Upeeta, mahtavaa.
Olla porilainen.
Maan äiti tuli ja kehui kotikaupunkiansa ja muutenkin piti loistavan avajaispuheen asuntomessuilla.
Pukkaa kohtapuoliin jazzit, ilman uutta tj:tä ja raskaan sarjan areenakeskusteluja.
Ei nyt stadi kiinnosta.
Olkoonkin, että siellä on säpinää kahden mahtimiehen tapaamisessa.
Etykin kokouksen aikaan -75 koko stadin keskusta tyhhennettiin alan miehistä.
Yritettiin siistiä pääkaupunkimme kuvaa.
Mitähän porukkaa nyt lakaistaan syrjään ja minne.
Karhussa on luonnetta
4
119
Vastaukset
- henrjii
Alkoiko taas porista
- isopalaveri
ETYKiin liittyen, siihen ihan ensimmäiseen, ei niitä "alan miehiä" aivan keskustassa niin ollutkaan, mutta sen muistan miten liekkihotellin kulmilla heitä oli ja miten se alue puhdistettiin!
Tuon kokouksen aikaan tulin autolla Lohjan suunnalta, hain tyttöystäväni ja ajelin muutenkin pari lenkkiä aivan keskustassa kenenkään estämättä, muuta autoliikennettäkään kun ei oikein silloin esteenä ollut, en tiennyt ko. tapahtumasta tuon taivaallista ja kuulin vasta myöhemmin kuinka lähes koko kaupunki oli ollut suljettuna! - Hauska.lahja
Kun nyt Jennistä kirjoitetaan, niin minusta aika hauska veto kahdelta politiikolta. Antaa itse kasvatettu kurpitsa Jennille, "kun Aaro on sose-iässä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824