Thainaiset suomalaisille miehille

parasta_ikinä

Thainaiset suomalaisille miehille ovat parasta mitä suomalaiselle miehelle voi tapahtua. Suosittelen. Ei enää feminismishittiä vaan onnellista yhteiseloa kera rakkauden. Kunnioita thaikkunaista niin hän tekee sinut onnelliseksi. Kunnioita suominaista niin hän etsii uuden.

57

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NumBall63

      Pattayaboyssille mikä tahansa varojen mukainen nainen on paras, siis vuokramorsiamen saa lyhyellä vuokra-ajalla..

      • lerpantiistai

        Lerppa kokeillut taas uusia lerppahahmoja ujuttaa palstalle, mutta väsyneenä toteaa juovuksissa että vanhassa kyrpähahmossa vara parempi, haistelee kuksasta eilistä kiljua, pieraisee hetekalle ja nauraa ilmaan leviävälle löyhkälle. On alkamassa uusi ja ihana Lerpan päivä.


      • Lerps

        Varojesi mukaan itsekin vaimosi ostit. Onneksi oli happy hour.


      • Pietromennea

        Sinä et muuta ajattele kuin huoria ja niiden läskejä väliaikaisia sulhasia.


      • Ajattelemisiin2010
        Pietromennea kirjoitti:

        Sinä et muuta ajattele kuin huoria ja niiden läskejä väliaikaisia sulhasia.

        Mitä sinä ajattelet 🐒 24/7 ?


      • Karppahiltunen

        Sä välität et sulla on thaikkua akka mut noiden muiden on huonompia.
        Kerro nyt miten sun akka ois parempi kun jonkun toisen olethan itsekkin myöntänyt olevasi vittumainen kusipää.
        Minua kovasti kiinnostaa miksi sulla on kauhea tarve olla parempi kuin joku pattaynn reppana. Itse tunto nolla vai mikä?


      • NumBall63
        Karppahiltunen kirjoitti:

        Sä välität et sulla on thaikkua akka mut noiden muiden on huonompia.
        Kerro nyt miten sun akka ois parempi kun jonkun toisen olethan itsekkin myöntänyt olevasi vittumainen kusipää.
        Minua kovasti kiinnostaa miksi sulla on kauhea tarve olla parempi kuin joku pattaynn reppana. Itse tunto nolla vai mikä?

        Missä resupeppu niin väitän, väitän vaan että, "Pattayaboyssille mikä tahansa varojen mukainen nainen on paras, siis vuokramorsiamen saa lyhyellä vuokra-ajalla", eikä minull ole mitään tekemistä vuokramorsianten kanssa... reppana.


      • pattaya-oi
        NumBall63 kirjoitti:

        Missä resupeppu niin väitän, väitän vaan että, "Pattayaboyssille mikä tahansa varojen mukainen nainen on paras, siis vuokramorsiamen saa lyhyellä vuokra-ajalla", eikä minull ole mitään tekemistä vuokramorsianten kanssa... reppana.

        Etkös sinäkin ole Pattayaboy, kun sanot käyväsi Pattayalla 7 kertaa vuodessa? (mitä kukaan taasen ei usko, kuten ei usko mitään muutakaan mitä sanot)
        Pattayalta löytyy lyhyt ja pitkäaikaista ihan kenelle vaan, kuten kaikkialta muualtakin. Sulle reppanat näytettäisiin, jos sinussa olisi miestä tulla julkisesti Pattayalle huutelemaan tuntemattomia reppanoiksi ja huoripukeiksi, vitun feikki-idiootti.


      • NumBall63
        pattaya-oi kirjoitti:

        Etkös sinäkin ole Pattayaboy, kun sanot käyväsi Pattayalla 7 kertaa vuodessa? (mitä kukaan taasen ei usko, kuten ei usko mitään muutakaan mitä sanot)
        Pattayalta löytyy lyhyt ja pitkäaikaista ihan kenelle vaan, kuten kaikkialta muualtakin. Sulle reppanat näytettäisiin, jos sinussa olisi miestä tulla julkisesti Pattayalle huutelemaan tuntemattomia reppanoiksi ja huoripukeiksi, vitun feikki-idiootti.

        Niinkö eiks just yksi kaltaisesi laittanut just kuvan porealtaalta pattayalta joka todellisuudessa on aivan jostain muualta,

        mulle on ihan sama mitä sinä resu uskot tai olet uskomatta...

        ei se mun elämään mitään vaikuta, on kuitenkin hieman eri asia käydä pattayalle kerran seitsemässä vuodessa kuin seitsemän kertaa vuodessa...

        joskin mulla on kotikenttä etu, pöräytän lautalla sinne muutamassa tunnissa...

        Resu minulla on munaa käyttää aina samaa tunnista, sinulla vaihtuu tuo tunnus... minulla ei, reppana... ihan sääliksi käy jos tuhansien miesten käyttämät vuokramorsiamet on ainoa vaihtoehto, ja silloin resuperse olet nimityksesi ansainnut... kaipaat lyhyt tai pitkäaikaista, mutta vaan rahalla, se on meissä erona, reppana,


      • Aviomies
        NumBall63 kirjoitti:

        Niinkö eiks just yksi kaltaisesi laittanut just kuvan porealtaalta pattayalta joka todellisuudessa on aivan jostain muualta,

        mulle on ihan sama mitä sinä resu uskot tai olet uskomatta...

        ei se mun elämään mitään vaikuta, on kuitenkin hieman eri asia käydä pattayalle kerran seitsemässä vuodessa kuin seitsemän kertaa vuodessa...

        joskin mulla on kotikenttä etu, pöräytän lautalla sinne muutamassa tunnissa...

        Resu minulla on munaa käyttää aina samaa tunnista, sinulla vaihtuu tuo tunnus... minulla ei, reppana... ihan sääliksi käy jos tuhansien miesten käyttämät vuokramorsiamet on ainoa vaihtoehto, ja silloin resuperse olet nimityksesi ansainnut... kaipaat lyhyt tai pitkäaikaista, mutta vaan rahalla, se on meissä erona, reppana,

        Moikka Numba.
        https://aijaa.com/GJk8Ds
        Poreallaskuvia varmaan mukava imuroida kylpylämainoksista ja kokea olevansa täällä Thaimaassa.......ihan koko perheen voimalla.


      • NumBall63
        Aviomies kirjoitti:

        Moikka Numba.
        https://aijaa.com/GJk8Ds
        Poreallaskuvia varmaan mukava imuroida kylpylämainoksista ja kokea olevansa täällä Thaimaassa.......ihan koko perheen voimalla.

        Niinhän se on toiset ovat toiset eivät, kun olin viimeeksi pattayalla istuin jonkin aikaa yhdessä suomibaarissa parin kaverin kanssa, siellä muutama resuperse kertoi muuttavansa tänne heti kun mahdollista, ongelmana on vain se ettei tänne niin vain muuteta, mutta sitä se halpa perse teetätää...

        sit pojuja menee maitojunalla taisin suomeen kun huomattiin ettei todellisuus ja fiktio oikein kohtaa...

        tämä taisi koitua tämän perse- sorry perhematkailijan kohtaloksi... täysin sekopäistä porukkaa...


      • Lerps
        NumBall63 kirjoitti:

        Niinkö eiks just yksi kaltaisesi laittanut just kuvan porealtaalta pattayalta joka todellisuudessa on aivan jostain muualta,

        mulle on ihan sama mitä sinä resu uskot tai olet uskomatta...

        ei se mun elämään mitään vaikuta, on kuitenkin hieman eri asia käydä pattayalle kerran seitsemässä vuodessa kuin seitsemän kertaa vuodessa...

        joskin mulla on kotikenttä etu, pöräytän lautalla sinne muutamassa tunnissa...

        Resu minulla on munaa käyttää aina samaa tunnista, sinulla vaihtuu tuo tunnus... minulla ei, reppana... ihan sääliksi käy jos tuhansien miesten käyttämät vuokramorsiamet on ainoa vaihtoehto, ja silloin resuperse olet nimityksesi ansainnut... kaipaat lyhyt tai pitkäaikaista, mutta vaan rahalla, se on meissä erona, reppana,

        Rahalla sinäkin vaimosi ostit.


      • NumBall63
        Lerps kirjoitti:

        Rahalla sinäkin vaimosi ostit.

        Eikö yleensä rahalla osteta, millä sinä sitten maksat reppana...


      • Aviomies
        Lerps kirjoitti:

        Rahalla sinäkin vaimosi ostit.

        Voi harmin paikka että vaimoja ostellaan ja se on hullun ongelma, mitä jos ostaisit itsellesi usemman niin rauhotut.

        Muuten mitä mieltä olet tuosta ylempää Ballesta, sillä on kans vaimo.

        Laita taas aijaten jotain esitteitä haavematkoistas 2010.


      • Mutta mistä saataisiin Numbsallille ja Aivomiehelle thainaiset, joiden kanssa voisivat onkia kuhaa Saimaalla ja joka saattaisi juna-asemalle kun suuri rakastaja lähtee juopottelujakson jälkeen taas Jorviin pumppuleikkaukseen?

        Tunteeko kukaan sellaista thainaista? Mielellään yläosaton, sukellustaitoinen orpo ja skolioosi olis kiva, niin ei piäse karkuhun niin heleposti.

        Lerppahan kävi jo 2008 vuonna Thaimaassa, mutta naista ei mukaan lähtenyt sillä retkellä, vaikka Lerpalla oli rahaa mukana melkein 350 bahtia.

        Thaimaalaisuuttaan todistaakseen hän latasi tänne tuoreen kuvan Chiang Main kanavasta vuodelta 2008 ja jonkin suomalaisen lähetystörakennuksen. Se taisi olla lerpsun parasta aikaa?

        Nyt olisi siis nainen haussa heillä ja väittipä tuo että toisessa sieraimessa ei ole enää niin tuuhea karvapuska kuin toisessa. Tämä kerrottakoon thainaisten kiihottamiseksi suunnattomaan lerppakiimaan.

        Hänet voi sovitusti tavata hesassa tai Suomen itärajalla sovittuna ajankohtana. Ottakeehan yhteyttä kaikki isoryntäiset ja muut yläosattomat! :)

        PS: Lerpsankeikka on kova varastelemaan ja väärentelemään toisten nimimerkkejä ja postittelee heidän nimissään nettikuvia, jotta pääsee aukomaan päätään.


      • Aviomies
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Mutta mistä saataisiin Numbsallille ja Aivomiehelle thainaiset, joiden kanssa voisivat onkia kuhaa Saimaalla ja joka saattaisi juna-asemalle kun suuri rakastaja lähtee juopottelujakson jälkeen taas Jorviin pumppuleikkaukseen?

        Tunteeko kukaan sellaista thainaista? Mielellään yläosaton, sukellustaitoinen orpo ja skolioosi olis kiva, niin ei piäse karkuhun niin heleposti.

        Lerppahan kävi jo 2008 vuonna Thaimaassa, mutta naista ei mukaan lähtenyt sillä retkellä, vaikka Lerpalla oli rahaa mukana melkein 350 bahtia.

        Thaimaalaisuuttaan todistaakseen hän latasi tänne tuoreen kuvan Chiang Main kanavasta vuodelta 2008 ja jonkin suomalaisen lähetystörakennuksen. Se taisi olla lerpsun parasta aikaa?

        Nyt olisi siis nainen haussa heillä ja väittipä tuo että toisessa sieraimessa ei ole enää niin tuuhea karvapuska kuin toisessa. Tämä kerrottakoon thainaisten kiihottamiseksi suunnattomaan lerppakiimaan.

        Hänet voi sovitusti tavata hesassa tai Suomen itärajalla sovittuna ajankohtana. Ottakeehan yhteyttä kaikki isoryntäiset ja muut yläosattomat! :)

        PS: Lerpsankeikka on kova varastelemaan ja väärentelemään toisten nimimerkkejä ja postittelee heidän nimissään nettikuvia, jotta pääsee aukomaan päätään.

        Lähetystörakennus on Jokelan temppeli, jonka tietää Hesan seudun Suomi-Thai avioparit.

        Pistäppä aijaten kuvaa ennen 2010 koska olet "häviöllä" 2 vuotta, mutta älä kopsaa kylpyläesitteestä.


      • AviomiesVuodesta2008
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Mutta mistä saataisiin Numbsallille ja Aivomiehelle thainaiset, joiden kanssa voisivat onkia kuhaa Saimaalla ja joka saattaisi juna-asemalle kun suuri rakastaja lähtee juopottelujakson jälkeen taas Jorviin pumppuleikkaukseen?

        Tunteeko kukaan sellaista thainaista? Mielellään yläosaton, sukellustaitoinen orpo ja skolioosi olis kiva, niin ei piäse karkuhun niin heleposti.

        Lerppahan kävi jo 2008 vuonna Thaimaassa, mutta naista ei mukaan lähtenyt sillä retkellä, vaikka Lerpalla oli rahaa mukana melkein 350 bahtia.

        Thaimaalaisuuttaan todistaakseen hän latasi tänne tuoreen kuvan Chiang Main kanavasta vuodelta 2008 ja jonkin suomalaisen lähetystörakennuksen. Se taisi olla lerpsun parasta aikaa?

        Nyt olisi siis nainen haussa heillä ja väittipä tuo että toisessa sieraimessa ei ole enää niin tuuhea karvapuska kuin toisessa. Tämä kerrottakoon thainaisten kiihottamiseksi suunnattomaan lerppakiimaan.

        Hänet voi sovitusti tavata hesassa tai Suomen itärajalla sovittuna ajankohtana. Ottakeehan yhteyttä kaikki isoryntäiset ja muut yläosattomat! :)

        PS: Lerpsankeikka on kova varastelemaan ja väärentelemään toisten nimimerkkejä ja postittelee heidän nimissään nettikuvia, jotta pääsee aukomaan päätään.

        Ole hyvä Dille, näin taas hieman nettiviisastut haavethaimaaelämässäsi ja muista toki, että sinä olet parhaista parhain ja muut sen alapuolella.

        Watbuddharama Finland

        Aallokontie 25, 05450 Nurmijärvi
        040 1756292

        https://g.co/kgs/c8WNuL


      • NumBall63
        Aviomies kirjoitti:

        Lähetystörakennus on Jokelan temppeli, jonka tietää Hesan seudun Suomi-Thai avioparit.

        Pistäppä aijaten kuvaa ennen 2010 koska olet "häviöllä" 2 vuotta, mutta älä kopsaa kylpyläesitteestä.

        Tuo sininen resupekka alkaa olla niin sekaisin ettei sille viitsi edes vastata...


      • Aviomies
        NumBall63 kirjoitti:

        Tuo sininen resupekka alkaa olla niin sekaisin ettei sille viitsi edes vastata...

        Savossa palju ja kylpyläesitevalokuva, osoitteena condo mutta ei koskaan sanaakaan tai valokuvaa condokodin pihassa yleensä sijaitsevasta uima-altaasta mutta suuri ongelma mun 23-35 metrisestä.
        Aviosmiespaniikkia pukkaa.
        Olen hieman katsellut mielenkiinosta perheen valokuvia nyt samalla ja onhan siellä yhtä sun toista, millä pidän pitkän aikaa määräystäni voimassa ja poju tottelee.
        Muuten ollaan tosiaan kerran käyty tuolla Nurmijärven temppelillä ja aikamoinen saavutus mun mielestä, että sille rahoitus järjestyi.
        Dille kaikesta kaikki tietävänä tuumas, että lähetystörakennus, jep eihän tuollaisista asioista voi tietää kun on kiinnostunut vain omasta ja kumppaninsa navasta lähialueineen.


      • Aviomies
        Aviomies kirjoitti:

        Savossa palju ja kylpyläesitevalokuva, osoitteena condo mutta ei koskaan sanaakaan tai valokuvaa condokodin pihassa yleensä sijaitsevasta uima-altaasta mutta suuri ongelma mun 23-35 metrisestä.
        Aviosmiespaniikkia pukkaa.
        Olen hieman katsellut mielenkiinosta perheen valokuvia nyt samalla ja onhan siellä yhtä sun toista, millä pidän pitkän aikaa määräystäni voimassa ja poju tottelee.
        Muuten ollaan tosiaan kerran käyty tuolla Nurmijärven temppelillä ja aikamoinen saavutus mun mielestä, että sille rahoitus järjestyi.
        Dille kaikesta kaikki tietävänä tuumas, että lähetystörakennus, jep eihän tuollaisista asioista voi tietää kun on kiinnostunut vain omasta ja kumppaninsa navasta lähialueineen.

        Tuossa muuten meidän perheen "iso päällikkö".

        https://aijaa.com/Ypw99K


      • Kozzolapäiväunilla
        Aviomies kirjoitti:

        Tuossa muuten meidän perheen "iso päällikkö".

        https://aijaa.com/Ypw99K

        Lerpan monologit taas vauhdissa ja Buddhan kuvakin on oikein aijaattu. Tämäpä omaperäistä.


      • NumBall63
        Aviomies kirjoitti:

        Savossa palju ja kylpyläesitevalokuva, osoitteena condo mutta ei koskaan sanaakaan tai valokuvaa condokodin pihassa yleensä sijaitsevasta uima-altaasta mutta suuri ongelma mun 23-35 metrisestä.
        Aviosmiespaniikkia pukkaa.
        Olen hieman katsellut mielenkiinosta perheen valokuvia nyt samalla ja onhan siellä yhtä sun toista, millä pidän pitkän aikaa määräystäni voimassa ja poju tottelee.
        Muuten ollaan tosiaan kerran käyty tuolla Nurmijärven temppelillä ja aikamoinen saavutus mun mielestä, että sille rahoitus järjestyi.
        Dille kaikesta kaikki tietävänä tuumas, että lähetystörakennus, jep eihän tuollaisista asioista voi tietää kun on kiinnostunut vain omasta ja kumppaninsa navasta lähialueineen.

        Meillä on kanssa näitä buddhan patsaita, ja toisena seitsemän kuningasta.... eivät ole samassa paikassa, eivätkä ole minun kuvaamia, mutta komeita ovat....
        https://aijaa.com/DnFwHK


      • Aviomies
        NumBall63 kirjoitti:

        Eikö yleensä rahalla osteta, millä sinä sitten maksat reppana...

        Jep ja meillä näitä parvekekuvia jokunen mutta en kuvaa ottaessani tiennyt että keppana ja keskari kuuluisi olla kuvassa, mutta kysymys kuuluu missä on tullut käytyä.

        https://aijaa.com/Qt4nC2

        Hieman tuossa oudoksun juttuja kun niin tärkeänä pidetään että Thaimaa on tuttu vuosien ja vuosikymmenienkin takaa, niin ollaanko nyt sitten kuitenkin tekemisissä märkäkorvan kanssa, kun kuvaa pitäisi todistaa tuoreeksi.

        Kyllä täällä tuoreitakin on mutta Dillen kuvat uupuu tuoreilta joulu- ja juhannushaavematkoiltaan ainoina ollen tintsuselfiet ja kylpylämainos.

        Ps. Ison päällikön kuva kuitenkin itse otettu.


      • savonkivilinna
        Aviomies kirjoitti:

        Jep ja meillä näitä parvekekuvia jokunen mutta en kuvaa ottaessani tiennyt että keppana ja keskari kuuluisi olla kuvassa, mutta kysymys kuuluu missä on tullut käytyä.

        https://aijaa.com/Qt4nC2

        Hieman tuossa oudoksun juttuja kun niin tärkeänä pidetään että Thaimaa on tuttu vuosien ja vuosikymmenienkin takaa, niin ollaanko nyt sitten kuitenkin tekemisissä märkäkorvan kanssa, kun kuvaa pitäisi todistaa tuoreeksi.

        Kyllä täällä tuoreitakin on mutta Dillen kuvat uupuu tuoreilta joulu- ja juhannushaavematkoiltaan ainoina ollen tintsuselfiet ja kylpylämainos.

        Ps. Ison päällikön kuva kuitenkin itse otettu.

        Voi sinnuu... toisten kuvvii out vuatinu ja sanonna ettet ikkää ite laeta kuvaloita etkä kaho toeste immeitten kuvvii... nyt oukkin kahtona ja tutkina sitte ne toesten kuvaloiset... ny laetat ommii kuvvii ja ne siun kuvatukset sihte kelepaaki tovisteeksi siu matkoesta??
        Aeka epeli out...


      • Epeli
        savonkivilinna kirjoitti:

        Voi sinnuu... toisten kuvvii out vuatinu ja sanonna ettet ikkää ite laeta kuvaloita etkä kaho toeste immeitten kuvvii... nyt oukkin kahtona ja tutkina sitte ne toesten kuvaloiset... ny laetat ommii kuvvii ja ne siun kuvatukset sihte kelepaaki tovisteeksi siu matkoesta??
        Aeka epeli out...

        Jep, vähän sisältöä enemmän palstalle 😎

        https://aijaa.com/fSHMyo


      • 42xOriginali
        Epeli kirjoitti:

        Jep, vähän sisältöä enemmän palstalle 😎

        https://aijaa.com/fSHMyo

        Ei pojat ja tytöt. Ei. Ei se noin mene että postitellaan vanhoja kuvia patsaista ja taloista. Norsutkin pitäisi jättää rauhaan näin eläinkunnan ystävän näkökulmasta. Tässä kuvassa sen sijaan on sitä jotakin fiilistä ja Pattayan tunnelmaa. Terveisiä Jomtien Complexista!
        https://aijaa.com/ATMHUR
        Nimivarkaat saa turpaan.


      • KääLäy
        Epeli kirjoitti:

        Jep, vähän sisältöä enemmän palstalle 😎

        https://aijaa.com/fSHMyo

        Ei hitto..... ajattelin olla provosoitumatta ja kirjoittamatta mitään tänään tänne.... mutta nyt on ihan pakko....

        Hieno kuva, kiitos!


      • KääLäy
        42xOriginali kirjoitti:

        Ei pojat ja tytöt. Ei. Ei se noin mene että postitellaan vanhoja kuvia patsaista ja taloista. Norsutkin pitäisi jättää rauhaan näin eläinkunnan ystävän näkökulmasta. Tässä kuvassa sen sijaan on sitä jotakin fiilistä ja Pattayan tunnelmaa. Terveisiä Jomtien Complexista!
        https://aijaa.com/ATMHUR
        Nimivarkaat saa turpaan.

        Hitto taas.... innostuin niin paljon, että kommentoin vika kuvaa... Siis tätä kuvaa piti kommendoida.

        Kiva jääkaappi!


      • KääLäy
        Aviomies kirjoitti:

        Tuossa muuten meidän perheen "iso päällikkö".

        https://aijaa.com/Ypw99K

        Jaahas.... tämä kuva taitaa olla Koh Samuilta?


      • KääLäy
        Aviomies kirjoitti:

        Jep ja meillä näitä parvekekuvia jokunen mutta en kuvaa ottaessani tiennyt että keppana ja keskari kuuluisi olla kuvassa, mutta kysymys kuuluu missä on tullut käytyä.

        https://aijaa.com/Qt4nC2

        Hieman tuossa oudoksun juttuja kun niin tärkeänä pidetään että Thaimaa on tuttu vuosien ja vuosikymmenienkin takaa, niin ollaanko nyt sitten kuitenkin tekemisissä märkäkorvan kanssa, kun kuvaa pitäisi todistaa tuoreeksi.

        Kyllä täällä tuoreitakin on mutta Dillen kuvat uupuu tuoreilta joulu- ja juhannushaavematkoiltaan ainoina ollen tintsuselfiet ja kylpylämainos.

        Ps. Ison päällikön kuva kuitenkin itse otettu.

        Nyt täytyy rehellisesti tunnustaa, että minulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä mistä tämä kuva on otettu. Mistä?

        Minun mielestäni näitä kuvia on ollut mukavaa katsella. Kiitos Aviomies sinulle kun olet vihdoin innostunut aijailemaan.

        Niin ja vanhemmat kuvat kelpaavat ainakin minulle siinä missä nuoremmatkin.


      • Aviomies
        Epeli kirjoitti:

        Jep, vähän sisältöä enemmän palstalle 😎

        https://aijaa.com/fSHMyo

        Jassoo että silleen....täällä pröystäillään että tyttöystävä käy jääkaapilla ja kuva takaata.

        Pistän paremmaksi, otin vaimostani lähikuvan kun hän palasi jääkaapilta etuperin kerien.

        Lähikuva Vaimosta
        https://aijaa.com/8l0oF6
        Lavareissaamista
        https://aijaa.com/gWqVFt
        Orpotyttöjen kuviokelluntaa
        https://aijaa.com/cca0fN

        Ps. Jos ette tiedä mistä kuvat on, niin matkustelkaa hyvät ihmiset.

        KÄÄLÄY........ Kokeillaan voiko saada palstalle muutosta ? Siis pientä huumoria ja kunnioitusta.


      • KääLäy
        NumBall63 kirjoitti:

        Meillä on kanssa näitä buddhan patsaita, ja toisena seitsemän kuningasta.... eivät ole samassa paikassa, eivätkä ole minun kuvaamia, mutta komeita ovat....
        https://aijaa.com/DnFwHK

        Kiitos NumBall63 tuosta toisesta kuvastasi.
        King Mongkut on sikäli tässä yhteydessä mielenkiintoinen, että hänhän matkallaan todistamaan laskemaansa auringonpimennystä sinne Hua Hinin suunnalle sairastui malariaan ja myöhemmin tähän kuoli.
        Sitä minä jäin nyt yleisellä tasolla pohtimaan, että koskahan näiden seitsemän suuren kuninkaan rinnalle nousee patsas kahdeksannesta suuresta kuninkaasta.


      • KääLäy
        Aviomies kirjoitti:

        Jassoo että silleen....täällä pröystäillään että tyttöystävä käy jääkaapilla ja kuva takaata.

        Pistän paremmaksi, otin vaimostani lähikuvan kun hän palasi jääkaapilta etuperin kerien.

        Lähikuva Vaimosta
        https://aijaa.com/8l0oF6
        Lavareissaamista
        https://aijaa.com/gWqVFt
        Orpotyttöjen kuviokelluntaa
        https://aijaa.com/cca0fN

        Ps. Jos ette tiedä mistä kuvat on, niin matkustelkaa hyvät ihmiset.

        KÄÄLÄY........ Kokeillaan voiko saada palstalle muutosta ? Siis pientä huumoria ja kunnioitusta.

        Morjens Aviomies ja kiitos kuvista.
        Tuon kolmannen tunnistin heti, että mistä se on otettu.
        En tiedä saadaanko tähän palstaan mitään muutosta. Onko muutos edes tarpeellista? Minulla ei ainakaan taida aika ja kyvyt riittää muutoksen tekemiseen.


      • Aviomies
        KääLäy kirjoitti:

        Morjens Aviomies ja kiitos kuvista.
        Tuon kolmannen tunnistin heti, että mistä se on otettu.
        En tiedä saadaanko tähän palstaan mitään muutosta. Onko muutos edes tarpeellista? Minulla ei ainakaan taida aika ja kyvyt riittää muutoksen tekemiseen.

        Jos on tarpeellista piruilla loputtomiin, niin maipenrai mun puolesta, mutta kokeilen.

        Nyt tässä vähän selkä kipee kun kalustellaan mööpeleitä, jotka tuli tänään hankittua.

        https://aijaa.com/ZfKWm5


      • Aviomies kirjoitti:

        Jassoo että silleen....täällä pröystäillään että tyttöystävä käy jääkaapilla ja kuva takaata.

        Pistän paremmaksi, otin vaimostani lähikuvan kun hän palasi jääkaapilta etuperin kerien.

        Lähikuva Vaimosta
        https://aijaa.com/8l0oF6
        Lavareissaamista
        https://aijaa.com/gWqVFt
        Orpotyttöjen kuviokelluntaa
        https://aijaa.com/cca0fN

        Ps. Jos ette tiedä mistä kuvat on, niin matkustelkaa hyvät ihmiset.

        KÄÄLÄY........ Kokeillaan voiko saada palstalle muutosta ? Siis pientä huumoria ja kunnioitusta.

        Ekassa on kaunis koru.

        Toinen kuva on se Chiang Main läpi menevä pääbaana lähellä kahta siltaa. Tosin yksi Bangkokista etelään menevä tie on samannäköistä seutua.

        Koh Changin lähistöltä on tuo kolmas kuva jossa turistit snorklailee. Ainakin samannäköistä kun kerran osallistuin tuollaiseen ja se oli häämatka. Se on koomista kun aasialaisista harva osaa uida ja sitten ne räpiköi pelastusliiveissään hädissään mutta innoissaan. Changin lähistöllä olen nähnyt tursaita, en muualla.


      • NumBall63
        KääLäy kirjoitti:

        Kiitos NumBall63 tuosta toisesta kuvastasi.
        King Mongkut on sikäli tässä yhteydessä mielenkiintoinen, että hänhän matkallaan todistamaan laskemaansa auringonpimennystä sinne Hua Hinin suunnalle sairastui malariaan ja myöhemmin tähän kuoli.
        Sitä minä jäin nyt yleisellä tasolla pohtimaan, että koskahan näiden seitsemän suuren kuninkaan rinnalle nousee patsas kahdeksannesta suuresta kuninkaasta.

        Kyllä varmasti paikka olisi tälle vuonna 2016 kuolleelle kuningaalle, vaimoni oli hieman huolistaan tämän tuolloin kuolleen kuninkaan takia puolesta, hän on ollut vallassa koko vaimoni eliniän ajan, ja piti tilannetta hyppynä suureen tuntemattomaan, kun maan poliittiinen tilanne on mitä on...


      • KääLäy
        NumBall63 kirjoitti:

        Kyllä varmasti paikka olisi tälle vuonna 2016 kuolleelle kuningaalle, vaimoni oli hieman huolistaan tämän tuolloin kuolleen kuninkaan takia puolesta, hän on ollut vallassa koko vaimoni eliniän ajan, ja piti tilannetta hyppynä suureen tuntemattomaan, kun maan poliittiinen tilanne on mitä on...

        Kiitos asiallisesta kommentista NumBall63.

        Thaimaassa tosiaankin on ollut seitsemän suurta kuningasta.
        Vuonna 2016 ehkä on suurin kaikista, mutta jostakin syystä hänen patsas ei vielä seiso tämänkään muistomerkin kuninkaiden rinnalla.


    • MC1969

      ?😱🏄

    • SuosittelenKaikille

      No en tiedä ovatko parasta, noin pitemmän päälle, mutta helkkarin hyvää ainakin lyhyinä annoksina. Muutama kerta vuodessa kolmen viikon annoksina tekee ihmehöpöä miehelle.

      • 3viikonMiljonäärille

        Siihen kun lisää 46 viikkoa niin ymmärrät enemmän höpömaistiasien sijaan.


      • haluaaVapautta

        En kestäis ketään naista ympäri vuoden, joten ei kiitos.


      • TeePalvelus
        haluaaVapautta kirjoitti:

        En kestäis ketään naista ympäri vuoden, joten ei kiitos.

        Arvelen että ei yksikään nainen kestäisi sinua ympäri vuoden joten tee ihmiskunnalle palvelus, pysy ikisinkkuna.


      • Eienää
        TeePalvelus kirjoitti:

        Arvelen että ei yksikään nainen kestäisi sinua ympäri vuoden joten tee ihmiskunnalle palvelus, pysy ikisinkkuna.

        Ei oo kyllä tarkoituskaan enää koskaan sitoutua.

        Avioliittoa on kokeiltu kerran ja se riitti, koko ajan tuntui kuin eläisi häkissä.


    • FoylenSota

      Aloitukseen voisin tuoda esille, että se mikä on parasta "parasta" mitä suomimiehelle voi tapahtua saattaa olla paljonkin kiinni suomimiehen taustoista, eri odotuksista ja maailmankatsomuksista.
      Täysin eri kulttuuria ja tapoja, sekä erilaisen vastuun ilmapiiristä tulleet "puolisot" saattavat olla suhteellisen pallo hukassa suomessa vieraassa maassa, ja sen kautta miehen tehtäväksi jää käytännöllisesti katsottuna koko vastuu suomessa olemisesta.
      on aika väärin ottaa thaimaalainen ihminen "seksinukeksi" suomeen, ja ajatella asetelman olevan "parasta mitä voi tapahtua".
      Itse olen sellaisen koulukunnan miehiä, että haluan naisen olevan onnellinen, ja minut tekee itseni onnelliseksi tunne, että toinen, eli nainen kokee olevansa onnellinen sen takia että on minun kanssani.
      On todella hieno tunne jos voi tuntea että on jollekin merkityksellinen muutenkin kuin elättäjänä ja rahan antajana.
      Kysymykselle voisi asettaa toisenkin ulottuvuuden. Onko parempi vaihtoehto että on kielitaidoton ja kouluja käymätön thaimaalainen nainen, jonka puolesta pitää hoitaa "kädestä pitäen" aivan kaikki, mutta nainen on hyvin kaunis. Kaunis mutta kykenemätön keskustelemaan tai kommunikoimaan juuri millään tasolla.
      Vai miten on suomalainen korkeakoulutettu nainen, joka on äärimmäisen älykäs ja kykenee omatoimisuuteen miehenkin edestä, mutta on lihava ja ei niin miellyttävä ulkonäkö, vaikka muuten on sydän kultaa.
      Mies joka hakee kauneutta ja pelkkää kuorta, tai mies joka ottaa naisen IHMISENÄ.
      Edelliset eivät oikeastaan ole monivalintatehtäviä, vaan jakavat MIEHET ja miesten älyllisen kapasiteetin tietyllä tavalla kategoriaan.
      Jokainen voi itse ajatella mihin omalla kohdallaan kuuluu.
      Itse arvostan suomalaista naista, ja haluaisin saada jälkeläisiä suomalaisen naisen kanssa.

      • Sinä puhelet toisten puolesta omasta näkökannastasi. Usko pois niin minä tunnen kymmenittäin Suomeen ja muualle "vietyjä" thainaisia ja yksikään heistä ei ole lähtenyt seksinukeksi, vaan vaimoksi tai tyttöystäväksi ja siellä on lähes aina selkeästi näkyvää rakkautta ja tervettä suhdetta ollut ainakin lähtökohtaisesti.

        Minä tein lapseni suomalaisten kanssa. Heillä asiat kunnossa. Silti minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos vielä tekisin lapsen thaimaalaisen vaimoni kanssa.

        Ei kuules ME keski-ikäiset ukkelit enää ajatella munilla. Minä ainakin pärjäisin vallan hyvin ilman seksiä, jos muuten olisi asiat kondiksessa. Mutta kun sekin pelaa niin mikäs siinä.

        Koulutuksilla ei ole minulle mitään merkitystä. Rakastuneena sitä oppii kommunikoimaan muutamassa viikossa paremmin kuin perinteinen suomiturjakepariskunta koko elämänsä aikana.


      • KääLäy
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Sinä puhelet toisten puolesta omasta näkökannastasi. Usko pois niin minä tunnen kymmenittäin Suomeen ja muualle "vietyjä" thainaisia ja yksikään heistä ei ole lähtenyt seksinukeksi, vaan vaimoksi tai tyttöystäväksi ja siellä on lähes aina selkeästi näkyvää rakkautta ja tervettä suhdetta ollut ainakin lähtökohtaisesti.

        Minä tein lapseni suomalaisten kanssa. Heillä asiat kunnossa. Silti minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos vielä tekisin lapsen thaimaalaisen vaimoni kanssa.

        Ei kuules ME keski-ikäiset ukkelit enää ajatella munilla. Minä ainakin pärjäisin vallan hyvin ilman seksiä, jos muuten olisi asiat kondiksessa. Mutta kun sekin pelaa niin mikäs siinä.

        Koulutuksilla ei ole minulle mitään merkitystä. Rakastuneena sitä oppii kommunikoimaan muutamassa viikossa paremmin kuin perinteinen suomiturjakepariskunta koko elämänsä aikana.

        Hitto hemmetti sentään, nyt ollaan menty tunteisiin.... vielä kun joku laittaisi linkin juutuppiin - hullu Jussi 30 vuotta friduana skikuna - niin olisi taustamusiikkina kuunneltavaksi näitä avautuvia lukiessa.


      • turuust
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Sinä puhelet toisten puolesta omasta näkökannastasi. Usko pois niin minä tunnen kymmenittäin Suomeen ja muualle "vietyjä" thainaisia ja yksikään heistä ei ole lähtenyt seksinukeksi, vaan vaimoksi tai tyttöystäväksi ja siellä on lähes aina selkeästi näkyvää rakkautta ja tervettä suhdetta ollut ainakin lähtökohtaisesti.

        Minä tein lapseni suomalaisten kanssa. Heillä asiat kunnossa. Silti minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos vielä tekisin lapsen thaimaalaisen vaimoni kanssa.

        Ei kuules ME keski-ikäiset ukkelit enää ajatella munilla. Minä ainakin pärjäisin vallan hyvin ilman seksiä, jos muuten olisi asiat kondiksessa. Mutta kun sekin pelaa niin mikäs siinä.

        Koulutuksilla ei ole minulle mitään merkitystä. Rakastuneena sitä oppii kommunikoimaan muutamassa viikossa paremmin kuin perinteinen suomiturjakepariskunta koko elämänsä aikana.

        Kymppi puhuu aina asiaa. Täällä thaimaalaisen suomeen tuonut mies ja meillä kaikki paremmin kuin hyvin. Kolmas tenava tulossa ja on omakotitalot ja töitä tehdään molemmat.


      • krpjhpjpsihp
        turuust kirjoitti:

        Kymppi puhuu aina asiaa. Täällä thaimaalaisen suomeen tuonut mies ja meillä kaikki paremmin kuin hyvin. Kolmas tenava tulossa ja on omakotitalot ja töitä tehdään molemmat.

        ---> ja on omakotitalot ja töitä tehdään molemmat<---

        Molemmilla omakotitalot? Asumusero=?


      • KääLäy
        KääLäy kirjoitti:

        Hitto hemmetti sentään, nyt ollaan menty tunteisiin.... vielä kun joku laittaisi linkin juutuppiin - hullu Jussi 30 vuotta friduana skikuna - niin olisi taustamusiikkina kuunneltavaksi näitä avautuvia lukiessa.

        Tämä kommenttini sinulle vuodesta2010 oli huono.
        Arvostan asennettasi kuinka puolustat thaimaalaisia maastamuuttajia.
        Mutta älä anna näiden Amalioiden mennä liikaa tunteisiinsa.


      • KääLäy
        KääLäy kirjoitti:

        Tämä kommenttini sinulle vuodesta2010 oli huono.
        Arvostan asennettasi kuinka puolustat thaimaalaisia maastamuuttajia.
        Mutta älä anna näiden Amalioiden mennä liikaa tunteisiinsa.

        Korjaus. Tunteisiisi.


    • KääLäy

      Hitto kuinka huono trolli aloitus. Toivottavasti tähän ei kukaan vastaa. En ainakaan minä.

      Vastaan nyt kuitenkin sen verran, että Thaimaassa on vanha sanonta, mitä minä en juuri nyt tarkasti muista, että miten se tarkasti meni, mutta ehkä jotenkin näin:

      "Hunajalla pyydystää paremmin kärpäsiä kuin etikalla".

      • Suomietikkaa

        Yup! Ja Suomessa tuota etikkaa tuntuu riittävän. Minun puolestani joutaisi vientiin.


      • Neptunelli

        Lerppa siun sanontasi on jo kuultu eikä ne koskaan mene oikein, kuten puheesi appelsiinikainaloista ja lildoista. Ymmärrän että olet saanut nenillesi suhteestasi thaimaalaiseen ja siksi sinun intressisi on koettaa pilata muidenkin suhteet ja kertoilla kaikille muillekin tuosta surullisesta tapahtumasta joka kohdallasi on tapahtunut. Unohdat kuitenkin sen että ihmiset ovat erilaisia ja keskenään he muodostavat pariskunnan joka toimii enemmän tai vähemmän. Ei ole olemassa mitään tietynlaista yhtä tarinaa.
        Koeta unohtaa lopultakin se katkeruutesi. Se ei ole terveellistäkään. Haaskaat vain aikaasi.


      • 63NumBall

        ei muuten pidä paikkaansa että hunajalla kärpäsiä, paskaa sen olla pitää, kuten palstalla on useasti todistettu


      • Jokkehanmie
        63NumBall kirjoitti:

        ei muuten pidä paikkaansa että hunajalla kärpäsiä, paskaa sen olla pitää, kuten palstalla on useasti todistettu

        Ja lerpalla sitä paskaa riittää.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe