Täällä HEKAn asunnossa tossa A-talossa asuu joku pesue, kolme vesipäätä, äiti lapsi itekki, isästä ei varmaa näköhavaintoa. Tuo ne kakaransa parvekkeelle kiljumaan, ovi kiinni, ja kusipäiden huuto kuuluu ympäriinsä. Kaikki tämä kauniina kesäpäivänä, kun lähinaapurit haluavat juoda rauhassa aamukahviansa parvekkeella, tai muuten vaan nauttia järjestyssäännön mukaisesta asumisrauhasta, ja kuunnella luonnon ääniä.
Kuin kaukaa maalta ne on tulleet Stadiin? Seuraavaks lähtee valitus isännöitsijälle.
Kunillantie 7
10
721
Vastaukset
- IsoKysymysmerkki
Missä päin maatamme löytyy Kunillantie?
- Gunillantie7B
Laajasalo, Helsinki. Vittuperkelesaatana.
- mdrtölö
Upeeta toimintaa.
- PdFiili
Mää meen vemputtaan.
- Kunillankallio
Sie oot se saatanan lasten kyttääjä täällä. Seuraavaks puretan susikoiralla, loppus vittuilu.
- Ubiaatti
Jaksamista sinulle. Hyvä että tajusit aloittaa ongelman ratkaisemisen tältä sivustolta. Oikein on myös, että vasta sen jälkeen otat yhteyttä isännöitsijään.
Itse kirjoittelisin vielä seiskan ja hymyn yleisöpalstalle ennenkuin ottaisin asian puheeksi kyseessä olevan perheen kanssa. - Kunillamkallio
Nysse akka om reppu levällään tos parvekkeel. Jatkan vemputusta.
- AnusBoss
Mie tuun kans.
- KunillavägenKierosilmä
Vittu mä rakstan teitä.
- KunillaVägenKierosilmä
Kuin tääl on näin hiljasta?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710262
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486444- 815076
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324670- 403964
- 613344
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253228On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283205Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063