saanko ketään?! :(

Höpöttäjä

Moikka! Olen 16 vuotias tyttö ja olen pitkään jo miettinyt seksuaalisuuttani. Olen ajatellut seksuaalisuuttani jo 13 vuotiaasta lähtien. Olen tosiaan tyttö, mutta näytän pojalta osittain. Minulla on lyhyet hiukset, tyylini on peittävä sillä käytän isoja huppareita ja verkkareita. Vaatteet ostan aina miesten puolelta. Minä meikkaan kyllä aivan järkyttävän paljon. Meikkini on aina tosi näyttävä ja vahva ja käytän paljon väriä meikissä ja vaatteissa.
En tunne minkäänlaisia ihastuksen tunteita miespuolisiin. Jos olen ollut suhteessa pojan kanssa minua on aina alkanut ahdistaa tosi paljon. En tunne myöskään mitään vetoa naisia kohtaan. Eli en tunne miehiä enkä naisia kohtaan mitään. Mietin siitä syystä usein että olenko vain loppu elämän yksin vai mitä tässä tapahtuu. Tunnen vetoa samanlaisiin ihmisiin kuin minä. Eli ketkä erottuvat joukosta jotenkin. Tää mun kirjoittama teksti on aika huono kuvailemaan mitä tarkoitan mutta toivottavasti joku sais tästä asiasta kiinni mitä tarkoitan. Tulenko menee itteni kans naimisiin ;(

3

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOngelmaa__

Miten erotut joukosta?

Tyttöjä, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat löysiin huppareihin ja verkkareihin on sata tusinassa. Vielä enemmän on naisia ja tyttöjä lesbojen joukossa, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat vartalon peittäviin löysiin vaatteisiin ja omaavat hyvin lyhyet hiukset. Joten et tältä osin erotu ainakaan joukosta. Et ainakaan lesbojen joukosta.

Ei pahalla;)

Joten jos tunnet vetoa samanlaisiin tyttöihin kuin sinä niin ei varmasti sinulla ole mitään hätää. Päinvastoin. Löysiin, vartalon muodot peittäviin vaatteisiin pukeutuneita poikamaisia tyttöjä ja aikuisia naisia on paljon. Vähän turhankin paljon.

Ei siis mitään hätää sinulla;)

• Hömpöttii

Ihana kuulla. Hätäilin siis ihan turhaa👏

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3196
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      75
      2476
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      62
      1444
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1412
    5. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      14
      981
    6. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      925
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      314
      888
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      837
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      50
      814
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      788
    Aihe