Henrin ja Olavin pikkusiskolle nimi.
4-6 Kirjainta.
Ei ala H-, J- , I- eikä O-kirjaimella.
Mikä sopisi vähän edes Henrin ja Olavin kanssa?
Mitäs tuumitte näistä:
Anni Karoliina
Ella Maria
Anna/Veera Kristiina
Meeri Annika
Tyttärelle nimi
7
193
Vastaukset
- Aurinkolettujapaistaa
Ella Maria on tosi kaunis nimi, suosikkini noista sinun listaamistasi nimistä.
Muita ehdotuksia Henrin ja Olavin siskolle: Aili Aino Eeva Emma Kaisa Leea Liisa Lilja Lilli Lotta Noora Roosa Saana Sonja Venla Vilma- Sabrina
Ei tarvitse kaikki siis tänne laittaa.:XD
- voiApua
Kyllä on uusavuttomuus huipussaan, kun ei enää ITSE osata edes kakaralleen nimeä keksiä!!
- Iiraarolivianniinellaapo
Hainkin ehdotuksia, jos jollain olisi joku kiva nimi mielessä. Tottakai päätämme itse lopullisen nimen.
- Vaihtoehtoja
Anni Karoliina: entä Anna Karoliina
Ella Maria: aika yleinen
Anna/Veera Kristiina: Anna Kristiina (Veera Kristiina on ärräpitoinen;
Veera Elina
Meeri Annika: nimet erityyppiset, Meeri Johanna, Meeri Elina, Meeri Annina, Meeri Matleena
Anni Maija
Anni Reetta
Armi Helena - Vaihtoehtoja
Anni Katri
Katri Johanna - Vaihtoehtoja
Henri, Olavi ja
Erika Linnea
Noora Olivia
Laura Elina
Laila Katriina, Laila Maria
Erin Julia
Verna Eveliina
Petra Johanna
Emma Katri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287