Oon 15 vuotias ja mulla alko menkat vuosi sitten, voitteko kertoo miten kertoisin mun äitille ku en vaan kehtaaa!!
Apuaaaa!!!
4
163
Vastaukset
- minullajoaikuinen
Olet sen ikäinen että, kyllä äiti varmasti tietää sinulla olevan jo kuukautiset. Voit vaikkapa joku päivä sanoa hänelle, että kun olet menossa ruokakauppaan voisitko ostaa minulle siteitä.. Tämä on vain esimerkki miten voit todeta tämän asian.
- Vierailija55
No itsellä alkoi toisi pieni vuoto muutama tippa kahtena yönä housuihin noin 3kk sitten ei ole tullut sen jälkeen vuotoa ollenkaan joten onkohan normaaalia kerroin heti äitille?
- mullajoaikuinen
Keho valmistuu kuukautisiin. Enin tulee pisara tai useamoikin ja sitten loppuu. Jonain päivänä tulee sitten enemmän. Vatsassa saattaa tuntua turvotusta , on ehkä vähän sekaisin , voi tulla vähän vuotoa. Ensimmäisenä vuotena kuukautiset ovat hyvinkin epäsäännölliset. Ei tule moneen kuukauteen ja taas tulee. Siiitä ne ajan kanssa lähtevät tulemmaan säännöllisesti.
- rohkeuttavain
Reippaasti kertomaan, äitisi tietää kyllä sinun olevan menkkaikäinen joten se on ihan luonnollinen juttu ja äitisi varmasti ilahtuu kun uskallat avautua hänelle asiasta. Ei siinä pitiäisi olla mitään hävettävää, mutta tiedän noloksi sitä itsensä tuntee. Se kuitenkin on jokaisen terveen naisen elämää, halusimme tai emme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037