Narsisti on eläinten suurin ystävä kun huomaa sinun pitävän eläimistä, jos olet autoihminen niin hän omistaa paljon autoja ja jos sinä vietät perhe-elämää hän käy sairaita lapsia hauskuuttamassa sairaalassa. Tarkista tiedot jos pystyt. Pidä huoli että tunnet itsesi täysin. Elämään ei tupsahda täydellisiä ihmisiä noin vain.
Sielt se taas saapuu tarinoineen
Väinövatikaani
2
114
Vastaukset
- shitshitshit
Jos olet eronnut, on hänelläkin takanaan vaikea suhde ja ihan karmea avioero - exän kierouden vuoksi hän on tilapäisesti rahavaikeuksissa ja siksi tarvitsee takaajan pikku pankkilainalle tai ainakin tukun käteistä ostaakseen ruokaa lapselleen. Huh .. näitä tarinoita! Narsisti osaa tarjota jokaiselle jotain häntä erityisesti koskettavaa.
Vittu mitä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751