saanko ketään?! :(

Höpöttäjä

Moikka! Olen 16 vuotias tyttö ja olen pitkään jo miettinyt seksuaalisuuttani. Olen ajatellut seksuaalisuuttani jo 13 vuotiaasta lähtien. Olen tosiaan tyttö, mutta näytän pojalta osittain. Minulla on lyhyet hiukset, tyylini on peittävä sillä käytän isoja huppareita ja verkkareita. Vaatteet ostan aina miesten puolelta. Minä meikkaan kyllä aivan järkyttävän paljon. Meikkini on aina tosi näyttävä ja vahva ja käytän paljon väriä meikissä ja vaatteissa.
En tunne minkäänlaisia ihastuksen tunteita miespuolisiin. Jos olen ollut suhteessa pojan kanssa minua on aina alkanut ahdistaa tosi paljon. En tunne myöskään mitään vetoa naisia kohtaan. Eli en tunne miehiä enkä naisia kohtaan mitään. Mietin siitä syystä usein että olenko vain loppu elämän yksin vai mitä tässä tapahtuu. Tunnen vetoa samanlaisiin ihmisiin kuin minä. Eli ketkä erottuvat joukosta jotenkin. Tää mun kirjoittama teksti on aika huono kuvailemaan mitä tarkoitan mutta toivottavasti joku sais tästä asiasta kiinni mitä tarkoitan. Tulenko menee itteni kans naimisiin ;(

3

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOngelmaa__

      Miten erotut joukosta?

      Tyttöjä, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat löysiin huppareihin ja verkkareihin on sata tusinassa. Vielä enemmän on naisia ja tyttöjä lesbojen joukossa, jotka ovat poikamaisia ja pukeutuvat vartalon peittäviin löysiin vaatteisiin ja omaavat hyvin lyhyet hiukset. Joten et tältä osin erotu ainakaan joukosta. Et ainakaan lesbojen joukosta.

      Ei pahalla;)

      Joten jos tunnet vetoa samanlaisiin tyttöihin kuin sinä niin ei varmasti sinulla ole mitään hätää. Päinvastoin. Löysiin, vartalon muodot peittäviin vaatteisiin pukeutuneita poikamaisia tyttöjä ja aikuisia naisia on paljon. Vähän turhankin paljon.

      Ei siis mitään hätää sinulla;)

      • Hömpöttii

        Ihana kuulla. Hätäilin siis ihan turhaa👏


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe