Miten selität

keissanen

Nyt kun kaikilla on kamera kännyt UFOT ovat hävinneet,ei ole uusia kuvia tullut aikoihin. Onko niitä Ufoja ruvennut ujostuttamaan, vai mikä on.

8

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yöllä kuvattujen puutetta voi yrittää selittää kamerakännyköiden heikolla valovoimalla joka on usein luokkaa ƒ/2.2 mutta ei päivällä kuvattujen puutetta.

      • kumma.juttu

        Montakohan kuvaa räpsitään "äly"-puhelimilla ympäri maapalloa vuorokaudessa? Miljardi? Kerrotaan se vaikka 365:llä. Siitä tulee niin mieletön luku että väkisinkin suuressa osassa on mukana taivasta. Ja näistäkään ei löydy sitä "veret seisauttavan vakuuttavaa 100% massiivista todistetta alienien lentolaitteesta".

        Plus sitten alati päivystävät ammattilaisten ja tähtiharrastajien bolidikamerat ja taivaanvahdit, jotka ovat jo niin yleisiä että voidaan sanoa niistä muodostuvan koko sivistyneen maailman pinta-alan peittävän verkoston. Ne valvovat automaattisesti taivasta yötä päivää ja laukaisevat liiketunnistimilla, valokennoilla ja osa IR- kennoilla.

        Eikä niissäkään yhden yhtäkään vihreiden pikkumiesten lentävää lautasta.

        Paradoksaalista että kameroiden räjähdysmäisestä yleistymisestä huolimatta ufohavainnot ovat surkastuneet tarinoiksi silminnäkijöistä, ja jos kuvamateriaalia jostakin hämäräksi jääneestä lähteestä saadaan niin siinä sitten kuulemma lentelee joku mies...


      • kumma.juttu kirjoitti:

        Montakohan kuvaa räpsitään "äly"-puhelimilla ympäri maapalloa vuorokaudessa? Miljardi? Kerrotaan se vaikka 365:llä. Siitä tulee niin mieletön luku että väkisinkin suuressa osassa on mukana taivasta. Ja näistäkään ei löydy sitä "veret seisauttavan vakuuttavaa 100% massiivista todistetta alienien lentolaitteesta".

        Plus sitten alati päivystävät ammattilaisten ja tähtiharrastajien bolidikamerat ja taivaanvahdit, jotka ovat jo niin yleisiä että voidaan sanoa niistä muodostuvan koko sivistyneen maailman pinta-alan peittävän verkoston. Ne valvovat automaattisesti taivasta yötä päivää ja laukaisevat liiketunnistimilla, valokennoilla ja osa IR- kennoilla.

        Eikä niissäkään yhden yhtäkään vihreiden pikkumiesten lentävää lautasta.

        Paradoksaalista että kameroiden räjähdysmäisestä yleistymisestä huolimatta ufohavainnot ovat surkastuneet tarinoiksi silminnäkijöistä, ja jos kuvamateriaalia jostakin hämäräksi jääneestä lähteestä saadaan niin siinä sitten kuulemma lentelee joku mies...

        Maailmassa arvioitiin 2014 olevan 5,8 miljardia käyttökuntoista kameraa joista noin 4 miljardia käytössä ainakin yhden tilaston mukaan jonka löysin. Tuosta noin 440 miljoonaa on perinteisiä kameroita ja loput sitten niitä kännykkäkameroita. Keskimäärin perinteisellä kameralla otetaan 375 kuvaa vuodessa ja kännykkäkameralla 256 kuvaa samassa ajassa. Se tekee noin 1000 miljardia kuvaa vuodessa. Tuosta on toki jo aikaa joten tämän vuoden luvut varmasti jo suurempia.


    • kuusipu

      Ne ei halua pelästytää ihmiskuntaa, voi olla universumissa vaikka sellainen laki, mistä pä me se tiedetään.

      • vbb

        Mutta ilmiselvästi haluavat sekoittaa ihmiskuntaa kummittelullaan?


      • peoplefromouterspace
        vbb kirjoitti:

        Mutta ilmiselvästi haluavat sekoittaa ihmiskuntaa kummittelullaan?

        Ne tulee välillä katsomaan omiansa että
        miten alkuperältään omat pärjää tällä kokeilurämeikköplaneetalla. Jo ihmiseksi syntyminen tälle planeetalle oli iiiso lankeemus, haluavat heivata mukaansa omiin valtakuntiinsa heti kun karmaa on riittävästi suoritettu. Odottavat, juttu on 4,5 miljoonan vuoden takainen. Ehkä menee vielä 50 000 vuotta ennen kuin pääsee lähtemään. Orionin sodatkin oli tossa välissä... star warssin peruja nää maan sotkut. Maan ongelmat juontavat juurensa ihan star warssista lähtien. Jossain vaiheessa ihmiskunnan historiaa täytyy enempi valottaa. Nyt on vasta vihjailtu alkeita mm elokuvien muodossa. Osa maahan tulleista on paossa kaukaisia sotia ja loppusijoituspaikat vaihtelee. Tämä on välilaskupaikka. Osa on täällä vain kun ollaan juututtu karman kierteeseen, se on suurin syy olla täällä. Tämä on vieläkin suhteellisen alkeellinen ”apinoiden planeetta”.


    • Se tekee tietenkin niistä vanhemmista UFO-kuvista entistä epäilyttävämpiä.

      Miten on mahdollista että entisajan paljon harvinaisemmat, kömpelömmät ja kookkaammat kamerat oli niin vilkkaasti ja aina mukana ja aina filmiä kamerassa, että ei ollut mikään kiire siinä välissä napsia vaikka muutamia UFO-otoksiakin.

      • ainalöytyyselitys

        Jospa entisajan ufoalukset olivat kömpelömpiä, kookkaampia ja hitaampia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe