Inglesin kävijät - Kuparipannu vai Mummola

DonatellaRumppi

Kumpaan tie vie. Vai viekö kumpaakaan?

77

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan siellä ravintoloitakin....

      • omiavalintoja

        On. Ei tarvitse suomalaisten ruokapaikoissa käydä. Täytyy kaydä katsastamassa se Don Luis ravintola Cita ostoskeskuksessa seuraavalla reissulla. Todennäköisesti on hyvä paikka kun kerran olet kantapaikaksi ottanut.


      • Pannuonparas

        Mahdatteko kumpikaan olla koskaan käyneet Inglesissä. Minä olen siellä vieraillut kymmeniä kertoja ja voin vakuuttaa Kuparipannun ruokien lyövän paikallisen roskaruoan helposti. On makuja ja tyyliä köyhäilyn sijaan. Oma valinta Kuparipannu.


      • omiavalintoja
        Pannuonparas kirjoitti:

        Mahdatteko kumpikaan olla koskaan käyneet Inglesissä. Minä olen siellä vieraillut kymmeniä kertoja ja voin vakuuttaa Kuparipannun ruokien lyövän paikallisen roskaruoan helposti. On makuja ja tyyliä köyhäilyn sijaan. Oma valinta Kuparipannu.

        Reilut parikymmentä kertaa on Inglesissä tullut käytyä. Olen käynyt myös siellä Kuparipannussa kolme kertaa. Ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. Ei ollut minun paikkani. Jokainen ruokailkoon ja viettäköön iltaa ja lomaa mieltymystensä mukaisesti. Minun paikkojani eivät ole suomalaisten paikat.


      • suoraselkäisyyttä

        Etkös donluis jo lopettanut....?


      • omiavalintoja kirjoitti:

        On. Ei tarvitse suomalaisten ruokapaikoissa käydä. Täytyy kaydä katsastamassa se Don Luis ravintola Cita ostoskeskuksessa seuraavalla reissulla. Todennäköisesti on hyvä paikka kun kerran olet kantapaikaksi ottanut.

        Otamme enempi vain huikkaa,se ei ole varsinainen ruokaravintola,toki ruokaakin löytyy.


      • Pannuonparas kirjoitti:

        Mahdatteko kumpikaan olla koskaan käyneet Inglesissä. Minä olen siellä vieraillut kymmeniä kertoja ja voin vakuuttaa Kuparipannun ruokien lyövän paikallisen roskaruoan helposti. On makuja ja tyyliä köyhäilyn sijaan. Oma valinta Kuparipannu.

        Miksi vertaat roskaruokaan ?


      • Anonyymi
        omiavalintoja kirjoitti:

        Reilut parikymmentä kertaa on Inglesissä tullut käytyä. Olen käynyt myös siellä Kuparipannussa kolme kertaa. Ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. Ei ollut minun paikkani. Jokainen ruokailkoon ja viettäköön iltaa ja lomaa mieltymystensä mukaisesti. Minun paikkojani eivät ole suomalaisten paikat.

        Joo kun kaikille ei kaalikääryle maistu etenkään 20€ hintaan


      • Anonyymi
        Pannuonparas kirjoitti:

        Mahdatteko kumpikaan olla koskaan käyneet Inglesissä. Minä olen siellä vieraillut kymmeniä kertoja ja voin vakuuttaa Kuparipannun ruokien lyövän paikallisen roskaruoan helposti. On makuja ja tyyliä köyhäilyn sijaan. Oma valinta Kuparipannu.

        Pannu teki konkurssin


    • komero

      mielummin mummola , siellä huomioidaan lapset paremmin .

      • Mummolaonparas

        No sehän onkin MUMMOLA. Tero on satsannut paljon ja tehnyt Mummolasta viihtyisän olohuonemaisen Mummolan.


      • surkimusolet

        Sinä surkimus et ole kummassakaan ravintolassa edes koskaan käynyt.


