biltemalla näyttää olevan tälläinen veden erotin
https://www.biltema.fi/tyokalut/paineilma/paineilmatarvikkeet/paineensaatimet/vedenerotin-2000022919
erottaako vedenerotin myös öljyn, vai onko öljynerotin sitten erijuttu.
vedenerotin, öljynerotin kompressori
5
3038
Vastaukset
- edrfghjklkjhgfd
Nuo eivät ole ilmankuivaimia, eikä ne suodata ilman seassa olevaa öljysumuakaan kokonaan pois, vaikka sinne kuppiin aina jotakin jää. Putkesta, tai letkusta kulkeutuvia nestemäisiä tippoja ne kerää, oli öljyä, tai vettä, mutta jos jotakin tarkempaa maalausta tekee. esim. autoa maalaa, tai jäätymistä aiheuttavaa ilman kosteutta pitäsi poistaa, ei suorituskyky riitä.
- heppuhep
ei ole tarkoitus autoa maalata, vaan ehkä jossain vaiheessa taloa. varmaan kunnon öljynerotin maksaa enemmän kuin minun kiinalainen kompura. varsinaista kunnon öljynerotinta en ole tainnut milloinkaan edes nähdä.
- ertyuiffghjk
heppuhep kirjoitti:
ei ole tarkoitus autoa maalata, vaan ehkä jossain vaiheessa taloa. varmaan kunnon öljynerotin maksaa enemmän kuin minun kiinalainen kompura. varsinaista kunnon öljynerotinta en ole tainnut milloinkaan edes nähdä.
Talon maalauksessa ei välttämättä tarvita mitään erottimia. Jos kompuran tuotto riittää, rakennusten maalaus onnistuu muutaman euron bilteman massaruiskulla paremmin, kuin varsinaisella ilmamaaliruiskulla, korkeapaineruiskut on sitten asia erikseen.
- NickNailer
ertyuiffghjk kirjoitti:
Talon maalauksessa ei välttämättä tarvita mitään erottimia. Jos kompuran tuotto riittää, rakennusten maalaus onnistuu muutaman euron bilteman massaruiskulla paremmin, kuin varsinaisella ilmamaaliruiskulla, korkeapaineruiskut on sitten asia erikseen.
Emme ole käyttäneet öljynerottimia taloja maalatessa. Ihan hyvin toimii ilmankin. Työkoneiden maalaus käy sekin ilman öljynerotusta, kun ei ole tarvetta fifistelyyn.
- vanhatimpuri
voisihan siinä olla myös öljytin, koska useimmat paineilmalaitteen tarvitsevat öljyä toimiakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013