Sims4 klassista luksusta ei toimi

SimsJenna

Eli osaako joku auttaa, ostin klassista luksusta ja ne meikkipöydät ei vaan toimi!! Niistä ei tuu meikkiä, oon kokeillu eri talouksilla, eri tallennuksessa, käynnisny pelin uusiks, ei oo modeja tai ladattuja, kukaan ei osaa auttaa! HELP ME!!!!

1

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoSim

Auttaa en osaa, mutta on olemassa hyvin pieni mahdollisuus että vastoin kaikkia odotuksia osaisin jossain määrin lohduttaa. Tarkkana nyt, koska lohtu on niin pieni ettei sitä moni edes huomaa:

Minäkin ostin tuon jokseenkin mitään sanomattoman lähes 10 euroa maksaneen pakin, jonka paras anti oli minun koneellani se, ettei se hidastanut pelin toimintaa. Eihän siinä ollut juuri sisältöä joka olisi mihinkään vaikuttanutkaan. Ostin sen kuitenkin, koska olin aikanaan pitänyt Sims 3:n hovimestareista. Niillä olisi minun mielestäni ollut käyttöä nelkussakin, joten ostin pakin - tyhmä kun olen ja herkästi innostuva.

Butlerit (hovimestarit) olivat surkeita, kampaukset typerän näköisiä, vaatekappaleet vähiä ja enimmäkseen ihan muuta kuin luksusta - mitä se sitten onkaan - eikä kaksi sänkyä, yksi pallokartan mallinen drinkkipöytä ja kaksi Vanity-pöytääkään juuri vakuuttaneet. Ei erityisesti yllätä ettei niistä pöydistä irtoa tätä nykyä meikkiä. Kokeilin itsekin hetki sitten ja saatoin todeta etteivät ne varsinaiseen meikkaamiseen sovellu. Animaatiot kylläkin toimivat. Simit tupsuttivat nassujaan puuterihuiskulla ja lääräsivät huuliaan huulipuikolla - ilman näkyvää lopputulosta.

Ehkä seuraava päivitys korjaa jotakin, ehkä ei. Joku edellisistä on melko todennäköisesti tuon meikkipöydän meikkaamisen rikkonut. Ei näkynyt bugien luettelossa, mutten sitä kovin tarkkaan katsonutkaan. On sen verran masentavaa luettavaa. Vuosi sitten korjasivat ties monettako kertaa sen bugin, joka sai lapset suttaamaan naamansa jopa ihan eri puolella taloa kuin ne meikkipöydät sijatsivat. Muksu esimerkiksi söi rauhassa sapuskaa keittiössä - mekkipöytä oli vanhempien makuuhuoneessa - ja lapsen naama vaihtoi maagisesti väriä. Joku tykkäsi kovasti siitä bugista ja oli pahoillaan siitä että se korjattiin. Kukaties ovat laittaneet sen korjatun tilalle uuden bugin, josta voi joku nyt vapaasti tykätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3406
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      342
      2981
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1410
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      944
    Aihe