Henrin ja Olavin pikkusiskolle nimi.
4-6 Kirjainta.
Ei ala H-, J- , I- eikä O-kirjaimella.
Mikä sopisi vähän edes Henrin ja Olavin kanssa?
Mitäs tuumitte näistä:
Anni Karoliina
Ella Maria
Anna/Veera Kristiina
Meeri Annika
Tyttärelle nimi
7
214
Vastaukset
- Aurinkolettujapaistaa
Ella Maria on tosi kaunis nimi, suosikkini noista sinun listaamistasi nimistä.
Muita ehdotuksia Henrin ja Olavin siskolle: Aili Aino Eeva Emma Kaisa Leea Liisa Lilja Lilli Lotta Noora Roosa Saana Sonja Venla Vilma- Sabrina
Ei tarvitse kaikki siis tänne laittaa.:XD
- voiApua
Kyllä on uusavuttomuus huipussaan, kun ei enää ITSE osata edes kakaralleen nimeä keksiä!!
- Iiraarolivianniinellaapo
Hainkin ehdotuksia, jos jollain olisi joku kiva nimi mielessä. Tottakai päätämme itse lopullisen nimen.
- Vaihtoehtoja
Anni Karoliina: entä Anna Karoliina
Ella Maria: aika yleinen
Anna/Veera Kristiina: Anna Kristiina (Veera Kristiina on ärräpitoinen;
Veera Elina
Meeri Annika: nimet erityyppiset, Meeri Johanna, Meeri Elina, Meeri Annina, Meeri Matleena
Anni Maija
Anni Reetta
Armi Helena - Vaihtoehtoja
Anni Katri
Katri Johanna - Vaihtoehtoja
Henri, Olavi ja
Erika Linnea
Noora Olivia
Laura Elina
Laila Katriina, Laila Maria
Erin Julia
Verna Eveliina
Petra Johanna
Emma Katri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391