Moikka! Olen 16 vuotias tyttö ja olen pitkään jo miettinyt seksuaalisuuttani. Olen ajatellut seksuaalisuuttani jo 13 vuotiaasta lähtien. Olen tosiaan tyttö, mutta näytän pojalta osittain. Minulla on lyhyet hiukset, tyylini on peittävä sillä käytän isoja huppareita ja verkkareita. Vaatteet ostan aina miesten puolelta. Minä meikkaan kyllä aivan järkyttävän paljon. Meikkini on aina tosi näyttävä ja vahva ja käytän paljon väriä meikissä ja vaatteissa.
En tunne minkäänlaisia ihastuksen tunteita miespuolisiin. Jos olen ollut suhteessa pojan kanssa minua on aina alkanut ahdistaa tosi paljon. En tunne myöskään mitään vetoa naisia kohtaan. Eli en tunne miehiä enkä naisia kohtaan mitään. Mietin siitä syystä usein että olenko vain loppu elämän yksin vai mitä tässä tapahtuu. Tunnen vetoa samanlaisiin ihmisiin kuin minä. Eli ketkä erottuvat joukosta jotenkin. Tää mun kirjoittama teksti on aika huono kuvailemaan mitä tarkoitan mutta toivottavasti joku sais tästä asiasta kiinni mitä tarkoitan. Tulenko menee itteni kans naimisiin ;(
saanko ketään?! :(
3
358
Vastaukset 3
- EiOngelmaa__
Miten erotut joukosta?
Tyttöjä, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat löysiin huppareihin ja verkkareihin on sata tusinassa. Vielä enemmän on naisia ja tyttöjä lesbojen joukossa, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat vartalon peittäviin löysiin vaatteisiin ja omaavat hyvin lyhyet hiukset. Joten et tältä osin erotu ainakaan joukosta. Et ainakaan lesbojen joukosta.
Ei pahalla;)
Joten jos tunnet vetoa samanlaisiin tyttöihin kuin sinä niin ei varmasti sinulla ole mitään hätää. Päinvastoin. Löysiin, vartalon muodot peittäviin vaatteisiin pukeutuneita poikamaisia tyttöjä ja aikuisia naisia on paljon. Vähän turhankin paljon.
Ei siis mitään hätää sinulla;)- Hömpöttii
Ihana kuulla. Hätäilin siis ihan turhaa👏
- Anonyymi
Hei. Etsin miestä, jonka tavata. On suositeltavaa kirjoittaa täällä https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSeXiPjyj04L8bz8CGMOEctcbJkXsJ6kWlX_9dcT3Ox9kaZmew/viewform
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251935- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64520Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi299512- 12497
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9483Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406