Apuaaaa!!!

Apuakiitos

Oon 15 vuotias ja mulla alko menkat vuosi sitten, voitteko kertoo miten kertoisin mun äitille ku en vaan kehtaaa!!

4

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullajoaikuinen

Olet sen ikäinen että, kyllä äiti varmasti tietää sinulla olevan jo kuukautiset. Voit vaikkapa joku päivä sanoa hänelle, että kun olet menossa ruokakauppaan voisitko ostaa minulle siteitä.. Tämä on vain esimerkki miten voit todeta tämän asian.

• Vierailija55

No itsellä alkoi toisi pieni vuoto muutama tippa kahtena yönä housuihin noin 3kk sitten ei ole tullut sen jälkeen vuotoa ollenkaan joten onkohan normaaalia kerroin heti äitille?

• mullajoaikuinen

Keho valmistuu kuukautisiin. Enin tulee pisara tai useamoikin ja sitten loppuu. Jonain päivänä tulee sitten enemmän. Vatsassa saattaa tuntua turvotusta , on ehkä vähän sekaisin , voi tulla vähän vuotoa. Ensimmäisenä vuotena kuukautiset ovat hyvinkin epäsäännölliset. Ei tule moneen kuukauteen ja taas tulee. Siiitä ne ajan kanssa lähtevät tulemmaan säännöllisesti.

• rohkeuttavain

Reippaasti kertomaan, äitisi tietää kyllä sinun olevan menkkaikäinen joten se on ihan luonnollinen juttu ja äitisi varmasti ilahtuu kun uskallat avautua hänelle asiasta. Ei siinä pitiäisi olla mitään hävettävää, mutta tiedän noloksi sitä itsensä tuntee. Se kuitenkin on jokaisen terveen naisen elämää, halusimme tai emme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe