Olin varasijalla 2 haluamaani paikkaan (alunperin 7) ja nyt opintopolkuun oli päivittyny teksti "peruuntunut, aloituspaikat täynnä" Siis mitä vittua eikö 31.7 asti pitäny olla mahollisuus? Tuo oli ainoo paikka enää mihin oisin voinu päästä. Onko enää mahiksii menetinkö nyt tuon paikan ihan kokonaan ja miks noin kävi. Kyllä tää haku on ihan paskaa kun niin vaikeeta päästä mihinkään.
Mitä oikeen tapahtu mun hakemukselle
2
352
Vastaukset
- nelli9
Ilmeisesti sinne on nyt otettu kaikki aloituspaikat vastaan. 31.07 on vain se viimeinen milloin joku voi vielä päästä, jos aloituspaikkoja ei ole saatu täytettyä aiemmin.
Tsemppiä, mäkään en päässyt mihinkään, mut pakko vain jaksaa yrittää vielä enemmän seuraavalla kerralla. - onnekkampiko
Kun kohteen kaikkiin aloituspaikkoihin on saatu opiskelija, joka on ilmoittanut vastaanottavansa paikan, varasijoilla oleville ei paikkoja enää tarjota, tietenkään. Vain jos paikkoja on vastaanottamatta, niitä tarjotaan varasijoilla oleville 31.7. asti.
Älä ajattele, että sinä olet menettänyt opiskelupaikan, sillä eihän sinulla opiskelupaikkaa ollutkaan. Olit varasijalla ja varasijalta voi saada opiskelupaikan, mutta se edellyttää, että joku sinua parempi ei saamaansa paikkaa ota vastaan. Varasija ei takaa mitään. Yksinkertaisesti pisteesi eivät tällä kertaa riittäneet. Kohtalotovereita sinulla on paljon. Ensi vuonna uusi yritys ja ehkä vaatimattomampi kohde tavoitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101