Auttaisitteko?

Unelmoi

Hei vain. Jos juuri sinä osaat taikoa tai omistat erityisiä kykyjä, ole kiltti ja opeta minua. Alla on joitain taitoja joita haluaisin osata, mutta jos osaat jotain saman tyylistä niin kirjoita toki, kaikki käy! Neuvoja ja ohjeita voi laittaa sähköpostiini pikku.noitanen@gmail,com Nyt ne kyvyt:

• Kyky muuttua jättiläiseksi tai pikkiriikkiseksi
•Kyky muuttua eläimeksi
•Kyky lentää
•Kyky teleportata
•Kyky liikuttaa asioita ajatuksen voimalla
•Kyky hallita elementtejä
•Kyky muuttua näkymättömäksi
•Kyky muuttua fantasiaolentoksi kuten keijuksi tai merenneidoksi

Kiitos jo valmiiksi että toteutat unelmani

6

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttajasi

      Kaikki taikuus on lähtöisin ihmisen elektromagneettisesta kentästä eli aurasta. Esimerkiksi ajatukset ovat tiedettävästi sähköisiä impulsseja joita voi voimistaa tekemällä henkisiä harjoitteita. Voimakkaalla auralla varustettu ihminen, jolla on hyvä keskittymikyky meditoinnin seurauksena voi vetää puoleensa haluamaansa. Myös asioiden liikuttaminen ajatusten voimalla eli telekinesia perustuu myös tähän.

      Meditaatio, kundalinijooga ja muut harjoitteet ovat välttämättömiä henkisen kehityksen ja taikuuden kannalta. Tässä muutama tärkeää linkkiä

      http://www.joyofsatan.org/Satanic_Meditation.html
      http://www.joyofsatan.org/Satanic_Magick.html
      http://www.joyofsatan.org/

    • Starsee

      Olen onnistunut vain yhdessä noista, telekinesiksessä. Siinäkin vain siten, että olen laittanut kevyen objektin katosta roikkumaan narulla. Sitten tarpeeksi kauan kun katselet sitä iltaisin, alat ymmärtämään, että sinun ei tule varsinaisesti liikuttaa sitä, vaan siirtyä ulottuvuuteen, jossa kyseinen objekti liikkuu.

      Eli valitset vain suunnan mihin haluat sen liikkua. Sitten katsot sitä ajattelematta yhtään että se liikkuisi. Vaikka esine näyttää liikkuvan, älä heti keskity siihen "nyt se liikkuu!" Vaan pyri pitämään samat vibat, eli rauhallisuus yllä vaikka innostut onnistumisesta.

      Vaikeaa tämä on, mutta ajan oloon opit valitsemaan, että kumpaan suuntaan katossa roikkuva, kevyt objekti liikkuu. Tätä voit sitten treenata lisää ja ehkä pystyt liikuttamaan lopulta esineitä pöydällä - niin pitkälle minun ei ole tarvinnut kuitenkaan itse mennä vaan naru-objektien liikuttelu riittää todistamaan itselle kykyni.

      Lykkyä tykö

    • Sulve

      Ihmiset eivät pysty muuttamaan kokoaan suureksi taikka pieneksi, paitsi kasvamalla pituutta ja lihoamalla. Eläimiksi, keijuiksi, mereneneidoiksi eikä näkymättömiksikään kukaan ihminen pysty muuttumaan. Lentäminen, teleporttaaminen eikä elementtien hallintakaan kuulu ihmisten osaamiseen. Taikomisellakin varmaan tarkoitat vain jotain Hollywood -elokuva taikomista, etkä oikeaa taikuutta.
      Viestisi perusteella vaikutat hyvin nuorelta, joten menkööt tällä kertaa. Kasvat varmasti pois tästä ajattelutavastasi, että fysiikan lait eivät koskisi ihmisiä. Ehkä tämän fantasiasi jälkeen päädyt kiinnostumaan oikeasta noituudesta ja taiasta. Olen valmis kertomaan oppimiani asioita noituudesta, joita viiden vuoden aikana olen lukenet ja kokeillut.
      Keijuista ja muista luonnon mystisistä olennoista vielä sen verran että, niitä voi opetella näkemään. Eivät keijutkaan ole varmasti sellaisia mitä ajattelit niiden olevan, mutta ovat ne kuitenkin aina kivoja seurattavia.

      • Unelmoi

        Oih, olen todella kiinnostunut. Viestisi perusteella olen saanut täysin väärän kuvan magiasta ja noituudesta. Tahtoisin kovasti kuulla siitä lisää. Toinen asia mikä viestissä kiinnosti on tuo keijujen näkeminen. Miten sellaisen taidon voi oppia?


      • Sulve
        Unelmoi kirjoitti:

        Oih, olen todella kiinnostunut. Viestisi perusteella olen saanut täysin väärän kuvan magiasta ja noituudesta. Tahtoisin kovasti kuulla siitä lisää. Toinen asia mikä viestissä kiinnosti on tuo keijujen näkeminen. Miten sellaisen taidon voi oppia?

        Keijujen näkeminen ei ole kuitenkaan taito sekään. Heidät voi erilaisilla tavoilla toivottaa tervetulleiksi vaikka omaan puutarhaan tai pihaan. Heidän pitää olla tietoisia, että he ovat tervetulleita. Heidän näkeminen saattaa kestää kauankin. Eivät he ihan muuten vain näyttäydy ihmisten ilmoilla.


    • Mene uskonharhaisten puheille kirkkoon, moskeijaan tai vastaavaan.

      Saat oivallisen kuvan taikauskosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe