Täällä 12v poika hyvinkäältä!
Olisiko suosituksia, voiko 12v/13v harrastaa airsoftia?
Voiko 12v...
6
157
Vastaukset
- Arsft-ohj
Airsoftaamiseen ei ole virallisisa ikärajoja, mutta monet voivat sanoa ikäSUOSITUKSEKSI 14/15 vaikkei mikään sääntö voi estää sinuakin osallistumasta. Alle 18 vuotiaat eivät voi ostaa airsoft-aseita, mutta kuka tahansa voi pitää sellaista hallussa.
- Papparuuna68v
Haluisiksä laittaa kätes mun sepalukseen?
- Iluvanor
Joo, vaikka heti!
Siis airsoft on hyvä harrastus tietenkin kelle vain, kuka on kiinnostunut siitä, pitää vain löytää hyvä paikka missä voi harrastusta harrastaa, ikä ei vaikuta harrastukseen, kuin että alle 18-vuotias ei voi ostaa airsoft asetta itse ja yleensä jopa ei edes kuulia...mutta muuten asia on hyvin myönteinen.
- Hmlsoftaaja
Jos kyyti sunnuntaisin onnistuu Hämeenlinnaan niin siellä on junnuille oma porukka.
Lisätietoa löytyy atom airsoftin sivuilta. - Anonyymi
Voi, kannattaa googletella ja ottaa selvää, seurojakin löytyy melkein joka paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030