit" nimisen musiikkiesityksen, että uhkaan laittomasti äitiä ja poikaa ja tämän rangaistuksen täytäntöön pano tuli vasta sitten, kun omaa äitiäni tällä tilillä uhannut ja käynyt Jyväskylässä yleislääkärin juttusilla.
Poliisi painostaa varaamaan ajan paikallisesta mielenterveystoimistosta, vaikka paikallinen mielenterveystoimisto on jäävi hoitamaan minun asioita. Varaan ajan ja kun olen perunut tämän, joku vitun kivilouhoksen johtaja uhkaa tappaa minut.
Samanlailla uskomattomuuden takia minä siellä Jyväskylässä psykiatrisessa sairaalassa olin.
Nyt minä olen menossa vastaamaan saman naisen ja hänen poikansa laittomaan uhkaukseen ja kunnianloukkaukseen.
Onhan päivän selvää että olen ihmisoikeusrikoksen uhri, mistä ympäröivät ihmiset tietää, mitään ei vain tehdä että asiat paranisi.
- vasenkäsioikeakäsi
Samiviinik kirjoitti:
Ja nyt varmaan kaikki tietää, kuka tämän nimimerkin takana on. Vasen on uusi oikea.
sinun sivupersoona se siellä kirjoittelee
a) Pihtiputaan kunta on mielisairaala b) kaikki Pihtiputaan asukkaat ovat rikollisia ja minä kärsin siitä
Minun laiton uhkaaminen pitää saada loppumaan muutenkin minut täytyy tappaa, jotta sinun säälittävän pennun salaisuus säilyy ja saatta kaikki vitun pudet leikkiä aikuista !!!
Pihtiputaan kunta toimii tallaisella "hyvä veli verkostolla", minkalaista toimintaa tämän yrityksen toiminta on. Hyvä veli verkoston kokoontumisia.
Naapurin itsestään liikojen luulemisen takia täältä haluaa pois, syntyperäisenä Pihtiputaalaisena en voi elää tasavertaista elää semmoisten kylän vanhimpien takia.
Sosialisti ajaa tasa-arvoa. yhdenvertaisuutta ja kansallissosialismi on semmoinen ääriuskonto, missä peräti jalostetaan ihmisrotua. Kansallissosialismi on ääri oikea, mitä ne on telkkarissa juorunnut.
Kokoomus kannattaa tuloeroja, mitä keskustan tekee valtion tukemana. Elää omistuksillaan muita paremmin. On kansallissosialismia estää minun pariutuminen.
Kansallissosialismi on niin ääriin vedetty yhden vertaisuuden kannatus, että se ruokkii luokkayhteiskuntaa.
Sosialismi on harhassa elättämistä, koska me emme ole kaikki yhtä hyviä ja oikeisto elättää harhassa, jotta voi pitää tuloerot mahdollisimman suurena.
Juha Sipilä on pääministeri, kuka määrää että kaikille maanomistajille kuuluu osuus valtion tuotosta. Siinä on porvari ja sosialisti samassa.
Täytyy itkeä seksin saamattomuutta, täytyy itkeä kun vetelä ei tarkoita mitään, täytyy itkeä kun ei tiedä mitä mikäkin tarkoittaa. Täytyy itkeä vaikka väkisin, jotta porvarin pennulla on hauskaa. Täytyy itkeä.
Kun sinä väität haluavasi kanssani lapsia, perheen jne ja tarkoitat päinvastaista. Valtio palvelee minua kuin vesikauhuista koiraa.
Ja sinua tukee puoli Suomea, koska sinä vittu olet vetänyt keski-suomen virkamiesten korruptiota, poliitiikan tarkoitus on hallita ihmismassoja minkä takia erilaiset uskonnot on luultavasti kehitetty.
Olen läpi elämäni käynyt sunnuntaisin kirkossa sen takia, että Ruotsin kuningas saa ruokaa.
TE-toimiston pitäisi hommata minulle asianajaja, kenen kanssa kaadetaan tämä minua kiusannut Pihtiputaan kunnan hyvä veli verkosto.
Siinähän vinoiltiin sitä, että oli poliisin kanssa suunniteltu vainoaminen, millä kehtaa tehdä uhkauksestani rikosilmoituksen, kun uhkaan lastaan samalla. Ahneuttaa tehdään vielä rikosilmoitus kunnianloukkauksesta, mikä koski koko vuoden alkua ja kuulustelu oli muutama viikko tämän laittoman uhkauksen kuulustelun jälkeen. Tarkoitus oli jotta suljen sen Twitter tilin.
On poltettu 1890 rakennettu omakotitalo, mennyt 10 000€n säästö teidän minun harhassa elättämiseen ja 3vuotta elämää. Annanpa olla.
Ei ole vielä ensimmäistäkään minuun kohdistunutta rikosta selvitetty, tehty rikostutkintaa ja käyty oikeusistuntoa ja lisää pitää vaan tehtailla.
Pihtiputaan palokuntaa omistuksessani tai osaomistuksessani olevan omakotitalon polttamisesta.
Olen rikollisnero, kun kehtaan maantienvarressa ikkunan edessä vesipiippua vetää ja pitää pihan valaisevaa valaistusta kämpässä.
Tyhmää tunnustaa ihmisyyttä loukkaavassa rikoskuulustelussa, että Twittertilillä on 200 seuraajaa, että tämmöinen peli on suuruusharhalla leikkimistä.
Kunnianloukkaus, kunnianloukkaus. Sehän on sama, kuin psykoosi kun ei oikeus toimi minun elämässä ja siitä on yhteiskunta, eli Pihtiputaan kunta ja valtio vastuussa eli minun todellisuudentajuttomuus on keinotekoista :)
"selittämätön sydänpysähdys" mahdollisia haittavaikutuksia näillä tallaisilla antipsykoottisilla lääkkeillä.
Olemassa huoni vitsi, että avohoidossa olisi täysi pakko käyttää antipsykoottisia lääkkeitä, kun voin halutessani purkaa hoitosuhteen.. eihän se mielenterveyshoitaja mikään ehdonalaisvalvoja tms ole.
Lähden tästä Rovaniemelle töihin ja viikottain käyn Pihtiputaalla kertomassa kuulumiset, avohoito silloin järjestetään Rovaniemelle.
Viime kesän Jyväskylän käynniltä sain reseptin ja hoitosuhteen paikalliseen mielenterveystoimistoon, minkä lopetin yhden käynnin jälkeen, eikä minun perässä olla oltu minkäänlaisten piikkien kanssa.
Enkä ole kuluttanut reseptiä, koska ensin pitäisi maksaa 50€ omavastuu, minulla on 100% Kelakorvaus mielenterveyslääkkeisiin. Ja kun asun vanhempieni luona työmarkkina on niin suuri tulo, että Kela ei maksa toimeentulotukena tätä 50€n omavastuuta ja näin ollen minulla ei ole rahaa lääkkeisiin. Ei maksanut 700€n sairaalalaskua samasta syystä. Asun äitni luona ja työmarkkinatuki on liian suuri tulo toimeentulotukea saadaksi.
Kun rupean saamaan varsinaista palkkaa, minulla on varaa maksaa 100€/kk lääkkeistä, mistä ole minulle mitään hyötyä.
Kun tein varsinaisen palkkatyösopimuksen, heti sen jälkeen ruvettiin savustamaan pakkohoitoon ja pakottamaan lääkitystä. 31.1.2015 tuli ensimmäinen viesti ja samoihin aikohin olin sopinut 31.12.2015 kestävästä työstä.
Täytyy kokeilla ensin elämää Pihtiputaan ulkopuolella, ennenkuin rupeaa lääkkeitä itkemään, sitten kunhan tämä on selvä.
Ei pitäisi olla mitään omaisuutta, kun kumpikaan ei ymmärrä, että läskimuna mäntylällä ei ole tänne mitään asiaa.
Tullaan ovelle ahdistelemaan ja jos ei pyynnöstä poistuta, uhataan soittaa poliisi hakemaan.
Pirkka lehden niksnurkasta: Miten häädät tyrkyn kulkukauppiaan? Uhkaamalla soittaa poliisin, jollei hän poistu.
Mehän kaikki tiedämme, että minun pitäisi olla 185cm pitkä, alemman korkeakoulututkinnon suorittanut metsätalousinsinööri Espoosta ja minulla, tai minulla ja äidilläni on 46ha perintömaatila Pihtiputaalla. Olen raitis ja savuton ja harrastan sulkapalloa.. Espoossa, missä se minun elämä on ja täällä nyt on vain semmoinen tila kasvamassa.
Maaverovapaus, koska maan omistaja on alle 18vuotta ja hänen pitää käydä koulu, että hän ymmärtää verot omistamastaan maasta maksaa.
En kuvittele saamista, vaan halveksin heitä, keiden pitäisi minulla vaimo antaa.
Ketjusta on poistettu 122 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904453
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603291Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232416Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki982323- 412053
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91647- 291628