PAM lehti kirjoitti, että kierroksen tes neuvottelut sovittu. Sehän hyvä, nyt vain odotellaan korotusta. Loppuu myös tuo luttareiden venkoilu ja salamyhkäisyys.
Vartiointialan tes voimaan
9
566
Vastaukset
- ylikauan.olleena
Haahhah, mitkä korotukset? Jos sellaisia vahingossa tulisi, olisi se perinteiset 0,0X määrä.
Onhan se mukavaa kun päästy monien vuosien takaisista 8e/h pikkuhiljaa ylöspäin, mutta kun se edelleen roikkuu alle 12e/h niin en usko ihmeitä tapahtuvan tälläkään kertaa. - Ihanliiankauan
Vartijan palkka saisi olla 15e/h.
- Kärrypoitsu
Jep. On se surullista, että järkkärit tienaa 20€/h ja siivoajatkin enemmän kuin me.
- Alallakauemmin
Vituttaa kun PAM Selin valahtelee neuvotteluita käydyn keväästä lähtien. Varman tiedon mukaan kesäkuusta syyskuuhun ovat makoilleet lomilla ilman tikkua ristiin asian eteen. Ei ihme, että tulee kiire ennen lumentuloa. Eihän tuollaista sopimusta tarvita ollenkaan.
- Mmmmmmm20
Lakkovaroitus annettu.
- LoimaanKassa
Tulee paljon ylitöitä,kun lampaat ryhtyy lakkoilemaan Pam:n käskystä.
- Loimaalla-lampaita
Perustele väitteesi, kuinka se on lammasmaista olla alistumatta Paltan ruoskan alle?
- Eilakolle
Loimaalla-lampaita kirjoitti:
Perustele väitteesi, kuinka se on lammasmaista olla alistumatta Paltan ruoskan alle?
Kyl mä ainakin ite päätän meenkö töihin vai osallistunko lakkoon. Ja pamiin olen menettänyt luottamuksen niin menentodellakin töihin. Jos kerta liittoon liittyminen ja siellä pysyminen on täysin vapaa ehtoista toimintaa, pitää myös lakkoon osallistuminen tai osallistumatta jättäminenkin olla täysin vapaaehtoista.
- rikkuritmenkööt
Eilakolle kirjoitti:
Kyl mä ainakin ite päätän meenkö töihin vai osallistunko lakkoon. Ja pamiin olen menettänyt luottamuksen niin menentodellakin töihin. Jos kerta liittoon liittyminen ja siellä pysyminen on täysin vapaa ehtoista toimintaa, pitää myös lakkoon osallistuminen tai osallistumatta jättäminenkin olla täysin vapaaehtoista.
Menkööt töihin jotka eivät liittoon kuulu. Ne jotka kuuluu ovat siinä täysin turhaan jos rikkuroivat.
En elä niin pahasti kädestä suuhun ettenkö voisi jäädä pois mutta ne joilla talous niin tiukilla toki ymmärrettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379