    • ohi_aiheesta

      En osaa vastata, koska jo vuosikymmeniä sitten päätin boikotoida kaikkia Canarian saaria ja Turkkia yms. turistilääviä. Manner-Espanjassa monissa paikoissa olen käynyt , Kataloniassa ja Galiciassa jopa viihtynyt. Turkissa olen käynyt vain kerran Istanbulissa.
      Ihmettelen vain, miksi joku lähtee "maailmalle" käydäkseen suomalaisessa kuppilassa?

      • Mummolaonparas

        Ei kai moni suomalainen voi lomailla ilman hernesoppaa tai kaalikääryleitä. Itse en ole Manner-Euroopassa koskaan käynyt. Pitäisi varmaan käydä. Olen miettinyt että jos asuntoautolla kiertäisi kuukauden. Olisiko reissu sen väärti? Mitä mieltä olet?


      • Pannuuntottakai

        Mummolaan tosiaan pääsee asuntoautolla. Samoin toki Kuparipannuunkin. Mutta miksi matkustaa lomaparatiisiin kuselta haisevalla kopilla kun voi herraskaisesti lentää kohteeseen. Toisaalta muutama viikko siinä kopoerossa tien päällä saa suorastaan kaipaamaan Kuparipannun astronomisia nautintoja. Hyvä ruoka ja juoma, hyvässä seurassa on panostamisen arvoinen asia. Toki lentäen mielummin.


      • Anonyymi
        Mummolaonparas kirjoitti:

        Ei kai moni suomalainen voi lomailla ilman hernesoppaa tai kaalikääryleitä. Itse en ole Manner-Euroopassa koskaan käynyt. Pitäisi varmaan käydä. Olen miettinyt että jos asuntoautolla kiertäisi kuukauden. Olisiko reissu sen väärti? Mitä mieltä olet?

        Kannattaa avata se kaalikääryle kun kaupasta ostaa sitä vaaleanpunaista kanin lihaa.


    • Pannuuntottakai

      Pannu ehdottomasti. Mummolaan en mene kun siellä on sateenkaarilippu seinällä. Hyi yäk. Etoo jo ajatuskin.

      • ukkila

        Sama juttu, Eihän lapsia voi sinne viedä. Onko se muka mummola...paremminkin ukkola.


      • Anonyymi

        Kuparipannu lopetti konkurssiin


    • Poika.Savosta

      Pannun ylivoimaa ei horjuta mikään. Kuparipannu tarjoaa Inglesin parhaita nautintoja ruokailun suhteen. Inglesissä vain Yumbon poikabaaruen ikoluonteuset juhlat ovat Kuparipannun yläpuolella. Illalla syömään pannuun ja yöksi Yumboon iskemään miehiä.

      • Paranekerttuhomppeli

        Pysykää homppelikerttuset poissa pannusta.


      • Mauri37

        Pannussa syödään joka ateria joka lomalla. Poikarakkauden saloihin voisi Yumbossa tutustua lomansa kruunuksi. Hyvä tietää että Kerttusetä ja muutama muu Inglesin julkihomo päivystää pannussa. Hyvä ruoka ja hauskat aktiviteetit poikain kesken on lomassa pääasia.


      • ZikaOnAktivoitunut
        Mauri37 kirjoitti:

        Pannussa syödään joka ateria joka lomalla. Poikarakkauden saloihin voisi Yumbossa tutustua lomansa kruunuksi. Hyvä tietää että Kerttusetä ja muutama muu Inglesin julkihomo päivystää pannussa. Hyvä ruoka ja hauskat aktiviteetit poikain kesken on lomassa pääasia.

        Onneksi eivät päivystä muualla kuin zikasairaan pienipään erittäin pienessä päässä!!!


    • Asiakeskustelija

      Pannu on todella Inglesin paras ruokaravintola. Niin herkullisia kaalikääryleitä ei saa Inglesissä muualta. Siksipä poikkean pannussa aina kun se on mahdollista. Huikea paikka tuo Kuparipannu.

      • Kerttusetä.Ingkesistä

        Hyvin sanottu asiakeskustelija. Täällä Inglesissä ja varsinkin Kuparipannussa kannattaa poiketa syömässä ja vaikka miesseuraa etsimässä. Monet Inglesiin pysyvästi muuttaneet miesten perään kuokaavat käyvät Kuparipannussa suömässä iltaisin ennen lähtöä Yumbon suuntaan. Joskys on suomituristikin matkaan tarttunut mukaan. Siksi Ingles, siksi Kuparipannu. Hyvää yötä mussukat.


      • ZikaruttoEtenee
        Kerttusetä.Ingkesistä kirjoitti:

        Hyvin sanottu asiakeskustelija. Täällä Inglesissä ja varsinkin Kuparipannussa kannattaa poiketa syömässä ja vaikka miesseuraa etsimässä. Monet Inglesiin pysyvästi muuttaneet miesten perään kuokaavat käyvät Kuparipannussa suömässä iltaisin ennen lähtöä Yumbon suuntaan. Joskys on suomituristikin matkaan tarttunut mukaan. Siksi Ingles, siksi Kuparipannu. Hyvää yötä mussukat.

        Zikasairaasta pienipäästä kehittyi vakavan sairauden edetessä kerttuhempponen. Kaikkea se sairaus teettää. Toivottavasti ei ole tarttuvaa plaatua!


      • Asiakeskustelija

        Olisiko mitään sanottavaa palstan aiheesta. Mikdi trollaat jos ei ole


    • Santeri45

      Kuparipannu ilman muuta. Se on Inglesin suurin nähtävyys. Ruokakin on hyvää joten xiellä on helppo viihtyä. Syömisen jälkeen sitten Yumboon poikain kesken keimaolemaan.

      • JormaKalevi

        Samaa mieltä. Kuparipannun kautta Yumbon baareihin vie nuorten miesten tie. Hyvästä syystä vielä. Masilman komeimmat miehet kun bailaavat siellä. Matka varattu syksylle. Pian pannussa tavataan.


      • TimoteiErectus

        Koska olet JormaKalevi Ingkesiin lähdössä. Oma matka syyskuun 30. Josko vaikka bailattaisiin Yumbossa yhdessä.


    • Hamehemmo

      Jos noista pitää valita niin pannuun ilman muuta. Suomilautanen kaalikääryleineen vaan vetää setää hameessa puoleensa.

      • Hamekäyei

        Sama täällä vaikka en kulje hameessa.


      • Matkalija

        Hame on miehelle mukava kulkea kun kanarian lempeä tuuli puhaltaa kulkuset viileiksi. Toki alusvaatteet pitää jättää pois. Oma valinta hameen lisäksi on Kuparipannu. Hyvää ruokaa ja juomaa hyvässä mies seurassa. Mitä muuta voi lomalta Inglesissä vaatia.


      • Santeri45

        Kokeiltu on. Inglesissä viime matkallani ostin hameen ja viihdyin mainiosti kun kulkuset tuulen tuiverruksessa heiluivat vilpoisesti. Kuparipannussa katselivat vielä viime kaudella hiukan kummeksuen miestä hameessa. Saanevat asiaan tottua sillä tietojeni mukaan useampikin Hame mies suunnistaa tulevana talvena Inglesiin. Nähdään Kuparipannussa.


      • Hamehemmo

        Tulossa ollaan. Matka varattu Inglesiin ja hamoset valmiina odotan syksyä. Voisimmeko kokeilla kuinka monta hamehemmoa mahtuu pannuun yhtä aikaa. Hyvä ruoka kun vetää myls miehiä hameessa Kuparipannuun.


      • TylsäHetero

        Kuparipannu ilman muuta vaikka en kulje hameessa. Siihen harmaaseen aivottomaan massaan mitä Kuparipannussa on vuosia jo vellonut, in muutama mies hameessa enemmän kuin tervetullutta vaihtelua. Tervetuloa Kuparipannuun kaikenlaiset suomalaiset ikään ja tapoihin katsomatta. Itseasiassa seuraavalla Inglesin lomallani tahdon ehdottomasti tavata rakkauden suurlähettilään Kerttusedän.


    • CulebraNegra

      Ei kumpaankaan, eikä mihinkään muuhunkaan suomikuppilaan . Eikä enää edes koko Inglesiin.

    • eikumpikaan

      Ei kumpikaan. Inglesissä on kunnon ruokapaikkojakin ettei tarvitse noihin mennä.

      • asiakkaana

        Ottaisivat ivan kohteeksi jonkin toisen ravintolan. Jokainen kuparipannussa käynyt tietää sen inglesin asiallisimmaksi ravintolaksi.


      • ÄläUskoKerttuja
        asiakkaana kirjoitti:

        Ottaisivat ivan kohteeksi jonkin toisen ravintolan. Jokainen kuparipannussa käynyt tietää sen inglesin asiallisimmaksi ravintolaksi.

        No se trollaaja on zikasairas pienipää joka on keksinyt tälle vuodelle nuo homppelijutut. Hän yrittää nyt tehdä hallaa pannulle leimaamalla sen pelkästään homppelipoikien ravintolaksi.
        Sitähän se ei ole alkuunkaan. Älkää uskoko näitä kerttujen juttuja. Kaikki ne tulevat yhdestä ja samasta sylttytehtaasta.


    • PorinMattias

      Oma valinta on Kuparipannu. Ihan vaan siksi että se on Inglesin paras ruokaravintola. Lisäksi olen tavannut siellä useita ihania suomalaismiehiä lemmenleikkeihin. Vaikka Inglesissä onkin helppo miehen löytää miesseuraa niin Kuparipannusta voin llytositä omalla kielelläni. Lisäksi Kuparipannun ruoka on kuin toisesta maailmasta. Siksi se on paras.

    • NakkionVarma

      Kuparipannu ilman muuta. Meillä anonyymien Ingleshomojen palstalla oikein suositus poiketa Inglesissä ja syödä kuparipannussa. Kokemuksia on vaihdettu eikä ole epäilystäkään mikä on Inglesin ykkösravintola. Monta hyvää pihviateriaa ranskalaisilla on syötyä Kuparipannussa ja seuraakin tullut haalittua reissuihin Yumbon yöelämään. Käykää ihmeessä koeajamassa Kuparipannu Inglesissä.

    • ladygirl

      Kummallisia juttuja... Olen nainen enkä enää parisuhteessa, joten en osaa sanoa olenko pinkki vai sateenkaari... mutta sen osaan sanoa, että Kuparipannussa on ollut parempi ruoka kuin mummolassa. Enimmäkseen syön kyllä hotellissa, mutta 1-2 x loman aikana pistäydyn kylillä katsomassa vanhoja tuttuja paikkoja. Joku UUSI pirteämpi suomikuppila, jossa saa raikasta kasvisruokaa eikä pelkkää kulahtanutta pihviä tai lihapullia, kiinnostaisi enemmän.

      • misterboy

        Olet oikeassa. Samaa olen ajatellut itsekin. Jämähtäneet ruokalistat jonnekin kasariluvulle.


      • pöperöäjunteille

        Miten juntit suomalaiset tulisi toimeen ilman lihapullia, kaalikääryleitä ja hernesoppaa?


      • Olenkuullut
        pöperöäjunteille kirjoitti:

        Miten juntit suomalaiset tulisi toimeen ilman lihapullia, kaalikääryleitä ja hernesoppaa?

        Aidoilla junteilla on katsos kapsäkissä hernesoppaa ja lihapullia mukana. Omista tarpeista ne tekee hotellilla meetverstista ja HK:n sinisestä leivätkin.


      • suolaisethinnat

        On suolaiset hinnat. Kaipa ne on ihan OK jos joku välttämättä haluaa kaalikääryleitä ja makkaraperunoita. Luulisi että Inglesistä saa makkaraperunaa halvammallakin.


      • oikeathinnat

        Kahvi ja pulla on kuparipannussa 3,80 eikä 6,80 euroa. Korvapuusti taisi olla pari euroa. Tiedän asian kun kävimme kuparipannussa kahvilla viime talvena.


