Kyttäävä/ahdisteleva pervo naapuri

Vihaanpervojaukkoja

En jaksa enää naapurin kyttäämistä ja sen seksuaalisia vihjeitä kun raivoan sille ja yritän saada sen jättämään minut rauhaan. Äijä kulkee alistuiseen pelkästään alushousilla käytävillä juuri kun minä tulen sinne. En voi vielä muuttaa pois, koska vuotta ei ole tullut vielä täyteen, enkä saa vuokratakuuta takaisin jos muutan ennenaikaisesti. Äijä kyttää puheluitani ja jättää sen perusteella rakkauskirjeitä. Ei ole näköään saanut seksiä aikoihin, mutta se ei oikeuta ahdistelemaan minua.

Valitus on tehty vuokratoimistoon, mutta en tiedä eteneekö se lainkaan.

4

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkikäteen

Anna mokoma elää omaa elämäänsä ja elä sinä omaasi. Ovea ei ole pakko avata sen enempää luin suutakaan ja huutamisen sijaan ole hiljaa ja yritä keksiä muuta tekemistä kuin mokomaan ukkoon keskittymistä.

• VirkavaltaHoitaa

Rikosilmoitus ahdistelusta. Vie kirjeet poliisille.

• JokinEiTäsmää

Miten se tietää sun puheluista. Ja milloin se tietää kävellä käytävällä kun siellä kuljet.

Asutko samassa asunnossa alivuokralaisena.

• Skitsofreniaa

Täällä taas vanha "puuma" vaikkakin noita akka kyttää, tiputellut kirjeitä postiluukusta kuuntelee matkii nakutteli öisinkin tai siirteli huonekaluja edestakaisin. Suurin osa on loppunut mutta hänen pakkomielle oire on nyt tulla jokakerta vessaan samaan aikaan kuin minä vessa joka on osuoraan omani yläpuolella sitten joko tiputellaan esineitä lattialle kuten helmiä yms tai nakutellaan tai lasketaan vettä 3 sarjassa. Nakutuksiakin aina kolme. Ja se että jokapäivä jumputusta tai muuta piilojuopottelua ja puhe niin kovaa että kuuluu selvästi asuntooni ilman että tarvitsee olla korvat höröllä kuuntelemassa. Hitto voitteko kuvitella miten häiriintynyttä. Lukee varmaa tämänkin koska seuraa suomi 24:stakin pakkomielteisesti, testattu on kun on alkanut riehumaan ikävästi. Saanut varmaan muitakin ihmisiä ärsyttämiseeni/ kyttäämiseeni mukaan. Hän tekee kaiken psykologisesti jotta tulisin vainoharhaiseksi ja kaikki alkoi kun en tahtonut olla hänen kanssaan tekemisissä sen verran outo tapaus että kierrän mieluusti kaukaa. On myös ilmeisesti kuunnellut kun olen puhunut kovaan ääneen puhelimessa että minne olen menossa niin on löytynyt samoista paikoista ja kerran jopa baarista juuri kun olin non 5 tuntia aikaisemmin sanonut puhelimessa tämän asunnossani. Järkipuhe ei toimisi kuitenkaan joten negatiivinen / neutraali reagointi on parempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      330
      8014
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2490
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2230
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1896
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1264
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1127
    Aihe