mökkivuokraus sivusto

jeijei56

Kokemuksia mökkivuokraus sivustoista. Mietin mökkini laittamista vuokrakäyttöön. Mikä sivusto on toiminut mielestänne hyvin?
Lomarenkaan provisio taitaa olla omaa luokkaansa, joten hinta nousisi liiankin korkeaksi.
nettimökki, mokkihaku, mökit ym mitä näitä nyt on. Mikä jakauma suomalaisten ja ulkomaalaisten vuokrauksissa?

26

6796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen

      Kannattaa miettiä että kenelle sitä mökkinsä vuokraa. Niitä on kaikenlaisia huijareita liikkeellä.

    • Mökkivuokraus

      Laitoin mökkini vuokrailmoituksen tori.fi. Hyvin on toiminut. Ilmoitukseen kannattaa loppuun laittaa, mikä on peruuttamisaika. Eli varaus on sitova tietyn ajan jälkeen. Minulla se oli, vain viikko. Eli piti peruutta vähintään viikkoa ennen tuloa, jos ei perunut, niin vuokra oli kokonaan maksettava.
      Olin itse aina vastassa vuokralaisia, eli näin kenelle olin vuokraamassa. Mökkiin kannattaa tehdä kansio käyttöohjeista ja säännöistä. Kehottaa se lukemaan. Näillä menin ja hyvin meni.
      Pari henkilöä perui tulonsa, josta jäi varausmaksu meille, koska peruutus tehtiin 2 viikkoa aiemmin. Toinen perui viikon sisällä, joten maksu koko ajalta. He anovat matkavakuutuksesta pois, mitä saivat.

    • liisare

      Meillä on juur lomarenkaan kautta vuokralla... kallis mutta ainakin luotettavat vuokraajat. Nykyään on se peruutusturvakin mitä ei muualta saa

    • TakesMoneytoMakeMoney

      Lomarenkaan kautta vuokraus maksaa kyllä itsensä takaisin markkinoinnissa ja näkyvyydessä kuin myös luotettavuudessa = mökin käyttöasteena. Tori.fi:n ja vastaavien kautta voi muka-säästää kuluissa, mutta jos potentiaaliset asiakkaat eivät ensinkään mökkiä "nuhjuiselta" sivustolta löydä helposti ja/tai eivät uskalla vuokrata huijausten pelossa, niin silloinhan mökki ei myöskään tuota mitään.

      Lomarengasvuokraus toimii ainakin minulle hyvin "sijoita ja unohda" -tyyppisenä sijoituksena, kun en halua omaa aikaani ja vaivaani sijoittaa ryhtymällä enemmän tai vähemmän puolipäiväiseksi oto-mökkivuokraajaksi.

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt mökkihaku.fi sivustoa jo 4 vuoden ajan. Markkinoivat todella hyvin sosiaalisessa mediassa ja ulkomailla. Varauksia tulee tarpeeksi ja ehkä jopa liikaakin kun tämä ei ole kummiskaan bisnes itselle, koitan kattaa vaan kuluja ja kohtuullisella vuokraamisella mökkikin pysyy mukavasti kunnossa.

      • Anonyymi

        Me kanssa ostimme palvelupaketin mökkihausta viime syksynä. Hinta ja laatu on tässä kanavassa parasta vastinetta rahalle ja varauksiakin tulee. Suositukset täältä. T: Levinmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kanssa ostimme palvelupaketin mökkihausta viime syksynä. Hinta ja laatu on tässä kanavassa parasta vastinetta rahalle ja varauksiakin tulee. Suositukset täältä. T: Levinmies

        Mites nyt koronaikaan? Itellä mökki himoksella ja toinen levillä. Himos on loppuunmyyty lokakuuhun saakka. Tuota mökkihakua voisi kokeilla, tarjoavat nyt 24kk 199€ alv hinnalla


      • Anonyymi

        Itse en saanut ainuttakaan asiakasta tuon sivuston kautta , 1-2 yhteydenottoa tuli vaikka muutoin mökkini on suosittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en saanut ainuttakaan asiakasta tuon sivuston kautta , 1-2 yhteydenottoa tuli vaikka muutoin mökkini on suosittu

        Sama täällä. Yhtään kontaktia ei Mökkihaun kautta. Kaikki asiakkaat tulleet Nettimökin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en saanut ainuttakaan asiakasta tuon sivuston kautta , 1-2 yhteydenottoa tuli vaikka muutoin mökkini on suosittu

        Ei MÖKKIHAULLE! Se ei toimi lainkaan, ja sopimuksesta vaikea päästä eroon.


      • Anonyymi

        :) Näköjään täällä on yksi tyytymätön asiakas kahtena päivänä kirjoitellut kommentteja kaikkiin viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei MÖKKIHAULLE! Se ei toimi lainkaan, ja sopimuksesta vaikea päästä eroon.

        Sama juttu. Ei yhtään kyselyä ja vaikea saada yhteyttä asiakaspalveluun. Sp ei vastata ja puhelinnumerot eivät käytössä.


    • Anonyymi

      Nettimökin ilmoitushinta nousi 299 alv / vuosi. Vaihdoimme Mökkihakuun kun tarjosivat 199 alv/ 24 kuukautta. Uusi sivusto nähtävästi. Varauspyyntöjä tullut ihan hyvin Mökkihaustakin.

      • Anonyymi

        Minulla ollut 2 vuotta, eikä ainuttakaan kyselyä sen kautta. ja irtisanominenkin hankalaa.
        Minulle kaikki kyselyt tulee Nettimökistä. Se ainakin toimii mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut 2 vuotta, eikä ainuttakaan kyselyä sen kautta. ja irtisanominenkin hankalaa.
        Minulle kaikki kyselyt tulee Nettimökistä. Se ainakin toimii mulla.

        Sama mulla, 2 vuotta mökkihaun asiakkaana, ei yhtään varausta. Samaan aikaan nettimökin kautta noin 5 varausta kuukaudessa


    • Anonyymi

      Nettimokki.com -sivuston kautta on vuokrattu olemattomia mökkejä ja lisäksi kuka tahansa voi kirjoittaa arvosteluihin eli vaikka ei itse ole koskaan mökillä käynytkään. Näin jotkut mustamaalaavat muiden mökkejä ja kehuvat omaansa. Ei luotettavaa toimintaa.

      • Anonyymi

        Nettimökki on hinnoitellut itsensä pihalle jo alusta lähtien , siellä voisi olla moninkertaisesti mökkejä jos hinta olisi max puolet nykyisestä

        Tuo on ikävä jos voi kommentoida mökkiä anonyymisti .


      • Anonyymi

        Paskaa jauhat, ei voi arvostella kuka vaan Nettimökin mökkejä. Mökkihaku täyttä kusetusts


    • Anonyymi

      Meillä on Mökkihaku toiminut ihan hyvin. Halvempi kuin Nettimökki. Sopimus 24 kk ja määräaikainen.

      • Anonyymi

        Olin aiemmin vuosia Mökkihaku.fi.ssä ja toimi hyvin sanoin irti ja nyt liityin uudelleen ja entykkää ollenkaa on mennyt niin hankalaksi. Laskutus välitys jäänyt kokonaan pois eikä enää tule kännykkään varausilmoitusta.Enkä saanut tehtyä varausta edes tulostettua.


    • Anonyymi

      Sain yhden varauksen vuodessa Mökkihausta ja nyt en pääse eroon koska missasin sopparin pakkouusiutumisen muutamalla päivällä. Pääsin pakkoasiakkaaksi kun piti purkaa ehdottomasti koko soppari. Jo viime kesänä yritin, mutta saivat puhuttua ympäri etusivunostoillaan... Ja uutta hintaa eivät ilmoittaneet, nousikin reippaasti vielä. Turha mikä turha ja ei sovi viikkovuokraan näemmä, enemmän yrittäjille ja päivävuokraajille. Lisäksi asiakaspalvelussa hiukan "erikoinen" tapa ottaa **tut ja ***seet käyttöön ihan omatoimisesti viesteissä. Vuokra nousi kalenterissa lähinnä kaksinkertaiseksi, mitään järkiperäistä en tuohon saanut muuta kuin kehut kuinka kaikki muut osasivat käyttää :) Pakkokentissä olikin päivähinnat vaikka en päivävuokria edes hyväksy, sekoittaa sekin vuokralaisia. Säälittävää pakkorahastusta ja onneton sovellus. Ei uskoisi että nykypäivänä kenttä voi olla näin villi Suomessa, mutta aina oppii uutta. Kurja vaan että 180 emppua turhaan on nyt pakolla 426,76, lähes puolet tuon yhden vuokralaisen viikkovuokrasta... 2 vuodessa mahdollisesti, ehkä tänä kesänä ei tule sitä ainoatakaan. Viime kesänä palaute oli että hukkasivat koko sivuston, siis jouduin itse linkaamaan uusiksi heille.

      • Anonyymi

        Korjaus, alun 180 € muuttui 426,76. Pakolla, vähän kuin ilkkuivat että et kerinnyt aikoinaan perumaan. Nyt maksat sitte hölmö! No, mitäs olin. Tekstarilla ilmoittivat, ei siellä ollut uutta hintaa tai sopparin pakkojatkosta mainintaa, hyvä kun muistin että spedepalvelun itsellenin olin ottanut edes.


    • Anonyymi

      Onhan noita alustoja. Vinkkinä uusi vuokrauspalsta borf.fi. Kannattaa tutustua hinnoitteluun ja varausmaksun hyödyntämiseen. Ei tarvitse maksaa kiinteitä maksuja ja vuokrauskohtaiset kulutkin saa halutessaan tosi pieneksi. Ei ole sivustolla vielä isosti liikettä, mutta voisi olettaa, että jossain vaiheessa on.

    • Anonyymi

      Villa Hympölä
      Harhaanjohtavaa.
      Mökissä sisällä valvontakamera- ei yksityisyyttä 🫣😡
      Mökissä olevat sisustustuotteet pitää olla kaikkien käytössä esim koriste- esineet pitää suojata ei käsittelemättömiä puupintoja.
      Yksillä avaimilla ei oikein pärjää, jos avain unohtuu- ovet lukossa -, ei apuja jos näin käy.
      Jokaisesta asiasta laskutetaan erikseen.
      Ei miellyttävä kokemus. 😡

    • Anonyymi

      Nuorisoaste aikuisia mukana.
      Samlink osuus, rakkaus suhde liikaa muiden hammas tavaraa fyysinen mukana olo matkat joita alkoivat sähköposti syötöllä tehdä, passit Helökortti.
      Rakkaus suhde päivisin viro tekee nyt vain ulkomaille tavaraa lekaa jne ei pääsy mukaan siniset enkelit huumorilla

    • Anonyymi

      Mökkihaku.fi on aika lailla täydellinen petosfirma.
      Ensinnäkin näkyvyys aivan onnetonta ja yhtään varausta ei tullut 2 vuoden aikana sieltä!

      Ja sitten tämä pakko jatkokausi, jos et sähköpostilla peruuta tiettyyn päivään mennessä, niin jatkokausi tulee pakolla ja uhkaavat ulosotolla jos et maksa seuraavaa kautta!

      Eli täysin rahastusfirma, jonka taustat ovat hyvinkin epämääräiset! Kannattaa katsoa taustat!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe