Henrin ja Olavin pikkusiskolle nimi.
4-6 Kirjainta.
Ei ala H-, J- , I- eikä O-kirjaimella.
Mikä sopisi vähän edes Henrin ja Olavin kanssa?
Mitäs tuumitte näistä:
Anni Karoliina
Ella Maria
Anna/Veera Kristiina
Meeri Annika
Tyttärelle nimi
7
250
Vastaukset
- Aurinkolettujapaistaa
Ella Maria on tosi kaunis nimi, suosikkini noista sinun listaamistasi nimistä.
Muita ehdotuksia Henrin ja Olavin siskolle: Aili Aino Eeva Emma Kaisa Leea Liisa Lilja Lilli Lotta Noora Roosa Saana Sonja Venla Vilma- Sabrina
Ei tarvitse kaikki siis tänne laittaa.:XD
- voiApua
Kyllä on uusavuttomuus huipussaan, kun ei enää ITSE osata edes kakaralleen nimeä keksiä!!
- Iiraarolivianniinellaapo
Hainkin ehdotuksia, jos jollain olisi joku kiva nimi mielessä. Tottakai päätämme itse lopullisen nimen.
- Vaihtoehtoja
Anni Karoliina: entä Anna Karoliina
Ella Maria: aika yleinen
Anna/Veera Kristiina: Anna Kristiina (Veera Kristiina on ärräpitoinen;
Veera Elina
Meeri Annika: nimet erityyppiset, Meeri Johanna, Meeri Elina, Meeri Annina, Meeri Matleena
Anni Maija
Anni Reetta
Armi Helena - Vaihtoehtoja
Anni Katri
Katri Johanna - Vaihtoehtoja
Henri, Olavi ja
Erika Linnea
Noora Olivia
Laura Elina
Laila Katriina, Laila Maria
Erin Julia
Verna Eveliina
Petra Johanna
Emma Katri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1844764Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303650Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392562Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572237Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481510- 731298
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391063- 53983