Meillä syövät karkkia, pakastepitsoja, hampurilaisia ja kaikkia herkkuja, niillä ne rassukat elää. Hirveetä katsoa äitipuolena huonosti opetettuja lapsia jotka eivät tiedä mistään mitään.
Eilen vetivät naamariin kolme karkkipussia ja kaksi sipsipussia päälle limua ja mehua. Olen yrittänyt opettaa heille kaurapuuron merkityksen ja salaattien ja vihannesten tärkeyden, mutta ei mene jakeluun. Kummallinen on olut äiti kun ei ole lapsiaan viitsinyt neuvoa. Olen yirttänyt joka aamu tehdä kaurapuuroa ja maksalaatikkoa mutta eivät syö, surullista katseltavaa. Mitä on tehtävissä? Herkkuja vaan... oeln lopettanut pakottamisen, koska se ei auta.
Mitä miehen lapsenne yleensä syö?
2
139
Vastaukset
- Näin.Täällä
Aamiaiseksi yleensä kaurapuuroa, ja sit loppupäivä yleensä tavallista kotiruokaa.
Toki joskus herkkujakin, vaikka jätskiä tai sitten paistetaan yhdessä lettuja.
Äitinsä luona on sitten jos jonkinnäköistä lihottavaa ja muutenkin epäterveellistä. Ja ruokajuomaksi limsaa.
Naiset kun on yleensä sellaisia leivosten ja karkkien popsijoita, niin hemmottelevat lapsia samoilla herkuilla. - viinaaaaaaaa
Kuules juoppo transu tarjoa mielikuvitus lapsillesi VIINAA , älä kaikkea itse juo , saat äkkiä juoppokavereita heistä, tai ne on jo sun juopottelukavereita , eikä mitään lapsia, vaan täys alkoholisteja kuten sinäkin, juovuksissa kuvittelet heitä lapsiksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823