Täällä 12v poika hyvinkäältä!
Olisiko suosituksia, voiko 12v/13v harrastaa airsoftia?
Voiko 12v...
6
169
Vastaukset
- Arsft-ohj
Airsoftaamiseen ei ole virallisisa ikärajoja, mutta monet voivat sanoa ikäSUOSITUKSEKSI 14/15 vaikkei mikään sääntö voi estää sinuakin osallistumasta. Alle 18 vuotiaat eivät voi ostaa airsoft-aseita, mutta kuka tahansa voi pitää sellaista hallussa.
- Papparuuna68v
Haluisiksä laittaa kätes mun sepalukseen?
- Iluvanor
Joo, vaikka heti!
Siis airsoft on hyvä harrastus tietenkin kelle vain, kuka on kiinnostunut siitä, pitää vain löytää hyvä paikka missä voi harrastusta harrastaa, ikä ei vaikuta harrastukseen, kuin että alle 18-vuotias ei voi ostaa airsoft asetta itse ja yleensä jopa ei edes kuulia...mutta muuten asia on hyvin myönteinen.
- Hmlsoftaaja
Jos kyyti sunnuntaisin onnistuu Hämeenlinnaan niin siellä on junnuille oma porukka.
Lisätietoa löytyy atom airsoftin sivuilta. - Anonyymi
Voi, kannattaa googletella ja ottaa selvää, seurojakin löytyy melkein joka paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844