Tietääkö kukaan, onko tuon moottorin päällä olevan 4-paikkaisen sulakerasian sulakelangan tarkoitus katketa jos sulake palaa? Muutaman kerran jäänyt käynnitys puolitiehen. Naksahtaa, mutta siihen se sitten jää, siirto seuraavaan auttaa yleensä. Epäilen huonoja ja hapettuneita liitoksia.
Mutta yleisesti, onko tuon langan tarkoitus katketa vai miten toimii?
Volvo Penta 2002 sulake
volvopentisti
4
386
Vastaukset
Sen on tarkoitus toimia ihan kuin muutkin sulakkeet eli lanka palaa poikki. Tässä on valmistajan ajatuksena että varasulakkeet olisiva heti tarvittaessa käsillä.
- volvopentisti
ok, no tämä sitten vahvistaa oletuksiani huonosta kosketuksesta/liitoksista.
- ssppss
volvopentisti kirjoitti:
ok, no tämä sitten vahvistaa oletuksiani huonosta kosketuksesta/liitoksista.
Kontaktihäiriöt tuossa avonaisessa sulakerakennelmassa eivät ole vika vaan ominaisuus
- volvopentisti
ok, kiitti vinkeistä. täytyy vaihtaa, max. 15A näytti olevan manuaalin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221