Apua auttakee

On_tää_niin_väärin

Ne tuomitti mut melkein puolen millin korvauksiin ja se on väärin että mä joudun tekemisistäni vastuuseen. Mähän olin kaupunkin edustaja ja sain ohjeet sieltä.

LAKI: Mutta etkö ottanut selvää ennakolta että osakeyhtiölain mukaan hallituksen jäsen edustaa vain ja ainoastaan yhtiötä ja ajaa vain sen etuja hallituksessa. Sinun olisi myöskin tullut ottaa osaa kaupungin järjestämille kursseille, missä olisi selvinnyt, että hallituksen jäsen kantaa henkilökohtaisen vastuun kaikista yhtiössä tehdyistä päätöksistä.

Mutku mä en kerinny kurssille, enkä mä voinut tietää enkä muistaa mittään. Tää on niin kamalaa et mulle nousi ihan kuume ja miksei se Sartsa järjestäkkään sitä rokkikonserttia jolla mä pääsisin vastuustani, auttakee mua nyt prekele joku, juhakin käänsi mulle selkänsä stana . Mun muijakin sano et mä oon kärsiny vääryyttä, auttakee nyt joku. Se ritskukin karkas sinne ulkomaille ja jätti mut yksin vastaamaan kaikesta ja nyt on jo tulossa seuraava oikeudenkäynti jossa multa vaaditaan milliä kele.

LAKI: Niin seuraavassa oikeudenkäynnissä vaaditaan tosiaan miljoonaa siitä syystä että toimitusjohtajan palkka yhtäkkiä tuplattiin, ilman mitään syytä ja sinä olit hallituksessa hyväksynyt tämän.

Mut kun päärahoittajakin sen hyväksyi niin en kai mä voinut sitä kieltää.

LAKI: Siis hetkinen, eihän sitä rahoittajaa lopulta ollut olemassakaan

Niin tai siis se lupas ainakin rahottaa kaiken. Sartsa auta nyt prekele

LAKI: Että oikein lupasi - menisitkö vaikka nukkumaan vähäksi aikaa, jospa täti tulee lukemaan sinulle vaikka satuja unta odotellessa.

45

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dryjvfgg

      En ole kuullutkaan SCC tuomittu Kari Ilkkalalla on uusi case menossa mutta kai tiedät mitä kirjotat tai muuten olet käräjillä???

    • Iisun_tuho_on_ansaittu

      KokDem-trollipaska on kuullut harhoissaan päänsä sisältä jälleen sen ainoa nimen, joka hänen kupan syömiin aivoihin mahtuu.
      Koeta nyt trollipaska jo lopultakin yrittää ymmärtää, että oikeuteen on menossa vain rakas oppi-isäsi Tervakosken Einstein eli Iisu Kiaronki sekä toinen kelmi eli Ritsku.
      Ei Iisun oikeudenkäynnit lopu vielä tulevaan tapaukseen, koska hänen ja rikostoveri Ritskun laittomuuksien lista on todella pitkä.
      Saamme nauraa vielä moneen kertaan lehtikuville, missä Kiaronki istuu syytettyjen penkillä. Voin vain kuvitella, miten Iisun hätäinen katse, syyllinen ilme ja nieleskely tallentuvat ihmisten muistiin.
      Iisun tarina on hyvä opetuscase niille, jotka pyrkivät Iisun tapaan huipulle pelkän röyhkeyden ja puoluemandaatin turvin ja yrittävät tietenkin samalla lytätä itseään viisaammat kokdem-sisäpiirin ulkopuoliset sekä herjata ja väheksyä asioista tietäviä tahoja.
      Summa summarum: Iisu saa nyt nauttia oman paskankylvön ja mm. Persuja kohtaan harjoittaman törkeän dissaamisen seuraamuksista. Epärehellisyydestä ja törkykäytöksestä saa aina jossain vaiheessa rangaistuksensa.
      On todella nautinnollista, että Kiaronki saa nyt rangaistuksen siitä, mitä vääryyttä on tehnyt myös veronmaksajien rahoja tuhlaamalla ja liittoutumalla huijareiden kelkkaan.

      • Dryjvfgg

        Totta joka sana ylläkirjottaneella, siitä saa tuo vaivanen Kok/Sdp-ääliökin taas uutta itkunaihetta, kärsiköön vaan unettomista öistä ja kaivakoon kuvettaan jos aikoo osallistua iisukin pelastustiimiin, ite en osallistu!


    • Kosgteh

      Tässä männäviikolla oli Hämeen Sanomissa artikkeli vihapuheesta. Yhtenä vihapuheen tunnusmerkkinä mainittiin toistuva virheellinen yhteen henkilöön kohdistuva kirjoittelu. Tuo Ilkkalaan kohdistuva saman mantran toisto vuodesta toiseen täyttää erinomaisesti nämä vihapuheen kriteerit. Ja nykyäänhän vihapuheisiin tartutaan ankaralla kädellä, siitä saa kovat tuomiot ja joutuu vetäytymään pois julkisuudesta. Vain yhteydenotto poliisin vihjesivuille riittää...

      • kuin.omaisuusrikokset

        Niitä kukaan lue.


      • Syytteitä-tulossa

        Samaa mieltä *Kosgteh* kanssa. Iisakki Kiemunkiin kohdistuu jatkuvasti vihapuheita jotka sisältävät jatkuvaa valehtelua ja herjauksia ja kunnianloukkauksia jotka kohdistuvat myös Iisakin läheisiin. Olen tehnyt niistä rikosilmoituksen joten toivomasi parannus on tulossa.


      • 652340

        Kiitos tätä on odotettu.


    • Linnaan

      Avaus täyttää kaikki vihapuheen merkit.

      • minäenolevihainen

        Olen kauhean vihainen kun sinä olet vihainen että minä olen vihainen.


      • sanomattaselvää

        Ei sinullakaan rakkautta näytä olevan. Linnaan vaan sinäkin.


    • Tyhmäpää

      Eikös sulla ole ketään rahakkaita kavereita kuten Vekkulit? Ainiin, ne ovat hylänneet sinut jo ajat sitten eivätkä halua sekaantua mihinkään sotkuihin. Liikemiehiä kun ovat, toisin kuin sinulla ei ollut liikemiestaitoa. Olisiko kenties kannattanut käydä HHJ- kurssi (hyväksytty hallituksen jäsen)??

      Jälkeenpäin on turha itkeä. Mites sitä sanotaan, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

      • SCC-Parkkitalot-Kantola

        Tyhmästä päästä kärsii ... Iisusta tuli todellinen poliittinen ruumis.

        Arkadianmäki ja Iisakin isot haaveet kansanedustajan paikasta vaihtuivat etupenkiksi paikallisessa oikeussalissa. Siis suoraan syytettyjen penkille, sinne terävään kärkeen.


    • Ekonomi67

      Ai kauheeta nytkö on vihapuhetta kun kerrotaan faktat, ai kauheeta auttakee muakin poliisi poliisi ja vielä syytettäkin pukkaa voi kauheeta sentään.

      • hyväEkonoomi

        Ekonoomin kanssa samaa mieltä. Kari Ilkkala sai kovan SCC tuomion ja pakkolähtö politiikasta pois ja fakta on eikä kauheeta vihapuhetta


      • SitäSaaMitäItseTilaa

        Niin joo mutta eiköös Kiemunki itse anna luvan arvioida samalla omiakin tekemisiään tuossa ihan selkokielellä, ei hän itseään voi tuossa yhteydessä pois sulkea, lukekaa itse, alla aiheesta linkki valtakunnanmediaan ja aihettä käsittelevä otanta uutiseen....olkaa hyvä! :

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015122220870094_uu.shtml
        ------------------------------------------------------------------------------------------------
        *Kiemunki otti asiaan tuoreeltaan kantaa omilla Facebook-sivuillaan.*

        – Minun ja muiden syytettyjen näkökulmasta tässä on kyse länsimaisen sanan- ja lehdistönvapauden kulmakivistä, ja asia varmasti katsotaan tarvittaessa eurooppalaisia tuomioistuimia myöden, Kiemunki kirjoitti.

        Kiemungin mukaan ”kyseinen lehtijuttu ja tapaus vertautuu monelta osin suoraan ajankohtaiseen ministeri Hanna Mäntylän (ps) tapaukseen”.

        – Olisi täysin käsittämätöntä, jos keskeisessä poliittisessa tehtävässä olevan henkilön toimintaa ja moraalia ei voisi julkisuudessa kyseenalaistaa tämän henkilökohtaiseenkin elämään liittyvien asioiden osalta, kun samaan aikaan netti on täyteen uhkailuja suoraan ihmisten henkeen ja terveyteen liittyen.

        Kiemungin lisäksi syytteeseen joutuvat Kaupunkiuutisten päätoimittaja Kari Karppinen ja SDP:n Hämeen Kaiku -lehden päätoimittaja Pekko Oksanen.
        ---------------------------------------------------------------------------------------------

        Siinä suoraa Kiemungin omaa analyyttistä tekstiä ja hänen osaltaan nyt tässä arvioidaan mainitun henkilön toimintoja ja työn moraalia julkisuudessa josta hän itse juuri edellä kirjoittaa !


      • Gjdgggg

        Samaa mieltä Ilkkalan toimia pitääkin arvioida ja tuomioo myös.


      • päivystävärolliturengist
        hyväEkonoomi kirjoitti:

        Ekonoomin kanssa samaa mieltä. Kari Ilkkala sai kovan SCC tuomion ja pakkolähtö politiikasta pois ja fakta on eikä kauheeta vihapuhetta

        Petteri tais saada myytyy kirjan Turenkilaiselle mummolle. Rahat meni lyhentämättömänä nelikirjaimiseen, mitä sitä suotta siivua verottajalle maksaa. Nyt alkaa pohja jo häämöttää Marabello pullossa ja pakkohan sitä oli tänne taas tulla kirjoittaa SCC, Ilkkala ja kova tuomio.

        Ei Petteri ole kok tai dem, Petteri kuuluu vasemmistoliittoon johon kuului jo äitikin, isästä ei ole tietoa.


      • ihmeasia

        Miksi sotkin taas Ilkkalan kovan SCC tuomion tähänkin ???


    • ef4565

      "Avaus täyttää kaikki vihapuheen merkit." kertoo Linnaan. Vai täyttää vihapuheen merkit, no jos sinä löydät tuosta vihaa niin mummosi oli sitten mies, hahhaa teeppä sitten heti rikosilmoitus

      • Gjfssf

        Ei minustakaan Kari Ilkkalan kovaan SCC tuomioon ole kohdistunut vihapuheita.


      • 1257ff

        Ilopuheita.


    • PersutNäyttiKaapinPaikan

      Ii Vanki Kiemunki voi ihan itse vastata tekemisistään tai tekemättä jättämisistään niinkuin jokainen muukin joutuu vastaamaan!
      Ii Vanki vaan elätteli lapsenuskossaan itsestään liikoja ja keskittyi riitelyyn enemmän kuin asioihin ja oikeaan hoitokulttuuriin niinkuin 10 vuoden tai kahden hallintokultturin nuijamieheltä olisi voinut odottaa....!

      • Heheeehhee

        Samaa mieltä että oikeus näytti Persuille kaapin paikan Kari Ilkkalan kovan SCC tuomion tiimoilta.


    • fert533

      Mainio avaus ja täyttä totta joka sana

      • Fjjfqfc

        Miltä tuntuu kehua itseään? Kukaan muu ei kehu.


      • SeParempi-Fjjfqfc
        Fjjfqfc kirjoitti:

        Miltä tuntuu kehua itseään? Kukaan muu ei kehu.

        Kysy tuota KokDem-Trollolta, hänhän kehuskelee lyhyillä vasteajoilla tapansa mukaan aina omia kirjoituk...eikun sepustuksiaan...hän tietää itsekehuskelun tunteen !


    • TörkyturvanKohtalo

      Kari on todellinen miesten mies ja kaupunkilaisten rakastama sankari. Hän uskaltaa vastustaa rikollisen kodem-mafian koplauksia ja on aina puolustanut veronmaksajien etuja.
      Iisu taas on ollut osa mädältä haisevaa kokdem-sisäpiiriä. Nautin Iisun ansaitusti saamasta kohtalosta, mikä on täysin oikein kaiken sen epärehellisyyden, kieroilun ja törkyilyn jälkeen, missä Iisu on ollut osallisena yhdessä ja erikseen Ritskun, Sartsan, Tapsun, 2 x Juhan, Tarjan, mylläri-Jopen ja Pasi V:n kanssa.

    • KokDemExpress

      All☝️😳ekirjoitan täysin edellisen kirjoittajan mielipiteen!
      Riitaisa Kieronki saa nyt katsoa peiliin ja itse tykönään miettiä mitä hyvää oikein tuli tehtyä hallintonuijamieskautenaan kuluneen 10 vuoden aikana.

      • Heheeeehe

        Samaa mieltä nyt loppui Pilkkalan riitely kovaan SCC tuomioon ja pakkolähtöön politiikasta pois lopullisesti. On aikaa katsoa peiliin.


      • Ankeuttaja

        Allekirjotan täysin edellisen kirjoittajan mielipiteen.


      • ParempiAnkeuttaja
        Ankeuttaja kirjoitti:

        Allekirjotan täysin edellisen kirjoittajan mielipiteen.

        Niinkuin juuri aiemmin jo sanoinkin, tuo onneton KokDem-Trollo, hänhän kehuskelee lyhyillä vasteajoilla tapansa mukaan aina omia kirjoituk...eikun sepustuksiaan...hän tietää itsekehuskelun tunteen !
        Tuossa yllä se taas nähtiin.


      • Pilkkalakiittää

        Tuossa taas nähtiin lyhyt vasteaika perzuikkiidioottitrollihönö.


      • PersutEiKiitä
        Pilkkalakiittää kirjoitti:

        Tuossa taas nähtiin lyhyt vasteaika perzuikkiidioottitrollihönö.

        😳☝️ -KokDem-päivystäjäidioottitrollihönöllä oli itellään kuitenkin vain 6 minuutin vasteaika, siinä se on paraskin puhuja lyhyistä vasteajoista!


      • Persjaskaa

        Onnittelut perzuikkiivystäjä vain 5 min. vasteaika.


      • EiköSormetRiitä
        Persjaskaa kirjoitti:

        Onnittelut perzuikkiivystäjä vain 5 min. vasteaika.

        Todellaki huono laskupää kokdem-päivystyksessä, ei osaa edes vasteaikoja laskea saati sitten kaupungin talouden kestävyyskykyä kaikkine hömppähankkeineen.
        Surkeeta ja laskutaidotonta kokDem-sakkia!


      • Hyvin-laski

        Hyvin laski ja tietysti perzuikkihörhö hermostui.


      • petteriturengist
        Hyvin-laski kirjoitti:

        Hyvin laski ja tietysti perzuikkihörhö hermostui.

        Petterillä vieläkin riittäny juomat?


      • Tyyppivikaa

        Eihän Persut osaa lopettaa edes valehtelua.


      • ParempiAnkeuttaja
        Tyyppivikaa kirjoitti:

        Eihän Persut osaa lopettaa edes valehtelua.

        Oliko viime yönä uniaikaa Kok/Sdp-päivystäjällä yhtään?
        Kok/Sdp-trollaamon, päivystysvuoro vaihtuu?
        Onko Perttu itse vuorovastaavana esimiehenä?


      • Dhiudwee

        Kiitos kun kysyit mutta en voi vastata toisen puolesta vaikka kaveria tulee aina auttaa. Soittele K.Arille vankilaa se tietää SCC vuorovastaavat. Onnea matkaan.


    • KokDemVitutusKasvaa

      Lisää kokdem-vitutusta, kiitosssss.....

      • Vittutusthehee

        Tässä sinulle paljon. Kari Ilkkala sai kovan SCC tuomion.


      • lianderssoni
        Vittutusthehee kirjoitti:

        Tässä sinulle paljon. Kari Ilkkala sai kovan SCC tuomion.

        Petteri ota huikka! Olet meidän Mies!


      • scckovatuomio
        Vittutusthehee kirjoitti:

        Tässä sinulle paljon. Kari Ilkkala sai kovan SCC tuomion.

        Hei SCC kovatuomio jannu, ookko sama kaveri ku murobbs "lopenuupunut", se joka valittelee että viishenkisellä perheellä vain 18€ päivässä safkaan?


      • ikävänaapuri
        scckovatuomio kirjoitti:

        Hei SCC kovatuomio jannu, ookko sama kaveri ku murobbs "lopenuupunut", se joka valittelee että viishenkisellä perheellä vain 18€ päivässä safkaan?

        Sama. Asuu Lopell ja 9 kania joille syöttää kaalia ja ihan persauki. Perhettä 7.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe