Päivääpäivää.
Sain risan kevarin lastenkodilta (he sanoivat että se on kuolinpesän pyörä ja ovat aikoja sitte soittaneet sinne ja kysyneet asiaa niin pyörä ei hoitajaa/osakkaita kiinnosta). Mistä saan tietää kuolinpesän hoitajan tiedot koska pyörä tulisi nyt minulle ja täytyis tehdä paperit siitä että se on minun... Maistraattiin ja trafiin soitettu... Maistraatista käskettii soittaa verottajalle mutta en tiedä mihin sinne soitan, koska siellä ei ole tuohon asiaan liittyen mitään yhteystietoja...
Pitäs saada tietää kuolinpesän hoitaja.
KISATULPPA
3
195
Vastaukset
- mpman
no kai se jossain papereissa lukee, kuka teidän kuolinpesänne jakamisen on hoitanut, vai onko se yhä jakamatta..
- kawatonkuski
Helpointa on katsella samanlainen pyörä, joka on on rikki ja ostaa se. Tai sitten ostat pelkän rungon papereineen. Kuolinpesän jäseniä ei yleensä kiinnosta pyörän papereiden hommaaminen, ellet ole ostanut itse tätä pyörää suoraan kuolinpesältä, jolloin kaupantekohetkellä tietenkin vaadit ostamaasi pyörään paperit.
- Hippi-isä52v
Koita vonkaa pilhakkaa lastentarhatädeilt. On kuulemma helppoi nakkei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23843Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769