Kertokaap kokemuksianne ja mielipiteitänne sormuksen leveydestä.
sormuksen leveys
5
2013
Vastaukset
- PeePee
Eilen haettiin sormukset, mulle 4,5 mm leveä ja tulevalle vaimolleni tuli milliä kapeampi.
Aluksi sormus vaikutti ehkä turhankin leveältä mutta oikeastaan se on just sellanen kun halusinkin. Päätökseen vaikutti myös se että teen ruumiillista työtä ja leveä sormus on siten kestävämpi, ei väänny tms.
Ja sitten vielä se käpälän koko.. Hentosormiselle ei välttämättä sovi 5 mm leveä sormus ja päinvastoin.
Mutta mielestäni on tärkeintä se, että löytää sellaisen mistä itse tykkää, sanokoon muut mitä lystää.
Itse lähdin näillä kriteereillä sormuskaupoille ja olen tyytyväinen päätökseeni. Toivottavasti olin jotenkin avuksi! Onnea päätöksentekoon! - Maiwine
Eli kihla ja vihki jossa timantteja ovat yhteensä 11mm leveät ja olen hoikkasorminen, sormukset eivät kuitenkaan ole hyvin pyöreät joten eivät ulkone kovin paljon sormesta.
Miehelleni tuli keltakulta-kihlan vierelle samanlainen vihkisormus valkokullasta ja tämän setin leveys 8mm
Näin meillä.. =) - veitikka
voi olla vaikeaa, jos sormusten leveys on paljon (esim. yht. 14mm): saippua yms. töhnä jää väliin ja sormusten alusethan ovat muutenkin bakteerien pesäpaikkoja. Ainakaan kultasepänliikkeissä eivät välttämättä suosittele kahta tosi leveää sormusta vierekkäin juuri epäkäytännöllisyyden takia... (ja itse en juuri tuon takia ostaisi niin leveitä) Anyway. Tärkeintä on, että itse pidät sormuksestasi ja et kyllästy siihen!:)
- Susanna
ne sormukset otettua pois sormesta siksi aikaa kun ne kadet pesee! Niin mina ainakin teen, en tosiaan viitsisi pitaa sormusta kadessa kun pesen kadet. Ja jaahan se sormus maraksi, sita on vaikea kuivata kokonaan. Eli mina otan sormuksen pois, pesen kadet hyvin (saippualla), ja sitten kuivaan kadet hyvin, varsinkin sormus-sormeni ettei iho ole kostea sormuksen alla.
- pörriäinen
Meillä miehelle tuli 4mm ja minulle 3,5mm...en ole koskaan pitänyt hirmuisesti sormuksia/koruja, joten en halunnut hirmuisen paksua. En sitten tiedä mitä mieltä mies on omastaan :D ilmeisesti tyytyväinen on, kun juuri tuon levyisen tahtoi. Minä olisin voinut ottaa myös 3mm, mutta sormuksen "idea" olisi saattanut hieman jo kärsiä (siinä kun on valko-ja punakultaa). Eli aika kapeat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882