saanko ketään?! :(

Höpöttäjä

Moikka! Olen 16 vuotias tyttö ja olen pitkään jo miettinyt seksuaalisuuttani. Olen ajatellut seksuaalisuuttani jo 13 vuotiaasta lähtien. Olen tosiaan tyttö, mutta näytän pojalta osittain. Minulla on lyhyet hiukset, tyylini on peittävä sillä käytän isoja huppareita ja verkkareita. Vaatteet ostan aina miesten puolelta. Minä meikkaan kyllä aivan järkyttävän paljon. Meikkini on aina tosi näyttävä ja vahva ja käytän paljon väriä meikissä ja vaatteissa.
En tunne minkäänlaisia ihastuksen tunteita miespuolisiin. Jos olen ollut suhteessa pojan kanssa minua on aina alkanut ahdistaa tosi paljon. En tunne myöskään mitään vetoa naisia kohtaan. Eli en tunne miehiä enkä naisia kohtaan mitään. Mietin siitä syystä usein että olenko vain loppu elämän yksin vai mitä tässä tapahtuu. Tunnen vetoa samanlaisiin ihmisiin kuin minä. Eli ketkä erottuvat joukosta jotenkin. Tää mun kirjoittama teksti on aika huono kuvailemaan mitä tarkoitan mutta toivottavasti joku sais tästä asiasta kiinni mitä tarkoitan. Tulenko menee itteni kans naimisiin ;(

3

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOngelmaa__

Miten erotut joukosta?

Tyttöjä, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat löysiin huppareihin ja verkkareihin on sata tusinassa. Vielä enemmän on naisia ja tyttöjä lesbojen joukossa, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat vartalon peittäviin löysiin vaatteisiin ja omaavat hyvin lyhyet hiukset. Joten et tältä osin erotu ainakaan joukosta. Et ainakaan lesbojen joukosta.

Ei pahalla;)

Joten jos tunnet vetoa samanlaisiin tyttöihin kuin sinä niin ei varmasti sinulla ole mitään hätää. Päinvastoin. Löysiin, vartalon muodot peittäviin vaatteisiin pukeutuneita poikamaisia tyttöjä ja aikuisia naisia on paljon. Vähän turhankin paljon.

Ei siis mitään hätää sinulla;)

• Hömpöttii

Ihana kuulla. Hätäilin siis ihan turhaa👏

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 180
      4097
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      98
      3407
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      100
      2746
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      299
      2655
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2346
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      159
      2107
    7. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2060
    8. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      14
      1716
    9. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      44
      1117
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1058
    Aihe