Lopun ajan merkkejä

Maailmalla on nähty Ihmisen Pojan ennusmerkkejä. Suomessa se nähtiin viime keväänä. Taivaalle tuli myös teksti: Minä tulen pian.

Helsingin Tuomiokirkon kryptassa nähtiin kirkas valoilmestys ja samaan aikaan kuului ääni: Valvokaa, sillä ette tiedä hetkeä jolloin Ylkä tulee.

Saksalaislähteiden mukaan Eufratiin on muutama vuosi sitten kaadettu kuudes vihan malja. Siitä sai alkunsa ISIS.

81

1851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisään vielä, että Israelin etsikkoaika on alkanut reilu vuosi sitten. Sekin on viimeisten aikojen tapahtumia.

    • Tietotuusjaelämä

      Pitää muistaa ettei sitä aikaa ja hetkeä tiedä edes poika, sen tietää vain Isä. Ihmisten ennustukset ovat samanlaisia kun katsoisi tulevaisuuttaan kristallipallosta?

      • Kyllä Hän jo nyt tietää, ja tiesi ollessaan täällä loppuajasta.
        Miten muuten Hän olisi voinut kertoa merkkejä lopun ajasta.
        Hänellähän on kaikki valta.


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Kyllä Hän jo nyt tietää, ja tiesi ollessaan täällä loppuajasta.
        Miten muuten Hän olisi voinut kertoa merkkejä lopun ajasta.
        Hänellähän on kaikki valta.

        Jollei usko Jeesusta niin voi arvailla noinkin.


      • Kesitas kirjoitti:

        Kyllä Hän jo nyt tietää, ja tiesi ollessaan täällä loppuajasta.
        Miten muuten Hän olisi voinut kertoa merkkejä lopun ajasta.
        Hänellähän on kaikki valta.

        Hänen sanomaansahan kirkastan juuri nyt Sinulle.


      • kissankulmanukolle
        Kesitas kirjoitti:

        Kyllä Hän jo nyt tietää, ja tiesi ollessaan täällä loppuajasta.
        Miten muuten Hän olisi voinut kertoa merkkejä lopun ajasta.
        Hänellähän on kaikki valta.

        Vapaakirkon helppoheikki toistaa tuota kaikki valtaa, vaikka kukaan opetuslapsista ja apostoleista ei mainitse asiaa missään. Yhdentekevää.


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Hänen sanomaansahan kirkastan juuri nyt Sinulle.

        Uskon ennemmin Jeesusta. Muuta totuutta ei ole. Eikö vaan?


      • kissankulmanukolle kirjoitti:

        Vapaakirkon helppoheikki toistaa tuota kaikki valtaa, vaikka kukaan opetuslapsista ja apostoleista ei mainitse asiaa missään. Yhdentekevää.

        Ei heillä sitä olekkaan, miksi sitten mainiat, mutta Jeesus sanoo sen muutaman kerran, josta yksi kuuluu näin;Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Vahvistus Vanhassa Testamentissa; Dan 7;14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

        Milloin olet käynyt "Kissankulmalla"?


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Uskon ennemmin Jeesusta. Muuta totuutta ei ole. Eikö vaan?

        Jeesus on TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ.
        On muitakin totuuksia, mutta Hän on lopullinen Totuus.


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Ei heillä sitä olekkaan, miksi sitten mainiat, mutta Jeesus sanoo sen muutaman kerran, josta yksi kuuluu näin;Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Vahvistus Vanhassa Testamentissa; Dan 7;14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

        Milloin olet käynyt "Kissankulmalla"?

        Niin, miksi Hän sitten olisi sanonut ettei aikaa ja hetkeä tiedä muut kuin Isä, ei edes Poika? Miksi Jeesus olisi valehdellut kun hän on totuus? Mieti kahdesti Kesitas.


      • valtuuttajasuurempi
        Kesitas kirjoitti:

        Ei heillä sitä olekkaan, miksi sitten mainiat, mutta Jeesus sanoo sen muutaman kerran, josta yksi kuuluu näin;Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Vahvistus Vanhassa Testamentissa; Dan 7;14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

        Milloin olet käynyt "Kissankulmalla"?

        Viime peleissä Jumala on kaikkivaltias, höpäjä sinä mitä haluat.


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Niin, miksi Hän sitten olisi sanonut ettei aikaa ja hetkeä tiedä muut kuin Isä, ei edes Poika? Miksi Jeesus olisi valehdellut kun hän on totuus? Mieti kahdesti Kesitas.

        Ei minun tarvitse edes miettiä asiaa, se on selvä Hänelle, joka tuntee hermeneustiikan.
        Jeesus sai vallan vasta julistuksensa loppu- puolella, jonka jälkeen Hän sai vallan Isätään, ja kaikki tieto tuli Hänelle.

        Hänhän itse toteaa alkutekstissä;Edothe (isolla kirjaimella lauseen keskellä, on annettu) moi pasa eksúsia en úranó kai epi tés ges.

        Tässä on sanoma, Matteus 28; 18.

        "Viime peli" on aivan eri asia, siihen menee Jeesusken tulosta n 1000v. ja muutama kuukausi. Mieti, oletko vielä kuvioissa.


      • viim
        Kesitas kirjoitti:

        Ei heillä sitä olekkaan, miksi sitten mainiat, mutta Jeesus sanoo sen muutaman kerran, josta yksi kuuluu näin;Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Vahvistus Vanhassa Testamentissa; Dan 7;14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

        Milloin olet käynyt "Kissankulmalla"?

        Tuolloin Jeesus sai Valtakunnan Kuninkuuden ja jälleen Jumalan suvereenisuutta edustava hallitus oli tullut olemassaoloon Sidkian jälkeen. Jeesus oli odottanut tätä hetkeä Jumalan oikealla puolella. Hän oli tähän saakka hallinnut voideltuja opetuslapsiaan, nyt Hän hallitsi koko maailmaa, "hallitse vihollistesi keskellä", "mutta kansat vihastuivat ja tuli määräaika..."
        Saatana demoneineen heitettiin alas taivaasta, ei mitään asiaa enää sinne. maan sisäpiirissä hänelle on lyhyt aika ja hän purkaa vihaansa. Jeesuksen kuninkaallinen läsnäolo eli parousia oli alkanut ja Jeesus kertoi etukäteen merkkejä siitä. Se päättyisi suureen ahdistukseen ja sen loppuosaan Harmageniin.


      • viim

        Tämä oli Dan.7:14


      • viim kirjoitti:

        Tuolloin Jeesus sai Valtakunnan Kuninkuuden ja jälleen Jumalan suvereenisuutta edustava hallitus oli tullut olemassaoloon Sidkian jälkeen. Jeesus oli odottanut tätä hetkeä Jumalan oikealla puolella. Hän oli tähän saakka hallinnut voideltuja opetuslapsiaan, nyt Hän hallitsi koko maailmaa, "hallitse vihollistesi keskellä", "mutta kansat vihastuivat ja tuli määräaika..."
        Saatana demoneineen heitettiin alas taivaasta, ei mitään asiaa enää sinne. maan sisäpiirissä hänelle on lyhyt aika ja hän purkaa vihaansa. Jeesuksen kuninkaallinen läsnäolo eli parousia oli alkanut ja Jeesus kertoi etukäteen merkkejä siitä. Se päättyisi suureen ahdistukseen ja sen loppuosaan Harmageniin.

        Todellisuudessa Jeesus kirkastui noustessaan Taivaaseen, mutta vallan Hän sai aikaisemmin, julistuskautensa lopulla.

        En nosta Sidkiaa kovinkaan korkealle, kyseisessä asiayhteydessä. Hänen lisäkseen oli paljon vaikutusvaltaisempia kuninkaita, jotka pitivät jopa koko Israelin Jumalan ohjeissa.

        Sidkia oli kylläkin Nebukadnessar kakkosen suosikkipoika, mutta Jeesus ei elänyt vielä silloin Isän oikealla puolella, eikä ollut kirkastettu.

        Saatana ja Hänen esikuntansa heitettiin maahan, ja osa olikin jo valmiina täällä, josta parhaiten kuvaa Jobin kirja. Tietyllä tavalla Hän sai valtaa, mutta vain sen verran, kun kukin ihminen sitä hänelle antaa. Jumalan osuus oli ja on se, että Hän voi lopettaa saatanan pelleilyn milloin haluaa, mutta Hän koettelee ihmisiä.

        Aikaa on ollut noin pari tuhatta vuotta.

        Tuo mainitsemasi konteksti, lyhyt aika tulee vasta milleniumin jälkeen, eli sinne on aikaa minimissään 1000 vuotta.

        >>Se päättyisi suureen ahdistukseen ja sen loppuosaan Harmageniin.** Hän ei osallistu suureen ahdistukseen, vaan tempaa sitä ennen omansa, mutta n 7 vuoden päästä on läsnä, ja voittaa Harmakedonin taistelun.


      • viim

        Ei tässä ole vaikutusvallasta kyse, vaan siitä, että kun Jerusalem vietiin pakkosiirtolaisuuteen, niin Daavidin suvun viimeinen kuningas Sidkia, lopetti Jumalaa edustavan hallituksen olemassaolon. Kun he palasivat pakkosiirtolaisuudesta, ei Jerusalemissa hallinnut Daavidin suvun kuningas. Ajatteletko inhimillisesti, siinä mennään metsään.
        Hesekiel 21:25-27
        "25. Ja sinä saastutettu, jumalaton, sinä Israelin ruhtinas, jonka päivä on silloin tullut, kun syntivelka on loppumäärässään!
        26. Näin sanoo Herra, Herra: Ota pois käärelakki, nosta pois kruunu.
        27. Tämä ei jää tällensä: alhainen korotetaan, korkea alennetaan. Raunioiksi, raunioiksi, raunioiksi minä panen tämän; eikä tästä ole jäävä mitään, kunnes tulee hän, jolla on oikeus, ja minä annan sen hänelle."

        Jolla on oikeus on Jeesus Kristus Daavidin Poika.
        Kun Hänelle annettiin Valtakunnan Kuninkuus, niin Dan.7:14 täyttyi ja alkoi lopun aika maailmalle. Tietenkin taivaassa Jeesus kruunattiin Valtakunnan Kuninkaaksi.

        En nyt puutu muuhun.


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Ei minun tarvitse edes miettiä asiaa, se on selvä Hänelle, joka tuntee hermeneustiikan.
        Jeesus sai vallan vasta julistuksensa loppu- puolella, jonka jälkeen Hän sai vallan Isätään, ja kaikki tieto tuli Hänelle.

        Hänhän itse toteaa alkutekstissä;Edothe (isolla kirjaimella lauseen keskellä, on annettu) moi pasa eksúsia en úranó kai epi tés ges.

        Tässä on sanoma, Matteus 28; 18.

        "Viime peli" on aivan eri asia, siihen menee Jeesusken tulosta n 1000v. ja muutama kuukausi. Mieti, oletko vielä kuvioissa.

        Ei täällä teoriat auta Kesitas, ollaan molemmat tuomarin edessä, sitten se selviää.


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Ei minun tarvitse edes miettiä asiaa, se on selvä Hänelle, joka tuntee hermeneustiikan.
        Jeesus sai vallan vasta julistuksensa loppu- puolella, jonka jälkeen Hän sai vallan Isätään, ja kaikki tieto tuli Hänelle.

        Hänhän itse toteaa alkutekstissä;Edothe (isolla kirjaimella lauseen keskellä, on annettu) moi pasa eksúsia en úranó kai epi tés ges.

        Tässä on sanoma, Matteus 28; 18.

        "Viime peli" on aivan eri asia, siihen menee Jeesusken tulosta n 1000v. ja muutama kuukausi. Mieti, oletko vielä kuvioissa.

        Ei minun tarvitse pohtia mitään, Jeesus tuntee minut, ja minä hänet.


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Ei täällä teoriat auta Kesitas, ollaan molemmat tuomarin edessä, sitten se selviää.

        Ei, mutta ei auta myöskään tietämättömyys teologiasta, vailla Jeesus uskoa.


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Ei minun tarvitse pohtia mitään, Jeesus tuntee minut, ja minä hänet.

        Joten älä pohdi.


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Joten älä pohdi.

        Jeesus sanoi, totuus tekee teidät vapaiksi. Totta, ei minun tarvitse pohtia mitään, uskon häneen ja neuvot tulee ylhäältä.


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Ei, mutta ei auta myöskään tietämättömyys teologiasta, vailla Jeesus uskoa.

        Teologia tarkoittaa jumaluusoppia, kukas se sellaista tarvitsee. No, ehkä leipäpapit ja uskonnot.


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Jeesus sanoi, totuus tekee teidät vapaiksi. Totta, ei minun tarvitse pohtia mitään, uskon häneen ja neuvot tulee ylhäältä.

        Missä kohti, Hän niin sanoi?


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Teologia tarkoittaa jumaluusoppia, kukas se sellaista tarvitsee. No, ehkä leipäpapit ja uskonnot.

        Pitää mentellä, kuten Jeesus kehottaa;

        Matt. 22:29
        Jeesus vastasi heille: "Te kuljette eksyksissä, koska ette tunne pyhiä kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

        Mark. 12:24
        Jeesus vastasi heille: "Te kuljette eksyksissä, ja mistä syystä? Koska ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

        Joh. 5:39
        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Missä kohti, Hän niin sanoi?

        Joh.8. 31-32.


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Joh.8. 31-32.

        Kyllä, juuri näin,,, meikäläisille.
        31 Niille juutalaisille, JOTKA NYT USKOVAT HÄNEEN, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.
        32 Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita.


      • pakanat.tiehensäkö

        Kyllä sinä sitten osaat pelata näiden juutalaisten kanssa. Vai ei koske muita?


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Kyllä, juuri näin,,, meikäläisille.
        31 Niille juutalaisille, JOTKA NYT USKOVAT HÄNEEN, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.
        32 Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita.

        Kai se Jeesus puhui aina juutalaisille koska ei poistunut Israelista. Eli sanat, joka uskoo minuun on tarkoitettu kaikille. Ja usko totuuteen vapauttaa ihmisen kun opetus tulee Pyhän Hengen kautta. Siis vapautta ilman ihmisikeitä ja uskonnon taakkoja.


      • Tietotuusjaelämä kirjoitti:

        Kai se Jeesus puhui aina juutalaisille koska ei poistunut Israelista. Eli sanat, joka uskoo minuun on tarkoitettu kaikille. Ja usko totuuteen vapauttaa ihmisen kun opetus tulee Pyhän Hengen kautta. Siis vapautta ilman ihmisikeitä ja uskonnon taakkoja.

        Poistui. Hän oli vanhempiensa kanssa useita vuosia Keisarin vihaa paossa Egyptissä.

        Se mitä Hän sanoi, oli silloin tarkoitettu Israelille ja Juudealle, sillä Hän itse sanoi näin. Matt. 15:24
        Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

        Isä oli lähettänyt Hänen vain diasporassa olevia israelilaisia varten.
        Toisaalta, kun Hän sai kaiken vallan, Hän laajensi itse omaa aluettaan; Matt 28;
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        >>Eli sanat, joka uskoo minuun on tarkoitettu kaikille. Ja usko totuuteen vapauttaa ihmisen kun opetus tulee Pyhän Hengen kautta. Siis vapautta ilman ihmisikeitä ja uskonnon taakkoja.** Juuri näin, Amen.


      • gadasmer
        Kesitas kirjoitti:

        Ei minun tarvitse edes miettiä asiaa, se on selvä Hänelle, joka tuntee hermeneustiikan.
        Jeesus sai vallan vasta julistuksensa loppu- puolella, jonka jälkeen Hän sai vallan Isätään, ja kaikki tieto tuli Hänelle.

        Hänhän itse toteaa alkutekstissä;Edothe (isolla kirjaimella lauseen keskellä, on annettu) moi pasa eksúsia en úranó kai epi tés ges.

        Tässä on sanoma, Matteus 28; 18.

        "Viime peli" on aivan eri asia, siihen menee Jeesusken tulosta n 1000v. ja muutama kuukausi. Mieti, oletko vielä kuvioissa.

        entäs jos tuntee vain fenomenoslogian?


      • gadasmer kirjoitti:

        entäs jos tuntee vain fenomenoslogian?

        Siinä tutkimuksessa ei ole pelastusta, kokemusta ainoastaan.


      • Herätyys

        Niin siksi pitää olle joka hetki valmiina, puhtaan tahrattomana Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavassa Krist. yhteydessä / yhtenäisyydessa ja siinä samattomassa yhteistyössä jokaista Kristuksen Jeesuksen omaa myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydesäa elävästi ja toimivasti / "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla elävästi ja toimivasti / vaikuttaen. Näin em. Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi / ylös ottoon valmistautuen / valmiudessa.

        Että nyt "maailmalle valkeudeksi soidut palamaan / ja maalle suokasi" riittävästi / tuntuvasti vaikuttamaan, ja liikkeelle yhdeksi jesenistökseen / morsian seurakunta yhteyteen, Raamatun UT opostolisen seurakunta opin ja ohjeiden mukaisesti yhdeksi, paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuisesti yhdeksi jäsenistöksi, apostoliset seurakunat / Jumalan VALTAkunta yhteys / yhtenäisyys verkostoksi, yhteyteen ja yhteisyöhön järjestyviksi / yhdistyviksi.

        Näin em. Valmistautumaan, mars!

        Täältähän sen voi parhaiten aloittaa.

        Jos vain löytyy tälle em. Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tielle lähtemään haluavia.

        Asiallinen ja rakentava keskustelu tästä alkakoon. Mitä kenelläkin asiasta sanottavaa / annettavaa tai kysyttävää.

        Jeesuksen nimessä... kehoitukseksi. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteisyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.


    • aikapahapaikka

      milloinkas veeällien etsikkoaika loppuu, onko siitä merkekjä!?

      kymmeniä vuosia on Jumala sietänyt kaikkea kauheutta ja odottanut parannusta ja julkista selvitystä pieleenmenoista mutta ei vaan näy ei kuulu mistähän sellainen kertoo onko tietoa?

      • Varsinainen etsikkoaika on Suomessakin päättynyt. Herätysten painopiste on siirtynyt Euroopan ulkopuolelle.


      • TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Varsinainen etsikkoaika on Suomessakin päättynyt. Herätysten painopiste on siirtynyt Euroopan ulkopuolelle.

        Laita nyt hyvä ihminen kohtai Raamatusta, missä etsikkoajasta kerrotaan?


      • TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Varsinainen etsikkoaika on Suomessakin päättynyt. Herätysten painopiste on siirtynyt Euroopan ulkopuolelle.

        Siis sinne pimeään afrikkaan, jossa vielä noitia poltetaan?

        Ihan huippuhienoa sanoo uskonharhainen.


      • TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Varsinainen etsikkoaika on Suomessakin päättynyt. Herätysten painopiste on siirtynyt Euroopan ulkopuolelle.

        Miksi et voi vastata, missä Raamatussa esiintyy Israelin ja Suomen etsikkoaika.
        Olet kyllä ihme souvari.


      • neilikoita
        Kesitas kirjoitti:

        Miksi et voi vastata, missä Raamatussa esiintyy Israelin ja Suomen etsikkoaika.
        Olet kyllä ihme souvari.

        Sinä olet souvari ja harhauttaja. Lue Luuk. 19.


      • neilikoita kirjoitti:

        Sinä olet souvari ja harhauttaja. Lue Luuk. 19.

        Mikä Sinä ole puolustamaan tuota "pelleä", joka kirjoittaa kuten 7 vuotias tyttö, mutta ei pysty perustelemaan muuta kun anuksensa pyyhkimisen.
        Mitä ihmettä siinä, jos Sakkeus tekee parannuksen, joten et Sinäkään pysty perustelemaan mitään.
        Sakkeuksen jutussa on kongettinen osoitus siitä, kun Jumala vetää ihmisiä Jeesuksen puoleen, ei itsensä.


    • OlaviVeli

      Muuta nimimerkiksi Sylttykanava. Kuvaa paremmin kuinka eksyksissä olette.

    • Pavepaavali

      Aloittaja vakuuttaa olevansa Raamattua ja Jeesusta tietävämpi profeetta.
      Uskokoon tuota ken haluaa.
      Minusta tuo on heikkopäisen jutustelua.

      • Tyypillistä Hänelle, mutta vailla vastuksia sekä vastuuta.


    • Pohjois-Euroopassa on Vihan ajan elkeitä, niin kertoi profeetta Elia Hoorebin vuorella joulun aikoihin.

      Kesitas on ollut siinä tekijänä Oulun seudulla.

      • Missä kirjoitti? Laita paikka ja vastaa edellisiinkin, äläkä aseta minua mukaan Raamatun teksteihin.
        Muista vastata, jos osaat omiin juttuihisi, tai häivy palstalta häiriköimästä.


      • mitäihmeenhöpöjä

        no voi hyvänen aika millaista ropaskaa !


      • häivy
        Kesitas kirjoitti:

        Missä kirjoitti? Laita paikka ja vastaa edellisiinkin, äläkä aseta minua mukaan Raamatun teksteihin.
        Muista vastata, jos osaat omiin juttuihisi, tai häivy palstalta häiriköimästä.

        Koskee myös sinua.


      • Vl-rules
        häivy kirjoitti:

        Koskee myös sinua.

        Kesitaksella ja tuolla hutsulla ei ole mitään yhtäläisyyttä. Kes perustelee Raamatulla, tyttö pelkillä VL saarnaajien soopalla.


    • Historiatoistaaitseään

      Ovatko tähtikanavalaiset pohtineet omissa keskusteluissaan uskonnon ja politiikan sekoittamista? Mitä pahaa siitä voi seurata?

      • Elävä usko ohjaa päätöksiä niin politiikassa kuin muissakin elämän valinnoissa.


      • Vl-rules
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Elävä usko ohjaa päätöksiä niin politiikassa kuin muissakin elämän valinnoissa.

        Politiikka on SRK;n katekismus.


      • Vl-rules kirjoitti:

        Politiikka on SRK;n katekismus.

        Sinussa ja Kesitaksessa ei Hengen hedelmiä näy. Niistä tunnistaa uskovaisen ihmisen.


      • halooavaasilmäsjo
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Elävä usko ohjaa päätöksiä niin politiikassa kuin muissakin elämän valinnoissa.

        Tarkoitatko hoitokokouksiakin Hengen ohjanneen!?

        ja synnytyspakkoa ja paljon muuta huuhaata miten on?


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Sinussa ja Kesitaksessa ei Hengen hedelmiä näy. Niistä tunnistaa uskovaisen ihmisen.

        Siinä, että he vastaavat sanomisensa, kuten miten oli ne etsikkoajat.
        Toinen on se, etteivät naikkaudu, vaikka "kynä on tylsä".


      • valinta
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Elävä usko ohjaa päätöksiä niin politiikassa kuin muissakin elämän valinnoissa.

        Ettei valitse korvakoruja.


    • Etsaus

      Tämmöseen kun törmää: "Toinen on se, etteivät naikkaudu, vaikka "kynä on tylsä"
      niin mitä tarkottaa ja kuka kirjoittaa?

      • kissankulmalta

        Pahuutta täynnä oleva vapaakirkon pastori Kempeleestä.


    • tupuna10

      tässäpä sitä ollaan. pelkkä Jumala ei auta pelastumaan helvetiltä. Meidän ihmisten syntien sovittajaksi tuli Jeesus ja Hän on ennenkaikkea ihmisten Jumala. Vain Hänen kauttaan me ihmiset pelastumme.Jumala on Tuomari ja Hänen edessään me eräänä päivänä jokainen seisomme. Jos meidän vierellä siellä tuomiolla ei Jeesus seisokaan, niin kamala on lopullinen paikka.