    • restau.rantes

      Aloitus on kuin suoraan 70-luvulta keskivertoturistin vinkkelistä katsottuna. Jos joillakin suomalaisilla talviasukkailla on jotkut vakipaikkansa, niin älkää nyt silti vuosikausia jauhako niistä monessa rinnakkaisessa ketjussa.

      Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Ei.

      • Anonyymi

        Ei täällä pysy mikään Espanjaa koskeva keskustelu pystyssä jos ei jankuta yhdestä ja samasta aiheesta yötä päivää. Hullut sen osaa.


    • Anonyymi

      Noin 20 vuotta sitten ruokailin perheeni kanssa Kuparipannussa, joka oli lähellä Barbados hotelliamme. Ei ole sen jälkeen tehnyt mieli mennä sinne. Mummolasta ei ole kokemusta. Inglesissä viihdymme hyvin.

    • Anonyymi

      Paskaa kumpikin.

    • Anonyymi

      Just tulin suomeen takaisin, kyllä paras paikka oli pikkukuppila, herkullista kaalilaatikkoa puolukkahillolla nam. sijaitsee ihan iskelmäbaarin lähellä.

      • Anonyymi

        Komponeeraan sinua, myös herkullisia korvapuusteja..nam


    • Anonyymi

      Mummola oli , vaan ei ole enää. Joku töykeä nainen siellä oli joskus tarjoilijana.

    • Anonyymi

      Onko antiikki ja eläke pappa taas alottaneet kupari pannu karaoke baarin kehumisen ja oikeiden ruoka ravintoloiden haukkumisen. Siitä me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat ei tykätä kun kirjotetaan palstalle muuta kun asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia.

    • Anonyymi

      Mitenkäs sen Karhun laita taas olikaan? Tuli mieleen Mummolasta.

      • Anonyymi

        Samalla paikalla missä aina ennenkin se Karhu seisoo.


    • Anonyymi

      Mummola. Sama paikka mutta eri nimi nykyisin.

      • Anonyymi

        Eri pitäjät, eri segmentti.


    • Anonyymi

      Karhu, ehdottamasti. Maukkaat pihvit ja kattava viini lista. Siitä ei voi parantaa.

      • Anonyymi

        Pihvi ravintola Karhu on lopettanut liike toimintansa jo 4 vuotta sitten.
        Me canariot suosittelemme hyvien pihvien ystäville pihvi ravintola Pepe Chiringoa ja kara oken ystäville kupari pannu baaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihvi ravintola Karhu on lopettanut liike toimintansa jo 4 vuotta sitten.
        Me canariot suosittelemme hyvien pihvien ystäville pihvi ravintola Pepe Chiringoa ja kara oken ystäville kupari pannu baaria.

        Totta. Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on.

        Ei muuten ole. Vääristelet asiaa. Karhu elää ja voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Vääristelet asiaa. Karhu elää ja voi hyvin.

        Höpö höpö. Pihvi ravintola Karhu lopetti 2020 koronan takia.
        Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot olimme syvästi järkyttyneitä. Nopeasti sitten nimi merkki pannun ystävän avustamana löysimme itsellemme kanta paikan pihvi ravintola Pepe Chiringosta. Se on kuulemma pannun ystävänkin kanta paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Pihvi ravintola Karhu lopetti 2020 koronan takia.
        Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot olimme syvästi järkyttyneitä. Nopeasti sitten nimi merkki pannun ystävän avustamana löysimme itsellemme kanta paikan pihvi ravintola Pepe Chiringosta. Se on kuulemma pannun ystävänkin kanta paikka.

        Ei kun pannun ystävähän olenkin minä itse. En muistanutkaan että me olemme sama tyyppi pääni sisällä.


    • Anonyymi

      Onko tämä nyt sitä sosiaalista mediaa !

    • Anonyymi

      No ei missään nimessä kumpaankaan.

    • Anonyymi

      Suomalaisena haluan kokea jotakin muuta kuin suomalaisravintoloita lennettyäni 6000 km etelään. Voihan ne olla hyviäkin, mutta en niihin mene.

    Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe