are oy

sdss

minkälainen firma? mitä on palkat?

6

2406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

Aren nettisivuihin itsekoettua palkat keskitasoa ei yli firma jyllää markkinoilla koollaan mutta usein homma kusee "suorittavassa" portaassa työnjohto huono/ammattitaidoton sitäkautta asentaja sooloilee omiaan valitsee itse työkohteensa/vedättää jne: mutta on huonompiakin taloja!

• jope

Jaa missä huonompia työnantajia kuin ARE ?
        Olen ollut monessa mukana mutta en ARE:n kaltaisessa ruskeakielisten selkäänpuukottajien seurassa muualla kuin ARE:ssa.
        Sopimukset ei pidä vaikka olisi kirjallisia .
        Huoltopuolella pääkaupunkiseudulla on tittelinkipeitä nuoria harhaanjohdettuja ruskeakielisiä pikkupaskoja jotka kähmivät ja myyvät vaikka oman äitinsä.
        Lisäksi ARE:n parhaat hommat tekee venäläiset ja muut aliurakoitsijat.
        Omille miehille töitä jos jää.
        Urakkahinnoista kiristetään kysymällä että oletkos ajatellut olla vielä syksylläkin meillä hommissa?
        Onneksi lähdin pois ARE:n palveluksesta ja elämäni on siitäasti ainoastaan kohentunut.

• Anonyymi
        jope kirjoitti:

Olen ollut monessa mukana mutta en ARE:n kaltaisessa ruskeakielisten selkäänpuukottajien seurassa muualla kuin ARE:ssa.
        Huoltopuolella pääkaupunkiseudulla on tittelinkipeitä nuoria harhaanjohdettuja ruskeakielisiä pikkupaskoja jotka kähmivät ja myyvät vaikka oman äitinsä.
        Urakkahinnoista kiristetään kysymällä että oletkos ajatellut olla vielä syksylläkin meillä hommissa?
        Onneksi lähdin pois ARE:n palveluksesta ja elämäni on siitäasti ainoastaan kohentunut.

ARE kusee kaikissa, asiakkaita, tekijät

• Anonyymi00005
        jope kirjoitti:

Oulun ARE Johtaja Törmänen tosi törkeä käytöksinen asiakkaita kohtaan. jääpä työtkin tekemättä jos erehtyy sieltä palvelua pyytämää sitä ei koskaan tehdä. On menettänyt paljon asiakkaita käytöksellään.

• Anonyymi

Menin Arelle aikoinaan kiinteistöautomaatio hommiin mutta homma oli jotain huoltomiehen hommaa missä rassihommat ja lukkosepän sekä ovipumppuasentajan hommat tulivat lisinä. Turhia lupauksia ja yksi täysin narsisti esimieskin. Reilun pari vuotta hukkasin aikaani mutta onneksi tajusin lähteä oikeisiin oman alan hommiin. Nykyään kuuleman mukaan hommat paremmin mutta mitä minulle muutamia huoltohommia tehneet niin aika surkeaa räveltämistä ja esimiehet sekä tekijät eivät juttele keskenään vaan asiakkaan toimittava tulkkina. Kerran sain laskunkin hommista joita ei ollut vielä edes tehty .

• Anonyymi00006

Vuoden kattelin hommaa, ei ole missään muussa työpaikassa ollut noin ankea meno ja työntekijöiden arvostus nolla. Henkilöstökyselyn tuloksista viis veisataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4056
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1940
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1091
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      949
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      927
    Aihe