      • Tarpee

        Näytäppä wikipedia asiasta tähän ku nuin varmana oot? Eikä kelpaa nyt mikään raamatun teksti tähän vaan ihan oikea tieto!


      • Jumalako tuomari. Hän tuomitsee vain kansat ja ryhmät, jotka vaikeuttavat Israelin elämää, mutta ei tuomitse ihmisiä.

        Jeesus itse sen kertoo;Joh. 5:22
        Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
        23 jotta kaikki kunnioittaisivat Poikaa niin kuin he kunnioittavat Isää. Se, joka ei kunnioita Poikaa, ei kunnioita myöskään Isää, joka on hänet lähettänyt


      • Tietotuusjaelämä

        Jeesus on edelleenkin Jumalan Poika, ei Jumala vaikka käyttääkin Isältä saatua valtaa.


      • vvl

        Tätä Kesitas ei ymmärrä.


      • vvl

        Voiko olla kaksi Kaikkivaltiasta yhtä aikaa, tai voidaanko Kaikkivaltiutta siirrellä?
        Salomo sanoi Jumalasta muistaakseni, että "taivasten taivaisiin (siis aineelliseen maailmankaikkeuteen) Sinä et mahdu, kuinka sitten tähän minun rakentamaani temppeliin" tai vastaava ajatus. Ja Jumala itse sanoo, että maa on Hänen jalkainsa astinlauta. Niin nyt Kesitas sanoo, että Hän tulisi Jerusalemiin hallitsemaan millenniumin jälkeen, ihmisenäkö en tiedä, omana henki Persoonanaan hän ei voisi. Koko maapallo räjähtäisi.


      • vvl kirjoitti:

        Voiko olla kaksi Kaikkivaltiasta yhtä aikaa, tai voidaanko Kaikkivaltiutta siirrellä?
        Salomo sanoi Jumalasta muistaakseni, että "taivasten taivaisiin (siis aineelliseen maailmankaikkeuteen) Sinä et mahdu, kuinka sitten tähän minun rakentamaani temppeliin" tai vastaava ajatus. Ja Jumala itse sanoo, että maa on Hänen jalkainsa astinlauta. Niin nyt Kesitas sanoo, että Hän tulisi Jerusalemiin hallitsemaan millenniumin jälkeen, ihmisenäkö en tiedä, omana henki Persoonanaan hän ei voisi. Koko maapallo räjähtäisi.

        Kyllä Hän tulee samassa persoonassa, missä lähtikin täältä, samassa, joka esiintyi Moosekselle Hoorebissa.

        Minä sanon sen, mikä Raamatussa on ja se parhaiden selviää Ilmestyskirjassa, joka ei ilmoita mitään räjähdystä, sillä Hän on meidän keskellämme, ja ihmiset ihmettelevät juuri sitä.

        Ilm 21;3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
        4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."

        Ei tarvitse tulkita, kunhan lukee; "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. (Tämä on se Jumalan Valtakunta, eikä mikään muu järjestö.
        Sitten Johannes toteaa; Jumala itse on heidän luonaan.

        Samalla toteutuu Paratiisin perusajatus; hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen
        Vanhaa ei enään muisteta, eikä kuolemaa enään ole.

        Hän ei ole Henki, koska Hänet voi nähdä, kuten alussa, Genesis 3;9
        Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: "Missä sinä olet?"
        10 Mies vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin."
        11 Herra Jumala kysyi: "Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"

        Hän siis käveli ja eli kuten ihminen.


      • vvl kirjoitti:

        Tätä Kesitas ei ymmärrä.

        Eikö?
        Miten Sinä ymmärrät Raamatun Sanaa;

        Joh. 1:1
        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala
        Jeesuksen nimihän oli enen ihmiseksi tuloa Sana.


      • Tietototuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Eikö?
        Miten Sinä ymmärrät Raamatun Sanaa;

        Joh. 1:1
        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala
        Jeesuksen nimihän oli enen ihmiseksi tuloa Sana.

        Sana on Isän sana ei Poika. Jokainen sana jonka Jeesus julisti tuli Isältä. Sana on siis Isä Jumalan sana.


      • Tietototuusjaelämä kirjoitti:

        Sana on Isän sana ei Poika. Jokainen sana jonka Jeesus julisti tuli Isältä. Sana on siis Isä Jumalan sana.

        Olet väärässä.

        Asiaa auttaa ymmärtämään vielä Jeesuksen persoona. Raamattu nimittää Jeesusta Sanaksi (logos). Tämä näkyvä Sana on Jumala, mutta tuli ihmiseksi täyttääkseen tehtävänsä. "...hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa" (Room. 1:3,4).


      • Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

        Olet väärässä.

        Asiaa auttaa ymmärtämään vielä Jeesuksen persoona. Raamattu nimittää Jeesusta Sanaksi (logos). Tämä näkyvä Sana on Jumala, mutta tuli ihmiseksi täyttääkseen tehtävänsä. "...hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa" (Room. 1:3,4).

        En kinastele uskonnollisista käsityksestä. Jeesus itse ilmoitti olevansa Jumalan Poika ja minä uskon mitä totuus sanoi.


      • ssj
        Kesitas kirjoitti:

        Olet väärässä.

        Asiaa auttaa ymmärtämään vielä Jeesuksen persoona. Raamattu nimittää Jeesusta Sanaksi (logos). Tämä näkyvä Sana on Jumala, mutta tuli ihmiseksi täyttääkseen tehtävänsä. "...hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa" (Room. 1:3,4).

        Jeesus on Jumalan ainokainen Poika ja Hänen nimensä Sana viittaa siihen, että Hän toimi Isänsä puhemiehenä, ja välitti Jumalan ohjausta muille enkeleille ja Hän oli Isänsä rinnalla kaikkien näiden muiden luomusten luomisessa. Hän oli se enkeli, joka johti Israelin pois Egyptistä ja ohjasi heitä erämaassa ja antoi heille muun muassa kalliosta vettä.
        Vihdoinkin Kesitas tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, todistamalla Room.1:3,4 "joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa"


      • ssj kirjoitti:

        Jeesus on Jumalan ainokainen Poika ja Hänen nimensä Sana viittaa siihen, että Hän toimi Isänsä puhemiehenä, ja välitti Jumalan ohjausta muille enkeleille ja Hän oli Isänsä rinnalla kaikkien näiden muiden luomusten luomisessa. Hän oli se enkeli, joka johti Israelin pois Egyptistä ja ohjasi heitä erämaassa ja antoi heille muun muassa kalliosta vettä.
        Vihdoinkin Kesitas tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, todistamalla Room.1:3,4 "joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa"

        Olen aina vakuuttanut, että jeesus on Jumalan Poika? Miksi et tutustu kirjoituksiini?
        Missä enkeli antoivat vettä kailliosta.
        Lue 2 moos 17;4 Silloin Mooses rukoili apua Herralta ja sanoi: "Mitä minun pitää tehdä tälle kansalle? Kohta he jo varmaan kivittävät minut!" 5 Herra sanoi: "Lähde kulkemaan muiden edellä ja ota mukaasi muutamia Israelin vanhimmista. Ja kun lähdet, ota sauvasi, jolla löit Niilin vettä. 6 Minä olen sinua vastassa kalliolla Horebin luona. Lyö kallioon, niin siitä alkaa juosta vettä ja kansa saa juodakseen." Mooses teki niin Israelin vanhimpien nähden.
        Jumala auttoi, ei enkeli.


      • ssj

        1.Korinttilaisille 10:
        "3. ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4. ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus."
        Paavali kertoo suoraan mitä nämä edustivat kristityille: manna ja kallion vesi.
        Kristus heitä ohjasi erämaan halki Luvattuun Maahan.


    • vvl

      Ei oikein voi mitään, kyllähän Raamatusta on jakeita, mutta selitykset ovat sellaiset, että...
      Sen verran, että Jumalan Valtakuntaan kuuluu Kuningas Jeesus Kristus ja Uusi Jerusalem eli morsian, jonka muodostavat 144000 Jumalan maasta valitsemaa Jeesuksen voideltua ja sinetöityä opetuslasta. He ovat maan uusi hallitus ja hallitsevat tuhannen vuotta. Se missä muodossa he palvelevat sen jälkeen, kun ennallistustyö maassa on suoritettu, emme tässä vaiheessa tiedä. Heidän kiinnostuksen kohteensa on maan päällä olevien asioiden ennallistaminen Jumalan tahdon mukaiseksi, mutta heidän asuinpaikkansa on taivaassa, josta he eivät kirjaimellisesti tule maan päälle.
      Ilmestys 14:
      "1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
      2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
      3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
      Karitsa on Jeesus Kristus kuninkaallisessa vallassaan (Johannes 1:29; Ilmestys 22:3). Siioninvuori puolestaan kuvaa taivasta (Heprealaisille 12:22). Hallintopaikkansa mukaisesti Jumalan valtakuntaa sanotaan myös ”taivasten valtakunnaksi” (Luukas 8:10; Matteus 13:11).

      Maan päällä heitä edustavat ruhtinaat, jotka Jeesus nimittää (jotka mainitaan muun muassa Psalmien kirjassa).
      Psalmit 45:
      "17. Sinun poikasi tulkoot sinun isiesi sijaan; aseta heidät ruhtinaiksi kaikkeen maahan."
      Voimme luottaa siihen, että he toteuttavat hänen käskynsä uskollisesti.
      Jumalan valtakunnalla on siis luotettavia edustajia maan päällä.

      Enempää en nyt tähän kommentoi.

    • PaljonKansaa

      "............jonka muodostavat 144000 Jumalan maasta valitsemaa Jeesuksen voideltua ja sinetöityä opetuslasta........" ?

      Ilm. kirjan "144000" ( Isrealin Jumalalle uskollisten jäännös?) Israelin lasten sukukunnista , ei pakanoista esim. Suomalaisista Ilm. 7:2. "..Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, 3. ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan". 4. Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista: ............................ 9. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään, 10. ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta.."

      Ilm. kirjan "144000" ( Israelin Jumalalle uskollisten jäännös? Room.11.) jotka yhdessä näiden muiden " suuri joukko " kanssa Ilm.7:9. "..Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä." muodostavat "Jumalan Israelin" . Myös juutalaiselle on sama pelastustie kuin pakanallakin ihmiseen katsomatta Room.11:.32. "Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi..." Siis armahtaisi niitä jotka kuulevat ja uskovat evankeliumin. Gal. 3:22. "..Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat. .." (Uskovat evankeliumin ja ojentautuvat sen mukaan )

      Room.2: 28.".. Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu; 29. vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta...." Gal.6:15. "..Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus. 16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!.." 1.Piet.2: 9. "...Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa; 10. te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut"..." ( "..10. te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa",.." Siis elävääs uskossa olevat pakanakristityt )


      Johanneksen aikaan jokaisella Jeesuksen Kristuksen seuraajalla oli "voitelu". Johannes varoittaa valheen opettajista jotka kielsivät se , että Jeesus Kristus on Jumalan Poika. Johannes sanoo etteivät he ole kenenkään näiden "Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan kieltäjien opetuksen tarpeessa. vaan heidän tuli pysyä siinä mitä olivat apostolilta alunperin oppineet. Johannes nimitti näitä valheen opettajia "antikristuksiksi "", jotka kieltävät Isän ja Pojan.

      1.Joh. 2:18.".. Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. 19. Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.

      20. Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto. 21. En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta. 22. Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. 23. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.

      24. Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä. 25. Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä. 26. Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. 27. Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä..." (Lue 1.Joh.2:18.-29.)

    • veeälparkoja

      ...tähtikanava... mitä liikkuu jonkun pääsä joka valitsee tuollaisen nimimerkin !!?

    • UskoTaiElä

      Meilläkin asustaa yksi isä ja kolme ihmisen poikaa. Merkkejäkin jää vaikka yritetään kyllä pitää paikat siistinä.
      Mitä raamattuun tulee niin: HANKKIKAA PAREMPAA LUKEMISTA! Ette saa sen sepustuksista selvää itsekään.

    • LopunAlku

      Vl-seuralähetysten määrä eri viestikanavilla on saavuttamassa huippunsa. Kohta mennään loppua kohti silläkin saralla.

    • 12222

      Nostetaanpas tätä ketjua ylös, lopun ajat ovat käsillä.

    • aikojenmerkit

      Ihan vasta meille tuli valittavaksi, kannatammeko vai vastustammeko eutanasia-hanketta tai homojen adoptio-oikeutta. Tällöin me saatiin äänestää joko sellaista, joka ei näitä aja tai sitten näitä ajavaa. Meille annettiin mahdollisuus. Mutta monilla oli se, että se, joka näitä ajoi, olikin muuten mieluinen joko ihmisenä tai puolue oli mieluinen. Että se ajoi sitten joillakuilla edelle tuon uskomisen asian, sillä eihän Jumala ole missään sanonut, etteikö rankaisisi tällaisia. Päin vastoin esimerkkinä on Raamatussa annettu Sodoma ja Gomorra, että tulta ja tulikiveä antoi niitten kaupunkien päälle sataa. Mutta lopun aikoina on se 10 neitseen vertaus.

    • joohei

      Onhan noi selvät merkit siitä että vuosi on lopuillaan.

    • eitiä

      mutta mistä saadaan ne neitseet näinä aikoina?

      • voivoivoi

        Onko ne kaikki Baalin tyttäriä sitten?
        Niiden piti antaa neitsyytensä Baalille (Baalin temppelin papille) ja syntynyt lapsi piti antaa myös Baalille eli tuleen Moolokille. Patsas oli iso ja suussa paloi tuli ja vauva heitettiin sinne.
        Ja rummut soivat.
        Jotain näin julmaa on tullut luettua jostain.
        No nyt on kiire antaa neitsyys jo vähintään 16 vuotiaana ja kai ennen sitäkin ja hedelmöitynyt vauva abortoidaan oikein lain suojassa ja peitossa ja heitetään roskikseen. Kauheaa sanoakin, mutta jos on joku joka voi lohduttaa, että näin ei ole.


    • jännää_

      Mä näin just aika oudon näyn ku peiliin kattoin ni näin sieltä ihmisen joka pitäs olla periaattessa jo kuollut,En tiiää liittyykö tää sitte lopun aikoihin tää mun näky.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe