Puolihoitoon kuuluvat aamiainen ja illallinen ovat tavanneet saada moitteita palautteenantajilta vuosien varrella. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä buffetissa on konkreettisesti tarjolla. Jostain syystä esimerkiksi aamiaismenuta ei esitellä vähääkään kylpylähotellin omilla sivuilla, vaikka se voisi parhaimmillaan olla syy valita kyseinen majapaikka.
Pärnun Tervise Paradiis -kylpylähotelli
7
387
Vastaukset
- UusiTulossa
Tervise Paradiis on purettu, lude-ongelma oli niin paha.
- aamupuuro
Jos olet joskus käynyt siellä aamiaisbuffetissa, kerrohan, mitä siellä tarjottiin.
- pärnu.ei.hyvä
aamupuuro kirjoitti:
Jos olet joskus käynyt siellä aamiaisbuffetissa, kerrohan, mitä siellä tarjottiin.
Pitääkö arvon rapulaasairastavalle olla kermaperunat, sillitarjotin, hanaviiniä. Ja jos kahvikerma on loppu, sanotaan miestarjoilijalle, että käytkö runkk **massa kannun täyteen takahuoneessa. Älyätkö miksei Suomalaiset ole enää tuolla toivottuja.
- aamupuuro
pärnu.ei.hyvä kirjoitti:
Pitääkö arvon rapulaasairastavalle olla kermaperunat, sillitarjotin, hanaviiniä. Ja jos kahvikerma on loppu, sanotaan miestarjoilijalle, että käytkö runkk **massa kannun täyteen takahuoneessa. Älyätkö miksei Suomalaiset ole enää tuolla toivottuja.
Edelleenkään ei vastausta kysymykseen: mitä on tarjolla, mikä saa haukkumaan tarjoilut. Olen lukenut päinvastaistakin palautetta, mutta pelkkä "ruoka oli hyvää/ruoka oli pahaa" ei vaan kerro mitään.
- pjofojp
kermaperunat, konjakkivoi, viinikukko, hanaviini.
- TodellaHuippua
Tervise Paradiis on ylivertainen huippupaikka!!!
- Pärnun-Ketku
Tervise Paradiis on Pärnun parasta läävää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238