Seksuaalivähemmistöt Sysmässä

Sysmä vaikuttaa sensuurin perusteella hyvin ahdasmieliseltä paikalta, miten ovat vähemmistöjen asiat siellä? Voiko poikapari kulkea ylpeästi käsi kädessä?
Ilmoita

10 Vastausta

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Voi, miksei vois. Löytyy täältä naisparejaki eikä mikää ongelma. Vai onko eriasia joillekkin?
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Joo ja sitte on sekaparit....
1
Ilmoita
homot hirteen lespot linnaan heterot kunniaan jumalakin loi aatamille naisen ja käski lisääntymään ja täyttämään maan !
Ilmoita
Jo Aatu tiesi aikanaan, miten niiden kanssa toimitaan.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Itte oon homo ja hyvin pyyhkii Sysmässä. Meidän "akan" paikka on hellan ja nyrkin välissä. Itte käyn huoraamassa Uotissa ja välillä Hartolan Martoissa, tiukkaa tavaraa löytyy. Ei oo vaikeeta lennättää mälliä näin homollakaan. Eli Sysmä on hyvä paikka homostella. Joskus kyllä vedän ihan käteenkin.
1
Ilmoita
Ei oo ihme jos väki vähenee sysmässä kun siellä toisiaan perseeseen vetelee hyi helvetti pallit vaan pois !!!
Ilmoita
Minun pikaystävä asuu Sysmässä.Ei meillä ole ollut mitää ikävää esim kaupassa käydessä.Poikaystväni on parikymppinen ja itse jo kuusissakymmenissä.Mutta rakkaus kukoistaa.Sysmä on kesällä ihana.Käyskennellä luonnossa ja vähän tehdä temppuja toisillemme.
1
Ilmoita
Joo, itte mäkin seitenkymppinen, mutta Sysmästä löytyy alle kakskymmpisisiä lajitovereita, joiden kanssa on ihanaa käydä luonnossa käsikädessä ja välillä vetää käsikäteen nesteiden lennätessä välillämme. Tule sinäkin, ihana urho, tänne rakkauden parasiitiin vetämään omaan, tai minun käteen, rakkautemme lubrikaattia, josta sitten nautimme yhdessä oraalisesti. Tullakseni luoksesi tarvitsen kuitenkin (varaton köyhä kun olen) junalippuun, Helsinki-Sysmä, pääasema, välille 1200€ varausmaksua varten. Tavataan sitten siinä Sysmän päärautatieaseman tuloportilla.
1
Ilmoita
Menkää homot wintturin peräkorpeen ja rassatkaa siellä toistenne undereitanne hyi helvetti !
1 VASTAUS:
Onkohan hänet homot hyljänny,kun tunnut tietävän miltä tuntuu,muista kuitenkin käydä pesulla niin ehkä kelpaat.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Seksuaalivähemmistöt Sysmässä

Sysmä vaikuttaa sensuurin perusteella hyvin ahdasmieliseltä paikalta, miten ovat vähemmistöjen asiat siellä? Voiko poikapari kulkea ylpeästi käsi kädessä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta